Nejsi přihlášen
Odškrcení
Zdravím! Včera jsem se konečně přihlásil...chtěl bych se zeptat, jestli se musí při odškrcení bandita (jsou tam poze ty plíšky) nechat seštelovat karburátory? Přijde mi, že to musí krutě rozhodit podtlaky...nebo to mám raději nechat na servisu? Díky.
killerrebel (Člen) 10.05.2010 19:36:07 Offline |
Re: Odškrcení
MácaR6 psal:Já to měl u 650 škrcený víčkama a nemuselo se štelovat nic
Já taky tak....
Více na http://www.motorkari.cz/profil/killerrebel/ <- ta je moje :)
Re: Odškrcení
taže díky...
a ještě teda, mohl by mi někdo popsat zhruba, jak se k tomu dostanu? musím shodit i celý filtbox..odpojit lanka...a tak?? Nebo stačí povolit šroubky...a poodsunu to? Jako na Jawě jsem si udělal úplně všechno...ale vrtat do těhle motorek...mám strach, abych něco neurval..a nepoku*vil
Hledal jsem to všude možně a právě na to, jestli se musí štelovat karbenátky, to nikdo nikdy neodpověděl..ještě jednou díky!! V
Re: Odškrcení
Bully600 psal:taže díky...
a ještě teda, mohl by mi někdo popsat zhruba, jak se k tomu dostanu? musím shodit i celý filtbox..odpojit lanka...a tak?? Nebo stačí povolit šroubky...a poodsunu to? Jako na Jawě jsem si udělal úplně všechno...ale vrtat do těhle motorek...mám strach, abych něco neurval..a nepoku*vil
Hledal jsem to všude možně a právě na to, jestli se musí štelovat karbenátky, to nikdo nikdy neodpověděl..ještě jednou díky!! V
...povolíš karburaci u filtrboksu, vyndáš filtr a celej boks posuneš dozadu, pag povolíš, karburaci u motoru, vyndáš lanko sytiče, vodpojíš snímač klapky a celou bateriji vysuneš doleva a necháš ji vyset na lankách, no a pag vydloubeš ty plechy a zas to celý složíš...a esi bude třeba seřízení uvidíš a uslyšíš, až to bude zas složený...nejni pravda, že nigdy nejni potřeba seřízení, záleží na konkrétnim stavu...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Odškrcení
Filous psal:Bully600 psal:taže díky...
a ještě teda, mohl by mi někdo popsat zhruba, jak se k tomu dostanu? musím shodit i celý filtbox..odpojit lanka...a tak?? Nebo stačí povolit šroubky...a poodsunu to? Jako na Jawě jsem si udělal úplně všechno...ale vrtat do těhle motorek...mám strach, abych něco neurval..a nepoku*vil
Hledal jsem to všude možně a právě na to, jestli se musí štelovat karbenátky, to nikdo nikdy neodpověděl..ještě jednou díky!! V...povolíš karburaci u filtrboksu, vyndáš filtr a celej boks posuneš dozadu, pag povolíš, karburaci u motoru, vyndáš lanko sytiče, vodpojíš snímač klapky a celou bateriji vysuneš doleva a necháš ji vyset na lankách, no a pag vydloubeš ty plechy a zas to celý složíš...a esi bude třeba seřízení uvidíš a uslyšíš, až to bude zas složený...nejni pravda, že nigdy nejni potřeba seřízení, záleží na konkrétnim stavu...
díky moc!! ... zítra po zkouškách na to vlítnu....
Re: Odškrcení
mám problém oddělal jsem ty karburátory a plíšky tam nejsou (...prý tam být měly
jaké byly další způsoby škrcení?...dírky v šoupátkách nejsou, jdou zvednout volně rukou až nahoru...
tak jestli je to, na čem teda jezdím skoro 80koní...jak mám poznat, že je to otevřené? Jel jsem s tím 200 max..
Re: Odškrcení
Bully600 psal:tak jestli je to, na čem teda jezdím skoro 80koní...jak mám poznat, že je to otevřené? Jel jsem s tím 200 max..
Tak to myslím, že už to otevřené je... Ale při těch 200 by to mělo ještě kousek jít.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Odškrcení
Ondráš psal:Bully600 psal:tak jestli je to, na čem teda jezdím skoro 80koní...jak mám poznat, že je to otevřené? Jel jsem s tím 200 max..
Tak to myslím, že už to otevřené je... Ale při těch 200 by to mělo ještě kousek jít.
no, ještě by se to rozhouplo na víc
tak potom nerozumím, proč mi tvrdil, že je to zavřené!!??
po Jawě 250ce to byl příjemný skok,ale člověk si zvykne...
V neděli jsem se projel na tátově XTčku (34kW)...a fakt strašně líné..i když zase jednovál...
Re: Odškrcení
tak, jsem teda trochu zklamaný ...ale co...za rok A neomezené...a B12 ...už jsem pochopil, proč
sladěné hadry ? No na Jawu jsem si nemohl vyskakovat s nějakýma barvičkama, to bych vypadal jak . Hadry nic moc ...nejsou prachy...
díky
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr