Nejsi přihlášen
Vostrý Ondřej (Člen) 26.03.2007 20:33:30 Offline |
Re: tak váhám....:)
hornet je povětšinou lepší.
Re: tak váhám....:)
Sem v dobré náladě,takže to klidně řeknu na plnou hubu...
Ačkoliv mám stodolu plnou Sůz,včera sem byl kámošoj kupovat Horneta 6ku-05ku,ten poslední model,jezdil sem na něm...
Na jiným stejným sem jel i v sobotu..
Lehoučkej,super ovladatelnej,neuvěřitelně jemnej motor a nejvíc sem byl překvapenej jak lehoučce jel už vod spodu...
Bandit je pěkná stará mrdka ve srovnání s tím Hornetem...
A na tom trvám...
Honda je prostě Honda,ačkoliv na ní jezdí každej Tonda.
Re: tak váhám....:)
..řeceno slovy jednoho odsaď,co horneta měl..."Je to největší unisex,na kterém kdy jezdil!"
..jinak barvocit mám gut...a modrou už právě nemám..takže jakou už mám..ano..správně..černou..ale nikdo ji odsaď ještě neviděl....Palous nebonzuj
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: tak váhám....:)
KOVAL psal:Sem v dobré náladě,takže to klidně řeknu na plnou hubu...
Ačkoliv mám stodolu plnou Sůz,včera sem byl kámošoj kupovat Horneta 6ku-05ku,ten poslední model,jezdil sem na něm...
Na jiným stejným sem jel i v sobotu..
Lehoučkej,super ovladatelnej,neuvěřitelně jemnej motor a nejvíc sem byl překvapenej jak lehoučce jel už vod spodu...
Bandit je pěkná stará mrdka ve srovnání s tím Hornetem...
A na tom trvám...
Honda je prostě Honda,ačkoliv na ní jezdí každej Tonda.
Re: tak váhám....:)
seš na bandit stránkách který vymíraj páč bandit vod r.v.07 je humáčtak neřeš bandita páč i telata jezděj gut na hornetu tak hornetaa basta.voni totiž pomalu fšechny banďouři sou vyválenýbandit už já nikdy ale modlím se abych měl tak za rok dva hóóódně bobulí abych si ho nechal do muzea páč je to krasavec
Jebat motorky :-)
Re: tak váhám....:)
Koval: tak když si v tý dobrý náladě pošli mi prosimtě ten kontakt na tu úpravu vaček měl bych za hubičku starý bandití, tak jestli se vyplatí je nechat předělat na ty z gsxr.... +bych potřeboval rozměry a úhly vaček z gsxr od toho Rolla. Dik
Re: tak váhám....:)
Me se bandit libi jako klasika, kterej jinej nahac v 600ccm je tak peknej?
Hornet je takova technologicka pizda.Nevzhledna, proste je vse porobeno funkcnosti (nemyslim spolehlivost, modri vi jak to myslim)
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: tak váhám....:)
říkám to furt............... hornet...a nigdo mi to nevymluví.... jezdil sem na něm sezonu a pul... ne jen 10 km...jak mnozí z vás...
pšáne, já to vím taky
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Spidermila (Člen) 27.03.2007 09:24:06 Offline |
Re: tak váhám....:)
Helis psal:No,tak teď babo raď,že?Asi si budu muset poradit zase sama,jako vždy....Tak uvidíme,projedu se a co bude líp sedět....dám vám vědět....
Přesně tak. Každá motorka má něco svého... Tak se rozhodni podle citu a možná i vkusu. Já to taky tak udělal
Re: tak váhám....:)
tomasNJ psal:říkám to furt............... hornet...a nigdo mi to nevymluví.... jezdil sem na něm sezonu a pul... ne jen 10 km...jak mnozí z vás...
pšáne, já to vím taky
..woe,zrovna tebe jsem citoval
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: tak váhám....:)
Takže jen muj nesměrodatný příspěvek:
Na jízdu,ovladatelnost a modernější vzhled vede Hornet-navíc pro ženskouJe to opravdu taková malá motorčička,ta váha je opravdu znát
Vypadá moderněji,ale to už novější Bandit taky(trochu)
Starší Bandit do 00 je zas skvělá věc pro různý ůpravy a zkrášlovadla Na novějších bych to (pokud to neni zbořenina) nedělal,protože by mi toho origo stavu přišlo líto...
Pak si ještě vezmi v potaz svůj rozpočet,protože koupí motyky jako takové výdaje zdaleka nekončí-spíš naopak
Pokud je tedy člověk začátečník.Tak to máš komplet hadry-10000-20000,-(kombi,neb gatě+bunda,boty,rukavice atd..)
Plus ještě nějakej blembák...
Když si vezmu nákupní cenu Bandita a Horneta,tak mi ten rozdíl dělá právě tak částku na takový věci(jestli to tak neni,tak mě někdo opraví).
Pak taky stav motorky-Gumy jsou pálka,destičky,řetězovka,svíčky,olej atd...
Je to tisícovka po tisícovce,ale nakonec se z toho může stát pěknej balík
Takže muj názor jest ten-Pokud nejsi finančně omezena,tak klidně Horneta a pokud ano,tak Bandita v top stavu po všech stránkách a ještě ti zbydou chechtáky ne věci výše uvedené!
Pak už jen na tobě - a to bude asi hlavní bod rozhodování,která z těch dvou motorek se ti líbí víc a na který se budeš cítit líp....
PURE NAKED BIKE!
Re: tak váhám....:)
Meloun má pravdu
já měl B6 a kamoš H6 tak sem měl možnost to porovnávat celou sezénu.
+ H6 dle mě
super brzdy a podvozek
motor s velkým výkonem
- H6 žere to jak sviňa! (strácí se i tráva kolem cesty..)
Dražší obutí (větsí rozměry)
Nepohodlný posaz (moc na rukou) v nižších rychlostech
na pohled plasták bez kapot
starší modely jsou hodně poválané
+ B6 pro mě bezkonkurenční krasavice které odpustím pro parádu i nejakého toho koníka (nebylo potřeba)
mooc pohodlná motorka která umí jezdit jak pomalu (do 6ti tis. je to beránek) tak střelbu )okolo 8 a dál to žije )a umí jezdit i za 4,6l/ 100 (a dá se H6 stíhat)
- B6 v základu na přední tlumiče
V porovnání s H6 slabé brzdy (mě ale vyhovovaly)
tož tak..
Re: tak váhám....:)
Tag já se taky přidam:
Podvozek: Bandaska se občas zavlní, Hornet míň, ale to je stářím koncepce, B má měkčí vidle, ale když je vypodložíš nebo vyměníš pružiny, tak je to gut.
Motor: o koních nemluvím, to je jasný, ale H mi připadá, že má všechno nahoře a spodek je takovej jalovej, ale to mohla být chyba toho kusu na kterým jsem jel. B zabírá plynule, není to zabiják a nad 8000 ti naskakuje úsměv. Spotřeba hraje jasně ve prospěch B.
Brzdy: H je má lepší, ale zase, je to stářím modelu a když na Bandita dáš pancířové hadice, tag se rozdíl hodně zmeší
Vzhled: Jednoznačně Bandit, u H mi tam vadí ten hliníkovej šutr obalenej hadicema
Já osobně jsem chtěl bandita kvůli jeho vzhledu, nenáročnosti a hlavně jsem schopnej si na něm většinu věcí udělat sám, padul jsem na pěknej kousek, o kterej se předchozí majitel staral dobře a deteď s tím nemám žádné problémy. U mě vyhrává Bandit
Bandit rulezz!!!
Re: tak váhám....:)
H6 žere to jak sviňa! (strácí se i tráva kolem cesty..)
HLOD MĚSÍCE HA HA HA HA
Bandit žere teda víc...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: tak váhám....:)
je to 12ka ale moc hezký poudání
SUZUKI BANDIT 1200
Je to stroj, se kterým jsou ostatní stroje této kategorie obvykle porovnávány. Z této čtveřice byl na trh uveden jako první, bylo to v roce 1996. Bandit vyniká jednoduchostí. Hlavním klenotem je vzduchem a olejem chlazený čtyřválec, který původně pracoval v supersportovní GSXR1100 v 80. létech. Jeho výkon byl samozřejmě odladěn na hladinu kolem 100 koní. Motor je uložen dvojitém kolébkovém rámu z ocelových trubek. Tyto stroje jsou hlavně o stylu a tak aerodynamika je až na druhém místě za vzhledem. Testovaný Bandit byl vybaven kapotáží, která nejen kazí jeho vzhled, ale stroj s ní také ztrácí celý svůj nádech. Banditu by stačilo jen malé plexi, nic víc. S moderní polokapotáží Bandit vypadá a cítí se hodně těžký, polokapotáž vůbec nezapadá do stylu stroje. Navíc musíme říci, že tato nevhodná kapotáž není nějak zvláště účinná. Vzhledem ke vzpřímené jízdní poloze se plexi zdá nízké a stále přivádí na vrchní část těla jezdce silný proud vzduchu. Na stroji je možné dosáhnout 240 km/h (na tachometru), ale musíte být hodně zalehnutí. Počáteční sklopení do zatáčky je trochu strnulé, pak stroj prudce poklesne. Jinak průjezdy středně rychlými zatáčkami jsou jisté, v náklonu Bandit drží stopu pozoruhodně dobře. Nerovnosti na silnici se projeví mírným rozhoupáním. Rozvlnění stroje také může způsobit nadměrné přidání plynu na výjezdu ze zatáčky. Stroj začíná poměrně brzo dřít stupačkami a dokonce ani tlumič výfuku není úplně v bezpečí. To ale stále nestačí na rozhození Bandita, který dále orá stupačkami v asfaltu hlubokou rýhu, od stupaček lítají jiskry – Bandit jakoby cítil, že je to jeho jediná šance, kdy může zůstat před Kawasaki a Hondou. Přední brzda je silná, Suzuki má také nejlepší rozložení hmotnosti, protože je to jediný stroj, který lze přemluvit ke stoppie – zbývajícím třem strojům při pokusu stoppie poklouzne přední kolo. Zadní brzda je houbovitá, vyžaduje pořádné dupnutí, ale pak se zase zablokuje.
Takže vzhled ani ovladatelnost Bandita nejsou tak jasnou záležitostí, také komfort není při vyšších rychlostech obzvlášť dobrý. Ale znovu musíme říci, že je to odladěný motor GSXR1100, kolem kterého se vše točí. Motor má silný potenciál, v Banditu je jeho výkon hodně seškrcen, ale stačí namontovat laděný výfuk a jet-kit a získáte hned dalších 15 až 20 koní. To stroj značně oživí, ale ve standartním provedení z něj nikdy nedostanete pořádný nával výkonu a také se necítí moc rychlý, když musí táhnout tolik hmotnosti. Jinak ale motor produkuje hladký, lineární výkon a silný kroutící moment v celém otáčkovém pásmu. Je jedna věc, kterou Bandit překonává ostatní stroje, a tou je převodovka. Jak je již pro Suzuki typické, převodovka je hladká a přesná. Oproti tomu převodovky Hondy a Kawasaki jsou lupavé a chrastí, což je hodně citelné při přímém srovnání se Suzuki a značně to oboum strojům ubírá body. Tato výhoda Suzuki by neměla být podceňována. Bandit je vhodný pro kaskadérské kousky, poměrně levnými úpravami můžete zvýšit výkon motoru o 20 koní a více a zároveň lehce ubrat 15 kg hmotnosti. Bandit si určitě zaslouží uznání, že při svém uvedení odstartoval novou kategorii rychlých silničních strojů, které byly skvělou volbou pro starší, popř. silnější jezdce, kteří chtěli velký a rychlý stroji, ale věděli, že by nezvládli R1 nebo Blade. Nicméně i v této kategorii jde pokrok neúprosně dopředu a Bandit začíná pomalu, ale jistě ztrácet.
Technické údaje:
Motor: vzduchem a olejem chlazený řadový čtyřválec, DOHC
Vrtání a zdvih: 79 x 59 mm
Objem: 1157 ccm
Kompresní poměr: 9,5 : 1
Příprava směsi: 4 x karburátor Mikuni BSR36SS
Délka/šířka/výška: 2070/765/1220 mm
Rozvor: 1430 mm
Světlá výška: 130 mm
Výška sedla: 790 mm
Suchá hmotnost: 220 kg
Nádrž: 20 l
Převodovka: pětistupňová
Rám: ocelový dvojitý kolébkový
Úhel řízení/stopa: 25,3 stupně/104mm
Přední brzda: dvojitá 310mm kotoučová, šestipístková
Zadní brzda: jednoduchá 240mm, dvoupístková
Přední/zadní pneu: 120/70-ZR17, 180/55-ZR17
Přední odpružení: klasická vidlice
Zadní odpružení: centrální jednotka
Bandit pičo
Re: tak váhám....:)
Ty řeči o "stylu", "duši", "klasice"....asi těžko vyváží fakt, že je bandaska těžší (pro holku výrazně), má vyšší sedlo a těžiště a při pomalé jízdě se hůř ovládá.
Až sedneš z Bandasky na Horneta, už nebudeš chtít zpět....uvidíš.
A s tou spotřebou...pravda je,že to chlastá víc. V papírech to má 8.1l.
A to mám bandasku.....
Ale bavíme se vo mašině pro koc.
Tož tak
There's a pie in the sky when you die.
Re: tak váhám....:)
Fresh Man psal:dyš nedáš na keci vo duši,,, tak je prostě levnej a dobrej(za ty prchy)
ale teď koukám po motykách a ceny GSXR750 - 2002 se zas tolik nelišej vot stejně starejch B12...
tak ji rovnou doporuc nejakou voturbenou busu
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr