Nejsi přihlášen
Škubání motoru
Ahojte Banditáci,mám takový menší problémek u Suzuki Gsxr 1100 rok 92 poslední olej vzduch.Při volnoběhu trošku kolísají otáčky,při rychlém vytočení motoru letí s výfuku černohnědý kouř.Ale to nejpodstatnější je že do 4500 otáček jede motor normálně,4500 až 5500 začne škubat jakoby jel motor na tři válce a po překročení 5500 otáček jede motor normálně:surprisedNevíte čím to muže bejt?Svíčky mám nové....
Honzik8719 (Člen) 20.05.2011 22:31:04 Offline |
Re: Škubání motoru
Coolasice psal:Ahojte Banditáci,mám takový menší problémek u Suzuki Gsxr 1100 rok 92 poslední olej vzduch.Při volnoběhu trošku kolísají otáčky,při rychlém vytočení motoru letí s výfuku černohnědý kouř.Ale to nejpodstatnější je že do 4500 otáček jede motor normálně,4500 až 5500 začne škubat jakoby jel motor na tři válce a po překročení 5500 otáček jede motor normálně:surprisedNevíte čím to muže bejt?Svíčky mám nové....
tipnul bych to na podtlaky nebo směs ale hovno tomu rozumim...nedávals třeba jinej lauf nebo něco takovýho?
...relativní kochač...
Banditatom (Člen) 21.05.2011 12:05:28 Offline |
Re: Škubání motoru
kolísání volnoběhu-podtlaky nebo opotřebená šoupátka
jinač bych řekl, že to máš krásně rozmrdané nech to seřídit+svíce...
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Škubání motoru
Filous psal:...vyčistit a seřídit karburaci, momentálně to budeš mít moc bohatý, proto ten černej kouř a dusení se f určitejch votáčkách, prostě se to ulejvá...koukni na svíce, určitě budou černý...
, jen bych dodal...než se začneš hrabat v karbcích, dej novej vzduchovej filtr(pokud máš KNko tak vyčitit a stříknout sprejem na to určenym)
Jinak mě to taky v určitejch otáčkách škube (kousek nad 4500) když je držim konstantně na tom místě (je to jenom +-pár otáček), jakoby se to začne hádat, ale to je tim že mám jiný trisky, jehly a větší díru do airboxu....tak prostě tyhle otáčky nepoužívám no, když normálně přidávám nijak se to neprojeví.
Re: Škubání motoru
Presne to iste v tom rozsahu otacok robi aj mne na B6 2000.
Na jesen som dal nastavit ventily a karburatory v Slusoviciach, ze by to posrali?
Na jar dal K&N vzduch. filter. Myslel som, ze si musi trosku sadnut, po prvom filtri to tiez robilo asi 1000 km. Teraz uz mam 5000 km tento rok a presne v rozsahu 4000-5500 otacok to sklbe, plyn otocim co to da a ledva sa to hybe. Od 5500 to zas vystreli /lebo plyn je moc otoceny/.
Jedine skusit zosuladit ten K&N s karburatormi? Sviecky maju asi 3-3,5 roku, no neviem v akom stave.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Škubání motoru
nevo7 psal:Presne to iste v tom rozsahu otacok robi aj mne na B6 2000.
Na jesen som dal nastavit ventily a karburatory v Slusoviciach, ze by to posrali?
Na jar dal K&N vzduch. filter. Myslel som, ze si musi trosku sadnut, po prvom filtri to tiez robilo asi 1000 km. Teraz uz mam 5000 km tento rok a presne v rozsahu 4000-5500 otacok to sklbe, plyn otocim co to da a ledva sa to hybe. Od 5500 to zas vystreli /lebo plyn je moc otoceny/.
Jedine skusit zosuladit ten K&N s karburatormi? Sviecky maju asi 3-3,5 roku, no neviem v akom stave.
...dej do hajzlu to KNko a máš klid...a svíce nestárnou časem, ale najetejma kilometrama, tagže???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Škubání motoru
Filous: Toho K&N je skoda. Prvykrat ho skusam, ale rozdiel tam fakt nevidim oproti Hiflo.
Sviecky asi budu mat uz dost km, rocne dam tak 10-12000 km, musim to pozriet.
Ale fakt to nepotesi, 4000-6000 otacok radim od dediny po medzimesto zo 4 na 6, tam potrebujem najviac vykonu pri turistike a nema to /a viem, ze to jazdilo lepsie/. Alebo treba novu moto a je po starostiach.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
Re: Škubání motoru
To ma seriete, taketo starosti.
Ale najprv vymenim tie sviecky, vraj kazdych 12000 km a to mam za rok a iste som to 3 roky nemenil.
Potom ked to bude nafigu, dam zas zostelovat ten karburator. Len ci najdem dobry servis, na SR ich tolko nemame.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
K.a.s.y.m. (Člen) 24.05.2011 10:20:37 Offline |
Re: Škubání motoru
No nevim jestli ti to při seriovym osazení naladěj na ten KN filtr,ale třeba budeš mít štěstí
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Škubání motoru
nevo7 psal:Potom ked to bude nafigu, dam zas zostelovat ten karburator....
Tak až tam pojedeš vem sebou rovnou i tohle, bo bez toho henten pejebanej filtr vyměň za origo papírovej....
http://www.dkracing.cz/obchod/index.php … ;stranka=1
Ps. jo a jestli si ten kit koupíš, tak hledej servis kde maj motorovou brzdu, jinak na tom budeš pravděpodobně dost podobně jako si teď
K.a.s.y.m. (Člen) 24.05.2011 10:31:29 Offline |
Re: Škubání motoru
Lihy psal:nevo7 psal:Potom ked to bude nafigu, dam zas zostelovat ten karburator....
Tak až tam pojedeš vem sebou rovnou i tohle, bo bez toho henten pejebanej filtr vyměň za origo papírovej....
http://www.dkracing.cz/obchod/index.php … ;stranka=1
Ps. jo a jestli si ten kit koupíš, tak hledej servis kde maj motorovou brzdu, jinak na tom budeš pravděpodobně dost podobně jako si teď
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 24.05.2011 12:09:33 Offline |
Re: Škubání motoru
marek2.4 psal:Osvěčený na GS 500 mojí mladé.Po zimně jí to dělalo to samé.Vypustit starej benzín,vyčistit karbece,vyměnit gumky na pilotech (byly rozpadeny),ubělat podtlaky a jede jak pila
to píšeš vo jiný motorce,ne
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Škubání motoru
To som si fakt nepredstavoval, ze to K&N nieco tak spravi. Ma ho i kamarat na X11, brat na XT660X a nestazovali si na rozdiel. Ale ja to citim. Pocul som ze pri ladaku je dobre dat nastavit karburatory, ale asi aj pri tomto, len zas nechcem davat dalsich 100 eur za tesnenia a srobiky, vyhodit filter je tiez skoda, ten stal len 50 eur /tazke rozhodnutie/.
Skusim to dat niekde zostelovat ako to je, ak to bude zle, tak dam klasiku Hiflo a zas stelovat. Roboty tolko ze uz si ani nezajazdim.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
K.a.s.y.m. (Člen) 25.05.2011 13:00:32 Offline |
Re: Škubání motoru
no jo jenže X11 a XT jsou stříkačky ty si s tim ve velký většině bez problémů poradí..ty máš karbeca tam se to musí dolati růčo
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 25.05.2011 13:24:46 Offline |
Re: Škubání motoru
K.a.s.y.m. psal:no jo jenže X11 a XT jsou stříkačky ty si s tim ve velký většině bez problémů poradí..ty máš karbeca tam se to musí dolati růčo
sakra mělo tam bejt...... doladit růčo
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Škubání motoru
K.a.s.y.m: Uz som to pochopil, cital som si i na Motoride /SK forum/ co hovoria chlapci o K&N a je to tak, striekacky nastavovanie nepotrebuju, lambda si s tym poradi. Karbace potrebuju, to keby som vedel skor, tak do toho K&N nejdem.
No uz sa s tym nejak potrapim, este skusim zistit ci nezerie olej ci benzinu viacej, to tam tiez dost omlielali.
Každý je v niečom dobrý. Ja jazdím.
K.a.s.y.m. (Člen) 25.05.2011 13:42:32 Offline |
Re: Škubání motoru
máš víc vzduchu budeš potřebovat víc benzínu...koně potřebujou napít to tak prostě je..úpravy a zvlášť na výkonu vždycky něco stojí
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Škubání motoru
K.a.s.y.m. psal:máš víc vzduchu budeš potřebovat víc benzínu...koně potřebujou napít to tak prostě je..úpravy a zvlášť na výkonu vždycky něco stojí
No jo, ale já to třebas mám tak, že spotřeba se dá měřit na motohodiny (ať jedu jak chci, furt to žere stejně)....takže vlastně čim rychlejc jedu tim mi to míň žere
K.a.s.y.m. (Člen) 25.05.2011 14:23:11 Offline |
Re: Škubání motoru
Lihy psal:K.a.s.y.m. psal:máš víc vzduchu budeš potřebovat víc benzínu...koně potřebujou napít to tak prostě je..úpravy a zvlášť na výkonu vždycky něco stojí
No jo, ale já to třebas mám tak, že spotřeba se dá měřit na motohodiny (ať jedu jak chci, furt to žere stejně)....takže vlastně čim rychlejc jedu tim mi to míň žere
hele mě to na B12 vychází podobně..ať na sólo nebo ve dvou a různý styly a spotřeba zhruba stejná..tyhle motorky předběhli dobu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Škubání motoru
Nasiel som toto vlakno tak skusim tu nech neotvaram nove.
Bandit 600 N rok 2003 mo trhavy volnobeh nebezi hladko. po zahriati je to o trosku lepsie ale stale to nieje ono do cca 2000otacok to jemne trha vo vyssich otackach je to OK.Dokedy sa nezohreje dusi sa.
Sviecky , vzduchac a vsetok bezny spotrebak cca 5-6000km.
Synchronizacia bola robena uz viac ako pred rokom a bezalo to ako po masle.
Od coho sa odpichnut ? Vdaka za kazdu radu ... hlavne ak je k teme
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr