Nejsi přihlášen
Re: VYMENA KAPALIN
...to víš že dá...votsaj z nádopky starou, ale jen tag, aby se ti do pumpy nedostal vzduch a pag spodem přes vodvzdušňovák per nahoru novou a tag furt dokola dukuť nejni nahoře čistá a nemáš problém negře
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: VYMENA KAPALIN
...a nebo to nahore votevri, dole povol a nech protejkat samospadem, dolejvej, trva to o trochu dyl, ale taky se da
...jinac dole povol nasad hadici, ponorenou pod hladinu kapaliny v nadobe kam budes vypoustet, nahore dolejvej a mackej packu (pomalu at nezpenis) dokud ti dole nepotece cista, pak dole utahni, namackej, povol, utahni a hotovo
...a nebo klasika s namackanim, povolenim a porad dokola
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: VYMENA KAPALIN
anebo vše vypusť,pak napusť novou,pak půl hodiny mačkej a nadávej jag špaček,že se to nechce chytit, pak povol šrub co je přímo na hadici u páky,chytne se no a mačkej znovu.Je to sice složitější postup,za to ale pomalejší a náročnější na nervy
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: VYMENA KAPALIN
Jeste mam mensi dotaz,prikoupil jsem brzdovku od MOTULu DOT 5,1 a ted koukam na vlastnosti a neni mi jasny toto: "Kapalina určená pro dlouhodobé použití s velmi vysokým bodem varu za vlhka (t.j. po jednoročním použití 185°C)."
A u DOT 4 : "Bod varu na horní hranici rozmezí, které vyžaduje norma DOT 4, tj. 275°C"
Tak co je pak lepsi??? Asi nechapu to jejich "jednorocni pouziti"
jinak je to zde : http://www.motul.cz/oillist.asp?typ=203
Re: VYMENA KAPALIN
Seber nějaký smažce buchnu (ale musí to bejt zasložilá smažka co si dává velký dáfky bo je lepší velká stříkačka) jehlu sundej a hoď jí třeba na pískáč (děcka si s tim rádi hrajou), vem hadičku z akvaristiky od vzduchování a máš odsávačku jak vyšitou
Jinak k těm kapalinám. Mám dojem že DOT5 potřebuje jiný hadice a těsnění (jako matroš) než DOT4. Dej tam co je předepsaný a nešpekuluj.
Re: VYMENA KAPALIN
.....
Ale porad mi neni jasny co je to : "jednorocni pouziti"
že je hydroskopická a tudíž absorbuje vodu ze vzduchu a jak víme voda se vaří při 100°C takže vznikaj bublinky a nebrzdí to. Tak ten rok zaručujou že bod varu kapaliny je v cajku a v normě bo tý vody tam neni tolik.
Re: VYMENA KAPALIN
Kelly01 psal:Lihy
Doufám že se neptáš mne
My jsme praktici co to řeší až je páčka u heftu
já sem citoval antona a tomu sem taky vodpovídal akorát sem tam nechtěl dávat celej ten jeho text, tak sem to promázl i s těma závorkama
čumíš co? že uš nešišlám o a furt jedu na starym systému...holt konzerva no
Re: VYMENA KAPALIN
je mi vice nez jasny z ebrzdovka rada vaze vodu,jen mi neni jasna formulace od MOTULu : "určená pro dlouhodobé použití s velmi vysokým bodem varu za vlhka (t.j. po jednoročním použití 185°C"
To jako chteji rict ,ze muzu jezdit rok s netesnou nadrzkou na kapalinu ve vlhku a garantuji mi ze bude varit az ve 185°C ???
To jsem blazen.......
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr