Nejsi přihlášen
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
ABik psal:Tyvole jezdí českým snem zapůjčeným od rodičů a bude tady řečnit Až si vyděláš love a koupíš pořádné auto, tak přijď diskutovat
...hele nebuď na ně tak zlý....a mazej si na nádraží koupit lístek na vlak....
Progear 650 (Člen) 19.02.2014 12:15:09 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
ABik psal:Progear 650 psal:ABik psal:
má český sen = 66kW v kombajnu na hlínách a bude rýt do pořádných aut a motorů. Víš hovno a děláš tady chytráka
A teď do mě
Ano, mám 2,2tdci
Vikecovi: jsi blázen, koupit trojkové bávo s tvojí postavou švarného junáka Tipoval bych, že tak do měsíce je pryč, protože...je to kurva malá kárkaTo tady nějak umřelo....
Trochu to popoženu... Ford naftu nikdy neuměl a umět nebude !!! Jedinej Ford kouřil novej jak jiný dýzle po 200tkm...Tyvole jezdí českým snem zapůjčeným od rodičů a bude tady řečnit Až si vyděláš love a koupíš pořádné auto, tak přijď diskutovat
A k věci - asi mám výjimečného forda a nekouří. Ani za studena...
Jsem rád, že si netratil nic ze svého šarmu...
A k věci - vydrž, beztak máš najeto prd... a násladně dle rady Petra...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Banditatom (Člen) 19.02.2014 12:19:02 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Petr J. psal:ABik psal:Tyvole jezdí českým snem zapůjčeným od rodičů a bude tady řečnit Až si vyděláš love a koupíš pořádné auto, tak přijď diskutovat
...hele nebuď na ně tak zlý....a mazej si na nádraží koupit lístek na vlak....
On nemusi ma beztak vybavu qhia ta ma nahrany idos a vestavenou tiskarnu na jizdenky
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Progear 650 (Člen) 19.02.2014 12:22:16 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Banditatom psal:Petr J. psal:ABik psal:Tyvole jezdí českým snem zapůjčeným od rodičů a bude tady řečnit Až si vyděláš love a koupíš pořádné auto, tak přijď diskutovat
...hele nebuď na ně tak zlý....a mazej si na nádraží koupit lístek na vlak....
On nemusi ma beztak vybavu qhia ta ma nahrany idos a vestavenou tiskarnu na jizdenky
Nad tímto nápadem by se ve Fordu měli silně zamyslet a dávat to nehledě na výbavu...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Banditatom (Člen) 19.02.2014 13:40:31 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
VikecB12 psal:Mě to taky nezakouří. Ale je fakt,že generace starejch mondeí s 18TD a fšelijakejch eskortů byla asi jinde Nebo cigánská siera v naftě
mě to hulí jako prase
sierackej motor 2,3d byl fajn chrochták ovšem 1,8td je mrdka největší
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
hlemejzd999 (Člen) 19.02.2014 13:48:34 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
osiris psal:...jak cigánská vole? víš co to bylo v osmaosmdesátým za ruchadlo
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
K.a.s.y.m. (Člen) 19.02.2014 13:50:17 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Banditatom psal:VikecB12 psal:Mě to taky nezakouří. Ale je fakt,že generace starejch mondeí s 18TD a fšelijakejch eskortů byla asi jinde Nebo cigánská siera v naftě
mě to hulí jako prase
sierackej motor 2,3d byl fajn chrochták ovšem 1,8td je mrdka největší
Ta dvatrojka byla i v tranzitech..nesmrtelnej motor a nechal si hodne libit..horsi uz to bylo se zbytkem
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Banditatom psal:Petr J. psal:ABik psal:Tyvole jezdí českým snem zapůjčeným od rodičů a bude tady řečnit Až si vyděláš love a koupíš pořádné auto, tak přijď diskutovat
...hele nebuď na ně tak zlý....a mazej si na nádraží koupit lístek na vlak....
On nemusi ma beztak vybavu qhia ta ma nahrany idos a vestavenou tiskarnu na jizdenky
Ghia je stará popelnice mám výbavu TITANIUM S = pro případ nouze už mám MěHroD předplacený v ceně vozu
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
To mel otec ve firme v roce 1993 jako jedno z prvnich aut co dotahly z dojclandu 2,3D, chvilku se ohral pak sla mercedes 190D v benzinu, pak 230E v benzinu ale automat, pak Viano novy "Vito" se stavitelnym podvozkem a ja nevim jakou kundovinou, sracka nejvetsiho kalibru auto, porad v pici od novoty melo to 4 roky a byl to zgarb. Tedkon XC 90 volvo, firma zavrena, auto se pomalu zacina ozivat na elektronickejch kundovinach, nalitano do 150 tisic od novoty, nejaky cidlo polohy volantu v zavislosti na kontrolu trakce, nejaky problemy to ma a to teprve zacne s takovym elektronickym siditkem , ja bych to nechtel za zlatou kundu udrzovat a platit.
Banditatom (Člen) 19.02.2014 14:38:59 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
ABik psal:Banditatom psal:Petr J. psal:
...hele nebuď na ně tak zlý....a mazej si na nádraží koupit lístek na vlak....On nemusi ma beztak vybavu qhia ta ma nahrany idos a vestavenou tiskarnu na jizdenky
Ghia je stará popelnice mám výbavu TITANIUM S = pro případ nouze už mám MěHroD předplacený v ceně vozu
jo tááák tak to máš aj S kartu v ceně né?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 19.02.2014 14:51:19 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Mour psal:osiris psal:...jak cigánská vole? víš co to bylo v osmaosmdesátým za ruchadlo
...ví houby, bylo mu 5
...sice mě bylo teprvejc 7 járu když jí tatík domů dovezl ale mezi klukama jsem byl guru pač nejlepší auto s ulice měl do té doby sused favorita
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Banditatom psal:Mour psal:osiris psal:...jak cigánská vole? víš co to bylo v osmaosmdesátým za ruchadlo
...ví houby, bylo mu 5
...sice mě bylo teprvejc 7 járu když jí tatík domů dovezl ale mezi klukama jsem byl guru pač nejlepší auto s ulice měl do té doby sused favorita
...ve 88 Ti byly 2 !
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Mour psal:osiris psal:...jak cigánská vole? víš co to bylo v osmaosmdesátým za ruchadlo
...ví houby, bylo mu 5
jojo,ale hnedka nějak po revoluci se nám doma dvě nebo tři mihli. Samože kufrovej čtyřdveřák s 2,0DOHC byl nejvíc Pamatuju si jenom,že to nuskutečně čmáralo prdelou a letělo to jaxviňa A poak to fšechno v paměti dětského rozumu přemazala Omega 3,0i ktreá tenkrát v Brně neměla konkurenci Dodnes si pamatuju,tak v Brně gumovala do kopca "u kremačky",jednička,dvojka,trojka a furt byly za autem dva černý vygumovaný pasy vot těch neskutečnejch salámů co to mělo vobutý a navrchu u kremačky bylo na tacho nějakejch 160km/h a to sme se rozjížděli dole z křižovatky Myslím že by to fest potrápilo ještě dneska kdejaký hodně solidní auto No a pak nemám byt zadohrabovej no
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
VikecB12 psal:Mour psal:osiris psal:...jak cigánská vole? víš co to bylo v osmaosmdesátým za ruchadlo
...ví houby, bylo mu 5
jojo,ale hnedka nějak po revoluci se nám doma dvě nebo tři mihli. Samože kufrovej čtyřdveřák s 2,0DOHC byl nejvíc Pamatuju si jenom,že to nuskutečně čmáralo prdelou a letělo to jaxviňa A poak to fšechno v paměti dětského rozumu přemazala Omega 3,0i ktreá tenkrát v Brně neměla konkurenci Dodnes si pamatuju,tak v Brně gumovala do kopca "u kremačky",jednička,dvojka,trojka a furt byly za autem dva černý vygumovaný pasy vot těch neskutečnejch salámů co to mělo vobutý a navrchu u kremačky bylo na tacho nějakejch 160km/h a to sme se rozjížděli dole z křižovatky Myslím že by to fest potrápilo ještě dneska kdejaký hodně solidní auto No a pak nemám byt zadohrabovej no
Banditatom (Člen) 19.02.2014 15:57:30 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Mour psal:Banditatom psal:Mour psal:
...ví houby, bylo mu 5...sice mě bylo teprvejc 7 járu když jí tatík domů dovezl ale mezi klukama jsem byl guru pač nejlepší auto s ulice měl do té doby sused favorita
...ve 88 Ti byly 2 !
...my ji měli až v třiadevadesátým
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Moure,ty se směješ,ale to auto bylo fakt brutální a myslím že dodnes ho nikdo nepřekonal,možná nějaký Subaru Impreza WRX STI nebo BMW M5. Každopádně ty dnešní nadupaný auta sou moc uhlazený,nenasraný,klidný,aby to mohl řidit kdejakej pracháč co má díru doprdele. A hlavně váží vo pultuny elektriky víc,takže to s tou hmotností tak nemává,jako tenkrát
Doma byla samo ta 207koňová omega,né lotus
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
hlemejzd999 (Člen) 19.02.2014 18:52:13 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Vikec jestli chceš zadohrab , tak di do tohodle http://www.novinky.cz/auto/328039-nove- … -kola.html
...teda esli bys to na sebe voblík
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 19.02.2014 18:53:39 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
ani místo v garáži to nezabere - slíkat to muzes v predsini
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
hlemejzd999 psal:Vikec jestli chceš zadohrab , tak di do tohodle http://www.novinky.cz/auto/328039-nove- … -kola.html
...teda esli bys to na sebe voblík
du lejt :)
MRDAT!!!
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Billy psal:To mel otec ve firme v roce 1993 jako jedno z prvnich aut co dotahly z dojclandu 2,3D, chvilku se ohral pak sla mercedes 190D v benzinu, pak 230E v benzinu ale automat, pak Viano novy "Vito" se stavitelnym podvozkem a ja nevim jakou kundovinou, sracka nejvetsiho kalibru auto, porad v pici od novoty melo to 4 roky a byl to zgarb. Tedkon XC 90 volvo, firma zavrena, auto se pomalu zacina ozivat na elektronickejch kundovinach, nalitano do 150 tisic od novoty, nejaky cidlo polohy volantu v zavislosti na kontrolu trakce, nejaky problemy to ma a to teprve zacne s takovym elektronickym siditkem , ja bych to nechtel za zlatou kundu udrzovat a platit.
tu 190sátku sem zháněl v dehtu ...páč to byla poslední kovadlina co schlamstne i zamaštěnýho mechanika ale najít nesežraný se nedá
MRDAT!!!
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
...Vochcáfka f kombajnu f dýzlu, 74kW, Social Edition, 120t km vod novoty, tejram ji myslim statečně, žádnej trabl, vodveze mě to kam potřebuju, na emoce mam motorku ...se tady předháníte jag malý kucí...aš nebudu vědět co s prachama, koupim si RAMa, H1, Suburbana nebo Tahoe co nigdo nechce
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Kožak psal:Billy psal:To mel otec ve firme v roce 1993 jako jedno z prvnich aut co dotahly z dojclandu 2,3D, chvilku se ohral pak sla mercedes 190D v benzinu, pak 230E v benzinu ale automat, pak Viano novy "Vito" se stavitelnym podvozkem a ja nevim jakou kundovinou, sracka nejvetsiho kalibru auto, porad v pici od novoty melo to 4 roky a byl to zgarb. Tedkon XC 90 volvo, firma zavrena, auto se pomalu zacina ozivat na elektronickejch kundovinach, nalitano do 150 tisic od novoty, nejaky cidlo polohy volantu v zavislosti na kontrolu trakce, nejaky problemy to ma a to teprve zacne s takovym elektronickym siditkem , ja bych to nechtel za zlatou kundu udrzovat a platit.
tu 190sátku sem zháněl v dehtu ...páč to byla poslední kovadlina co schlamstne i zamaštěnýho mechanika ale najít nesežraný se nedá
Kamos mel 190D v dehtu byla to 2,5 ale atmosfera, ty vole to melo nalitano kolem 600-700 tisic, pak mu to schnilo pod rukama pac na to sral, ale lil naftu a menil olej gumy, cepy, to auto nemelo nejaky chyby, tehdy poctivy zelezo co jezdilo kde skodovky 120 umrely do te doby 4 a na prach do srotu .
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Ve 190kách,124kách a dodávkách řady 208-310(před sprinterem) byla nejlepší generace motorů,dýzlovejch,co kdy člověk vyrobil. Už to byl motor bezudržbovej oproti piánům 123,nemusel se šponovak klíňák,ventily bez seřizování,automatická regulace volnoběhu u studenýho motoru a pár dalších vychytávek. Samozřeumě rozvody řetězem-celoživotní,ostatně jako u fšech normálních kvalitních aut A fšechno to fungování motoru bylo pořád čistě mechanický,na běh,startování ani chcípání neměla elektrika žádnej vliv,bylo to fšechno ovládaný podtlakem,kterej se rozváděl ze zásobníku přez spínačku. Baterka a altík byl jenom kvuli startéru,světlum a blinkrům. Ty auta vopravdu dali milion km na jeden motor,což se kdejakýmu taxikářovi podařilo bez problémů. 2.5D/TD a 2.9D/TD byl pětiválec,jel perfektně,jen věčinou po nějaké šílené porci km umřel na prasklou hlavu,zrovna já ju dělal v 1230 000km a cenovka byla někde kolem 30 000kč. Vařená vždycky praskla znova,takže novou. 2.0D a 2.3D(ten byl nejspolehlivější) tyhle problémy neznali,protože to byl jen 4válec.
Hrozně rád na tyhle auta vspomínám(dodávky),protože kdyby se prodávali dneska,tak už bych byl milionář,protože to prostě šlapalo bez závad a když už se něco posralo,tak to stálo pár korun. Tata s tym najel 500 000km na rozvozu po Brně,na bionaftu a volej ekolube za 50kč litr Ale je fakt,že se třeba olej doma nikdy nepřejížděl a po 10 000km šel ven.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
VikecB12 psal:Ve 190kách,124kách a dodávkách řady 208-310(před sprinterem) byla nejlepší generace motorů,dýzlovejch,co kdy člověk vyrobil. Už to byl motor bezudržbovej oproti piánům 123,nemusel se šponovak klíňák,ventily bez seřizování,automatická regulace volnoběhu u studenýho motoru a pár dalších vychytávek. Samozřeumě rozvody řetězem-celoživotní,ostatně jako u fšech normálních kvalitních aut A fšechno to fungování motoru bylo pořád čistě mechanický,na běh,startování ani chcípání neměla elektrika žádnej vliv,bylo to fšechno ovládaný podtlakem,kterej se rozváděl ze zásobníku přez spínačku. Baterka a altík byl jenom kvuli startéru,světlum a blinkrům. Ty auta vopravdu dali milion km na jeden motor,což se kdejakýmu taxikářovi podařilo bez problémů. 2.5D/TD a 2.9D/TD byl pětiválec,jel perfektně,jen věčinou po nějaké šílené porci km umřel na prasklou hlavu,zrovna já ju dělal v 1230 000km a cenovka byla někde kolem 30 000kč. Vařená vždycky praskla znova,takže novou. 2.0D a 2.3D(ten byl nejspolehlivější) tyhle problémy neznali,protože to byl jen 4válec.
Hrozně rád na tyhle auta vspomínám(dodávky),protože kdyby se prodávali dneska,tak už bych byl milionář,protože to prostě šlapalo bez závad a když už se něco posralo,tak to stálo pár korun. Tata s tym najel 500 000km na rozvozu po Brně,na bionaftu a volej ekolube za 50kč litr Ale je fakt,že se třeba olej doma nikdy nepřejížděl a po 10 000km šel ven.
A tys do francouze zkusil pachat zverstvo s longlifama , po 10 tisic menit a myslim ze ma kazdej klid
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Billy psal:VikecB12 psal:Ve 190kách,124kách a dodávkách řady 208-310(před sprinterem) byla nejlepší generace motorů,dýzlovejch,co kdy člověk vyrobil. Už to byl motor bezudržbovej oproti piánům 123,nemusel se šponovak klíňák,ventily bez seřizování,automatická regulace volnoběhu u studenýho motoru a pár dalších vychytávek. Samozřeumě rozvody řetězem-celoživotní,ostatně jako u fšech normálních kvalitních aut A fšechno to fungování motoru bylo pořád čistě mechanický,na běh,startování ani chcípání neměla elektrika žádnej vliv,bylo to fšechno ovládaný podtlakem,kterej se rozváděl ze zásobníku přez spínačku. Baterka a altík byl jenom kvuli startéru,světlum a blinkrům. Ty auta vopravdu dali milion km na jeden motor,což se kdejakýmu taxikářovi podařilo bez problémů. 2.5D/TD a 2.9D/TD byl pětiválec,jel perfektně,jen věčinou po nějaké šílené porci km umřel na prasklou hlavu,zrovna já ju dělal v 1230 000km a cenovka byla někde kolem 30 000kč. Vařená vždycky praskla znova,takže novou. 2.0D a 2.3D(ten byl nejspolehlivější) tyhle problémy neznali,protože to byl jen 4válec.
Hrozně rád na tyhle auta vspomínám(dodávky),protože kdyby se prodávali dneska,tak už bych byl milionář,protože to prostě šlapalo bez závad a když už se něco posralo,tak to stálo pár korun. Tata s tym najel 500 000km na rozvozu po Brně,na bionaftu a volej ekolube za 50kč litr Ale je fakt,že se třeba olej doma nikdy nepřejížděl a po 10 000km šel ven.A tys do francouze zkusil pachat zverstvo s longlifama , po 10 tisic menit a myslim ze ma kazdej klid
Do pežota liju Castrol magnatec 5w40 a ven de po 20 000km,takže po dvou měsících max A do toho prvního motoru lili v autorizáku nějaký esso ale 10w40 a výměna po 40 000km,takhle to uvádí výrobce. 1000km po druhé výměně se udělal na klice Je divný,že tam předepisujou jen 10w40ku na tak dlouhej interval a přitom třeba ve fordu transit,kde je stejnej motor lejou v autorizáku 5w40ku
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Progear 650 (Člen) 20.02.2014 16:10:50 Offline |
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
Vikec: origo ford bejval 5W-30 A1....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Ještě jedna kára, naposledy pro zájemce a modeláře, jinde nenabízím :)
VikecB12 psal:Tak Furatův legendární dročkokár se konečně vodstěhoval dopiče,naštěstí za pade,což de. No a dom se nastěhovala další vrtule Tentokrát teda štyrkolá,stará ludra-jak jinak, 320D E46 Touring. S tím Hundajem to neklaplo Takže konečně mám zase auto se zadním náhonem,už mě s těch předokolek jebalo v makovici,ještě víc než normálně Chtěl sem 330D,ale to sehnat v kůži a s manuálem je skoro zázrak. Tak uvidíme,jestli se do toho prcka vejdu,když né,bude upgrade na 530ku
Gratulace šefe mám E46 320d 2003 a zatím to jezdí slušně...
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr