Nejsi přihlášen
...ventilový vůle T110 r.v.1961
...je to tady samej chytrej človjek a páč strejda Gůgl mě moc nepomáhá, tag se voptam...potřebuju zjistit ventilový vůle na motoru Triumph Tiger T110 r.v. 1961...hodil by se i servisní manuál ke stažení, tagže dyby náhodou něgdo na něco narazil nebo vjeděl na koho se vobrátit, byl bych velice vděčen...klidně i kontakt na ňákýho sdílnýho veteránistu, kerej se zabejvá temadle anglickejma verkama a kerej by byl vochotnej ňákou tu radu pustit...senkjů very mač
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
hele tady si to zkus pročíst + sou tam vodkazy, ale máme v práci nějak pojebaný stahování, aby lidi netahaly filmy atd., takže nevim jestli je to přesně to co potřebuješ. Jeden odkaz už stahuju, ale strašně to trvá...
http://www.triumphrat.net/vintage-techn … tions.html
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
Lihy psal:Filous psal:...Lihu díky, ale já jim rozumim akorát to "Hi guys...."
ok kouknu na to doma, estli tam něco nenajdu.
Ps. Ale mohl bys jim tam napsat "Hi gays"
...třeba by se něgdo chytil
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
osiris psal:...hele někde na mě vykouk tenhle obrázek
http://uploadpic.org/storage/2011/4iCa1 … I3PWws.jpg
... ...dík!
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
...nevíte proč mi nechodí tedle vodkaz na manuál???
http://www.classicbike.biz/Triumph/R...umphRepair.pdf
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
Filous psal:...nevíte proč mi nechodí tedle vodkaz na manuál???
http://www.classicbike.biz/Triumph/R...umphRepair.pdf
...je to skopírovaný z jedný diskuze, tagže překlep bych tam mít neměl, bo sem to nepřepisoval...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
Filous psal:Filous psal:...nevíte proč mi nechodí tedle vodkaz na manuál???
http://www.classicbike.biz/Triumph/R...umphRepair.pdf...je to skopírovaný z jedný diskuze, tagže překlep bych tam mít neměl, bo sem to nepřepisoval...
Strýcfajtr !!!
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
XJelen psal:Filous psal:Filous psal:...nevíte proč mi nechodí tedle vodkaz na manuál???
http://www.classicbike.biz/Triumph/R...umphRepair.pdf...je to skopírovaný z jedný diskuze, tagže překlep bych tam mít neměl, bo sem to nepřepisoval...
...parááááda ...díky!!! ...tag na tedle motor sou vůle IN i EX 0,25 ...tech 0,05 a 0,1 je na Trophy TR6...eště jednou díky fšem vochotnejm
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
Filous psal:...tag na tedle motor sou vůle IN i EX 0,25 ...tech 0,05 a 0,1 je na Trophy TR6...
...filipe a seš si jistej?
...strana 178 toho manuálu na kterej odkazuješ ...tam je totiž u 110 těch 0,05 a 0,1 zrovna tak jako u tr6
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
osiris psal:Filous psal:...tag na tedle motor sou vůle IN i EX 0,25 ...tech 0,05 a 0,1 je na Trophy TR6...
...filipe a seš si jistej?
...strana 178 toho manuálu na kterej odkazuješ ...tam je totiž u 110 těch 0,05 a 0,1 zrovna tak jako u tr6
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … riumph.jpg
...no tag to mi ho vyndej, páč f technickym popisu na straně 10 k tomudle typu píšou:
Valve Clearance (Cold).................0,010 in. (0,25 mm)
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
Filous psal:osiris psal:Filous psal:...tag na tedle motor sou vůle IN i EX 0,25 ...tech 0,05 a 0,1 je na Trophy TR6...
...filipe a seš si jistej?
...strana 178 toho manuálu na kterej odkazuješ ...tam je totiž u 110 těch 0,05 a 0,1 zrovna tak jako u tr6
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … riumph.jpg...no tag to mi ho vyndej, páč f technickym popisu na straně 10 k tomudle typu píšou:
Valve Clearance (Cold).................0,010 in. (0,25 mm)
...nevyndám, páč nevim ; ale vim, co sem zatim prolez, že se těch 0,002 a 0,004 inčů dost pravidelně vopakuje; ovšem starou hajtru (technicky) bych šacoval spíš na větší vůle
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
osiris psal:Filous psal:osiris psal:
...filipe a seš si jistej?
...strana 178 toho manuálu na kterej odkazuješ ...tam je totiž u 110 těch 0,05 a 0,1 zrovna tak jako u tr6
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … riumph.jpg...no tag to mi ho vyndej, páč f technickym popisu na straně 10 k tomudle typu píšou:
Valve Clearance (Cold).................0,010 in. (0,25 mm)...nevyndám, páč nevim ; ale vim, co sem zatim prolez, že se těch 0,002 a 0,004 inčů dost pravidelně vopakuje; ovšem starou hajtru (technicky) bych šacoval spíš na větší vůle
...šacuju to stejně a taky je fakt, že ty 0,002 a 0,004 sou psaný skoro u fšech klonů tedlech motorů...uvidim...dam asi vječí a dyš to bude mlátit, tag to stahnu...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
...zahloubal jsem se, takže si filipe nejdřív musíš zjistit jaká je tam vačka (je víc druhů a konkrétně je to určený číslem dílu) dávaly se tzv. performance kity a podle toho se nastavuje i rozdílná vůle (u standardních je ta vůle menší 0,002 a 0,004 inch, u těch výkonovejch, je větší 0,01 inch)
...jinak ty druhý vůle, větší čísla (clearance valve vs. tappet clearance), se používaj k časování, kdy ventilová vůle se pro ten konkrétní úkon seřizuje na tu jinou vůli kvůli měřidlům a jejich odečítání
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
osiris psal:...zahloubal jsem se, takže si filipe nejdřív musíš zjistit jaká je tam vačka (je víc druhů a konkrétně je to určený číslem dílu) dávaly se tzv. performance kity a podle toho se nastavuje i rozdílná vůle (u standardních je ta vůle menší 0,002 a 0,004 inch, u těch výkonovejch, je větší 0,01 inch)
...jinak ty druhý vůle, větší čísla (clearance valve vs. tappet clearance), se používaj k časování, kdy ventilová vůle se pro ten konkrétní úkon seřizuje na tu jinou vůli kvůli měřidlům a jejich odečítání
Si nějakej našláplej ne? Neumíš ty se náhodou napojit na CML?
Re: ...ventilový vůle T110 r.v.1961
lihovi: jak napojit vole? to sem já :
filipovi: no všimni si že se uvádí eště vůle při nastavení (kontrole) časování, a dílenský natavení je tady s budíkem, kvůli kterýmu nastavíš tu druhou (v drtivý většině tu větší) vůli (jen metrická záležitost) ...ale né tu větší jako větší, ale tu větší, jako tu kurevsky větší, jestli mi teda rozumíš no prostě tu jinou vůli na kterou bys nenastavoval ventily ani kdybys byl tydýt (nebo bys snad našteloval třeba klidně 3 a půl milimetru? ani hovno, to vím ) ...na víc si ale vzpomeň už sám, ze školy ...já sem už dost starej, víc jak ty, a zas tak moc mi toho v tý kebuli nezůstatlo ...leda že ty jako mladej smrad už jsi měl jiný osnovy než já a učili vás "modernu" (ze "starý školy" a oboru by moh pomoct snad eště furat, ale ten už ani nenajde poklopec, chudák )
jo a hele, eště sem zjistil že:
...6T a poslední T110 maj 0,25mm
...TR6, starší T110, T120 maj 0,05 a 0,1 mm
...racing vačka má číslo E3134
...motor s originálně osazenejma racing vačkama má za číslem motoru značku :-
...snad ti to pomůže
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr