Nejsi přihlášen
Volvo - motory
Zdarec!
Chcu se zeptat na vznetove motory 2.0D a na 2.4 D5
Ten dvoulitr pro volvo a ford pry delaji v PSA a ten 2.4 je prej volvacky.
De mi o to esli je ten dvoulitr v pohode nebo je vecne nemocny a nebo spis uvazovat o tom 2.4?
A nebo se mam na dyzla vysrat a jit treba do 1.8 v benzinu?
Premyslim o V50 nebo S60..
Sorry ze je to tak zkracene ale datluju to na founu a mam z toho uz tiky v oku
Diky za odpovedi
Re: Volvo - motory
Kámoš si koupil funglnágl XC60 nevim esli to píšu správně, zkrátka ten kombik jakože terénní. Při dvaceni tisících rup a motor v hajzlu a museli na to přiletět až ze Švédska k Homolkovi Dostal novej a teď je spokojenej parchant najeto asi kilo. Druhej tenhle strojek má ředitel zdejší sklárny a ten má co vim asi 170 tisíc a bez jediný závady. Sere se to jako všecky autal.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Volvo - motory
Kurva hoši,volvo musí byt benzín a pokud možno v turbu. Ideální stav je 2,3 T5
V 850kách a S/V70kách to dává s přehledem 600000km a furt jezdí hodně nadprůměrně aji na dnešní dobu. A ty pětiválce mají krásnej zvuk
Vo těch novejch naftovejch nic nevím.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Volvo - motory
VikecB12 psal:Kurva hoši,volvo musí byt benzín a pokud možno v turbu. Ideální stav je 2,3 T5
V 850kách a S/V70kách to dává s přehledem 600000km a furt jezdí hodně nadprůměrně aji na dnešní dobu. A ty pětiválce mají krásnej zvuk
Vo těch novejch naftovejch nic nevím.
Táááák... Jinak kamoš má cca dva roky S60 s D5kou a spokojenost, koupil jetý s najetýma zhruba 150 000km a za tu dobu co s tím denně jezdí (od krátkých tras kdy se auto sotva zahřeje po tahání koníků) si to pochvaluje, žádnej výraznej trabl, když nebudu počítat, že se mu v zimě ucpal palivovej filtr
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Volvo - motory
Jojo, spokojenost veliká, trochu se ještě zvedal výkon takže to lítá jak drak Ale i tady si kluci šikmovocí vychytávájí mouchy - absolvovali jsme svolávačku kvůli čidlům airbagů, zjistili, že v evropským prostředí můžou korodovat, ale co je horší, že i reznout a pak to dělá neplechu, tak se to měnilo...
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Volvo - motory
Datel psal:Hele Zdendo, ale to měl určitě ouplně jiný motor, ne? Myslím, že je to 3.5D?
Ne kdepak tam se ani jinej dýzl nemontuje a myslim, že ani jinej dýzl Volvo nemá (dyžtak mne opravte). Bylo to 2.5 D pětivlec. Ale nedělej z toho závěry, chytil špatnej kus, teď jsem vezl říďu zrovna z letiště a má služebně už třetí Volvo S60 v ropě a nikdy žádnej trabl, jen nadával na servis.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Volvo - motory
Měl jsem v70 s 2,4 d5,když jsem jí prodával měla natočíno 260 000 a s motorem žádný trable. Spotřeba při normální jízdě 5,2 l/100 prostě super Jen bacha na automaty tam to volvo prokaučovalo s výměnou oleje ( prej doživotní náplň ) po 250 000 bylo po ní Jinak ten motor 2,4 d5 je z audy a u starších modelů ( těch hranatějších ) z transportera , ten má ještě 2 rozvodáky. Znám auta které mají najeto i 600 000 km a jezdí jen na výměny. Ten 2,0d je ford a ještě se dává 1,6 d a to peugeot. Ten 2,0 prý taky drží , ale zkušenosti nemám
Re: Volvo - motory
Tak já už nechcu nic co má něco společnýho s fordem,po mé skušenosti s motorem z koncernu PSA nebo jak se tomu nadává A ať si kdo chce co chce říká
Datlíku,taky si skus spočítat,vo kolik se prodávají ty nafty dráž,přičti dražší servis,náchylnost na kvalitu phm,věčí hlučnost v interiéru a porovnej to s ročním náletem km co najedeš. Já sem došel k názoru,že než dat za novější auto třeba 250tisíc a mít ho v nějakým posraným turbodehtu jenom kvuli spotřebě,tak rači budu jezdit autem starším,plně vybaveným,obrovským s celkem velkým motorem a tomu odpovídající spotřebou a než ten rozdíl v pořizovací ceně projezdím,tak je stejně po autě,ať je to funglovka,nebo stará ludra.
Jo a ser na volvo někde z bazaru,vlez si na www.volvoklub.cz a ve foru je aji bazar,dají se tam pořídit solidní kousky od fandů značky,dá se tam solidně počíst co je gut a co je napikaču Stejně tam fšichni volvisti došli k názoru,že nejvíc je S/V90,ale kde je brat,kdyš nejsou Ale při troše hledání se dají najít
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 13.06.2011 20:23:22 Offline |
Re: Volvo - motory
VikecB12 psal:Tak já už nechcu nic co má něco společnýho s fordem,po mé skušenosti s motorem z koncernu PSA nebo jak se tomu nadává A ať si kdo chce co chce říká
Datlíku,taky si skus spočítat,vo kolik se prodávají ty nafty dráž,přičti dražší servis,náchylnost na kvalitu phm,věčí hlučnost v interiéru a porovnej to s ročním náletem km co najedeš. Já sem došel k názoru,že než dat za novější auto třeba 250tisíc a mít ho v nějakým posraným turbodehtu jenom kvuli spotřebě,tak rači budu jezdit autem starším,plně vybaveným,obrovským s celkem velkým motorem a tomu odpovídající spotřebou a než ten rozdíl v pořizovací ceně projezdím,tak je stejně po autě,ať je to funglovka,nebo stará ludra.
Jo a ser na volvo někde z bazaru,vlez si na www.volvoklub.cz a ve foru je aji bazar,dají se tam pořídit solidní kousky od fandů značky,dá se tam solidně počíst co je gut a co je napikaču Stejně tam fšichni volvisti došli k názoru,že nejvíc je S/V90,ale kde je brat,kdyš nejsou Ale při troše hledání se dají najít
tak tohle heslo jsem razil a razim taky...než posranou Fobii HTP za 250 tis.. tak radši starší velkej kočár v automatu a než tu cenu novýho auta projezdim tak to se povozim ..i když chápu ,že kdo najezdí 60 tis. ročně tak je tohle heslo pro něj blbost..ale já najezdim s autem kolem 5-6 tis. ročně
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Volvo - motory
Otec ma od novoty XC90 s D5 motorem, nechal udelat cip na 220 PS ve 30 tisicich km primo ve Volvu a tedkon ma 100 tacku nalitano, bez jedinyho problemu s autem. Jen furt si stezuje ze to zere strasne gumy.
Za to predtim mel od novoty medveda Viano 2.3 CDI ? nevim uz presne tedkon, a melo to nejaky vzduchovy mechy na napravach, ze kdyz si tam neco nalozil a auto proste melo vyple zapalovani tak si porad hlidalo svetlou vysku od zeme a dopumpovavalo kdyz si neco nalozil. mozna dobra myslenka ale jeli jsme na hory, zastavily ne na zrovna rovnym podkladu kdy auto bylo nejak ani ne moc zesikma na jednu stranu a mechy v zadni naprave se vyskubaly, hold porad to nejak punmpovalo a pumpovalo a rup , tak to se stalo cca 3x, pak setrvak hrkal v cca 60 tis jak kdyby mel vyskocit, meneno, za 30 tis znova. Nejaky jiskreni v prepinacich na dalkovy svetla a nesedici tesneni vedeni vzduchu mezi palubkou a dverma cca 4-5mm mezera me ani uz nezaskocila, proste des a hruza ve 120 tis. km zacli po 3 letech hnit zadni dvere. A jelikoz to melo na obou stranach posuvny dvere a kdyz zastavis na ne idealnim rovnym miste a otevru ti lidi oboje dvere tak se auto nejak cely skrizi ze pak mas problem zavrit oboje dvere, jak kdy no . No a nejaky cidla a vymena palubniho citace nas nemuze uz ani zaskocit po 130 tis od novoty slo do sveta.Servisni knizku radsi ani neukazoval, bylo to problem prodat, auto nebylo nikdy havarovany ale bylo to jak po nejake totalce . Hold to montujou cerny tlamy ve Spanelsku, ale za to Volvo tedkon jina liga
Re: Volvo - motory
Re: Volvo - motory
mr.BSE psal:Hele proč je lepčí T5, než T6 ?
Mně připadá, že T5 moc teda netáhne Bylo to v V70
Kdo říkal že je lepší Jasně že T6 je pecka,ale dávala se jenom do S80 a XC90,do menších aut se nevešla,protže to byl sice šestivál,ale už bohužel namontovanej napříč tak jako T5. A těch T5 je víc druhů,různý turba a jednotky,různej výkon... Bratranec má 2,0 T5 v 850ce a jede to dobře,ale už je to jinej charakter voproti mojemu šestihrnku,kerej je celkem lenoch než se to rozhoupe,spíš mu svědčí klidná jízda kdy nemusíš moc řadit a jenom si tak pluješ krajinou,kdešto ta T5 je taková točivá,spíš na divočení. Ale S80 v T6 je krása
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Volvo - motory
Billy psal:Vikecoj se zavdecim , ikdyz to lita na palivo z kysele prdele
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 060286.jpg
Tak v tomhle autě je vopravdu asi lepší nafta,protože v benzínu to dovopravdy hodně žere By se mě to líbilo na ryby
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Volvo - motory
Jo jinak schanim pro kamosa asi druhej motor do B12, co sme koupily po Jiřině B12 tak se kleklo minulej rok na klice po 300 km jizdy, s prachame se nejak neco poresilo s Jirinou tak je to v rychtiku, bohuzel oprava se ale nezdarila, akorat se zmeri opet tlak na olejovym cerpadle, bylo puvodne plny spon a davalo po slozeni malej tlak nejak prej tesne pod minimem, no me se to nelibilo, kamos to tak chtel nechat, tak po nutnych opravach za 20 tisich se najelo presne 1416km a je to tu zase , hold ja bych to tak neopravoval a uz vubec ne nechavat to puvodni cerpadlo dal slouzit , majitel to tak chtel tak se to tak nechalo, bohuzel je to v pici a zacina motor mlatit. hold kup roku . Nemate nekdo motor ? kdyby to nemelo nejaky dekle, spojku, nevadilo by, vsechno by se dalo prehazet. No a tedkon to jenom rozebrat ten motor aspon cim to bylo, ale na 99°% a zbytecne nevymenenym cerpadlem. Kdo setri ma za tri , ja bych tu ludru ani nezpravoval kdyby to bylo na me.
Re: Volvo - motory
VikecB12 psal:Billy psal:Vikecoj se zavdecim , ikdyz to lita na palivo z kysele prdele
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 060286.jpgTak v tomhle autě je vopravdu asi lepší nafta,protože v benzínu to dovopravdy hodně žere By se mě to líbilo na ryby
Sak uz to tam peru v Rajchu na hacek sem umackal snih a chytal na snih , a jeli po tom jak blby , par sme si jich nachytali a panu domacimu zaplatili. Nikdy sem na snih nechytal, bo sem nemohl uzmoulat ani trosku jakyhosi srotu tam mel nebo co a jak me to zmrzlo hnedka nedalo se to napichnout tak rikam pica, me nenapdlo nic blbejsiho nez snih na hacek a vono ja uz sel jeden za druhym
Re: Volvo - motory
mr.BSE psal:jednu T6 mas skoro za barakem. Kamos z hokny ma s80 a je z Bluciny.
Éj není Morava, jak Morava......já su z východní Moravy na hranici mezi Moravským Slováckem a Valašskem. Z jihu dobré víno a ze severu slanina a tvargle
Pokud vím, tak "T" je u volva turbo pro benzin a číslovka je výkonová výbava motoru, ni?
Když tak mě někdo opravte bo su v tomto eště trubka
Vlastně sem se chtěl zeptat na ty turba v benzinu......jestli jsou nějak kazové nebo jaké mají slabiny, údržba, pravidla pro správné používání, atd...... měl sem dycky enom atmosférické motory a o tomto vím leda prd
Progear 650 (Člen) 16.06.2011 22:07:59 Offline |
Re: Volvo - motory
T6 je moc skvělej motor....
To auto je tak těžké (80) to skoro vůbec nejede a žere to 20 litrů...
Přičemž ESP zasahuje tak citelně, že to skoro pořád nejede vůbec...
Ale jako je teda pravda, že když ve 3 tis. ot. zapne druhá turbína, tak to pocitově docela zatáhne...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Volvo - motory
Progear 650 psal:T6 je moc skvělej motor....
To auto je tak těžké (80) to skoro vůbec nejede a žere to 20 litrů...
Přičemž ESP zasahuje tak citelně, že to skoro pořád nejede vůbec...
Ale jako je teda pravda, že když ve 3 tis. ot. zapne druhá turbína, tak to pocitově docela zatáhne...
Nežere 20,ale 13 a to že je to auto těžký je jedině dobře,aspoň to není žádnej skokan. A s 270ti koníkama nemůže byt řeč vo tom,že by to auto nejelo. Ale samozřejmě na vochcávku v naftě to nemá,protože jen ta má správnej poměr cena-výbava-užitná hodnota
Jak říkám,volvo není na rychlou jízdu,je to na proplouvání krajinou nebo městem v klidným tempu aby si lidi stihli auto dostatečně prohlídnout
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Volvo - motory
VikecB12 psal:Progear 650 psal:T6 je moc skvělej motor....
To auto je tak těžké (80) to skoro vůbec nejede a žere to 20 litrů...
Přičemž ESP zasahuje tak citelně, že to skoro pořád nejede vůbec...
Ale jako je teda pravda, že když ve 3 tis. ot. zapne druhá turbína, tak to pocitově docela zatáhne...Nežere 20,ale 13 a to že je to auto těžký je jedině dobře,aspoň to není žádnej skokan. A s 270ti koníkama nemůže byt řeč vo tom,že by to auto nejelo. Ale samozřejmě na vochcávku v naftě to nemá,protože jen ta má správnej poměr cena-výbava-užitná hodnota
Jak říkám,volvo není na rychlou jízdu,je to na proplouvání krajinou nebo městem v klidným tempu aby si lidi stihli auto dostatečně prohlídnout
ted sem to cetl kolegovi s T6 a mam vyridit pochvalu
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: Volvo - motory
Datel psal:mr.BSE psal:jednu T6 mas skoro za barakem. Kamos z hokny ma s80 a je z Bluciny.
Éj není Morava, jak Morava......já su z východní Moravy na hranici mezi Moravským Slováckem a Valašskem. Z jihu dobré víno a ze severu slanina a tvargle
Pokud vím, tak "T" je u volva turbo pro benzin a číslovka je výkonová výbava motoru, ni?
Když tak mě někdo opravte bo su v tomto eště trubka
Vlastně sem se chtěl zeptat na ty turba v benzinu......jestli jsou nějak kazové nebo jaké mají slabiny, údržba, pravidla pro správné používání, atd...... měl sem dycky enom atmosférické motory a o tomto vím leda prd
Ty turba nejsou vo nic náročnější na udržbu,snad jenom včas měnit olej,nečubat mu hnetka zastudena. Označení volv S-sedan,V-kombík,a číslo značí velikostní řadu,čím věčí,tím vyžší číslo. Ty 30ky,40ky sou mrňousové a nejsou to vopravdový volva,sou na nějakejch běžnejch podvozkách,nějaký snad mitsubiši,nebo ford nebo co. Volvo začíná na 70ce A u starejch bylo označení třeba 740- sedmičková velikost,čtyřválcovej motor,760-šestiválec, 940-nástupce 740ky-čtyřválec,960-šestiválec,850-nová koncepce,už bohužel náhon na předek,ale zase montované nové pětiválce a nafťák vot VW co se cpal do transportéra,jenom trochu víc nakoňovanej A pak už přišla S/V70,první generace v podstatě totožná s 850kou,jenom jiná maska,kapota a interiér...
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Volvo - motory
Datel psal:Ty woe, neříkej, že to tatíkovi bylo málo
No modifikovala se trochu palivová mapa, se spotřebou při cajdání se šlo dolů a zase naopak pár poníků to dostalo... Leč teďka už psal tatík z Itálie, že se to prej v sedlech trochu zadýchává takže víc průchozí lauf a jinej mezichladič plus roury k turbu ho asi neminou, k tomu ještě asi něco s mapou a už by mohl být aspoň na těch 340k, pak si dá zase na chvílu pokoj, než si zase zvykne
Jinak Vikeca bych možná ještě doplnil vo jednu věc - pokud tomu turbomotoru člověk dává, tak před dojezdem by se na to chvílu mělo myslet a turbo dochladit, buď už klidnější jízdou nebo na volnoběh...
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Volvo - motory
kazan psal:Je to rychlé, úsporné, kvalitní a spolehlivé co to je?
Já bych řekl, že spíš rum od Dynybylu.
Je to rychlé (bleješ opravdu rychle).
Úsporné (z jedné flašky se pobleje 10 lidí).
Kvalitní (tak jako po rumu od Dynybylu se nebleje po ničem jiném).
Spolehlivé (nemusíš se bát, že by ses nepoblil).
Tož tak...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Progear 650 (Člen) 17.06.2011 15:59:21 Offline |
Re: Volvo - motory
Vikec a BSE: hoši, je vidět, že jsem uplně mimo... O TDI jsem tentokrát neřekl ani slovo a jediné, čím jste argumentovali byly nesmysli o TDI... vážně se bavím... Jinak S80, krásné auto, motor dejme tomu, ale byla to jen předokola, takže k hovnu... Jinak ukazatel spotřeby hovořil jasně, 20 litrů, ale to nebylo jak píšeš Vikecu kochání krajinou, to byla prostě jízda, žádné sraní...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Progear 650 (Člen) 17.06.2011 16:03:39 Offline |
Re: Volvo - motory
Progear 650 psal:T6 je moc skvělej motor....
To auto je tak těžké (80) to skoro vůbec nejede a žere to 20 litrů...
Přičemž ESP zasahuje tak citelně, že to skoro pořád nejede vůbec...
Ale jako je teda pravda, že když ve 3 tis. ot. zapne druhá turbína, tak to pocitově docela zatáhne...
Jo tady sem napsal blbost, první turbo šlo ve třech znatelně a druhé v pěti, přičemž na šesti je konec... Ale jako od 5 do 6 dobré, ale to je krátké pásmo že...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Progear 650 (Člen) 17.06.2011 16:06:16 Offline |
Re: Volvo - motory
mr.BSE psal:Esi to nebude tím, že když je řeč o autech, tak ty dycky vytáhneš tydle mrdky
Ale vo Alfě já žádný hovna nemelu, takže ses asi trochu popletl....
Jinak můj kámoš má tyhle italský "mrdky" taky rád, takže jsem zvyklej, takže f klidu...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Volvo - motory
Víkecovi:
V modelech se vcelku orientuju. De mě hlavně o motory bo ty neznám. Dívám se spíš po těch novějších modelech.....V50, V70 nebo eSka ve stejné velikosti (eSkaři držte kušnu :evil:)
Motor v benálu do 2000ccm a v naftě je mi to asi jedno:idontknow::-D
Můžeš mi některý motor doporučit?
Jinak s tebou nesouhlasím, že třeba 50-ky mají na piču podvozky. Mají z Focusu a to je jeden z nejpovedenějších podvozků v této třídě:good:
Honzovi:
Tatík je teda číman:good::-D....pak už nezbývá než si udělat pilotní průkaz a začat lítat:evil:
A k tomu turbu: takže je to stejné jak u dýzlu, tak u benzínu, jo? Někteří tvrdí že to nechat 5 minut chládnout a někteří, že stačí i půl minuty :idontknow:
Kazanovi:
S Báwem běž do :ass:
Re: Volvo - motory
Datel psal:No hoši mě se teda Alfy docela líbí...taková 157-ka v kombíku stěma třema čočkama v čumáku to je nádhera a jede taky hezky, ale panímáma takový hnus prý do baráku nechce
Volvo prý ale može
obávám se, že u 159 je dobrej jen ten vzhled
Možná novej 1750ccm TBi už z toho udělá Alfu...
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: Volvo - motory
Progear 650 psal:...první turbo šlo ve třech znatelně a druhé v pěti, přičemž na šesti je konec... Ale jako od 5 do 6 dobré, ale to je krátké pásmo že...
Vidíš, já žil v představě, že biturbo tam v tom šestiválu je pro 3 + 3 válce(tzn. jedou současně, jen každý krmí 3 válce), aby se tím, že tam jsou menší setrvačný hmoty snížil turbolag... Aspoň jsem to tak někde slyšel, četl...
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Volvo - motory
Datel psal:A k tomu turbu: takže je to stejné jak u dýzlu, tak u benzínu, jo? Někteří tvrdí že to nechat 5 minut chládnout a někteří, že stačí i půl minuty
Princip myslím stejnej, jde o to, aby tam ještě chvíli cirkuloval olej a trochu to schládlo, jednak aby se tam nezapekl a druhak aby se třeba nezdeformovaly lopatky... Borec v Mitsu tvrdil, že pokud to teda nedostává vyloženě extrémní zátěž, tak stačí půl minuty minuta a může se to v klidu vypnout...
__________________________________________
Jsem velmi nudny spolecnik, vsak seru na to
Re: Volvo - motory
Ondráš psal:kazan psal:Je to rychlé, úsporné, kvalitní a spolehlivé co to je?
Já bych řekl, že spíš rum od Dynybylu.
Je to rychlé (bleješ opravdu rychle).
Úsporné (z jedné flašky se pobleje 10 lidí).
Kvalitní (tak jako po rumu od Dynybylu se nebleje po ničem jiném).
Spolehlivé (nemusíš se bát, že by ses nepoblil).
Tož tak...
si me dostal
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: Volvo - motory
Honza psal:Progear 650 psal:...první turbo šlo ve třech znatelně a druhé v pěti, přičemž na šesti je konec... Ale jako od 5 do 6 dobré, ale to je krátké pásmo že...
Vidíš, já žil v představě, že biturbo tam v tom šestiválu je pro 3 + 3 válce(tzn. jedou současně, jen každý krmí 3 válce), aby se tím, že tam jsou menší setrvačný hmoty snížil turbolag... Aspoň jsem to tak někde slyšel, četl...
Je to samozrejme tak,jak pises.
Prog se seknul,je to divny,ale je to tak
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: Volvo - motory
mr.BSE psal:Honza psal:Progear 650 psal:...první turbo šlo ve třech znatelně a druhé v pěti, přičemž na šesti je konec... Ale jako od 5 do 6 dobré, ale to je krátké pásmo že...
Vidíš, já žil v představě, že biturbo tam v tom šestiválu je pro 3 + 3 válce(tzn. jedou současně, jen každý krmí 3 válce), aby se tím, že tam jsou menší setrvačný hmoty snížil turbolag... Aspoň jsem to tak někde slyšel, četl...
Je to samozrejme tak,jak pises.
Prog se seknul,je to divny,ale je to tak
Tak si to hold spletl s 1,2TSI,nebo jak se ten malej krám menuje
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Progear 650 (Člen) 24.06.2011 13:14:19 Offline |
Re: Volvo - motory
VikecB12 psal:mr.BSE psal:Honza psal:
Vidíš, já žil v představě, že biturbo tam v tom šestiválu je pro 3 + 3 válce(tzn. jedou současně, jen každý krmí 3 válce), aby se tím, že tam jsou menší setrvačný hmoty snížil turbolag... Aspoň jsem to tak někde slyšel, četl...Je to samozrejme tak,jak pises.
Prog se seknul,je to divny,ale je to takTak si to hold spletl s 1,2TSI,nebo jak se ten malej krám menuje
Hoši, já netvrdím, že nemáte pravdu, pocitově to jelo takhle... Jinak na vás už uplně mrdám... co se týče tohoto tématu...
Jo a když jste tak chytrý woe, tak jistě víte, že je naprosto běžné, že se používá velké a malé turbo a ne dvě stejná...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Progear 650 (Člen) 24.06.2011 16:36:14 Offline |
Re: Volvo - motory
Ondráš psal:Progear 650 psal:Jo a když jste tak chytrý woe, tak jistě víte, že je naprosto běžné, že se používá velké a malé turbo a ne dvě stejná...
A jakpak dělá kozička?
To taky víš?
S tebou si to vyřídím večer.... Jo a na tu nápravu na oktávce ti seru... Si to nech udělat vod jinýho vola....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Volvo - motory
Dyť se nefstekej(aha,čivava to má v povaze),na tyhle plky vo autech se dívám s nadhledem a je jasný,že nemůžou fšichni jezdit v jednom druhu auta,někdo musí jezdit aji v těch šuntech,protože jinak by sme museli fšici jezdit v mercedesech w124....
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr