Nejsi přihlášen
Škoda Octavia 1,9TDi PD
Nazdar, nazdar,
potreboval bych pomoct i kdyz se nejedna o Bandita. Mame Skodu Octavii 1,9 TDI PD 77kW, r.v 08 najeto 51 000km, v ŘJ se nachází chiptunig na 110kw. Pri normalni jizde prestala z niceho nic tahnout. Po 50km naskocila zavada ENGINE a Vochcávka jede maximalne 120km/h. Nejvic jsme z ni dostali 140km/h, ale taky nekdy jede 80km/h. Zvukove je motor v poradku a ani nekouri. Na volnobehu jde vytocit do omezovace i dvojka jaks taks normalne tahne, ale od 3 kvaltu se prestane vytacet a dorazi k maximu 120km/h. Napojenim na OBD II nic neukazala (ale mozna tim, ze mam starou verzi). Pote prestala svitit kontrolka ENGINE...
Turbo bych asi vyloucil na volnobehu je slyset jeho normalni funkce. A hlavne je o auto starano, neni vytaceno za studena.....
Banditatom (Člen) 22.01.2012 16:46:30 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
to, že ti to nejelo je nouzový režim= kontrolka engine a není nic lepšího než na pd dát chip. obd by tuhle závadu pokud s tím nedělá šulda odhalit....
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 22.01.2012 17:38:46 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Petr J. psal:Se nediv....nafta patří do kamen a ne do auta...Ti to namrzlo
prej do kamen
...já vím co tomu je... je to to pokažený
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 22.01.2012 17:56:32 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
BamBo psal:svině digitální Takze jedinej zpusob jak ji z toho dostat je, vylucovaci metoda...
podívej se na ceny originál ND a ta 500 za proklepnutí diagnostikou ve škodovce ti příjde jako pár drobných
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Honzik8719 (Člen) 22.01.2012 18:08:16 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Banditatom psal:to, že ti to nejelo je nouzový režim= kontrolka engine a není nic lepšího než na pd dát chip. obd by tuhle závadu pokud s tím nedělá šulda odhalit....
nemám teda PD ale když mi byla půjčena ochcáfka 66kW tak to taky jelo v nouzáku...jako jelo to normálně,ale přez tři tisíce takovej nevyrovnanej chod...byl to snímač tlaku v sacím potrubí ve předu u světla...tohle bych viděl na váhu vzduchu,a tu na diagnostice nenajdeš pokud se nepletu, najdi kámoše se stejnym motorem a pujč si jí a budeš vidět hned
...relativní kochač...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Honzik8719 psal:Banditatom psal:to, že ti to nejelo je nouzový režim= kontrolka engine a není nic lepšího než na pd dát chip. obd by tuhle závadu pokud s tím nedělá šulda odhalit....
nemám teda PD ale když mi byla půjčena ochcáfka 66kW tak to taky jelo v nouzáku...jako jelo to normálně,ale přez tři tisíce takovej nevyrovnanej chod...byl to snímač tlaku v sacím potrubí ve předu u světla...tohle bych viděl na váhu vzduchu,a tu na diagnostice nenajdeš pokud se nepletu, najdi kámoše se stejnym motorem a pujč si jí a budeš vidět hned
Váha je nejpravděpodobnější No na diagnostice jí uvidíš pokud překročí hodnoty určitou mez
NEBĚHEJ !!!! Ať nejdeš do hrobu unavenej !!!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Mě padal do nouzáku pežot,diagnostika taky mlčela,v autorizáku si nevěděli rady,chtěli měnit turbo,jednotku,vstřikovače.... Zajel sem k jednomu garážkutilovi,ten zvedl kapotu,zašmátral rukou po čerpadle,vytáhl z něho regulátor tlaku,profoukl ho vzduchem,vrazil to spátky a vod té doby auto šlape jak hodinky
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Banditatom (Člen) 22.01.2012 18:34:50 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Fulltank psal:Bez diagnostiky to je jen hadani Zajed si do servisu na nacteni
Jinak na nejakej chip kde mas udajnych 11Okw bych byl opratrny, pac tyhle motory zrovna dvakrat svoji zivotnosti neoplyvaji :D
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Dignostika nic neodhali uz jsem to psal, mam pocitac doma i s programem. Chip delala renomovana firma tady u nas v Plzni jedna se o firmu M+H. Nevim, zda-li ma 110kW, ale rozhodne jede lip zlepsilo se o dost zrychleni a s nim i maximalni rychlost... Pri spotrebe od 4,7 do 6,1l/100km
Banditatom (Člen) 22.01.2012 18:52:38 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
BamBo psal:Dignostika nic neodhali uz jsem to psal, mam pocitac doma i s programem. Chip delala renomovana firma tady u nas v Plzni jedna se o firmu M+H. Nevim, zda-li ma 110kW, ale rozhodne jede lip zlepsilo se o dost zrychleni a s nim i maximalni rychlost... Pri spotrebe od 4,7 do 6,1l/100km
no a dostaváme se k tomu co jsem psal ael důležité je to 4,7l
mám doma vag někdy mi chybu taky nenajde.... třeba až na až pokus...
kdyby ti ten chip dělala renomovaná firma nevyžene ti pd motor z 77kw na 110kw... já mám auto taky čiplé ale světe div se mám ho odbržděné
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Noo uz lituju, ze jsem sem napsal, ze ma CHIP... Dostal jsem tunu "odbornych" odpovedi na chip... Ale na moji zavadu jsem dostal akorat normalni odpoved, ze mam zkusit vahu a kde ji mam hledat. Ale jinak, ze mam cumet po netu
Ale aspon jsem to zkusil
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
U jednoho auta jsem to nechtěl řešit pokus/omyl tak jsem ho dal do autorizáku, udělali obří diagnostiku, snášeli obří knížky, moudře nad tím kývali hlavou a výsledek byl "může to být 11 věcí čím začnem?".
Odpověď: zakázkou s dodatkem že platím pouze součástku která je opravdu původcem a nic víc...
Měli to tam od pondělka do čtvrtka, po jedné to vyměnili a nic..
Říkal jsem nemůže to být fakt nakonec váha?
Odpověď: těžko, myslíte tohle(na 1,8T20V to vypadá stejně)?
Já: Ne , to je rozdělovač k cívkám, myslím tohle(o 10cm vedle)
Odpověď: Těžko, ale jak chcete zkusíme to..
Já: Zkuste..
Odpověď: Jak chcete, ale to by naše "nejmodernější" diagnostika ukázala..
Já: Ale dyk to funguje...
Odpověď: Hmm, tak jo, občas to něco neukáže, nebudem vám to účtovat, dáte nám jen 2600 za váhu a 100 za práci..
Já: Budiž..
Už jezdím 3 roky a je klid...
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
dneska jsme s bratrem dělali diagnostiku na tej mej a ejhle lambda mrcha odešla teda kabel je zkratovanej, u tdi kámoš váha a turbo dohromady a nejelo mu
to
nafta do kamen že vyjící
The father of the little princess of the dawn
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
tag já si myslim, že diagnostika to musí ukázat tag jako tag. esli ne jako závadu, tag určitě to najdeš ve skutečnejch hodnotách. jak a kdy má tlačit turbo, požadovaný a skutečný hodnoty váhy, u pd se sere lišta na vstřiky, ale to ti ukáže výpadek na vstřiku, pak se u aut na ropu přidíra agr a to má potom taky vliv na výkon. no je toho tři prdele možností tj. šest půlek. a pochybuju že se to po netu spraví. zajeď k vám do plzně k renomovanejm chipstunérům a určitě ti poraděj... bandit pičo
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
BamBo psal:Dignostika nic neodhali uz jsem to psal, mam pocitac doma i s programem.
Diagnostik je kopa a když nemáš origo tak většinou neumí všechno. Když svítí porucha tak to něco hlásit musí. A většina odpovědí je, aby si jel na diagnostiku... po netu to nikdo nevyřeší. Můžeš dostat rady ale stejně na tu diagnostiku musíš tak jako tak!:
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Lachtan nato kapol.
Kazdy magor si kupi soft a kabel cez cajnu.
Jebne to do zastrcky da nacitat a vypisat chyby a HOTOVO.
Pekne po poriadku cez bloky nameranych hodnot tak sa hladaju chyby ale to uz treba vediet trochu viac ako len kde sa nachadza zasuvka a vediet citat.
Ak to das niekomu co to vie , to je jedno ci garaz alebo autorizak pride nato co ta trapi.
Ci ti pomozu vymenou dielu alebo bude nutne upravit soft to uz je o inom.
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Fulltank psal:Bez diagnostiky to je jen hadani Zajed si do servisu na nacteni
Jinak na nejakej chip kde mas udajnych 11Okw bych byl opratrny, pac tyhle motory zrovna dvakrat svoji zivotnosti neoplyvaji :D
ty nevim, mě přijde že docela drží. Už mam 1,9 v druhým autě, v prvním autě už má hrubě přes 300tkm a bez vetších problémů.
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
nety psal:Fulltank psal:Bez diagnostiky to je jen hadani Zajed si do servisu na nacteni
Jinak na nejakej chip kde mas udajnych 11Okw bych byl opratrny, pac tyhle motory zrovna dvakrat svoji zivotnosti neoplyvaji :Dty nevim, mě přijde že docela drží. Už mam 1,9 v druhým autě, v prvním autě už má hrubě přes 300tkm a bez vetších problémů.
ses stastnej clovek
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Fulltank psal:nety psal:Fulltank psal:Bez diagnostiky to je jen hadani Zajed si do servisu na nacteni
Jinak na nejakej chip kde mas udajnych 11Okw bych byl opratrny, pac tyhle motory zrovna dvakrat svoji zivotnosti neoplyvaji :Dty nevim, mě přijde že docela drží. Už mam 1,9 v druhým autě, v prvním autě už má hrubě přes 300tkm a bez vetších problémů.
ses stastnej clovek
Nechci zakřiknout... golf V měl když jsem ho předával asik 303tkm, a teď oktavka 120tkm a taky zatim nic. Musim zaklepat
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Fulltank psal:cim je auto novejsi tim vic stoji za hovno Sam mam octavku a nebyt vydreny vacky a padnutyho turba, byl bych spokojenej ..a to mam lehce pres 150tis
a do , tak to se blížim ... nebo to moc honíš
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
připojím se se svým trablem na tomto motoru (1,9 TDI PD) když sepne turbo, je vše ok ale má to hrozně slabý spodek. už sem to dal i jak garažníkum tak araveru. každý to uznal že je to špatně ale nikdo co stím je natož to opravit
ps. váha je už xtá a nová takže tam bych chybu nehledal
poradí někdo neco na co ani ti "odborníci" nepřišli ?
tož tak..
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Petr psal:připojím se se svým trablem na tomto motoru (1,9 TDI PD) když sepne turbo, je vše ok ale má to hrozně slabý spodek. už sem to dal i jak garažníkum tak araveru. každý to uznal že je to špatně ale nikdo co stím je natož to opravit
ps. váha je už xtá a nová takže tam bych chybu nehledal
poradí někdo neco na co ani ti "odborníci" nepřišli ?
Měl jsem občas jakýsi ventil u turba, nebo někde povytaženou hadici (tlak) nebo zasranej EGR. Co píše Vag? Někde se musí něco objevit...
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Petr psal:připojím se se svým trablem na tomto motoru (1,9 TDI PD) když sepne turbo, je vše ok ale má to hrozně slabý spodek. už sem to dal i jak garažníkum tak araveru. každý to uznal že je to špatně ale nikdo co stím je natož to opravit
ps. váha je už xtá a nová takže tam bych chybu nehledal
poradí někdo neco na co ani ti "odborníci" nepřišli ?
Zkus vyčistit turbo muže bejt zakarbonovaný natáčení lopatek na turbu,je to častý.
Progear 650 (Člen) 23.01.2012 11:48:27 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Fulltank psal:cim je auto novejsi tim vic stoji za hovno Sam mam octavku a nebyt vydreny vacky a padnutyho turba, byl bych spokojenej ..a to mam lehce pres 150tis
Tohle mi neříkej... To nemuze mit tak málo... Jedine bz nekdo jezdil nejakej sakra longlife...
PS: já 226 a nic, jedna váha když to mělo 24 a pak jedno teplotní čidlo pri 205 a tot vse... je to teda ale 96kw a je to celej život na továrním čipu...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Progear 650 psal:Fulltank psal:cim je auto novejsi tim vic stoji za hovno Sam mam octavku a nebyt vydreny vacky a padnutyho turba, byl bych spokojenej ..a to mam lehce pres 150tis
Tohle mi neříkej... To nemuze mit tak málo... Jedine bz nekdo jezdil nejakej sakra longlife...
PS: já 226 a nic, jedna váha když to mělo 24 a pak jedno teplotní čidlo pri 205 a tot vse... je to teda ale 96kw a je to celej život na továrním čipu...
uz sem myslel, ze z tebe nevyleze zadny moudro...
cekal sem na to jak na bozi smilovani
...sam mezi jebkarema...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Zdenda psal:Petr psal:připojím se se svým trablem na tomto motoru (1,9 TDI PD) když sepne turbo, je vše ok ale má to hrozně slabý spodek. už sem to dal i jak garažníkum tak araveru. každý to uznal že je to špatně ale nikdo co stím je natož to opravit
ps. váha je už xtá a nová takže tam bych chybu nehledal
poradí někdo neco na co ani ti "odborníci" nepřišli ?Měl jsem občas jakýsi ventil u turba, nebo někde povytaženou hadici (tlak) nebo zasranej EGR. Co píše Vag? Někde se musí něco objevit...
díky za reakci Zdeno, jen doplňující dotaz. Jaký má význam pro motor turbo, když není "sepllé"?
EGR jsem čistil jen tam, kam sem dosáhl, zkoušel sem ho i odstavit ale po 100 km se rozsvítila vada motoru tak je zase zapojený hadice ještě jednou projdu
tož tak..
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Michal Dk psal:Petr psal:připojím se se svým trablem na tomto motoru (1,9 TDI PD) když sepne turbo, je vše ok ale má to hrozně slabý spodek. už sem to dal i jak garažníkum tak araveru. každý to uznal že je to špatně ale nikdo co stím je natož to opravit
ps. váha je už xtá a nová takže tam bych chybu nehledal
poradí někdo neco na co ani ti "odborníci" nepřišli ?Zkus vyčistit turbo muže bejt zakarbonovaný natáčení lopatek na turbu,je to častý.
Michale, prosím tě dá se to nejak identifikovat že to je potřeba? Rád to nechám nekomu udělat- neznáš nekoho v kolí UH hradiště - Brna kdo to udělá dobře za adekvátní peníz?
díky
tož tak..
Progear 650 (Člen) 23.01.2012 18:11:03 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Marián psal:Progear 650 psal:Fulltank psal:cim je auto novejsi tim vic stoji za hovno Sam mam octavku a nebyt vydreny vacky a padnutyho turba, byl bych spokojenej ..a to mam lehce pres 150tis
Tohle mi neříkej... To nemuze mit tak málo... Jedine bz nekdo jezdil nejakej sakra longlife...
PS: já 226 a nic, jedna váha když to mělo 24 a pak jedno teplotní čidlo pri 205 a tot vse... je to teda ale 96kw a je to celej život na továrním čipu...uz sem myslel, ze z tebe nevyleze zadny moudro...
cekal sem na to jak na bozi smilovani
Tak to jsem Tě ale zklamal ne? Vzdyt sem neradil, jen sem se tu vyblil...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Petr psal:Michal Dk psal:Petr psal:připojím se se svým trablem na tomto motoru (1,9 TDI PD) když sepne turbo, je vše ok ale má to hrozně slabý spodek. už sem to dal i jak garažníkum tak araveru. každý to uznal že je to špatně ale nikdo co stím je natož to opravit
ps. váha je už xtá a nová takže tam bych chybu nehledal
poradí někdo neco na co ani ti "odborníci" nepřišli ?Zkus vyčistit turbo muže bejt zakarbonovaný natáčení lopatek na turbu,je to častý.
Michale, prosím tě dá se to nejak identifikovat že to je potřeba? Rád to nechám nekomu udělat- neznáš nekoho v kolí UH hradiště - Brna kdo to udělá dobře za adekvátní peníz?
díky
Od roku 2004 nejde EGR odstavit leda softwarově omezit, pokud máš starší tak je tam závada, buď ventil s čidlem za litr(není příma na EGR ale na trase), nebo to může být čidlo tlaku v sacím potrubí...
Lopatky ti dělají přímo v Brně za 3500,- do druhého dne, nebuď línej jak veš a i trapnej Seznam ti to vyhodí ale to by padalo do nouzáku a pak by se to občas zase chytlo..
atd, atd, ..
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Progear 650 psal:Marián psal:Progear 650 psal:
Tohle mi neříkej... To nemuze mit tak málo... Jedine bz nekdo jezdil nejakej sakra longlife...
PS: já 226 a nic, jedna váha když to mělo 24 a pak jedno teplotní čidlo pri 205 a tot vse... je to teda ale 96kw a je to celej život na továrním čipu...uz sem myslel, ze z tebe nevyleze zadny moudro...
cekal sem na to jak na bozi smilovaniTak to jsem Tě ale zklamal ne? Vzdyt sem neradil, jen sem se tu vyblil...
no sak prave na to sem cekal...
...sam mezi jebkarema...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly, líný nejsem, už sem toho vyguglil dost ale tohle sem nenašel k mému typu zavady nenašel. řeším nedostatek výkonu dokud turbo spí (do cca 2,2tis. ot.)
EGR ventil sem vyčistil a odstavil radou z netu - ovládací trubičku podtlaku sem ucpal kuličkou z ložiska ale efekt na
su asi lama ale je tu prosím nekdo kdo mě vysvětlí proč řešit lopatky v otáčkách kdy turbo není seplé ?? (rád si je nechám vyčistit ale nerad nechávám někoho vrtat do auta pokus omyl..)
díky
tož tak..
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
nebo o pár km dál..
http://www.turbocar.cz/cs/diagnostika-poruch.html
a tím končí mé dnešní "asertivní" okénko
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly01 psal:3 vteřiny
Kulička v EGR fungovala jen do roku 2003, od modelové řady 04 jen softwarově
God Save The Queen!
Banditatom (Člen) 23.01.2012 20:28:33 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
to je sání u pd? nebo takhle vypadaj všechna? slavná tdi?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
zavislak81 (Člen) 23.01.2012 21:48:01 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Turbo není seply? A to ti řekl kdo, turbo se točit furt, jen tlak pustí regulace buď do výfuku, nebo do sani a ovládá to podtlakova regulace, ale pokud jsou regulační lopatky zaneseny sazema, tak to dole netahne, a potom to zabere až při vyšších otáčkách a může to vyhazovat i chybu " vysoký plnící tlak". Pokud je člověk aspoň trochu manuálně zrucnej, tak to zvládne vyčistit v pohodě doma sám.
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly01 psal:Tohle je ještě hezký, normálně přidej 5mm a vystuduj si příčiny v odkazu v tabulce..
(vůbec nevím proč to dělám)
http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/30_2a.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/30_1a.jpg
kuwa a čím to je toto? A to sem ten motor chválil....
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Banditatom (Člen) 23.01.2012 22:29:27 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
nety psal:Kelly01 psal:Tohle je ještě hezký, normálně přidej 5mm a vystuduj si příčiny v odkazu v tabulce..
(vůbec nevím proč to dělám)
http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/30_2a.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/30_1a.jpgkuwa a čím to je toto? A to sem ten motor chválil....
agr
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Banditatom psal:nety psal:Kelly01 psal:Tohle je ještě hezký, normálně přidej 5mm a vystuduj si příčiny v odkazu v tabulce..
(vůbec nevím proč to dělám)
http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/30_2a.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/30_1a.jpgkuwa a čím to je toto? A to sem ten motor chválil....
agr
mam 120tkm, tak to čekam, co mě potká....
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
nety psal:Banditatom psal:nety psal:
kuwa a čím to je toto? A to sem ten motor chválil....agr
mam 120tkm, tak to čekam, co mě potká....
sem na 102tis ale nemám to od fungla tak to raději nechám vyčistit snad se nedovím že to má saze odpovídající pulmilionu
tož tak..
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Fulltank psal:petre pokud by si mel zatuhle lopatky, motor bude padat do nouzoveho rezimu ;) Zajed si za nekym kdo dokaze udelat log a z neho vycist zavadu Tyhle opravy pres net jsou na
jj to je mě jasné.. nacpal sem se tu Bamboomu do vlakna (za což se mu omlouvám) protože sem si už nevěděl rady.. daval sem to jak garažníkum tak Araveru a nikdo to neopravil. RGB ventil sem si čistil, zbytek ne.. už se chytám stebla. dostal sem doporučení ještě na Garguláka z UH Hradiště tak ho zkusím. Poprosím ho i o vyčištění všeho co doporučuje kelly. už sem nechal i měřit tlaky
lopatky v turbu sem vyguglil že se projevují tak,že motor z kraje jede ok, po protočení padá do chyby. to se mě nikdy nestalo - i tak to nechám vyčistit..díky všem za rady
tož tak..
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Ste se rozepsali
Akorát jste ovšem sesumírovali mé příspěvky výše, tedy špína v turbu, zasraný sání, EGR s výkonem nic nemá, pokud se zhorší díky jeho funkci emise tak se rozsvítí kontrolka, což ovšem vliv na funkci a výkon nemá, klidně může svítit 5 let a výkon se nezmění
V těchto případech je nejjednodušší vrazit to jedné firmě(vynechat 3 garážový kutily), domluvit se na smluvní ceně a převzetí až to bude OK, rozumější postup neexistuje
God Save The Queen!
zavislak81 (Člen) 24.01.2012 07:08:16 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Bohužel EGR ventil na výkon motorů vliv má a ne malej, pokud ti zůstane skelet, tak to v nízkých otáčkách nepojede vůbec. Pokud ho zaslepis, poznas rozdíl, jak to auto najednou ožije, bohužel je potom problém na emisních, což se dá ale řešit. Za mě, pokud není jeho funkce ještě hlidana jednotkou, tak zaslepit a je pokoj.
zavislak81 (Člen) 24.01.2012 07:09:31 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Omlouvám se, má tam být "seklej"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Prostě je jedno jestli ho vyřadíš, vyčistíš i se sáním nebo omezíš, na nic to vliv nemá a ten rozdíl nepozná, je to takový "placebo" stylu : něco jsem udělal tak si vsugeruju že:
de to líp vocpodu, míň to žere, už to nekouří a motoru to prospívá
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
zavislak81 psal:Bohužel EGR ventil na výkon motorů vliv má a ne malej, pokud ti zůstane skelet, tak to v nízkých otáčkách nepojede vůbec. Pokud ho zaslepis, poznas rozdíl, jak to auto najednou ožije, bohužel je potom problém na emisních, což se dá ale řešit. Za mě, pokud není jeho funkce ještě hlidana jednotkou, tak zaslepit a je pokoj.
Zaslepenej ventil egr mám nikdy žádnej trabl na ofic.emisich nebyl.Egr ventil má funkci tu že přisává část plynu z výfuku do sání a tím má snižovat emise a má se rychleji ohřívat motor.
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Michal Dk psal:Zaslepenej ventil egr mám nikdy žádnej trabl na ofic.emisich nebyl.Egr ventil má funkci tu že přisává část plynu z výfuku do sání a tím má snižovat emise a má se rychleji ohřívat motor.
...tady u nás v čechách ...na moravě ale funguje jinak
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
EGR zaslepenej mám a na emisích no problem. Elektronický EGR mám toto a bez problému taky: http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Zdenda psal:EGR zaslepenej mám a na emisích no problem. Elektronický EGR mám toto a bez problému taky: http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php
A já jako odpůrce těchhle tuningových sraček to jednou za 90000km při rozvodech vyčistím i se sáním a problémy jsem nikdy neměl, navíc to je zadarmo a mám auto tak jak chci, tedy v originálním stavu, bo jiný mne nezajímá
God Save The Queen!
Banditatom (Člen) 24.01.2012 15:09:53 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
...má ten egr vliv na funkci rostlináře?
mám tu sračku zaslepenou už 3 roky vliv na výkon 0.00000001%, vliv na spotřebu 0.0000001%, viv na maximálku ( pro ondráše) +-0.00000nic a jediný k čemu je to dobrý je to, že od tý doby můžu machřit u jakej má ten motor šlehu
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly01 psal:Zdenda psal:EGR zaslepenej mám a na emisích no problem. Elektronický EGR mám toto a bez problému taky: http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php
A já jako odpůrce těchhle tuningových sraček to jednou za 90000km při rozvodech vyčistím i se sáním a problémy jsem nikdy neměl, navíc to je zadarmo a mám auto tak jak chci, tedy v originálním stavu, bo jiný mne nezajímá
U některých čistíme, u některých máme toto. A že to není zadarmo, no to mě skutečně vůbec netrápí, když si to odepíšu. Možná by ses divil co s některými motory udělá kompletní odstavení EGR. A zrovna tohle bych tuningovou sračkou nenazýval, hlavně u těhle kluků, to ale nemá smysl zde rozebírat. Mimochodem si vzpomínám, u Bandita jsi to odmontoval a vyhodil, sakra jak je možný že ho nemáš v originálním stavu
Jo a rozvody (řemen) měníme po 120 a 150 kladky až po 240 a 300.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Banditatom psal:...má ten egr vliv na funkci rostlináře?
mám tu sračku zaslepenou už 3 roky vliv na výkon 0.00000001%, vliv na spotřebu 0.0000001%, viv na maximálku ( pro ondráše) +-0.00000nic a jediný k čemu je to dobrý je to, že od tý doby můžu machřit u jakej má ten motor šlehu
Zaslepíš ho a máš lepší chod motoru, lepší spalování. Jsou to všechno jen ekologický mrdky aby to splňovalo ty jejich EURA. Pak to v reálu vypadá tak, že máš EGR, DPF, KAT všechno to smázne jedna pojebaná Avie...
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly01 psal:Zblblej tuningářema
Dělej si co chceš, my si to děláme taky, v tom je demokracie
Máme tu PD co maj 600-700 tisíc v původním stavu a taky nám to jezdí, ne jen vám v čechách
a nejni to málo ?
balkán nafurt kašpare :)))
ale di, Ty brepto ...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly01 psal:Zblblej tuningářema
Dělej si co chceš, my si to děláme taky, v tom je demokracie
Máme tu PD co maj 600-700 tisíc v původním stavu a taky nám to jezdí, ne jen vám v čechách
Ty vole, kdybys četl líp, mám oboje způsoby. Bohužel u těch novejch když bylo potřeba zaslepit ať už z důvodu lepšího chodu motoru nebo nechutě kupovat novej EGR to nespraví záslepka z plechu ale výše zmiňovanej vehement.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Jen takový dotaz. Má vliv ERG i na volnoběh? Mám taky ropu 1.9/66 rv. 2000 a z ničeho nic se na volnoběh začala nechutně třepat. Výměna silentbloku nepomohla, je to ještě horší. Kuchat spojku se mi nechce zatím funguje dobře. Nějaké tipy?
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Zdenda psal:Kelly01 psal:Zblblej tuningářema
Dělej si co chceš, my si to děláme taky, v tom je demokracie
Máme tu PD co maj 600-700 tisíc v původním stavu a taky nám to jezdí, ne jen vám v čecháchTy vole, kdybys četl líp, mám oboje způsoby. Bohužel u těch novejch když bylo potřeba zaslepit ať už z důvodu lepšího chodu motoru nebo nechutě kupovat novej EGR to nespraví záslepka z plechu ale výše zmiňovanej vehement.
Tak znovu, ptoč platit vychcanejm tuningářům když každej kdo tomu trochu rozumí ti jako kámošovi upraví softwérovou mapu EGR a tím jeho funkci omezí na minimum bez rozžínání kontrolky a nápisu "emise do dílny"
A jinak, EGR se dá koupit nové za 3,5 litru tak proč to autu jednou za 300000km nedopřát, i když při omezení funkce ti dřív odejde tandem a vyviklaj se vstřiky než by se něco stalo EGRku, které jednou za 2 roky "umyješ" čističem brzd
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
tomB12 psal:Jen takový dotaz. Má vliv ERG i na volnoběh? Mám taky ropu 1.9/66 rv. 2000 a z ničeho nic se na volnoběh začala nechutně třepat. Výměna silentbloku nepomohla, je to ještě horší. Kuchat spojku se mi nechce zatím funguje dobře. Nějaké tipy?
Máš nesmrtelnej motor, pokud to má míň jak 300000km tak to většinou bude nějaký čidlo nebo přisávání vzduchu do čerpadla, může to být vstřik, cokoliv...
Ale tipuji čidlo...
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Kelly01 psal:tomB12 psal:Jen takový dotaz. Má vliv ERG i na volnoběh? Mám taky ropu 1.9/66 rv. 2000 a z ničeho nic se na volnoběh začala nechutně třepat. Výměna silentbloku nepomohla, je to ještě horší. Kuchat spojku se mi nechce zatím funguje dobře. Nějaké tipy?
Máš nesmrtelnej motor, pokud to má míň jak 300000km tak to většinou bude nějaký čidlo nebo přisávání vzduchu do čerpadla, může to být vstřik, cokoliv...
Ale tipuji čidlo...
Čidlo? Myslíš, že diagnostika to zjistí? Řešit to? nebo to nechat být a čekat až se něco vysere? Při vypnutí se motor jakoby ještě párkrát převalí naprázdno... doklepe. Ten motor je v seatu cordoba, takže tam je naknap, moc se tam k ničemu nedá dostat.
K.a.s.y.m. (Člen) 25.01.2012 09:23:07 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
a nebo mas jen zaoxidovanej nejaky konektor.na tatikovy oktave zase obcas na volnobeh houpe motor dela to jen u studenyho startu a hlavne kdyz je vlhko.diagnostika vypisuje obcasnou systemovou chybu.takze nezbyva nez jit po kabelech a konektorech a hledat a cistit.nepochopil jsem proc nejvetsi svazek kabelu je za naraznikem pod baterkou pred prednim kolem kde je nejvic na rane vode a bordelu.z velkou pravdepodobnosti bude neco spatne tam jak jsem to mel na R25.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
To nebude o zaoxidovaném konektoru, to je o celé elektrice. Je lepší na nic nesahat, bo ta izolace co je použita na drátech v těch kabelových svazcích je po těch letech křehká jak sklo, pohneš drátem a už to přebíjí na vedlejší drát. Nejexponovanější místa už mám nadstavené.
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
mi psal:taky to dělala naše ochcáfka 81kw a byla to zarezlá klapka fturbu, vyndat turbo prostříknout klapku a rozhýbat a diagnostika taky nic....
Občas se klapky jen zanesou, stačí pak vždycky auto podtočit a vytočit párkrát za sebou, jinak pokud jsou zarezlý, tak lepší diagnostika (třeba KTS od bosche) ti tam načte že řj k těm klapkám je vyřazena z provozu...
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Jediný řešení vašich problémů je auto na benzín Si po sobě postupně přečtěte co se na těch mrdkách sere a vo kolik je pořizovací cena vyší a aji blbcovi musí doklapnout že u vobyč auta pro rodinu,kde se s ním najede nějakejch 10-20tisíc km za rok nemá nafta žádnej kladnej bod k dobru. Dnešní dýzle sou prostě mrdky,přecpaný ekopičovinama,kerý stejně nefungujou,protože auta reálně žerou pořád stejně,nebo ještě víc než třeba před deseti rokama,takže vo nějakým přínosu pro ekologii nemůže být řeč Oktávku? Klidně,ale benzínovou Nepřipadá mě normální,abych si koupil fungl auto a každý dva roky rozebíral komplet sání a něco pucoval,vždyť to nedělali ani naši dědové na starejch spartakách
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
mam TDI PD 1,9 octavku 2. 77kw. spis bych videl chybu ve spatnem cipovani. jestli to predtim neblblo tak je problem ted tam. treba malo vzduchu. moc vduchu. nestaci namapovat jen naftu. musi se to namapovat cele . a to jen tak nekdo neumi. i kdyz tvrdej ze umej. pridaj akorat naftu a to je na prd. musi se to predelat cele.
vzhledem k tomu ze mam naftu bez dph me se ten dehet na 20000km rocne vyplati. a s kombinovanou 6 - 6.5 sem na to porad lip nez s benzinem. i kdyz abych nelhal nejaky novy TSI by se mi libilo ale na to nemam
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
sonyk psal:mam TDI PD 1,9 octavku 2. 77kw. spis bych videl chybu ve spatnem cipovani. jestli to predtim neblblo tak je problem ted tam. treba malo vzduchu. moc vduchu. nestaci namapovat jen naftu. musi se to namapovat cele . a to jen tak nekdo neumi. i kdyz tvrdej ze umej. pridaj akorat naftu a to je na prd. musi se to predelat cele.
vzhledem k tomu ze mam naftu bez dph me se ten dehet na 20000km rocne vyplati. a s kombinovanou 6 - 6.5 sem na to porad lip nez s benzinem. i kdyz abych nelhal nejaky novy TSI by se mi libilo ale na to nemam
btw a kdyz benzinovou skodovku tak jedine tsi. MPI sou mrdky od prvni oktavky a 1,2 htp to je motor tak do sekacky
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Auto v naftě,spotřeba 7litrů,nájezd 20 000km,cena 35Kč/1litr= 49000Kč
Auto v benzínu,spotřeba 9litrů,nájezd 20 000km,cena 35Kč/1litr= 63000Kč
To se jednou za rok setkáš z nějakým problémem u té pojebané nafty a seš na tom stejným. Třeba já na PežotFordu měním EGR každejch zhruba 70 000km a stojí 7000kč,měnil sem chladič vzduchu(interkůler) za 10 000kč,jednoho dne přijde na řadu turbo,vstřikovače a plno dalších pičovin za nemalej peníz Zvedneš kapotu na benziňáku a tam to vypadá furt stejně jako před 10ti rokama. A ani nemluvím vo kraválu kerej vevnitř v nafťáku je,to nechápu že vás to baví poslouchat Teďka sem něco najezdil s BMW 320D a nechápu že si to někdo koupí,prostě to není BMW jak ho znám,je to jenom šidítko pro maséry Bavorskej sedlák musí byt pěkně v piči,kdyš celej život jezdí v 325i a na starý kolena si koupí tenhle naftovej zázrak
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
PD, po městě 10-11L, na dlouhých 7-8L, závady neřeším, vrakáčů je všude dost, vstřikovače a turba bez problémů za pár šušňů po repasi, kde je problém
Už vím, třepe se jak některý štyrycítky
A proti stejně výkonýmu benálu v 1,8T20V co žere když na to šlápnu 15L tu pořád úsporu vidím
V létě jak koupíme tak porovnám s 1,6SX4 v benálu a uvidím
God Save The Queen!
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
sonyk psal:sonyk psal:mam TDI PD 1,9 octavku 2. 77kw. spis bych videl chybu ve spatnem cipovani. jestli to predtim neblblo tak je problem ted tam. treba malo vzduchu. moc vduchu. nestaci namapovat jen naftu. musi se to namapovat cele . a to jen tak nekdo neumi. i kdyz tvrdej ze umej. pridaj akorat naftu a to je na prd. musi se to predelat cele.
vzhledem k tomu ze mam naftu bez dph me se ten dehet na 20000km rocne vyplati. a s kombinovanou 6 - 6.5 sem na to porad lip nez s benzinem. i kdyz abych nelhal nejaky novy TSI by se mi libilo ale na to nemambtw a kdyz benzinovou skodovku tak jedine tsi. MPI sou mrdky od prvni oktavky a 1,2 htp to je motor tak do sekacky
No TSI taky není žádnej zázrak,ty nový motory už nejsou co to bejvávalo.
VikecB12 psal:Auto v naftě,spotřeba 7litrů,nájezd 20 000km,cena 35Kč/1litr= 49000Kč
Auto v benzínu,spotřeba 9litrů,nájezd 20 000km,cena 35Kč/1litr= 63000Kč
To se jednou za rok setkáš z nějakým problémem u té pojebané nafty a seš na tom stejným. Třeba já na PežotFordu měním EGR každejch zhruba 70 000km a stojí 7000kč,měnil sem chladič vzduchu(interkůler) za 10 000kč,jednoho dne přijde na řadu turbo,vstřikovače a plno dalších pičovin za nemalej peníz Zvedneš kapotu na benziňáku a tam to vypadá furt stejně jako před 10ti rokama. A ani nemluvím vo kraválu kerej vevnitř v nafťáku je,to nechápu že vás to baví poslouchat Teďka sem něco najezdil s BMW 320D a nechápu že si to někdo koupí,prostě to není BMW jak ho znám,je to jenom šidítko pro maséry Bavorskej sedlák musí byt pěkně v piči,kdyš celej život jezdí v 325i a na starý kolena si koupí tenhle naftovej zázrak
Já mám 1.6 v benzínu a jsem spokojenej.Po městě mi to bere 7L mimo 6L a to plně naloženej.Nic se nesere,měním akorád filtry a olej.Žádný turba,žádný eletronický fičurádičky,čím míň tam toho je tím líp.
Banditatom (Člen) 25.01.2012 21:50:47 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Vikecoj: no jo ale ty jezdíš frantíka co bys po něm chtěl
něco k benzínu... jako jo dneska jsou in různý ty jednaštyřkyturbomachrovinky co maj papírově 2dcl na sto ... měl jsem půjčenou new fobii rs myšlím, že to má 1,4 to jejich turbooznačení ( prd se v tom vyznám) jako na takového bobíška jsem byl překvapený jak to bylo živoučké ale.... při mám stylu ježdění jsem se pod 10l nedostal... kemerýd soused má vochcávku v dvoulitroj ( takovej typickej šetřič) a brečí že aŤ dělá co dělá tak se pod 9l nepodívá...
s tím benzínem... čeče ses asik dlouho nedíval pod kapotoj new benzíňáka??? tam je toho nasraného pomalu víc jak v dieselu
pravda zlatý starý káry střikovač do pyžlotu mě stal 200kč
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
Banditatom psal:Vikecoj: no jo ale ty jezdíš frantíka co bys po něm chtěl
něco k benzínu... jako jo dneska jsou in různý ty jednaštyřkyturbomachrovinky co maj papírově 2dcl na sto ... měl jsem půjčenou new fobii rs myšlím, že to má 1,4 to jejich turbooznačení ( prd se v tom vyznám) jako na takového bobíška jsem byl překvapený jak to bylo živoučké ale.... při mám stylu ježdění jsem se pod 10l nedostal... kemerýd soused má vochcávku v dvoulitroj ( takovej typickej šetřič) a brečí že aŤ dělá co dělá tak se pod 9l nepodívá...
s tím benzínem... čeče ses asik dlouho nedíval pod kapotoj new benzíňáka??? tam je toho nasraného pomalu víc jak v dieselu
pravda zlatý starý káry střikovač do pyžlotu mě stal 200kč
Ale nemotej do toho nějakej turbobenzín,tam seš na tom stejně jako s naftou,ale vobyč benzín na sobě nic nemá,třeba ta kokta 1.6 by mě byla milejší než nějaký tdi a spotřebou se lišit moc nebudou. V pořizovací ceně rozdíl kilo,který s tou naftou vživotě nevyšetříš Je vidět,že reklamní kampaň a prospekty prodejců fungujou,protože fšichni žerou TDI kult,ale ve fauvé potřebujou rozhýbat trh s benzínama a zároveň potřebujou udržet vysokou poruchovost a nákladnost provozu,tak stvořili TSI a kdejakej vořešprut je z toho na větvi Takže naservírujeme lidem agregát kerej na sobě bude mít fšecky kurvítka jako TDI,tudíš odstraníme jednoduchost a nenáročnost provozu vobyč benzínu a můžeme vesele rejžovat dál
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Banditatom (Člen) 25.01.2012 22:14:54 Offline |
Re: Škoda Octavia 1,9TDi PD
VikecB12 psal:Banditatom psal:Vikecoj: no jo ale ty jezdíš frantíka co bys po něm chtěl
něco k benzínu... jako jo dneska jsou in různý ty jednaštyřkyturbomachrovinky co maj papírově 2dcl na sto ... měl jsem půjčenou new fobii rs myšlím, že to má 1,4 to jejich turbooznačení ( prd se v tom vyznám) jako na takového bobíška jsem byl překvapený jak to bylo živoučké ale.... při mám stylu ježdění jsem se pod 10l nedostal... kemerýd soused má vochcávku v dvoulitroj ( takovej typickej šetřič) a brečí že aŤ dělá co dělá tak se pod 9l nepodívá...
s tím benzínem... čeče ses asik dlouho nedíval pod kapotoj new benzíňáka??? tam je toho nasraného pomalu víc jak v dieselu
pravda zlatý starý káry střikovač do pyžlotu mě stal 200kčAle nemotej do toho nějakej turbobenzín,tam seš na tom stejně jako s naftou,ale vobyč benzín na sobě nic nemá,třeba ta kokta 1.6 by mě byla milejší než nějaký tdi a spotřebou se lišit moc nebudou. V pořizovací ceně rozdíl kilo,který s tou naftou vživotě nevyšetříš Je vidět,že reklamní kampaň a prospekty prodejců fungujou,protože fšichni žerou TDI kult,ale ve fauvé potřebujou rozhýbat trh s benzínama a zároveň potřebujou udržet vysokou poruchovost a nákladnost provozu,tak stvořili TSI a kdejakej vořešprut je z toho na větvi Takže naservírujeme lidem agregát kerej na sobě bude mít fšecky kurvítka jako TDI,tudíš odstraníme jednoduchost a nenáročnost provozu vobyč benzínu a můžeme vesele rejžovat dál
čoveče částečně s tebou musím souhlasit pač nevěřím v extrémní životnost těch malejch mrdek s turbem...
jako dvojku koktu v ropě ani náhodou.. prakticky neznám člověk v mojem okolí co by se mu na tom nic neposralo...
jak jsi psal ty moderní auta maj v sobě mrŤas kurvítek co vydrží...
zlatý káry do r.v. 00 to bylo ještě jakeš takeš bez kurvítek... teda někerý
takže co s toho vyplívá? mrdat nový káry
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Stránky: 1 2
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr