Nejsi přihlášen
Jaky OFF-roud?
čau, tatik by potřeboval vybrat nějaky offroud. Ma v lese včelin a k tomu kus lesa,takže se co chvila jezdi na dřevo a felina už to nezvlada,páč je tam cesta imrvere rozjebana jak tam furt někdo taha klady.
Chtěl by nějake 4x4, aby se to rozjelo aj v ostřejšim kopcu s vuzkem plnym dřeva. Muže byt 3 dveřak,ale aby tam byly 4 sedačky. Peníz chce na to pustit cca 60 tisic.Chtěl by to v naftě ale aby to pry moc nežralo no možna aj benzin by mohl byt, nemame představu co to tak muže žrat. Co jsem jen tak proletěl tak mě zaujal Suzuki Samuraj, Opel Frontera (ty se daji sehnat novějši kousky za stejny peniz), Ladu jsem zavrhnul páč ta je na všech fotkach rezava a't je nova nebo stara,no a dal nevim...? Nemate někdo zkušenosti co vydrži, nesere se a moc nerezavi? Klidně mužete hodit aj nějake inzeraty, nějakou vybavu v tom nepotřebuje,kosmeticke vady nevadi (obouchane plechy sere pes),ale aby to nebylo rezave..
K.a.s.y.m. (Člen) 24.03.2011 12:31:36 Offline |
Re: Jaky OFF-roud?
blbý je že Niva neni na rámu ale je to samonosná kasle pak tam ta koroze i vadí
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Jaky OFF-roud?
no jako pracant uplně ne musi to zvladnout jen rozjebanou cestu od traktoru,plnou bahna s tim že to potahne plny vozik. Včelin je napevno,ten se tahat nebude a dále se to bube použvat jako přibližovadlo co je po ruce před barakem,takže aby ta spotřeba byla nějaka rozumna. Otec ma druhe auto zavřene v garaži,na cestu do prace a delši cesty...
K.a.s.y.m. (Člen) 24.03.2011 13:09:09 Offline |
Re: Jaky OFF-roud?
Tomas600N psal:no jako pracant uplně ne musi to zvladnout jen rozjebanou cestu od traktoru,plnou bahna s tim že to potahne plny vozik. Včelin je napevno,ten se tahat nebude a dále se to bube použvat jako přibližovadlo co je po ruce před barakem,takže aby ta spotřeba byla nějaka rozumna. Otec ma druhe auto zavřene v garaži,na cestu do prace a delši cesty...
pokud chceš auto s rozumnou spotřebou tak zapomeň na offroudy..i ten blbej samuraj s 1,1 motorem jezdí za 10 po silnici a v terénu ani nemluvim to už se od něj to ARO nebo UAZ moc neliší ty jezdili do 15 ,ale už se daj sehnat s naftovym motorem většinou teda z avie nebo nějakýho Peugeota
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Jaky OFF-roud?
Já mám již 11 let NIVU a nedám na ní dopustit. Mám taky les a bez vozíku nejezdím. Tam kam se dostanu s ní je až zarážející. Je pravda, že má sklon ke korozi, ale když se o ní malinko postaráš tak není problém. Za 11 let nic. V této cenové kategorii nic lepšího není. Jen do ní leješ benzín a jezdíš.
Re: Jaky OFF-roud?
cikin psal:Já mám již 11 let NIVU a nedám na ní dopustit. Mám taky les a bez vozíku nejezdím. Tam kam se dostanu s ní je až zarážející. Je pravda, že má sklon ke korozi, ale když se o ní malinko postaráš tak není problém. Za 11 let nic. V této cenové kategorii nic lepšího není. Jen do ní leješ benzín a jezdíš.
no fuj
The father of the little princess of the dawn
Re: Jaky OFF-roud?
Mezi řádky tady čtu požadavek na Nissan Navara,nebo Mišivbuši L200,ale to je hold jinej peníz. Pod deset litrů asi nebude jezdit nic. Mě se nejvíc líbí Land Rover Defender,ale je drahej,kdešto LR Discovery se dá pořídit vo poznání levnějš,teréní vlastnosti by mohla mít podobný,ale je to v interiéru víc osobák,nez ten Def,kerej je vevnitř jak Avia
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Jaky OFF-roud?
VikecB12 psal:Mezi řádky tady čtu požadavek na Nissan Navara,nebo Mišivbuši L200,ale to je hold jinej peníz. Pod deset litrů asi nebude jezdit nic. Mě se nejvíc líbí Land Rover Defender,ale je drahej,kdešto LR Discovery se dá pořídit vo poznání levnějš,teréní vlastnosti by mohla mít podobný,ale je to v interiéru víc osobák,nez ten Def,kerej je vevnitř jak Avia
Jednoznačně defender to je jediný opravdický auto. Bohužel cena je jinde jedině dovoz z venku nějakýho dost staršího.
Re: Jaky OFF-roud?
Už to tady bylo myslím, ale když offroada co jezdí za pusinku a hodně vydrží tak ochcávijej ve chrochtákoj a f kombíku, žejo Houska...
http://www.youtube.com/watch?v=3jXDxhZEc3w
http://www.youtube.com/watch?v=pS6ItPA_yv4
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Jaky OFF-roud?
VikecB12 psal:Mezi řádky tady čtu požadavek na Nissan Navara,nebo Mišivbuši L200,ale to je hold jinej peníz. Pod deset litrů asi nebude jezdit nic. Mě se nejvíc líbí Land Rover Defender,ale je drahej,kdešto LR Discovery se dá pořídit vo poznání levnějš,teréní vlastnosti by mohla mít podobný,ale je to v interiéru víc osobák,nez ten Def,kerej je vevnitř jak Avia
na to pozor, Discovery nemá mezinápravou špéru, první vykřížení a šeš v piče :(
Patrol španělák bo Pajero, nejlepčí je 4runner, ale nevim, nevim, za šest pětek to budou ludry
Niva se fakt dostane skoro všude, prblém je že hnijou ...
ale di, Ty brepto ...
Re: Jaky OFF-roud?
huskyb12 psal:VikecB12 psal:Mezi řádky tady čtu požadavek na Nissan Navara,nebo Mišivbuši L200,ale to je hold jinej peníz. Pod deset litrů asi nebude jezdit nic. Mě se nejvíc líbí Land Rover Defender,ale je drahej,kdešto LR Discovery se dá pořídit vo poznání levnějš,teréní vlastnosti by mohla mít podobný,ale je to v interiéru víc osobák,nez ten Def,kerej je vevnitř jak Avia
na to pozor, Discovery nemá mezinápravou špéru, první vykřížení a šeš v piče :(
Patrol španělák bo Pajero, nejlepčí je 4runner, ale nevim, nevim, za šest pětek to budou ludry
Niva se fakt dostane skoro všude, prblém je že hnijou ...
No za šest pětek to bude zhuntovaný fšechno
Tak snad aspoň na tom defíkovi se shodnem,že je nejvíc
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Jaky OFF-roud?
jezdil sem Pajero 3.0 f benzínu
sem se jeden rok zařek že nevezmu u baráku lopatu do ruky a žádný vyhazování díry na auto
strašnej motor...sem si ze začátku vobčas musel zatůrovat plyn dyš sem stál na přechodu estli mi to nechcíplo.nebyl slyšet.vyjelo to víc než byl blok f mí hlavě sem se bál že už se to musí votočit a vono to furt jelo
taky sem s tim vožralej skočil ve 100fce ze stráne ale to je jiná strory
a f zimmě porád 4x4 a jak dyš vytáhneš špunt za vany ..pod 20l sem se nedostal
dyš slez sních muselo to z domu...jo a platil sem 950měsíčně na ručení
prostě lopata vyšla vo něco lacinějc
...nikdo nevojebe Ježíše...
Re: Jaky OFF-roud?
Borák psal:jezdil sem Pajero 3.0 f benzínu
sem se jeden rok zařek že nevezmu u baráku lopatu do ruky a žádný vyhazování díry na auto
strašnej motor...sem si ze začátku vobčas musel zatůrovat plyn dyš sem stál na přechodu estli mi to nechcíplo.nebyl slyšet.vyjelo to víc než byl blok f mí hlavě sem se bál že už se to musí votočit a vono to furt jelo
taky sem s tim vožralej skočil ve 100fce ze stráne ale to je jiná strory
a f zimmě porád 4x4 a jak dyš vytáhneš špunt za vany ..pod 20l sem se nedostal
dyš slez sních muselo to z domu...jo a platil sem 950měsíčně na ručení
prostě lopata vyšla vo něco lacinějc
když to tak čtu,Boráku,vlastně Pajero chválíš
...a bude hůř!
Re: Jaky OFF-roud?
VikecB12 psal:.......Land Rover Defender,ale je drahej,kdešto LR Discovery se dá pořídit vo poznání levnějš,teréní vlastnosti by mohla mít podobný...........
- Defender drahej a nepohodlnej - kdo vymyslel ergonomii musel být magor, kdo si to koupí na adventure cesty je blázen a masochista.
- Discovery levnej, bo se sere...v anglii jej před časem hodnotili jako nejporuchovější 4x4
...šel bych do rozhodně do Vitary, případně Daihatsu Ferosa, nebo Samurai...něco z těhle menších 4x4. ARO a GAZ sice za pár korun, ale po silnici utrpení.
Větší jsou výrazně těžší, v terénu je i jejich rozměr nevýhoda.
Vitara
Jinak jako užitkový offroad jakýkoliv pick-up typu Hilux ...když bych řešil já offroad, tak něco takového, rozhodně ne defendera.
Re: Jaky OFF-roud?
Samurai je nejvíc, ale von psal, že za to dá vozejk se dřevem a podle mě ta 1.1 bo 1.3 si s tim neporadí, Feroza je cypovina, kdyby něco, díly ho sežerou, ale zas koukam, že sou za půldarma ...
U krátký Vitary bacha - do kufru nedáš ani basu píva :)
ale di, Ty brepto ...
Re: Jaky OFF-roud?
huskyb12 psal:Samurai je nejvíc, ale von psal, že za to dá vozejk se dřevem a podle mě ta 1.1 bo 1.3 si s tim neporadí, Feroza je cypovina, kdyby něco, díly ho sežerou, ale zas koukam, že sou za půldarma ...
U krátký Vitary bacha - do kufru nedáš ani basu píva :)
starej samuraj, to jako eLiJot je na tohle všechno jak dělanej. dříví v lese sme s nim natahali hafo a na nějaký to přiblížení vot baráku k hospodě a do jednoty...
na to vaše mrdání...
doporučuju
malý, svižný, japonckýýý...
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: Jaky OFF-roud?
a je už od jedné koruny...
http://auto.bazos.cz/inzerat/9113537/SUZUKI-LJ-80.php
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: Jaky OFF-roud?
Petr J. psal:VikecB12 psal:.......Land Rover Defender,ale je drahej,kdešto LR Discovery se dá pořídit vo poznání levnějš,teréní vlastnosti by mohla mít podobný...........
- Defender drahej a nepohodlnej - kdo vymyslel ergonomii musel být magor, kdo si to koupí na adventure cesty je blázen a masochista.
- Discovery levnej, bo se sere...v anglii jej před časem hodnotili jako nejporuchovější 4x4
...šel bych do rozhodně do Vitary, případně Daihatsu Ferosa, nebo Samurai...něco z těhle menších 4x4. ARO a GAZ sice za pár korun, ale po silnici utrpení.
Větší jsou výrazně těžší, v terénu je i jejich rozměr nevýhoda.
Vitara
Jinak jako užitkový offroad jakýkoliv pick-up typu Hilux ...když bych řešil já offroad, tak něco takového, rozhodně ne defendera.
Za tyhle prachy by to bylo Discovery I, který se sere stejně jako defender protože to je skoro to stejný auto! a nejni to tak hrozný. Díly jsou za hubičku. Hlavně to trápí rez (v pohodě se dá vyvařit když je potřeba) motor snese všechno (dokonce jezdí na banánovej olej ;-) ) Jestli by jsi o tom uvažovat tak radši manuál a aby byl repasovanej. V zimě občas zlobí.
Ale pokud potřebuješ občas do lesa tak klidně něco starýho po armádě nebo ten Samurai.
K.a.s.y.m. (Člen) 26.03.2011 09:44:26 Offline |
Re: Jaky OFF-roud?
když to tu tak čtu tak na Samurai se shodli asi všichni
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Jaky OFF-roud?
Malicky samurai s vleckou plnou dreva ... to bude mat tazke.
Dobre sikovne auticko bez moznosti tvrdej uzavierky dokaze v terene vela a s dobrym vodicom az az ale urcite to nieje tahac nakladov.
z lacnejsich ropakov napr 3dverak Galoper diesel. Vydrzi dost a vladze tiez dost a tazne tam nieje tiez na srandu.
Re: Jaky OFF-roud?
Hale a co Hilux?
http://uzitkove-vozy.yauto.cz/toyota/toyota-hilux/
Pro povstalce je to cajk, tak co by to nezvladlo jizdu v lese
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: Jaky OFF-roud?
Patrol je krásnej tank
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Jaky OFF-roud?
huskyb12 psal:na to pozor, Discovery nemá mezinápravou špéru, první vykřížení a šeš v piče :(
Patrol španělák bo Pajero, nejlepčí je 4runner, ale nevim, nevim, za šest pětek to budou ludry
Niva se fakt dostane skoro všude, prblém je že hnijou ...
Ty starší discovery špéru maj! až druhá generece co má protiprokluz jí nemá. Ale za 60 000,- stejně neseženeš nic jinýho než jedičku.
Re: Jaky OFF-roud?
Paladin86 psal:huskyb12 psal:na to pozor, Discovery nemá mezinápravou špéru, první vykřížení a šeš v piče :(
Patrol španělák bo Pajero, nejlepčí je 4runner, ale nevim, nevim, za šest pětek to budou ludry
Niva se fakt dostane skoro všude, prblém je že hnijou ...Ty starší discovery špéru maj! až druhá generece co má protiprokluz jí nemá. Ale za 60 000,- stejně neseženeš nic jinýho než jedičku.
čoveče, měl sem tu, co máš na fotce byla to 97 ? a ta špéru neměla ...
esli Patrola, tak španěláka, GéRo je moc velký ...
ale di, Ty brepto ...
zzzmrzlinar (Člen) 26.03.2011 23:32:27 Offline |
Re: Jaky OFF-roud?
podle mě by byl rozhodně nejvíc ten HILUX ale je to za jiný peníze než těch 60 takže určitě ten Samuraj, jestli to doteď zvládala Felícije tak to zvládne s absolutnímm přehledem.
Kdysi jsem čet nějakou reportáž jak jezděj s Samurajema berlínský technický služby, jezděj s tím třeba přes obrubnky když sklízej sníh a bordel z chodníků. Většina těch strojů má nalítáno kolem milonu. šéf vozového parku to tam absolutně chválil, že prej maj hrůzu až to jednou fakt budou muset vyměnit.
do Discovery bych asi nešel, pamatuju si jak z nich byli nešťastný angličani, furt něco vysranýho a to jako ne žr budu muset co nejdřív do servisu, ale prostě zůstaneš na cestě
Re: Jaky OFF-roud?
Ale ten Samec taky není zrovna příklad spolehlivosti,vono celkově auta suzuki sou tak trochu dost šmejdy,v porovnání třeba s mazdou,hondou,tojotou,nebo nissanem. A zrovna samurai trpí na hnilobu možná víc jak ta niva Budoucí majitel musí zvážit,do jak těžkýho terénu to potřebuje,jestli tam,kde doteď jezdil s feldou,jen si chce trochu polepšit,tak bych mermomocí netrval na nějakým hardkór offu,ale stačil by třeba nějakej ten civil,kerej na tom bude nesrovnatelně líp na silnici. Za pár korun je třeba Kia Sportage,nebo nějakej ten menší pickup- Mazda B2500,ford ranger,opel dělá taky něco...
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Jaky OFF-roud?
osiris psal:...nasadils pajku velkej kalibr, ale když už, tahle je ještě lepší a má přitom přijatelnější rozměry
http://kropi.webz.cz/kacena/kacena1.jpg
No,akorát co sem tak viděl na trucktrialech,tak do téhle pozice se dostane maximálně na spátečku,popředu jí na ůpatí kopce dojde dech Ale podvozkově je to supr hračka
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Jaky OFF-roud?
osiris psal:...nasadils pajku velkej kalibr, ale když už, tahle je ještě lepší a má přitom přijatelnější rozměry
http://kropi.webz.cz/kacena/kacena1.jpg
Taky dobrá, ale pochybuju, že to bude mít větší průchodnost. Dyť to má v zadu jenom jednu hnanou nápravu a bez dvojmontáže. Hamr je proti V3esce učedník.
Re: Jaky OFF-roud?
Pajk psal:osiris psal:...nasadils pajku velkej kalibr, ale když už, tahle je ještě lepší a má přitom přijatelnější rozměry
http://kropi.webz.cz/kacena/kacena1.jpgTaky dobrá, ale pochybuju, že to bude mít větší průchodnost. Dyť to má v zadu jenom jednu hnanou nápravu a bez dvojmontáže. Hamr je proti V3esce učedník.
...samo že kačenu s předkem, ta je proti v3s fakt ještě větší bourák
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Jaky OFF-roud?
VikecB12 psal:osiris psal:...nasadils pajku velkej kalibr, ale když už, tahle je ještě lepší a má přitom přijatelnější rozměry
http://kropi.webz.cz/kacena/kacena1.jpgNo,akorát co sem tak viděl na trucktrialech,tak do téhle pozice se dostane maximálně na spátečku,popředu jí na ůpatí kopce dojde dech Ale podvozkově je to supr hračka
...záleží na kterýho šoféra jsi koukal, páč kačen právě v těch trialech bejvávalo jak nasráno, pravě kvůli svejm schopnostem
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Jaky OFF-roud?
osiris psal:VikecB12 psal:osiris psal:...nasadils pajku velkej kalibr, ale když už, tahle je ještě lepší a má přitom přijatelnější rozměry
http://kropi.webz.cz/kacena/kacena1.jpgNo,akorát co sem tak viděl na trucktrialech,tak do téhle pozice se dostane maximálně na spátečku,popředu jí na ůpatí kopce dojde dech Ale podvozkově je to supr hračka
...záleží na kterýho šoféra jsi koukal, páč kačen právě v těch trialech bejvávalo jak nasráno, pravě kvůli svejm schopnostem
Jo,je jich tam dost,ale mají v tom převážně jinačí motory,kdo má původní,tak stojí dole pod kopcem,dá plnej,pustí spojku a po třech metrech se kachna zastaví,prostě jí dojde dech. Dávají do toho motory tuším z unimogů a těm to pak jede kurefsky dobře,prostě tá průchodnost terénem je bezvadná
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Jaky OFF-roud?
Discovery jsem kdysi považoval za etalon 4x4. To bylo v dobách Camel Trophy. Stejný podvozek jako defender, vč. mezinápravového diferenciálu s uzávěrkou, ale civilizovanější vevnitř a na velký offroad dobrá spotřeba.
Pak do toho narvali elektroniku a udělali z toho módní SUV a ztratil jsem zájem.
Je fakt že i v dobovém tisku psali o kolísající kvalitě, pak to koupilo BMW a asi se to zlepšilo.
Re: Jaky OFF-roud?
DrIVER psal:Discovery jsem kdysi považoval za etalon 4x4. To bylo v dobách Camel Trophy. Stejný podvozek jako defender, vč. mezinápravového diferenciálu s uzávěrkou, ale civilizovanější vevnitř a na velký offroad dobrá spotřeba.
Pak do toho narvali elektroniku a udělali z toho módní SUV a ztratil jsem zájem.
Je fakt že i v dobovém tisku psali o kolísající kvalitě, pak to koupilo BMW a asi se to zlepšilo.
Tak modní SUV to určitě nejni... Porád je to poctivá konstrukce a v terénu to je super! Je v tom teda hodně elektroniky ale kde to nejni.... A ta čtyřka je prej už docela dobrá co se týče spolehlivosti!
Re: Jaky OFF-roud?
No chlapci nestačím se divit co tu čtu o Land Roverech. Jedna paní povídala. (kromě Paladina)
Dělám LR už 17náct let a znám ty auta do šroubku. Mám na ně vrakoviště. Jezdím s nimi i závody a expedice. V Rumunsku jsem 2 až 6x do roka. A to všechno v LR. Mám jak Defendery, tak Discovery I a III, tak Range Rovery. Mám i originál Discovery která jela tu Camel Trophy, jak tu někdo zmiňoval.
Aby to bylo v naftě, tak do 60tis buďto koupíš DI 2,5tdi do rv 94 v docela dobrém stavu, nebo facelift od 94 taky 2,5tdi akorát jiný typ motoru, ale ta už bude v horším stavu. Mechanicky asi v pohodě, ale bude mít nějakou tu korozi na kterou LR docela trpí.
Zase ale na rozdíl od ostatních Off aut jim nerezne rám, ale jenom karoserie a to ještě tak, že to není z venku viditelné. (neplatí pro starší Defendery do rv 96, tam rezne i rám)
Opravdu je podvozek u DI a Defendera úplně stejný a i motor a převodovky jsou stejné. Akorát karoserie a pohodlí je jiné
.
Defendera do 60tis je nemožné sehnat a to ani venku.
Takže zbývá ta Discovery I, která je poměrně dost spolehlivá a po silnici umí jezdit v pohodě do 10l nafty.
http://www.sauto.cz/inzerce/?filter.fue … PowerFrom= Obě jsou to ty před faceliftem s motorem 2,5tdi (typ 200tdi)
A nemůžu souhlasit ani s Paladinem v tom, že radši manuál kvůli poruchovosti automatu. U LR jsou automaty od ZF a ta oprava je levnější než u mechanické převodovky nemluvě o tom, že se mnohem častěji rozbije manuální převodovka nebo spojka než automat. Mluvím z vlastních zkušeností a to jak z pohledu uživatele, mám ve všech svých LR automaty i v těch závodních, tak z pohledu toho, že všechny manuální převodovky které vyvrakuju se prodají a je o ně zájem, ale automaty se prodají jen pár za rok.
Další nespornou výhodou je to, že Discovery má obě tuhé nápravy na vinutých pružinách a na všech kolech kotoučové brzdy. A hlavně je to stálá 4x4.
O novějších modelech se nemá cenu vzhledem k ceně zmiňovat.
A pokud neměl někdo v Discovery rv97 mezinápravovou uzávěrku, tak mu jí někdo ukradl nebo nepochopil jak to funguje a nevěděl o ní. Taková Disco se do rv 99 nevyráběla, která by jí neměla.
Toť trochu vysvětlení co se týká LR do 60 tis.
Myslím, že za 60tis bude problém sehnat jakékoliv terénní auto které nebude zrezlé.
A co se týká Samuraie tak jsem ho kdysi dávno také míval. Je to takové sranda autíčko pokud člověk nechce nic vozit. Sílu to nemá žádnou a vozík se dřevem si za tím neumím představit. To ta spojka nerozdýchá ani chvíli. A pak to taky hlavně s tím vlekem naloženým dřívím ubrzdit.
Na závodech to kluci řešili 1,6kami motory z Vitary a keramickými spojkami. Jo a ještě to nemá servo. Jinak na blbnutí je to skvělé autíčko až na ty listové pera a výkon motoru.
No a ještě si myslím, že do těch 60tis půjde v pohodě sehnat i ten Nissan Patrol, ale tam je tak koroze většinou ještě mnohem horší, tam hnije hodně i rám. A se spotřebou je to taky trochu na štíru.
Stejné platí i o starších Mitsubischi Pajero nebo L200 a Toyota 4Runner nebo Hilux.
Ale všechny bych ale volil radši než toho Samuraie.
Tady máš a můžeš vybírat http://www.sauto.cz/inzerce/?&filte … uipmentIds[]=113&sorting.orderBy=minPrice&sorting.asc=1&paging.rowsPerPage=10&paging.page=1
Pokud bude někdo potřebovat něco konzultovat ohledně LR, tak stačí zavlat.
Karel
Re: Jaky OFF-roud?
Za Samurajem1,3 běžně metr dřeva má to redukci takže v terénu neni žádnej problém,kdo to rve na rychlou 4 kolu zkurví spojku na redukci zajedu téměř všude.Musí se pomalu má to lehkej zadek takže těžší kára ho rozhoupe.Samuraj utáhne do slušnýho kopce na redukci v pohodě JEEPa Cherokeeho 2tuny.Zamrzla mě nafta Po mechanický stránce se nesere sem tam praskne list. pero jsou drahý.Koroze karoserie se nechá vyvařit.S Jimnym jsem v zimě tahal z příkopa LR discovery zůstal viset za ten hroznej bazmek na tažný zařízení.Nevěřil jsem že ho vytáhnu dopadlo to.
Re: Jaky OFF-roud?
Slamescu psal:A pokud neměl někdo v Discovery rv97 mezinápravovou uzávěrku, tak mu jí někdo ukradl nebo nepochopil jak to funguje a nevěděl o ní. Taková Disco se do rv 99 nevyráběla, která by jí neměla.
Ten někdo sem já ...
Pokud mam na třech kolech trakci a čtvrtý ve vzduchu a auto se ani nehne, uvažuju o absenci špéry ...
Anebo máš recht, já se vo to nestaral, jenom sem přijmul fakt, že to nejede :)
Jo a za deset se tim dá vopravdu jezdit, ale když sem chtěl předjíždět, musel sem vypnout klimu, proto šel z baráku ...
ale di, Ty brepto ...
Re: Jaky OFF-roud?
huskyb12 psal:Slamescu psal:A pokud neměl někdo v Discovery rv97 mezinápravovou uzávěrku, tak mu jí někdo ukradl nebo nepochopil jak to funguje a nevěděl o ní. Taková Disco se do rv 99 nevyráběla, která by jí neměla.
Ten někdo sem já ...
Pokud mam na třech kolech trakci a čtvrtý ve vzduchu a auto se ani nehne, uvažuju o absenci špéry ...
Anebo máš recht, já se vo to nestaral, jenom sem přijmul fakt, že to nejede :)
Ale ta špéra nejni automatická. Tu musíš sám zavřít
Re: Jaky OFF-roud?
Paladin86 psal:Tak modní SUV to určitě nejni... Porád je to poctivá konstrukce a v terénu to je super! Je v tom teda hodně elektroniky ale kde to nejni.... A ta čtyřka je prej už docela dobrá co se týče spolehlivosti!
Jasný, pokrok nezastavíš. Já jen, že za pořádný auto do terénu jsem měl to, co mělo žebřinový rám, tuhý nápravy, vinutý pružiny, dorý zkřížení , světlou výšku, nájezdový, přechodový úhly, pořádněj točák, redukci a závěrky nejlíp všech diferenciálů. Z toho mi vycházel nejlíp Landcruiser 80 a Discovery, kterej měl ještě dobrou spotřebu.
Poslední vývoj už jsem nesledoval, ale myslím že dneska hlídá elektronika prokluzy, výjezdy, sjezdy a nevím co všechno . Tak nějak mi to nesedí na rasování do terénu. Ale asi jenom stárnu.
Re: Jaky OFF-roud?
tak mám pokračování vo tej nivě co sem psal že za 60 v luxusním stavu.tak ji daly do bazaru a stálo na ní 68 a druhej den byla fuč.teť maj další ale světe div se sou to koumáci a tahaj z němec auta sem,tady vopravěj a vezou nazpět bo na tom maj víc neš tadyteť tam vezou tu další nivu a přivezou zas jinou sem a pak zas tamdělaj to uš dýl a funguje to no čuměl sem jak jitrnice
Jebat motorky :-)
Re: Jaky OFF-roud?
DrIVER psal:Paladin86 psal:Tak modní SUV to určitě nejni... Porád je to poctivá konstrukce a v terénu to je super! Je v tom teda hodně elektroniky ale kde to nejni.... A ta čtyřka je prej už docela dobrá co se týče spolehlivosti!
Jasný, pokrok nezastavíš. Já jen, že za pořádný auto do terénu jsem měl to, co mělo žebřinový rám, tuhý nápravy, vinutý pružiny, dorý zkřížení , světlou výšku, nájezdový, přechodový úhly, pořádněj točák, redukci a závěrky nejlíp všech diferenciálů. Z toho mi vycházel nejlíp Landcruiser 80 a Discovery, kterej měl ještě dobrou spotřebu.
Poslední vývoj už jsem nesledoval, ale myslím že dneska hlídá elektronika prokluzy, výjezdy, sjezdy a nevím co všechno . Tak nějak mi to nesedí na rasování do terénu. Ale asi jenom stárnu.
Právě že Discovery ty vlastnosti dobrejch off-roadů docela zachovalo. Sice některý věci ted řeší elektronika ale třeba vzduchový odpružení funguje super. Já mám taky radši ty starý poctivý off-roady. To je asi jako bandit vzducháč a stříkačka... Vzducháš mám radši ale proti stříkačce nemůžu říct křivýho slova...
Re: Jaky OFF-roud?
DrIVER psal:Slamescu psal:Dělám LR už 17náct let a znám ty auta do šroubku.
Jak si stojí Range Rover 2,5 diesel z přelomu století?
U mě špatně. Ten 2,5tds od BMW mi nesmí do baráku. Jenom na vrakáč, dobře se podává. Když už tak radši benzín 4,6 V8. Ty mám já na tahání. Ale na spotřebu s vlekem se raději neptej. Mám je ale oba v plynu.
Jinak to tds mi v automatu (jinou převodovku neuznávám) a s vlekem na kterém bylo další LR žralo 17litrů a do kopce jsem jel 60sát. To ta 4,6 o tom vleku neví. Akorát když jí šlapeš na krk s tím vlekem tak si něco spapá.
Takže 2,5tds Range Rover P38 od rv 94 do rv 02 nebrat. Moc drahý provoz na údržbách a opravách.
Podle mého je z LR nejlepší Discovery 2,5tdi (motor 300tdi) od rv 94 do rv 98. Díly za hubičku, auto je docela držák, motor skoro nesmrtelnej (zabít se dá všechno). Celkem pohodlný a výborná spotřeba. Závěs na 3,5t, ale to má každý LR (kromě Freelandera)
A na video se podívej sem. To je moje z poslední doby nejoblíbenější. Jediná česká posádka já s Melounkem (Martou) http://slovakia-trophy.sk/videoalbum
http://slovakia-trophy.sk/referencie
K
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr