Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » bohatá směs

jelelen (Člen)
24.03.2007 19:19:15
Offline

bohatá směs

Ahoj, tak jsem koupil novej vzducháč a mám problém.  Minulej tejden jsem tu řešil problém s KN filtrem a gdyž jsem ho štastnej jak blecha vrátil s tím,že to na něj nejede a objednal z nového boru ze suzuki ORIGO. Dneska jsem si ho vyzvednul a mam problem. Nejede. Kdyz pidam plnej kotel tak to skonci na 3,5-4,5 tisice a nedostanu to do otacek ani nahodou. Kdyz  pridavam pomalu tak se to pres tohle prehoupne a pak to skonci na 9. Ten novej vzduchac je uplne stejnej jako ten co tam byl. Moje diagnoza zni,ze to nekdo hodne obohatil (gdyz ve vysokejch otackach pusitm plyn tak to strili) aby to jelo i na ten starej filtr (byl skoro cernej) Co s tim, poradite? Diky


..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
Kelly01 (Člen)
24.03.2007 19:55:18
Offline

Re: bohatá směs

Nevím kolik je u 6 základní nastavení..
Udělej to podle něj(v podstatě jen jehly a šroub volnoběh),a pak zajeď k někomu kdo není úplně blbej  ten ti udělá podtlaky a nastaví podle sluchu bohatost volnoběhu...

Bude to v manuálu nebo by to mohl vědět Filous..


God Save The Queen!
Ladis (Člen)
24.03.2007 20:03:08
Offline

Re: bohatá směs

cus B6 ma bohatost  necele 2 otacky  1  7/8

jelelen (Člen)
24.03.2007 20:06:01
Offline

Re: bohatá směs

super dekuju, jenom tak se jeste preptam kde se to nastavi. Chvili bych to hledal a tak se radeji zeptam zitra otocim nejakym kroutitkem a bude klid


..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
jelelen (Člen)
24.03.2007 21:08:15
Offline

Re: bohatá směs

prosim prosim, poradte nekdo kterym hejbakem zahejbat abych steloval tu bohatost? Nechce se mi to hledat. Nekdo z vas to urcite vi. Pak uz si to jenom nastavim na tu seriovou hodnotu. Diky moc.


..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
Ladis (Člen)
24.03.2007 21:17:23
Offline

Re: bohatá směs

je to dole na kazdym karburatoru   musis met kratkej sroubovacek

jelelen (Člen)
24.03.2007 21:29:20
Offline

Re: bohatá směs

no super. Dekuji


..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
martingsx (Člen)
26.03.2007 07:09:49
Offline

Re: bohatá směs

Můj názor: Aby to jelo na ten starej zasranej filtr a nedusilo se to tak musel naopak někdo benzínu (bohatost) ubrat aby to jelo.
Zřejmě nyní problém v propustnosti filtru, tedy málo bohatá směs. Instalovat větší hl. trysku.
Šroubky bohatosti směsi pod karburátorem seřídíš tak leda volnoběhbad
Co spotřeba na původní filtr?

jelelen (Člen)
26.03.2007 20:59:11
Offline

Re: bohatá směs

prave ze ta spotreba je to nejhorsi. Jezdil jsem za devet a ted jsem jel skoro za deset litru. A to jsem vice mene vikendak. Nenecha se yvtocit a tak jsem jel jen tak pijanko 120 - 150 po dalnici. Fakt klidek. Dle toho jsem soudil,ze je to moc bohate. Diky za radu.
idontknowidontknow


..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
Kelly01 (Člen)
26.03.2007 21:07:07
Offline

Re: bohatá směs

To odpovídá Dynojetu..

Jak dlouho tu motorku mášsurprised


God Save The Queen!
martingsx (Člen)
27.03.2007 07:21:38
Offline

Re: bohatá směs

Dynojet stage 1 to na 6ce zvedne tak o litr... Hlavní tryska bývá totiž menší a dynojet hraje spíše na užší jehlu.
Pokud máš takovou spotřebu pak původní majitel nejspíš vyměnil hlavní trysku nebo hůře je provrtal vrtáčkem většímu průměru...
Abstrahuji se od poruch že jede na 3 válce apod. to sis asi už vyřešil.
Hodně bohatá směs se projevuje:
- černá vnitřní koncovka výfuku (myslím hodně černá až zanesená, u ladaku je černá normální.
- tmavé svíčky (bordel na nich)
- těžkopádný chod motoru (střílí mimo režim, protože se uchlastávaj svíce-platí hlavně na volnoběh)
- motoru se nechce při akceleraci do otáček, někdy pomůže povolení plynu

Rada:
Odhodlat se rozdělat karburátory a zjistit stav nastavení. To je zásadní. Na originál nastavení B6 by se ti asi to nestalo. Zaměřil bych se na hlavní trysku a potom zda navíc nezvedl jehly. Pozor na možnost navrtaných originál trysek.
Pro identifikaci: Velikost hlavní trysky značená v tisícínách milimetru, Mikuni má značku "čtverec ve čtverci" a Keihin "K"

Propustnost filtru u těchto motorů je problematická. Na mým GSX750 se do neoriginálu vzduchovýho filtru zasouvala taková molitanová vložka evidentně aby se snížila propustnost filtru. Když jsem ji vyndal, jelo to hůř jak s ní. Nový filtr zkrátka není vždy výhra. Ne fšechny filtrační papíry jsou stejně propustnýbad

halir1 (Člen)
27.03.2007 22:15:36
Offline

Re: bohatá směs

cus vsichni tak ja tam soupnul 116trysky jeste mam k dispozici 118 a 120 jehly sem podlozil trojkou podlozkou a svete div se tak nejak to funguje dobre,bohatost sem mel na 3.otacky ale zdalo se mi ze motor bezi tak nejak zrychlene na volnobech tak jsem ubral na 2.5ot.a je to gut,se spotrebou to bude asi horsi najezdil sem tak 150km celkem strelbicku a videl bych to tak 9-10l na 100.Zatim fakt nevim jestli mam dal experimentovat  s tema vetsimaidontknowcasem se ukazegood


Extrem errors
jelelen (Člen)
28.03.2007 09:47:37
Offline

Re: bohatá směs

To Kelly: Mam ten stroj presne tri týdny. Chci si ho dát do kupy aby jezdil jako moje předchozí bandasky. Ten Dinojet nechci. No nic. Odvahu na to vrtat se v karburatorech fakt nemam. Ventili jsem s iv pohode seridil,ale ty byly az na jeden valec uplne v poho. Ale k tem tryskam se mi moc nechce. Asi to necham poladit odbornika. Diyk za rady lidicky


..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
Kelly01 (Člen)
28.03.2007 09:53:01
Offline

Re: bohatá směs

šak já Dyno neradil,jsem jeho odpůrcemfuck

Na karbcech nemáš co pokazit,nech to udělat zároveň s ventily a podlaky vč. jejich vyčištění a 12000km máš klid..

A hlavně! originál trysky,jehly a jejich polohu..

Jo a bacha na poškozený difuzory..

Pokud tam origo pajšl nemáš tak ti ho tady něko kdo má dyno rád odstřelí..(jinak to kromě difuzorů drahý není)


God Save The Queen!

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr