Nejsi přihlášen
Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Zdravím. Dneska jsem si dal projížďku, jednou sem na závěr trochu prtáhl otáčkoměr (cca 10.000 otáček). Pak to znovu nastartuju.... motor jede v pohodě, otáčky motoru bez výkyvů , ale otáčkoměr začal skákat z 0 na otáček na 7000, pak na 1500 (skutečné otáčky), zas 0, 7000 a stále dokola. Když přidám plyn, stále to přeskakuje a jen občas to ukáže skutečné otáčky motoru. Moc prosím o radu
Dík.
Motorkář je týpek tvrdej, na plechovky z výšky mrdej.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Sandman psal:Zdravím. Dneska jsem si dal projížďku, jednou sem na závěr trochu prtáhl otáčkoměr (cca 10.000 otáček). Pak to znovu nastartuju.... motor jede v pohodě, otáčky motoru bez výkyvů , ale otáčkoměr začal skákat z 0 na otáček na 7000, pak na 1500 (skutečné otáčky), zas 0, 7000 a stále dokola. Když přidám plyn, stále to přeskakuje a jen občas to ukáže skutečné otáčky motoru. Moc prosím o radu
Dík.
Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvod
Strýcfajtr !!!
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
XJelen psal:Sandman psal:Zdravím. Dneska jsem si dal projížďku, jednou sem na závěr trochu prtáhl otáčkoměr (cca 10.000 otáček). Pak to znovu nastartuju.... motor jede v pohodě, otáčky motoru bez výkyvů , ale otáčkoměr začal skákat z 0 na otáček na 7000, pak na 1500 (skutečné otáčky), zas 0, 7000 a stále dokola. Když přidám plyn, stále to přeskakuje a jen občas to ukáže skutečné otáčky motoru. Moc prosím o radu
Dík.Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvod
Tomu jsem moc nerozuměl. Žeby něco s elektrikou?
Motorkář je týpek tvrdej, na plechovky z výšky mrdej.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
XJelen psal:Sandman psal:Zdravím. Dneska jsem si dal projížďku, jednou sem na závěr trochu prtáhl otáčkoměr (cca 10.000 otáček). Pak to znovu nastartuju.... motor jede v pohodě, otáčky motoru bez výkyvů , ale otáčkoměr začal skákat z 0 na otáček na 7000, pak na 1500 (skutečné otáčky), zas 0, 7000 a stále dokola. Když přidám plyn, stále to přeskakuje a jen občas to ukáže skutečné otáčky motoru. Moc prosím o radu
Dík.Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvod
...čoveče nevim esi Fejzr takle dijagnostikuje závadu...ale zjistim, to by neměl bejt problém...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Sandman psal:XJelen psal:Sandman psal:Zdravím. Dneska jsem si dal projížďku, jednou sem na závěr trochu prtáhl otáčkoměr (cca 10.000 otáček). Pak to znovu nastartuju.... motor jede v pohodě, otáčky motoru bez výkyvů , ale otáčkoměr začal skákat z 0 na otáček na 7000, pak na 1500 (skutečné otáčky), zas 0, 7000 a stále dokola. Když přidám plyn, stále to přeskakuje a jen občas to ukáže skutečné otáčky motoru. Moc prosím o radu
Dík.Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvod
Tomu jsem moc nerozuměl. Žeby něco s elektrikou?
Myslíž, že je to něco jiného než elektrika? Jinak já se v těch nových motorkách nevyznám , ale začal bych tím, že prostříkám kontoxem konektory, estli tam neco takovýho je.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Filous psal:XJelen psal:Sandman psal:Zdravím. Dneska jsem si dal projížďku, jednou sem na závěr trochu prtáhl otáčkoměr (cca 10.000 otáček). Pak to znovu nastartuju.... motor jede v pohodě, otáčky motoru bez výkyvů , ale otáčkoměr začal skákat z 0 na otáček na 7000, pak na 1500 (skutečné otáčky), zas 0, 7000 a stále dokola. Když přidám plyn, stále to přeskakuje a jen občas to ukáže skutečné otáčky motoru. Moc prosím o radu
Dík.Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvod
...čoveče nevim esi Fejzr takle dijagnostikuje závadu...ale zjistim, to by neměl bejt problém...
Filous si piš že to diagnostikuje problém
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Kakac psal:Filous psal:XJelen psal:
Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvod...čoveče nevim esi Fejzr takle dijagnostikuje závadu...ale zjistim, to by neměl bejt problém...
Filous si piš že to diagnostikuje problém
To víš,nás co jezdí na banditech se závady netýkají,tak v nějaké diagnostice nejsme tak zběhlí
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Tak podle jednoho z největších guru přes Yamahy ( Fazery a XJčka) Mirka Koňáka
(Jelen ho zná ) je to vymrdaná přívěra výfuku.
Takže projít a zjistit kde je problém (drátky lanka ap....)
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
StanKr psal:Selfdiagnostika:
7000 - EXUP (závada na přívěře), pravděpodobně špatně seřízený, nebo zarostlý lanka. Častěji to hlásí malou vúli lanek. Velkou vúli selfdiag nehlásí.
A co takhle shořenej motorek,rozpojenej konektor,přidřená přívera ......třeba...
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
XJelen psal:Filous psal:...a je to, zas sem chytřejší
ještě na třech je to TPSko a na osmi okruh signalizace rezervy paliva - z toho mi teda už tři tejdny mrdá ale jinak je to v poho
Tak tam nalej plnou třeba to pomůže
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Mour psal:Sandman psal:XJelen psal:
Diagnostika - počkej na filousa, nevim co je na sedmi za obvodTomu jsem moc nerozuměl. Žeby něco s elektrikou?
Myslíž, že je to něco jiného než elektrika? Jinak já se v těch nových motorkách nevyznám , ale začal bych tím, že prostříkám kontoxem konektory, estli tam neco takovýho je.
Jaké konektory máš přesně na mysli? Baterie nebo nějaké jiné? Nejsem technický typ, ale když mi popíšeš, kde to má být, klidně to zkusím.
Motorkář je týpek tvrdej, na plechovky z výšky mrdej.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Sandman psal:Mour psal:Sandman psal:
Tomu jsem moc nerozuměl. Žeby něco s elektrikou?Myslíž, že je to něco jiného než elektrika? Jinak já se v těch nových motorkách nevyznám , ale začal bych tím, že prostříkám kontoxem konektory, estli tam neco takovýho je.
Jaké konektory máš přesně na mysli? Baterie nebo nějaké jiné? Nejsem technický typ, ale když mi popíšeš, kde to má být, klidně to zkusím.
A víš kde je vůbec EXUP (přívěra výfuku)
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Kakac psal:Tak podle jednoho z největších guru přes Yamahy ( Fazery a XJčka) Mirka Koňáka
(Jelen ho zná ) je to vymrdaná přívěra výfuku.
Takže projít a zjistit kde je problém (drátky lanka ap....)
Já to raději procházet nebudu, zkusím to dát někomu, kdo je v to zběhlý. Jenom jsem potřeboval vědět, co by tomu nejspíš mohlo být. Takže přívěra výfuku. Jak moc je to složité na opravu a jak se ta závada projevuje při jízdě? Při jízdě se mi akorát zdálo, že přidávání plynu jde trochu ztuha. Nevím, jestli top s tím nějak souvisí
Motorkář je týpek tvrdej, na plechovky z výšky mrdej.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Sandman psal:Kakac psal:Tak podle jednoho z největších guru přes Yamahy ( Fazery a XJčka) Mirka Koňáka
(Jelen ho zná ) je to vymrdaná přívěra výfuku.
Takže projít a zjistit kde je problém (drátky lanka ap....)Já to raději procházet nebudu, zkusím to dát někomu, kdo je v to zběhlý. Jenom jsem potřeboval vědět, co by tomu nejspíš mohlo být. Takže přívěra výfuku. Jak moc je to složité na opravu a jak se ta závada projevuje při jízdě? Při jízdě se mi akorát zdálo, že přidávání plynu jde trochu ztuha. Nevím, jestli top s tím nějak souvisí
no ten EXUP ti tam dělá to že dole to jakoby víc táhne (jako větší krouťák) a nahoře se zas líp vytáčí..... prostě asik tak.
Sice sem to ještě nedělal ale myslím že to zas tak složitý nebude ,promazat, rozchodit lanka kouknout na konektor k motorku, jestli motorek chodí
Jinak si myslím že by pomohl XJelen ten se drbe teďka s R1 takže by mohl tě navést .....
A jestli ti jde ztuha plyn tak to můžou být taky lanka (teďka jsem je měnil,no respektive můj guru) a kurvoval jak dlaždič ,protože musel vytáhnout celou karburaci ven ....
P.S. Lanka stojej 1800 Kč
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Kakac psal:Sandman psal:Mour psal:
Myslíž, že je to něco jiného než elektrika? Jinak já se v těch nových motorkách nevyznám , ale začal bych tím, že prostříkám kontoxem konektory, estli tam neco takovýho je.Jaké konektory máš přesně na mysli? Baterie nebo nějaké jiné? Nejsem technický typ, ale když mi popíšeš, kde to má být, klidně to zkusím.
A víš kde je vůbec EXUP (přívěra výfuku)
Stačí mi, když řekneš, kde tu přívěru najdu, co to přesně je, jakou má funkce a co je to ten EXUP. Jsem zdravotník a tomuto fakt nerozumím.
Motorkář je týpek tvrdej, na plechovky z výšky mrdej.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Sandman psal:Kakac psal:Sandman psal:
Jaké konektory máš přesně na mysli? Baterie nebo nějaké jiné? Nejsem technický typ, ale když mi popíšeš, kde to má být, klidně to zkusím.A víš kde je vůbec EXUP (přívěra výfuku)
Stačí mi, když řekneš, kde tu přívěru najdu, co to přesně je, jakou má funkce a co je to ten EXUP. Jsem zdravotník a tomuto fakt nerozumím.
Jak jdou svody tak jsou ukončený v takovým "bazmeku" a pak už z toho jde mezisvod a koncovka výfuku.
Na levém boku toho bazmeku máš takovej lesklej kryt a z toho ti jdou dva bowdeny nahoru.
Tak tam se mrkni tam bude motorek a bude tahat za ty lanka a bude tam i nějakej konektor
Jinak se to řeší tadyk http://www.fazerclub.cz/forum/?tem=funk … amp;kid=47
to je abysme na Banditforu neměly poradnu Jebkofora
Kryton: Pane Vy jste MÁÁ-GÓÓÓÓÓR
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Kakac psal:Sandman psal:Kakac psal:
A víš kde je vůbec EXUP (přívěra výfuku)Stačí mi, když řekneš, kde tu přívěru najdu, co to přesně je, jakou má funkce a co je to ten EXUP. Jsem zdravotník a tomuto fakt nerozumím.
Jak jdou svody tak jsou ukončený v takovým "bazmeku" a pak už z toho jde mezisvod a koncovka výfuku.
Na levém boku toho bazmeku máš takovej lesklej kryt a z toho ti jdou dva bowdeny nahoru.
Tak tam se mrkni tam bude motorek a bude tahat za ty lanka a bude tam i nějakej konektor
Jinak se to řeší tadyk http://www.fazerclub.cz/forum/?tem=funk … amp;kid=47
to je abysme na Banditforu neměly poradnu Jebkofora
Dík moc za radu, nezemřu úplně blbý. Zhruba vím, co myslíš
Motorkář je týpek tvrdej, na plechovky z výšky mrdej.
Re: Problém s otáčkoměrem - to jsem ještě neviděl
Kakac psal:Sandman psal:Kakac psal:
A víš kde je vůbec EXUP (přívěra výfuku)Stačí mi, když řekneš, kde tu přívěru najdu, co to přesně je, jakou má funkce a co je to ten EXUP. Jsem zdravotník a tomuto fakt nerozumím.
Jak jdou svody tak jsou ukončený v takovým "bazmeku" a pak už z toho jde mezisvod a koncovka výfuku.
Na levém boku toho bazmeku máš takovej lesklej kryt a z toho ti jdou dva bowdeny nahoru.
Tak tam se mrkni tam bude motorek a bude tahat za ty lanka a bude tam i nějakej konektor
Jinak se to řeší tadyk http://www.fazerclub.cz/forum/?tem=funk … amp;kid=47
to je abysme na Banditforu neměly poradnu Jebkofora
na svodu je ta klapka, motorek je pod nádržej. Já to mám vykuchaný, klapka furt otevřená, ale motorek tam musí bejt aby běhal a dělal jako že je všechno ok. Zkusit odpojit ty lanovody a zjistit jestli chodí dobře. Bez lanovodů bych to projel klapka neklapka, pokavaď zlobí lanovody a motorek se bude hejbat, bude vše ok bo si bude myslet, že přívěra funguje a přestane dyjagnostykovat pokavaď bude i po odpojení furt ukazovat, může bejt motorek v piči, popř ještě konektory.
Pak ještě varianta zajet s tim do Pohořelic za panem bakalářem Mírou
Strýcfajtr !!!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr