Nejsi přihlášen
bohatost smesi
tak jsem se dneska konecne dostal k tomu abych si poradne zajezdil a vyskousel filousovo radu zvednuti na zadek na dvojaka pri 7500tis.Ale at jsem za to bral jak sem chtel tak se to nezvedlo ani kokot tak si rikam kurva to musi bejt nejaky rozjebany kdyz sem dal otevreny vyfuk a smesi nic neudelal<filous mi radil at to obohatim>tak jsem pak pridal po pul otacce na bohatosti a bylo to mnohem lepsi,tak jsem jeste mrknul na svice jakou maj barvu a to bylo prekvapko jedna bila,druha cihlova,treti tmava... tak jsem schvalne zkusil kolik otacek ma kazdej karbec od konce u bohatosti<v manualu jsou uvedeny 3>a to mi hlava nebrala 1karbec<z leva>3.5ot.,2karbec1.5ot.,3karbec3ot.,4karbec2.5ot.jak se to muze takhle narozjebat????
Extrem errors
Re: bohatost smesi
Někdo se v tom spíše kdysy hrabal. Existujou pochybný metody postupného ubírání bohatosti směsi jak nastavit každý válec zvlášť nebo lambda sonda do svodu
Každý válec pro optimální pálení vyžaduje totiž trochu jiný poměr bohastosti (opotřebení válce, tlaky, charakteristika sání atd.). Mimoto se liší vzhledem k chlazení stěn bohatost u vnějšího válce u vnitřního...
Ale takovými detaliy se nikdo nezaobírá protože!!!:
Ta bohatost (ten šroubek) Ti ovlivňuje směs pouze na volnoběh a při cca 1/8 otevření plynu!! Projevy špatné bohatosti jsou např:
nepravidelný chod volnoběhu nebo cuknutí po puštění plynu a znovupřidání.
Směs po instalaci otevřenýho laufu obohatíš:
1) větší hlavní tryskou (vliv v plným pásmu otáček)
2) podložení jehly v karburátoru (vliv především ve střední otáčky - zvýšení akcelerace)
Re: bohatost smesi
Ted by me zajimal nazor fundovaneho Filouse, pac to potrebuju taky udelat zvednout bohatost a pred tim se udelaj hned aji sinchro podtlaku a projeti ventil vuli. Se me nezda ze bohatost smesi pokud ji zvednes je pro rozsah 1/8 plynu a pak uz je to v rukach bozich ! Filous kde jsi ???
Re: bohatost smesi
tak to je zajimavy tak ted ale nevim co stim mam udelat???Pokud bych daval vetsi hlavni trysku tak jak velkou kdyz u r.v03 je v zakladu udavana 100?jo a posunuti zarezu u jehel ma smysl i s puvodnima tryskama nebo si to myslel az po instalaci tech vetsich?Dneska jsem zkousel na vsech karbcich nastavit schodne 4ot.od konce a zda se mi ze to jak si psal ze to funguje do1/8 otevrenyho plynu neco je,projel sem to tak zhruba 50kilaku tak jeste musim juknout na svice jak budou ted zabarveny,ale porad mi nejde do hlavy jak filous psal ze se to na dvojaka pri 7tis.zvedne jako nic kdyz za ni drbnes protoze ja at za to drbnu sebe vic tak se max.odlechci vidlice a hodne to zatahne ale vic nic
Extrem errors
Re: bohatost smesi
halir1 psal:ty vole to mi poser,tohle kdyz slysim tak bych brecel,v tp mam normalne 98ps,sakra v cem muze byt problem???
jenže Filous ti psal,že to máš udělat tzv. vypláchnutím (vytočit, ubrat,předek se zhoupne,znovu přidat), jen tak za plynem ti to na dvojku nahoru nepude
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: bohatost smesi
Jak jsem psal.
Šroub bohatosti (pilot screw)zvyšuje u našich motorů (mám GSX750) průtok benzínu vedlejším kanálem pro volnoběh a nepatrně otevřený plyn (cca do 1/8 otevření plynu).
Taky existují karburace, kde šrouby bohastosti směsi(air srew)regulují průtok vzduchu nikoliv benzínu.
Tedy pokud ho povoluješ ven (z utažené polohy čroubu místo na 2+1/2 na např. 3+1/2)tak obohacuješ volnoběh tj. pouštíš do směsi více benzínu.
Mě osobně se 4 otáčky zdá hodně. Když jsem to přehnal při obohacení a to jsem dal 3+1/2 tak při volnoběhu běžela těžkopádně a kýchala a při ubrání plynu a znovupřidání cukla (vyšším podílem benzínu se dusila). V zatáčkách nic moc, málem jsem si nabil hubu.
V případě, že otevřeš plyn, ztrácí vedlejší kanály naprosto na významu a bohatost směsi je regulována hlavní tryskou a polohou jehly (v hlavním difuzoru karburátoru). Není!!! tedy pravda, že po 1/8 plynu je vše v rukouch božích.
Na tvůj dotaz zda lze zvednout jehly (podložkou pod hlavičku jehly nebo dát sponky o zářez níž)a nechat původní trysky je odpověď ANO. Docílíš tak lepší akcelerace ve středním pásmu otáček a samozřejmě obophacení směsi především ve středním pásmu.
Doporučuji ovšem posílit i Hlavní trysku, která ovlivňuje bohatost směsi od středních otáček a do maxima, kde je v maximu 99% faktorem ovlivňující bohatost směsi, Poloha jehly u maximálního otevření plynu hraje malou roli.
Já sám jsem měl na Inazumě HT100 a strčil tam HT115 a podložil hlavičku jehly podložkou. Jelo to proti původnímu nastavení hlavně v porovnání akcelerace jako kráva ale taky to bralo o 1,5 L více než origo.
Zainvestoval jsem do Dyno Jet sady a nelituju. Zlepšení parametru zrychlení při přidání plynu proti originál nastavení bylo více než jsem očekával(proti HT115 a zvedlé jehle nepatrně lepší). Spotřeba "jen" o 0,75L na 6 L/100km.
Pokud dotaz napiš.
Re: bohatost smesi
Asi to dapadne jenom na zvedani jehly, na trysky seru vyhazovat dalsi 4 klacky se me nechce do dynojetu
Re: bohatost smesi
jak pise billi do dynojetu se mi investovat nechce ale spis bych koupil samotny hl.trysky to nemuze bejt zas tak drahy ne?No jdu se ted podivat na ty svice jak vypadaj.Pro koldana:samozrejme ze drbnutim sem myslel ubrat a pak vyplachnout stejne jako kdyz to zkousim na jednicku pri 3500-4000ot. a to mi jde bez problemu<akorat ze na jednicku se ani neodvazim dat plnej kul to bych asi zle dopad>
Extrem errors
Re: bohatost smesi
Tak svice uz nebyli tak bile jako predtim,ale cihlovy taky nebyli,no pro jistotu jsem dnes koupil novy,jinak sem ubral tu bohatost o pul otacky a je to lepsi nez na 4 to uz bylo fakt mocJeste sem se chtel zeptat kde ty jsi splasil ty 115?Pr.kolik staly?
Extrem errors
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr