Nejsi přihlášen
Postup při seřizování karburátorů
Nevíte někdo postup při seřizování podtlaků na Suzuki Bandit 600 S 2001? Potřeboval bych vědět hodnoty seřízení a pořadí seřízení karburátorů,kde se šteluje podtlak.. Předem děkuji za Vaše názory,zkušenosti..
Re: Postup při seřizování karburátorů
Filous psal:...hodnoty nejsou poctatný, nejdřif seřídíš krajní, tzn. první s druhym, pag třetí se čtvrtym a nakonec prostřednim vobje dvojky dohromady...
Ty to šteluješ v tomhle pořadí? Tím, že seřídíš nejdřív 3 a 4 a pak teprve 2 a 3 se ti zase ten 4 bude lišit ne
2 je snad na pevno, ten se nešteluje. Já to dělám tak, že od 2 srovnám 1 a 3 a pak seřídim 3 a 4. Ale třeba to dělám špatně
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Postup při seřizování karburátorů
Inženýrek psal:Filous psal:...hodnoty nejsou poctatný, nejdřif seřídíš krajní, tzn. první s druhym, pag třetí se čtvrtym a nakonec prostřednim vobje dvojky dohromady...
Ty to šteluješ v tomhle pořadí? Tím, že seřídíš nejdřív 3 a 4 a pak teprve 2 a 3 se ti zase ten 4 bude lišit ne
2 je snad na pevno, ten se nešteluje. Já to dělám tak, že od 2 srovnám 1 a 3 a pak seřídim 3 a 4. Ale třeba to dělám špatně
...jo, dvojka je pevná, ale ten postup je tag jak píšu...schválně sem eště teť koukal do manuálu...sice na B12, ale to je fuck, postupy sou stejný...de fakto pokuť dostaneš fšecky do stejný letový hladiny, je fuck, jag toho docílíš
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Postup při seřizování karburátorů
Filous psal:Inženýrek psal:Filous psal:...hodnoty nejsou poctatný, nejdřif seřídíš krajní, tzn. první s druhym, pag třetí se čtvrtym a nakonec prostřednim vobje dvojky dohromady...
Ty to šteluješ v tomhle pořadí? Tím, že seřídíš nejdřív 3 a 4 a pak teprve 2 a 3 se ti zase ten 4 bude lišit ne
2 je snad na pevno, ten se nešteluje. Já to dělám tak, že od 2 srovnám 1 a 3 a pak seřídim 3 a 4. Ale třeba to dělám špatně...jo, dvojka je pevná, ale ten postup je tag jak píšu...schválně sem eště teť koukal do manuálu...sice na B12, ale to je fuck, postupy sou stejný...de fakto pokuť dostaneš fšecky do stejný letový hladiny, je fuck, jag toho docílíš
hlavni je ten vysledek , jinak postup muze byt nahodny, ale je to vic prace.
B12 neni uz je autobus :)
Re: Postup při seřizování karburátorů
Jj. Je to jak píše Filous
V případě že manometry ukazují jinou hodnotu musíme nastavit naklonění klapky šroubkama . Postupuje štelování šroubů A pak B a nakonec C. Při přidání plynu by se měly manometry vychylovat stejně a ukazovat vždy stejnou hodnotu.Píšou na foru GSXR.Chystam se na to taky ,poněvač jsem koupil moto a chci poštelovat ventily a karbece(v servisu za to chtěl 4000 kč)což se mě zda nějak moc.
Re: Postup při seřizování karburátorů
Tak jsem se pustil do odkládané akce.Měl jsem B12 na servise a od té doby špatné startování a nepravidelnej chod.Na dotaz co s tím vše dělali jsem se kloudné odpovědi nedočkal. Takže poštelování podtlaků a bohatosti.To,že to asi nepůjde asi úplně snadno jsem čekal,ale tak vyenej přístup jsem nečekal. .No nicméně poladěno a maká O.K.Použil jsem http://www.motops.cz/carbtune-pro-4-syn … rburatoru/ což je znamenitý pomocník,který maká na 1*
Editoval osiris (23.07.2016 21:39:08)
...jezdím tak,abych se vždy vrátil ve zdraví
K.a.s.y.m. (Člen) 23.07.2016 21:32:26 Offline |
Re: Postup při seřizování karburátorů
no nechci se chlubit ale za 60 Kč jsem pořídil tohle a musim říct že za ty prachy a ani celkově asi nic lepšího nekoupíš a funguje to naprosto famozně.jako náplň jsem použil Vervu(je pěkně modrá) a seřízení je podle postupu v prvnim příspěvku od Filouse...B6 udajně seřízená někym někde najednou šlapala jak víno.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 23.07.2016 21:39:57 Offline |
Re: Postup při seřizování karburátorů
Kasymej jak mas vysokou tu latka a dlouhe hadicej?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 23.07.2016 21:58:43 Offline |
Re: Postup při seřizování karburátorů
cca 5 merů hadice prkno je asi 1,5 metru dlouhé a naplň se napouští asi do pul metru od spodu hadice musí mít stejně dlouhé konce od spodnoho ohybu....na rovinu říkám má to i nevýhody..pokud je syncro hodně v prdeli stane se že ti to prostě jeden kabec vytáhne náplň do saní..takže zapoměň na vodu prostě běnzín nebo petrolej..něco co motor v pohodě spálí,ale dá se to seřídit v pohodě jen s tim musíš počítat a v čas vypnout motor. V každym konci hadičky je cca 5 mm M5 šroubu bez hlavičky kvůli utlumení pulzů ze sání.
Napíšu to jinak..okopíroval jsem systém k Motorkáři.cz a funguje to líp než jsem čekal
Případne telefon mám v profilu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 23.07.2016 21:59:53 Offline |
Re: Postup při seřizování karburátorů
Jarin psal:gut,pěkné.....já jsem se zmínil u šéfa,a on to zatáhl i s pouzdrem
taky dobrý
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Postup při seřizování karburátorů
Baworaky steluju taky šlauchváhou,jen mám uvnitř normální motorovej olej,kerej diky tomu,že je hustší tolik nepulzuje. Ale ten carbtune nebo něco podobnýho bych chtěl,abych mohl ladit za jízdy,kdy je motor v tahu.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 25.07.2016 09:04:32 Offline |
Re: Postup při seřizování karburátorů
proto mám v těch hadičkách ty červíky.pak to taky nepulzuje.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr