Nejsi přihlášen
chcípání motoru
Zdarec.Mám takovej problém.Na gsf 650 stříkačce,se mě sem tam stane,že při přeřazování z 5ky na 6ku zdechne motor.Už se mi to stalo letos dvakrát.Vždy při normální cestoní rychlosti.Jak jsem zmáčkl spojku a ubral plyn k přeřazení motor zastavil.Při promačkání chcípáku zase nastartovat šel.Co to může být? Ptal jsem se na to borca,co dělá v servisu a ten mě řekl,že tam mám lít benzín Shellvpower.To si myslím,že není třeba.Kdyby vstřik zanešením,tek to snad nezdechne úplně.
Mám strach,že když budu předjíždět třeba kamion a za mnou někdo pojede na mé prdeli,tak to chcípne.No a kam se tu chvíli zařadit? Zatím k tomu nedošlo,ale taky může.
Jít na diagnostiku? Motorka normálně jede a nevynechává.Nejde na zvuku a průběhu jízdy nic poznat.Tak si myslím,že disgnostika toho moc neukáže.
Setkal se s tím už někdo z vás?
další věc,že někdy nejde zařadit ze 2ky trojka.Prostě se jí tam nechce.Tak ji musím vytočit dost fest a potom tam skočí.No to je i na potřetí pokus,atd.dělá to na zahřátém motoru.Motorka má najeto 21tis. km. Tak by to nemělo být tak hrozný.Je dost šetřená a pravidelně vše měněno.
Dík za každou info
Jezdím tak,abych se vždy v pohodě vrátil.
Re: chcípání motoru
Když vrkáš za vonoběhu na místě plynem, je odezva stejná? Tzn. jde to za plynem okamžitě, bez jakýhokoliv zaváhání, škobrtnutí a tak?
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: chcípání motoru
Jo.Jde to za plynem bez prodlev a nějakých skubání.Chytá normálně a volnoběh je pravidelný.Když dojde k tomu chcipnutí,tak je to při přeřazení (zatím vždy z 5 na 6) a chcípnutí ihned.Je to divný.Stalo se to během sezóny dvakrát.Teda za posledních 14dní dvakrát.
Jezdím tak,abych se vždy v pohodě vrátil.
Re: chcípání motoru
Já bych šel asi spíš po elektrice. Taky se mi stalo kdysi asi dvakrát, že to z ničeho nic přestalo jet. U mě byl problém si myslim, že jsem měl špatný kontakty na relátku co je pod sedlem vzadu, přihnul jsem, prostříkal kontaktolem a od té doby v pohodě.
Nebo jsem měl ještě něco podobného a to byl zase v háji spínač bočáku.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: chcípání motoru
No s tím bočákem mě to čoveče nenapadlo.Jenže pokaždý,když kopu trojku z dvojky a ve městech kde je motor míň chlazenej.Na několik pokusů ji tam tu trojku dám.Je to divný, že při řazení nahoru.To by mělo jít líp jak kvalty dolů.Podle fotek co mám,je bočák dost zastrčenej pod stupačku.Tak bych asi o něj neměl chytat.Zkusím to doma změřit s botou.Je pravda,že jsem letos kupoval nový boty a ještě mě k noze úplně nepřirostliy.
Jezdím tak,abych se vždy v pohodě vrátil.
Re: chcípání motoru
Tady ty kontakty u relé u sedla prosříkávám pravidelně kontaktolem.Je zajímavý,že to chcípne při přeřazení na 6ku.Potom už jen brzdím motorem.Jeli jsme te´d kolonu na sraz a já první.Najednou bez motoru v provozu.Tak jsem ukazoval všem,že jedu na kraj.Nikdo to nechápal.Jedna z nejnovějších motorek v tlupě a zdechne.Na dálnici by mě z toho asi voprcalo.Určitě to bude někde,kde to vyřadí zapalování,nebo vstřiky z činnosti všecky najednou.
To jsem si myslel,že budu mět se stříkačkou pokoj od problémů.No třeba to najdu a bude to chujovina.Prostříkí¨ám to kontaktolem všecko.Taky by možná pomohlo odpojit baterku a tím smazat informace řídící jednotky (odpojit tzřeba na týden od š´távy)?
Jezdím tak,abych se vždy v pohodě vrátil.
snowflake600 (Člen) 07.06.2011 00:48:47 Offline |
Re: chcípání motoru
tyjo, no....je to divný...mrkni se podle mě na ten bočák, jestli třeba když při přeřazení to nějak víc cukne, hrkne to s tou "pojistkou" proti odjetí s vyraženým bočákem. Viděl bych problém buď v tomhle anebo pak ty relátka, jak psal Inža...prolej kontaktol, kde se ná a u toho bočáku třeba dej silnější pružinu nebo tak něco, ale viděl bych to asi na něj.
Re: chcípání motoru
V pátek to všechno prostříkám.Naliju kontaktol kam půjde.Odpojím na půl dne baterku a navečer uvidím.Musím s tím jet pryč.Dřív se k tomu nedostanu.Motorka je na chalupě a já v Brně.Ten bočák taky zkontroluju.Ta pružina bude dle všeho good.Když ho vracím nahoru,tak je to švih a rana dost velká.Myslím,že tam zádrhel nebude.No a to,že bych ho omylem ztahoval dolu oři řazení to nebude.Vždy to udělalo při kokání z 5na 6 (nahoru).
Ten el.obvod propláchnu kontaktulem cej - kam se doastanu.
Jezdím tak,abych se vždy v pohodě vrátil.
Re: chcípání motoru
Tak mi to nedalo a dneska jsem jel na chalupu.Nazul jsem botu a zkusil stojan.Je možný,že v letos nových botech jsem sešlapoval omylem bočák o ten výstupek k vyklopení.Byla tam vůle na spínači -prodleva.Dal jsem na ten zobáček kus gumy.Tak to bude mět na chodu stojanu asi 3-4cm k dobru.Rovnou jsem sundal nádrž a prostříkal kontaktolem co šlo.Teda i u sedla atd. Profoukal vzduch. filtr a vyměnil svíčky.V pátek se uvidí jak pojedu.Nyní to má chod dost good a do otáček to jde moc dobře.Svíčky jsem tam praskl standard NGK dané výrobcem.Uvidíme.Na nohu si budu při řazení dávat pozor.Byl bych rád,kdyby to nezdechalo a taky řadilo jak má.
Jezdím tak,abych se vždy v pohodě vrátil.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr