Přihlášení
Uživatel nepřihlášen
Přihlásit se...
Přihlásit se...
Nabídka
Dnes slaví
Chystané akce
Žádná akce se nechystá.
Vyhledávání
Statistiky
Komentáře
ke článku: Rozšlehaný obratle, V-Strom na sračky a náhrada škody v nedohlednu...
ze dne 20.10.2009, autor článku:
ze dne 20.10.2009, autor článku:
Pro přidání nového příspěvku se musíte přihlásit.
Komentář ze dne: 21.10.2009 06:33:01
Autor: Her0des
Titulek: njn,
Autor: Her0des
Titulek: njn,
já měl bouračku před měsícem a půl a taky to stojí za to. Jel sem po hlavní, v limitu a řidič Iveca Jirka (dle cedule za sklem) vyjížděl z vedlejí ulice - areálu firmy, a ani ho nenapadlo mrknout vpravo. Já sem si myslel do poslední chvíle, že tam nevjede, takže sem ani moc nebrzdil a když už sem viděl, že tam vlítnul, tak sem to stočil vpravo a brzdil, co to šlo. Jenže to něšlo, on mě jěště nabral pravou stranou kabiny (jak se stáčel) a odhodil mě na stojícího Citrouše, kterýho jsem přelít a skončil na chodníku. Autobus ještě dopad na mě. Načež vylít řidič Jirka z kabiny a začal na mě řvát, že sem jel jak prase a že mě vůbec neviděl. No tak sem mu řek, ať nejdřív ze mě sundá motorku a pak se budem bavit. Mě se nic moc nestalo, ale to jen proto, že v momentu nárazu jsem jel tak 20. Pár zhmožděnin a odřenin. No a následovala sranda s policajtama - ti mu trvdili, že je to jeho vina, ale řidič Jirka se necítí být vinen, takže se odvolává a pojištovna - kooprativa - čeká. Mezitím vyčísli š
Komentář ze dne: 21.10.2009 07:09:43
Autor: carvi
Titulek:
Autor: carvi
Titulek:
To je hnus! Pojišťovny jsou pěkný svině, tak držim palce, ať jim dáte co proto!!
Komentář ze dne: 21.10.2009 09:54:26
Autor: Póla
Titulek:
Autor: Póla
Titulek:
Nic není o pojišťovně. Vždy to je o lidech...
Trend posledních let je, že pojišťovny hledají důvod proč neplnit...
No pokud na tebe pojišťovna začne tahat paragrafy a kroutí se, tak dporučím jediné. Buď opravdu zainvestovat do právníka, NEBO - druhá možnost je vložit se do rukou firmy, která se těmito případy živý.
Nás svého času kontaktovali sami, když jsme byli v obdobné situaci.
Už jsme ale měli svého právníka přes DASku....(max spokojenost. Dostali jsme vše co jsme měli a na rozhodnutí soudu jsme nečekali)
Jedná se o pojišťovací společnosti, které za tebe vyřídí vše kolem pojistných událostí a právě v takových případech jako je tvůj vyždímají z pojišŤovny vše co jde.
Je to ovšem za určitá procenta z vyplaceného odškodného...v řádech 10%.
A NEBO třetí možnost je zajít za pojišťovacím makléřem, který ti v rámci pojistného servisu s touto situací také pomůže.
JInak kdo se chce vyhnout problémům a mít za sebou právní radu, tak doporučím pojištění DAS.
Není to zrovna levn
Trend posledních let je, že pojišťovny hledají důvod proč neplnit...
No pokud na tebe pojišťovna začne tahat paragrafy a kroutí se, tak dporučím jediné. Buď opravdu zainvestovat do právníka, NEBO - druhá možnost je vložit se do rukou firmy, která se těmito případy živý.
Nás svého času kontaktovali sami, když jsme byli v obdobné situaci.
Už jsme ale měli svého právníka přes DASku....(max spokojenost. Dostali jsme vše co jsme měli a na rozhodnutí soudu jsme nečekali)
Jedná se o pojišťovací společnosti, které za tebe vyřídí vše kolem pojistných událostí a právě v takových případech jako je tvůj vyždímají z pojišŤovny vše co jde.
Je to ovšem za určitá procenta z vyplaceného odškodného...v řádech 10%.
A NEBO třetí možnost je zajít za pojišťovacím makléřem, který ti v rámci pojistného servisu s touto situací také pomůže.
JInak kdo se chce vyhnout problémům a mít za sebou právní radu, tak doporučím pojištění DAS.
Není to zrovna levn
Komentář ze dne: 21.10.2009 11:37:51
Autor: yamaziza
Titulek:
Autor: yamaziza
Titulek:
Tak to teda pojišťovny svině jsou a ne že ne...o lidech to je, ale v té pojišťovně. Já čekal na trestní rozhodnutí a když se řeklo, že nejsem viník, všechny nároky se mi promlčely, protože trestní soud trval s odvolání přes 3 roky. A ti hajzlové z pojišťovny to věděli. Fakt nemá smysl čekat.Teď to vím...
Komentář ze dne: 21.10.2009 11:41:24
Autor: Kelly01
Titulek: Takový články rád,ale..
Autor: Kelly01
Titulek: Takový články rád,ale..
S právníma máš pravdu,ovšem v mojem případě nic právnička nechtěla,řekla že je to jasnej případ kerej nemůže prohrát a zaplatí jí to druhá strana nebo stát...
Komentář ze dne: 21.10.2009 17:12:09
Autor: carvi
Titulek: to:Póla
Autor: carvi
Titulek: to:Póla
No jo, vymáhací společnoti jsou sice věc dobrá, ale jedině advokát ti vymůže násobky, které ti nikdo jiný nevymůže, natož DAS... a to právě až u soudu. Podle mě se to vyplatí dát ňákýmu profíkovi, protože jenom on ti řekne, jaký další nároky na náhradu škody můžeš vůči pojišťovně uplatnit. Znám člověka, co svůj případ dal advokátovi a ten mu vymohl takový nároky, o kterých běžnej lajk nemá ponětí a navíc mu nic neplatil, protože si to ten právník stáhnul z pojišťovny.
Komentář ze dne: 21.10.2009 17:55:20
Autor: Póla
Titulek:
Autor: Póla
Titulek:
Naprostý souhlas.... vyplatí se zainvestovat do právníka. A DASku bych nezpochybňovala. Můžeš si zvolit právníka jakého chceš. Nemusíš se spoléhat na to koho ti přidělí.... A pokud je člověk poškozený....tak se potom právník z povinného ručení zahojí...to je pravda.
Komentář ze dne: 22.10.2009 18:40:31
Autor: Koldan
Titulek: :o(
Autor: Koldan
Titulek: :o(
Táta měl u povinnýho ručení zdarma jako bonus i úrazovku.Když naši měli tu bouračku a on to nepřežil,tak jsme rušili to povinné a nikdo nám neřekl,že tam ta úrazovka byla.Po půl roce co jsme dělali pořádek v šuplíku,jsme zjistili úplně náhodou,že máme právo na plnění v rámci úmrtí při nehodě.Náhoda,jinak by nám to asi nevyplatili,protože při rušení té pojistky nám nikdo nic neřekl.
Komentář ze dne: 23.10.2009 07:01:30
Autor: yamaziza
Titulek: To Koldan :-(
Autor: yamaziza
Titulek: To Koldan :-(
Mrzí mě co se stalo...tady se opět potvrzuje to,co porád řikám. Pojišťovny jsou hadi, který by se měli uškrtit. Neodsuzuju princip pojišťovnictví, ale ty hajzly, co tam seděj. Z vlastní zkušenosti...pokud viník čestně neprohlásí, že crash způsobil,ty hadi ti řeknou,že dokud trestní soud nebude pravomocnej,nic ti nevyplatí.Nicméně že z případu je jasný,že větší míra viny je na tom druhém.Uvěřil jsem a věděl,že to nemůžu projet.Ti hadi se schválně v trestním odvolali, trestní trval přes tři roky.Jasně bylo řečeno,že to udělal ten viník,chtěl jsem škodu a oni se jen smáli....teď jsem chytřejší a už vím, že kontaktovat někoho se vyplatí.Akruci díky za kontakt na mgr. motorkářku...už jí mám v mobilu vedle policajtů a záchranky:-)
Komentář ze dne: 23.10.2009 09:51:54
Autor: inkvizitorr
Titulek: se divim...
Autor: inkvizitorr
Titulek: se divim...
...že se tomu dívíte.... prostě pojišťovna neni charitativní organizace, ale musí mít taky nějaký výsledky, čím míň toho rozdá na pojistkách, tim víc vydělá, holt doba je taková.... štěstí přeje připraveným a informovaným no a od toho tu máte (ty některejma z vás zatracovaný) právníky aby byli rovnoceným soupeřem pojišťovně... brečet pak nad tim, že sem moh dostat víc kdybych bejval věděl...... a kdesi cosi je zbytečný....
Komentář ze dne: 23.10.2009 16:18:18
Autor: bandour009
Titulek: to akruci
Autor: bandour009
Titulek: to akruci
nevim estli se jedná vo tu samou holku,ale do kámoše to nahučela ňáká holka ze severu,měl tucet operací a teďka řeší soudy...prej mu dělala škodu taky ňáká petra z kladna...tak buď je jich tam víc a to bych se divil nebo je to vona.Von to má vo dost horší,ta holka neměla povinný ručení.Ale co říkal naposled tak že se zahojí víc než čekal...viva
Komentář ze dne: 23.10.2009 17:55:54
Autor: Koldan
Titulek: To Inkviz
Autor: Koldan
Titulek: To Inkviz
Máš recht, lidi by se měli umět bránit a pokud ne, tak by si měli zajistit zástupce. Jenže taky by měl být jakýsi kodex slušnosti v obchodním styku, což pojištění svým způsobem je. A pokud je pojistka řádně placena tak v případě pojistné události by měla být tato vyřízena bez nějakých obstrukcí ze strany pojišťovny, samo, že pokud se jedná o jednoznačný případ. Třeba v tom našem případě mi to přijde jako když tě ošidí v hospodě a čekají, jestli se ozveš. Ve firmě podepisuji smlouvy na dobropis, kdy slevu poskytujeme dodatečně na základě nějakých pravidel, neumím si představit, že bych to zákazníkovi zamlčel a čekal, jestli se ozve a v případě, že ne, tak mu to nevyplatil.
Komentář ze dne: 28.10.2009 20:37:04
Autor: Miras
Titulek: znám :(
Autor: Miras
Titulek: znám :(
Měl jsem to samý. Zůstali jsme tam dvě rozflákaný mašiny a řidič navíc ujel.
I když jsme vlastními silami vypátrali viníka. Policajti k němu přijeli a řelki ať se do měsíce zastaví na výpověď - blbeček si do té doby našel svědky že na tom samým místě vzal svodidla jindy a oni u toho byli.
Česká vymahatelnost? Na blití
Miras
I když jsme vlastními silami vypátrali viníka. Policajti k němu přijeli a řelki ať se do měsíce zastaví na výpověď - blbeček si do té doby našel svědky že na tom samým místě vzal svodidla jindy a oni u toho byli.
Česká vymahatelnost? Na blití
Miras
Komentář ze dne: 29.10.2009 09:53:00
Autor: sonyk
Titulek: sonyk
Autor: sonyk
Titulek: sonyk
na takovyhle smejdy musi mit clovek konexe jinak je v prdeli.
bordel je v tomhle state vsude
bordel je v tomhle state vsude
Komentář ze dne: 09.11.2009 20:34:39
Autor: Čendina
Titulek: pojišťovny
Autor: Čendina
Titulek: pojišťovny
Tak to my máme až na detaily celkem dobrý zkušenosti. Ať už s povinným ručením. Chlápek z český pojišťovny kde měl brácha povinný ručení sám uháněl slečnu poškozenou (bráchovu spolujezdkyni) aby mu sehnala papíry od lékaře a radil co ještě může nárokovat.... Takže zdviženej palec - chování super.
A úrazovka vyplatila trvalý následky o 2 roky dřív než mohla podle smlouvy. Sice pravda, snažili se nás odrbat na denním odškodným, ale táta je hnidopich a nedal se....Takže taky guttt....
A úrazovka vyplatila trvalý následky o 2 roky dřív než mohla podle smlouvy. Sice pravda, snažili se nás odrbat na denním odškodným, ale táta je hnidopich a nedal se....Takže taky guttt....
Komentář ze dne: 14.11.2009 11:54:40
Autor: kolombo
Titulek:
Autor: kolombo
Titulek:
někerý motorkáři jezděj jako dobytkové,tak pak není divu
Komentář ze dne: 19.01.2010 22:41:45
Autor: Hachlblaubachtr
Titulek: Škůdkaři a jiní
Autor: Hachlblaubachtr
Titulek: Škůdkaři a jiní
Pravidlo:vidím čepičáře,škůdkaře,dva truhlíky v BMV kšilty dozadu,rychle se břibližující xenony zezadu,traktor přede mnou!!!!!!!zvolním nechám je jet to je pravidlo pro přežití.Pokud to neznáš tak neseš následky a bohužel i na zdraví.Nesoudil bych se ale byl bych asi více sebekritický.
Komentář ze dne: 06.04.2010 20:11:07
Autor: inghuf
Titulek: světe div se
Autor: inghuf
Titulek: světe div se
Jo jo souhlas,čepičkáře si taky hlídám a puberťáka na vesnici v rychlý káře ještě víc.Každej si za svý chyby může sám.A když chyběj zkušenosti,je to ještě horší.Trochu jsem googloval tu motorkářku Petru-co je to za kladenský právnický ucho?Sama neví ,na čem jezdit a musí se sama ptát v právnický on-line poradně ???Kde to jsme o bože.
Komentář ze dne: 07.06.2010 21:25:09
Autor: Rider
Titulek: dávej bacha
Autor: Rider
Titulek: dávej bacha
Jestli kluci v kárce blikali,tak se ptám,kde je chyba?Když auta jela sedm
pětek,kolik jel akruci,aby předjel?Někde za vesnicí,zatáčky,stromy,pole,všichni
to známe.A sám pisatel viníka zpochybňuje tím,že přiznává blikající auto.Tak
jakej div,že je pojišťovna těžko škubatelná.Neberu,že údajní viníci se neměli k
poskytnutí první pomoci,to je špatný,ale proč by měli něco hlásit na
pojišťovně?
Pro příště,dávat pozor a dvakrát pozor,když někoho vezu a nemám-li
zkušenosti,odhad,nikam se necpu.Notabene s buchtou za zády.
Jj,motorkářka Petra má reklamu na jiném moto serveru a máš recht,že je z
Kladna.Taky zjistíš,že je cca rok po škole,takže hledá spíš job než aby mohla
něco nabídnout.Moc bych nedal za to,že ta právníčka-matkotereza je ta,co ji
pisatel vyklopil.
Lepší ji nepotřebovat a jezdit v poho,kochání je kochání.Čágo.
pětek,kolik jel akruci,aby předjel?Někde za vesnicí,zatáčky,stromy,pole,všichni
to známe.A sám pisatel viníka zpochybňuje tím,že přiznává blikající auto.Tak
jakej div,že je pojišťovna těžko škubatelná.Neberu,že údajní viníci se neměli k
poskytnutí první pomoci,to je špatný,ale proč by měli něco hlásit na
pojišťovně?
Pro příště,dávat pozor a dvakrát pozor,když někoho vezu a nemám-li
zkušenosti,odhad,nikam se necpu.Notabene s buchtou za zády.
Jj,motorkářka Petra má reklamu na jiném moto serveru a máš recht,že je z
Kladna.Taky zjistíš,že je cca rok po škole,takže hledá spíš job než aby mohla
něco nabídnout.Moc bych nedal za to,že ta právníčka-matkotereza je ta,co ji
pisatel vyklopil.
Lepší ji nepotřebovat a jezdit v poho,kochání je kochání.Čágo.
Pro přidání nového příspěvku se musíte přihlásit.
Zobrazit článek Rozšlehaný obratle, V-Strom na sračky a náhrada škody v nedohlednu...
Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
design & modifications of phpRS: Syky, testing: Inkvizitorr
webmaster: syky@suzukibandit.cz
design & modifications of phpRS: Syky, testing: Inkvizitorr
webmaster: syky@suzukibandit.cz