Nejsi přihlášen
Natočení klapek
Zdar lidi. Mám další nemilou zkušenost s motomechanikem. Odted uz ke svemu stroji nkoho nepustim. Měl jsem strach si sám seštelovat karburátory a tak jsem zajel s celým strojem k ,,mechanikovi". Moto měl dva dny a když to dodělal volal,že je hotovo. Tak jsem si pro to přijel a Bandit se tvářil,že jako prej i pojede. Volnoběžný votáčky se mi zdáli tak prazvláštně houpavý a trochu nízko,ale to si umím nastavit sám tak jsem si řekl,že paráda a upaloval jsem dom. Po cestě jsem ho trochu prohnal a ejhle. B6 končila na 185 a víc nic. Když jsem přijel domu a nechal jsem ho cca 3,5 hodky vystydnout tak jsem ho pak nemohl natočit. Když se to nakonec povedlo tak aniž bych cokoli dělal byl volnoběh na 4,5 tisících a vrčel divně na dva a půl válce. Bylo to příšerný. Volal jsem mechanikovi a že prej mám bordel v nádrži at si to vyčistím. Sundal jsem nádrž a propláchl a nic. Tak mě napadlo,že budou ucpaný třeba trysky a uvnitř to bylo fšecko taky úplně čistounky. No a když jsem měl ty karburátory venku tak najednou koukám,že je každá klapka jinak otevřená. Nejsem si úplně jistej jestli to tak má být,ale všechny ty šroubky co tam jsou s těma pružinkama byly úplně dotažený a klapky na třetím a čtvrtym válci byly otevřené když byly první dvě až na doraz zavřené. Tuší někdo z vás jak se mají nastavit? Díky za rady
..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
Re: Natočení klapek
zkousel jsem to tu hledat v predchozich diskusich a nic jsem nenasel, to vazne nikdo nevi jak maj bejt ty klapky natocene? (krome toho,ze asi vsechny stejne) No nic asi se pustim do testovani. Vsechny servisy tady v okoli maji cas az koncem dubna. Musim to dat dohromadysam.
..............mno žiju abych fšecko přežil, ne? a teď mi v tom pomáhá zase B6N
Re: Natočení klapek
vyhrabal jsem henten toto ( pro odvážlifce ) :
"
4ks manometrů -60...0 kPa s tlumiči pulsů
Pokud máš půjčený budíky, tak je připoj na nátrubky sacích hrdel
(jsou zazátkovaný a na jednom je připojen palivový kohout).
Nádrž je pryč, neboť by poněkud překážela.
Musí být připojena nějaká provizorní třeba na zdi.
Natoč motor, nech ho vohřát a potom srovnej podtlaky na volnoběh,
nejdřív levý pár karbeců potom pravý a potom střed mezi páry.
Na ovládací hřídelce jsou 3 seřizovací šroubky s pružinami : levý, pravý a střed. "
Všechny manometry musí ukazovat stejně, je to pracný, ale dá se to zvládnout.
Ty manometry musí mít tlumení pulsů, jinak naměříš kulový.
Pokud máš něco originálního, tak to tam je.
No a potom si to zvopakuj při 3 000 ot. , pak asi 6 000 ot. .
Ty hodnoty by měly být přibližně stejný ve všech režimech a na všech válcích.
To je celý. Pokud ti není něco jasný,ozvi se.
Čus M. Jo a pozor na přehřátí motoru, je to vzducháč!!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr