Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » bohatost smesi

halir1 (Člen)
11.03.2007 22:38:40
Offline

bohatost smesi

tak jsem se dneska konecne dostal k tomu abych si poradne zajezdil a vyskousel filousovo radu zvednuti na zadek na dvojaka pri 7500tis.Ale at jsem za to bral jak sem chtel tak se to nezvedlo ani kokot tak si rikam kurva to musi bejt nejaky rozjebany kdyz sem dal otevreny vyfuk a smesi nic neudelal<filous mi radil at to obohatim>tak jsem pak pridal po pul otacce na bohatosti a bylo to mnohem lepsi,tak jsem jeste mrknul na svice jakou maj barvu a to bylo prekvapko jedna bila,druha cihlova,treti tmava... badtak jsem schvalne zkusil kolik otacek ma kazdej karbec od konce u bohatosti<v manualu jsou uvedeny 3>a to mi hlava nebrala 1karbec<z leva>3.5ot.,2karbec1.5ot.,3karbec3ot.,4karbec2.5ot.jak se to muze takhle napussyrozjebat????


Extrem errors
mr.BSE (Člen)
11.03.2007 22:45:34
Offline

Re: bohatost smesi

mechosidontknow
vibraceidontknow
otresyidontknow


Second Class Citizen
1130 Café Racer
halir1 (Člen)
11.03.2007 22:53:11
Offline

Re: bohatost smesi

to mi taky napadlo ale ze az tak hodne??to se pak klidne tim samym zpusobem mohla rozjebat synchron.a podlaky nebo ne?oni ty podtlaky a synchron.jde ruku v ruce s tou bohatosti je to tak?help


Extrem errors
martingsx (Člen)
12.03.2007 06:55:48
Offline

Re: bohatost smesi

Někdo se v tom spíše kdysy hrabal. Existujou pochybný metody postupného ubírání bohatosti směsi jak nastavit každý válec zvlášť nebo lambda sonda do svodugood
Každý válec pro optimální pálení vyžaduje totiž trochu jiný poměr bohastosti (opotřebení válce, tlaky, charakteristika sání atd.). Mimoto se liší vzhledem k chlazení stěn bohatost u vnějšího válce u vnitřního...
Ale takovými detaliy se nikdo nezaobírá protože!!!:
Ta bohatost (ten šroubek) Ti ovlivňuje směs pouze na volnoběh a při cca 1/8 otevření plynu!! Projevy špatné bohatosti jsou např:
nepravidelný chod volnoběhu nebo cuknutí po puštění plynu a znovupřidání.

Směs po instalaci otevřenýho laufu obohatíš:
1) větší hlavní tryskou (vliv v plným pásmu otáček)
2) podložení jehly v karburátoru (vliv především ve střední otáčky - zvýšení akcelerace)

Billy (Člen)
12.03.2007 07:49:42
Offline

Re: bohatost smesi

Ted by me zajimal nazor fundovaneho Filouse, pac to potrebuju taky udelat zvednout bohatost a pred tim se udelaj hned aji sinchro podtlaku a projeti ventil vuli. Se me nezda ze bohatost smesi pokud ji zvednes je pro rozsah 1/8 plynu a pak uz je to v rukach bozich help! Filous kde jsi ??? smile1


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
halir1 (Člen)
12.03.2007 18:52:17
Offline

Re: bohatost smesi

tak to je zajimavy tak ted ale nevim co stim mam udelat???Pokud bych daval vetsi hlavni trysku tak jak velkou kdyz u r.v03 je v zakladu udavana 100?idontknowjo a posunuti zarezu u jehel ma smysl i s puvodnima tryskama nebo si to myslel az po instalaci tech vetsich?Dneska jsem zkousel na vsech karbcich nastavit schodne 4ot.od konce a zda se mi ze to jak si psal ze to funguje do1/8 otevrenyho plynu neco je,projel sem to tak zhruba 50kilaku tak jeste musim juknout na svice jak budou ted zabarveny,ale porad mi nejde do hlavy jak filous psal ze se to na dvojaka pri 7tis.zvedne jako nic kdyz za ni drbnes protoze  ja at za to drbnu sebe vic tak se max.odlechci vidlice a hodne to zatahne ale vic nic smile2


Extrem errors
Meloun (Člen)
12.03.2007 18:55:21
Offline

Re: bohatost smesi

...člověče nemáš ty to nakonec B6??idontknowbigsmile
B12 jde na dvojáka téměř sama!surprised
Ještě jedna možnost je-máš tam 25Kw!!!surprisedsurprisedsurprisedsurprised


PURE NAKED BIKE!
halir1 (Člen)
12.03.2007 19:33:53
Offline

Re: bohatost smesi

ty vole to mi poser,tohle kdyz slysim tak bych brecel,v tp mam normalne 98ps,sakra v cem muze byt problem???smile2


Extrem errors
Koldan (Člen)
13.03.2007 07:23:58
Offline

Re: bohatost smesi

halir1 psal:

ty vole to mi poser,tohle kdyz slysim tak bych brecel,v tp mam normalne 98ps,sakra v cem muze byt problem???smile2

jenže Filous ti psal,že to máš udělat tzv. vypláchnutím (vytočit, ubrat,předek se zhoupne,znovu přidat), jen tak za plynem ti to na dvojku nahoru nepudebigsmile


Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
martingsx (Člen)
13.03.2007 07:51:39
Offline

Re: bohatost smesi

Jak jsem psal.
Šroub bohatosti (pilot screw)zvyšuje u našich motorů (mám GSX750) průtok benzínu vedlejším kanálem pro volnoběh a nepatrně otevřený plyn (cca do 1/8 otevření plynu).
Taky existují karburace, kde šrouby bohastosti směsi(air srew)regulují průtok vzduchu nikoliv benzínu.
Tedy pokud ho povoluješ ven (z utažené polohy čroubu místo na 2+1/2 na např. 3+1/2)tak obohacuješ volnoběh tj. pouštíš do směsi více benzínu.
Mě osobně se 4 otáčky zdá hodně. Když jsem to přehnal při obohacení a to jsem dal 3+1/2 tak při volnoběhu běžela těžkopádně a kýchala a při ubrání plynu a znovupřidání cukla (vyšším podílem benzínu se dusila). V zatáčkách nic moc, málem jsem si nabil hubu.bad

V případě, že otevřeš plyn, ztrácí vedlejší kanály naprosto na významu a bohatost směsi je regulována hlavní tryskou a polohou jehly (v hlavním difuzoru karburátoru). Není!!! tedy pravda, že po 1/8 plynu je vše v rukouch božíchbigsmile.
Na tvůj dotaz zda lze zvednout jehly (podložkou pod hlavičku jehly nebo dát sponky o zářez níž)a nechat původní trysky je odpověď ANO. Docílíš tak lepší akcelerace ve středním pásmu otáček a samozřejmě obophacení směsi především ve středním pásmu.
Doporučuji ovšem posílit i Hlavní trysku, která ovlivňuje bohatost směsi od středních otáček a do maxima, kde je v maximu 99% faktorem ovlivňující bohatost směsi, Poloha jehly u maximálního otevření plynu hraje malou roli.
Já sám jsem měl na Inazumě HT100 a strčil tam HT115 a podložil hlavičku jehly podložkou. Jelo to proti původnímu nastavení hlavně v porovnání akcelerace jako kráva ale taky to bralo o 1,5 L více než origo.
Zainvestoval jsem do Dyno Jet sady a nelituju. Zlepšení parametru zrychlení při přidání plynu proti originál nastavení bylo více než jsem očekával(proti HT115 a zvedlé jehle nepatrně lepší). Spotřeba "jen" o 0,75L na 6 L/100km.

Pokud dotaz napiš.smile1

Billy (Člen)
13.03.2007 07:58:06
Offline

Re: bohatost smesi

Asi to dapadne jenom na zvedani jehly, na trysky seru vyhazovat dalsi 4 klacky se me nechce do dynojetu


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
halir1 (Člen)
13.03.2007 15:24:01
Offline

Re: bohatost smesi

jak pise billi do dynojetu se mi investovat nechce ale spis bych koupil samotny hl.trysky to nemuze bejt zas tak drahy ne?No jdu se ted podivat na ty svice jak vypadaj.Pro koldana:samozrejme ze drbnutim sem myslel ubrat a pak vyplachnout stejne jako kdyz to zkousim na jednicku pri 3500-4000ot. a to mi jde bez problemu<akorat ze na jednicku se ani neodvazim dat plnej kul to bych asi zle dopad>bigsmile


Extrem errors
halir1 (Člen)
13.03.2007 15:29:34
Offline

Re: bohatost smesi

jo jeste, to mas na 750 stejne nejaky veliky trysky kdyz je mas stejne velky jako ja na dvanatce ne?idontknow


Extrem errors
halir1 (Člen)
13.03.2007 20:04:29
Offline

Re: bohatost smesi

Tak svice uz nebyli tak bile jako predtim,ale cihlovy taky nebyli,no pro jistotu jsem dnes koupil novy,jinak sem ubral tu bohatost o pul otacky a je to lepsi nez na 4 to uz bylo fakt mocgoodJeste sem se chtel zeptat kde ty jsi splasil ty 115?Pr.kolik staly?


Extrem errors
martingsx (Člen)
14.03.2007 10:54:26
Offline

Re: bohatost smesi

Trysky jsem splašil v jedný opravně motorek.
Obvolal bych být tebou vrakáče a opravny a poptal se.

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr