Nejsi přihlášen
Re: Leštěnka ;)
nety psal:PFremer psal:faitík psal:dyť von stejně nejezdí - proto taky prodal autobus, asi někdy v červenci nebo srpnu - že se prej do konce roku stejně už nesveze... a že jezdí málo a na to mu kult stačí
nech ho osi, von už si to doma i obhájil před manželkou. Kdyby couvnul tak bude za bačkoruV červenci, to si pamatuju... člověk si jede na 4 dny na vodu a taková pěkná motorka je v píči!!!!
Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.
... tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína Takový malý telátko na nafukovacích balónech
Jinak nety, co si měl na busu za řidítka? Chci dát rovnější, ale nevim jaký, aby to nebylo zase moc. Jinak, je lepší dát vyšší adaptéry,když budou nižší řidítka, bo stačej origa? Přeci jen doba je zlá a každá kačka se počítá...
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Re: Leštěnka ;)
PFremer psal:nety psal:PFremer psal:
V červenci, to si pamatuju... člověk si jede na 4 dny na vodu a taková pěkná motorka je v píči!!!!Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.
... tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína Takový malý telátko na nafukovacích balónech
Jinak nety, co si měl na busu za řidítka? Chci dát rovnější, ale nevim jaký, aby to nebylo zase moc. Jinak, je lepší dát vyšší adaptéry,když budou nižší řidítka, bo stačej origa? Přeci jen doba je zlá a každá kačka se počítá...
měl jsem tam 28mm Renthal Fatbar (konkrétní číslo bych ti řek z krabice) a musím říct, že to byl tak neskutečnej luxus... pro mě ideální zahnutí... jezdí je i KIM na gsx. Mam teď barracadu, dobrý jsou, ale Renthaly byly jen jedny...
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Leštěnka ;)
nety psal:PFremer psal:faitík psal:dyť von stejně nejezdí - proto taky prodal autobus, asi někdy v červenci nebo srpnu - že se prej do konce roku stejně už nesveze... a že jezdí málo a na to mu kult stačí
nech ho osi, von už si to doma i obhájil před manželkou. Kdyby couvnul tak bude za bačkoruV červenci, to si pamatuju... člověk si jede na 4 dny na vodu a taková pěkná motorka je v píči!!!!
Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.
Nevymejšlej a kup mojí fz1
Re: Leštěnka ;)
PFremer psal:............. tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína Takový malý telátko na nafukovacích balónech
...když chceš tak jo, ale zkus si zatočit s těma čudlíkama co máš vpředu i vzadu , pak si z toho uděláš žebřiňák na normální silnici nepoužitelnej
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
nety psal:PFremer psal:nety psal:
Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál :-D Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.... tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína :-D Takový malý telátko na nafukovacích balónech :smokin:
Jinak nety, co si měl na busu za řidítka? Chci dát rovnější, ale nevim jaký, aby to nebylo zase moc. Jinak, je lepší dát vyšší adaptéry,když budou nižší řidítka, bo stačej origa? Přeci jen doba je zlá a každá kačka se počítá...:good:měl jsem tam 28mm Renthal Fatbar (konkrétní číslo bych ti řek z krabice) a musím říct, že to byl tak neskutečnej luxus... pro mě ideální zahnutí... jezdí je i KIM na gsx. Mam teď barracadu, dobrý jsou, ale Renthaly byly jen jedny...
28? tak to už redukci potřebuje:headshake:, no, bude toho zas kotel, protože teď tam mám vyhřejvaný gripy a chci normální + opletený hadice a takový ty pičoviny co nutně potřebuju:-D, to bude mít štěpán zas kšeft...:evil:
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Re: Leštěnka ;)
nety psal:PFremer psal:faitík psal:dyť von stejně nejezdí - proto taky prodal autobus, asi někdy v červenci nebo srpnu - že se prej do konce roku stejně už nesveze... a že jezdí málo a na to mu kult stačí
nech ho osi, von už si to doma i obhájil před manželkou. Kdyby couvnul tak bude za bačkoruV červenci, to si pamatuju... člověk si jede na 4 dny na vodu a taková pěkná motorka je v píči!!!!
Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.
B1250 bude škoda no, ale nety! Kult je kult!
Když to nejde silou, tak to pude ještě větší silou!
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:PFremer psal:............. tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína Takový malý telátko na nafukovacích balónech
...když chceš tak jo, ale zkus si zatočit s těma čudlíkama co máš vpředu i vzadu , pak si z toho uděláš žebřiňák na normální silnici nepoužitelnej
jj, hned jsem si musel na tu chvilku přitvrdit předek, zdálo se mi to strašně měkký oproti 1250. Na jaře to musim poladit celý
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Honzik8719 (Člen) 03.01.2013 11:22:12 Offline |
Re: Leštěnka ;)
nety psal:PFremer psal:nety psal:
Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.... tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína Takový malý telátko na nafukovacích balónech
Jinak nety, co si měl na busu za řidítka? Chci dát rovnější, ale nevim jaký, aby to nebylo zase moc. Jinak, je lepší dát vyšší adaptéry,když budou nižší řidítka, bo stačej origa? Přeci jen doba je zlá a každá kačka se počítá...měl jsem tam 28mm Renthal Fatbar (konkrétní číslo bych ti řek z krabice) a musím říct, že to byl tak neskutečnej luxus... pro mě ideální zahnutí... jezdí je i KIM na gsx. Mam teď barracadu, dobrý jsou, ale Renthaly byly jen jedny...
jestli chceš nízký a akurát široký tak LSL streetbar...měl jsem je na Bulíkovi a kdyby Kawa neměla už široký vjetve tak už jsou objednaný zase
...relativní kochač...
Re: Leštěnka ;)
faitík psal:nety psal:PFremer psal:
V červenci, to si pamatuju... člověk si jede na 4 dny na vodu a taková pěkná motorka je v píči!!!!Toho byla škoda, taková leštěnka... ale co, život jde dál Podvozkově mě přijde ta 1250 snad ještě tvrdší jak ten bus.
B1250 bude škoda no, ale nety! Kult je kult!
měknu...
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:VikecB12 psal:osiris psal:
...no ty seš jeden z těch praštěnejch ...prosimtě, nech těch předsudků o tom že ty starý vrány maj lepší jízdní vlastnosti, ani hovno ...a ty vopěvovaný píčoviny o lepším (starým) motoru jsou taky dobrej mazec
...jo, starej motor je hezčí a je vzducháč, to je ale všechnoOsi,moje srovnání není kult verzus vodník,ale kult verzus moja K6,kde podvozek je stejnej s vodníkem... Nikde sem nepsal,že má kult lepší jízdní vlastnosti,ale že je lehčí a ten motor prostě běží jinak,ale není to motorem,ale jinou karburací. Kult měl tragickej origo centrál,ten sem vyměnil za olinsa a mašina se chovala mnohem líp a pak už ten rozdíl v podvozku vuči K6 nebyl nijak zásadní Nesmíš srovnávat Netyho béčko se starým B6 tvojeho mladýho,to propast bude veliká,dvanactka je pořád ještě vo kus dál
...tyvole neblbni, srovnávám dvanáctku s dvanáctkou, hubenou šestku do toho vůbec nepleť
...lepší jízdní vlastnosti? traverza nemá (naopak, horší), na tom jsme se teda už shodli
...lehčí? ty seš jouda ...fakt si myslíš, že pár kilo poznáš? chce se mi věřit, že tu hmotnost jsi myslel jen papírově, ale vůbec ne vůči jízdním vlastnostem a o manipulaci na místě bys to jistě vážně taky nemyslel
...motor? tak ještě k tomu přidej něco jako používaj italofilové, to o duši ...nene, ten novej motor je ok, má krásnej uhlazenej průběh, ideální zátah v širokým spektru, to co normální uživatel chce ...a ty, "závodník" jim tady budeš blbnout hlavu tím, že je lepší když jim to na začátku zvadne a pak to škubne?
Osi,kurva,měl sem je doma dva roky souběžně,častokrát sem jel na obou v jednom dni a rozdíl ve váze byl znatelnej právě při manipulaci v garáži,asi jako kdyby byla v jednom nádrž prázdná a v druhým plná. Na 1250 sem nejel,netuším jakej má průběh a jak je uhlazená. Srovnávám dva vzducháče a ten starej byl míň ucukanej než novej,nic víc,nic míň Je pravda,že nad 200km/h byl víc nervozní podvozkově než novej,ale rychleji stejně moc nejezdím. A kdyš sme se byli se Šárkou projet na obou a prohodili sme si je,tak mě po chvilce řekla,ať si ten těškej tank vemu zpátky,že chce starca
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Banditatom (Člen) 03.01.2013 12:09:35 Offline |
Re: Leštěnka ;)
Vikecej: neřeš oni potřebujou na těch moderních krumplech min. ABS, 26vstřikovacíh map, kontrolu trakce, elektronickej plyn, tlačítkem nastavitelnej podvozek
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:osiris psal:VikecB12 psal:Osi,moje srovnání není kult verzus vodník,ale kult verzus moja K6,kde podvozek je stejnej s vodníkem... Nikde sem nepsal,že má kult lepší jízdní vlastnosti,ale že je lehčí a ten motor prostě běží jinak,ale není to motorem,ale jinou karburací. Kult měl tragickej origo centrál,ten sem vyměnil za olinsa a mašina se chovala mnohem líp a pak už ten rozdíl v podvozku vuči K6 nebyl nijak zásadní Nesmíš srovnávat Netyho béčko se starým B6 tvojeho mladýho,to propast bude veliká,dvanactka je pořád ještě vo kus dál
...tyvole neblbni, srovnávám dvanáctku s dvanáctkou, hubenou šestku do toho vůbec nepleť
...lepší jízdní vlastnosti? traverza nemá (naopak, horší), na tom jsme se teda už shodli
...lehčí? ty seš jouda ...fakt si myslíš, že pár kilo poznáš? chce se mi věřit, že tu hmotnost jsi myslel jen papírově, ale vůbec ne vůči jízdním vlastnostem a o manipulaci na místě bys to jistě vážně taky nemyslel
...motor? tak ještě k tomu přidej něco jako používaj italofilové, to o duši ...nene, ten novej motor je ok, má krásnej uhlazenej průběh, ideální zátah v širokým spektru, to co normální uživatel chce ...a ty, "závodník" jim tady budeš blbnout hlavu tím, že je lepší když jim to na začátku zvadne a pak to škubne?Osi,kurva,měl sem je doma dva roky souběžně,častokrát sem jel na obou v jednom dni a rozdíl ve váze byl znatelnej právě při manipulaci v garáži,asi jako kdyby byla v jednom nádrž prázdná a v druhým plná. Na 1250 sem nejel,netuším jakej má průběh a jak je uhlazená. Srovnávám dva vzducháče a ten starej byl míň ucukanej než novej,nic víc,nic míň Je pravda,že nad 200km/h byl víc nervozní podvozkově než novej,ale rychleji stejně moc nejezdím. A kdyš sme se byli se Šárkou projet na obou a prohodili sme si je,tak mě po chvilce řekla,ať si ten těškej tank vemu zpátky,že chce starca
...(samozřejmě, že jsem něco najel na všech třech specifikacích a to novější bylo vždycky lepší) já ti to ale řeknu takhle, píšeš tady hovadiny jak kdybys měl motorku první měsíc a ten zbytek ti řekli kluci v hospodě; tu hmotnost nepoznáš, myslíš že to tak je jen proto, že chceš aby to tak bylo; rozdíl jako plná vs. prázdná nádrž? to je opravdu blud, protože i kdyby byl novej model těžší o tolik, tak ten nárust nemá až na samým vršku motorky kde je nádrž, to spíš můžeš přemejšlet o geometrii, o typu gum, o jejich nafoukání, ale tohle fakt ne
...a ten ucukanej motor sis měl nechat seřídit, ten rozdíl jakej se snažíš ty v lidech vyvolat tam rozhodně není
...že se šárce jelo jinak na starým a novějším modelu? (i na stejnejch modelech se jí pojede jinak) řidítka, sklon, stupačky, pérování, všechno jsi měl nastavený stejně? určitě ne
...jestli nějakýho mladýho smrada přesvědčíš (nebo chceš přesvědčit) o tom, že stará traverza je lepší, než stroj o hodně let mladší, tak mě fakt ne
...jestli hezčí, prosím, proti tomu nemužu říct ani půl slova, esteticky to má každej v hlavě postavený jinak, ale co se týče technický stránky, tak nesouhlasím
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
To rozhodně nemusíš 100lidí,100názorů...Každá novější věc nemusí byt mermomocí lepší,viz třeba sedadla na banditech,kdy nejnovější je asi zároveň nejskurvenější Ale je to divný,vždyť ten pokrok musí byt zákonitě k lepšímu
Nepotřebuju nikoho ukecávat,aby si koupil kulta,to mě nezajímá. Jen mě sere,že vo tom někdo mluví,jako vo motorce kde je propastnej rozdíl při jízdě voproti nástupci vo 10let novějšímu,kdyš vím,že ten rozdíl tam není nějak propastnej,rozhodně né aby vyvážil cenu,která je u novejch modelů víc jak dvojnásobná. Ale bavím se vo tomhle konkrétním šperku,né vo nějaké ludře,kerá má stopadesát najetejch
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Leštěnka ;)
Ja uz zase nejsem nejmladsi..to sem zase dostal novy jmeno.od 5.tridy me tak nerekli
jinac se to vyresilo samo,osud zasahnul.bo ten,kdo ho mel rezervovan nebyl jaryn,ale nekdo jiny,takze pred hodinou odjel
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:To rozhodně nemusíš 100lidí,100názorů...Každá novější věc nemusí byt mermomocí lepší,viz třeba sedadla na banditech,kdy nejnovější je asi zároveň nejskurvenější Ale je to divný,vždyť ten pokrok musí byt zákonitě k lepšímu
Nepotřebuju nikoho ukecávat,aby si koupil kulta,to mě nezajímá. Jen mě sere,že vo tom někdo mluví,jako vo motorce kde je propastnej rozdíl při jízdě voproti nástupci vo 10let novějšímu,kdyš vím,že ten rozdíl tam není nějak propastnej,rozhodně né aby vyvážil cenu,která je u novejch modelů víc jak dvojnásobná. Ale bavím se vo tomhle konkrétním šperku,né vo nějaké ludře,kerá má stopadesát najetejch
To se me libi
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:To rozhodně nemusíš 100lidí,100názorů...Každá novější věc nemusí byt mermomocí lepší,viz třeba sedadla na banditech,kdy nejnovější je asi zároveň nejskurvenější Ale je to divný,vždyť ten pokrok musí byt zákonitě k lepšímu
Nepotřebuju nikoho ukecávat,aby si koupil kulta,to mě nezajímá. Jen mě sere,že vo tom někdo mluví,jako vo motorce kde je propastnej rozdíl při jízdě voproti nástupci vo 10let novějšímu,kdyš vím,že ten rozdíl tam není nějak propastnej,rozhodně né aby vyvážil cenu,která je u novejch modelů víc jak dvojnásobná. Ale bavím se vo tomhle konkrétním šperku,né vo nějaké ludře,kerá má stopadesát najetejch
...design, ergonomie (mimochodem, to že nesedne tobě neznamená, že je horší), to se dá diskutovat, proč ne? ale technická stránka? novější krok byl vždycky krokem k lepšímu (netahejme do toho výdrž dílů, ta se snižuje pořád ve všech oborech a víme proč asi)
...nevím koho myslíš, nebo kde se mluví o propastným rozdílu, to to zase neobracejme, já si stojím za tím, že nový modely tak jak šly, byly vždy lepší, ať motorem, nebo podvozkem (tudíž by byl nety hloupej kdyby měnil)
...píšeš dvojnásobná cena? vždyť i rohlík stál před 10. lety míň, tím nemá cenu argumentovat, ba naopak, dřív si musel sáhnot kurevsky hlouběji do svejch úspor aby jsi kopil funglovku, proti platům a ceně funglovky dneska
...proč mluvíš o šperku? ani jeden nevíme v jakým stavu ta která konkrétní mašina je, klidně to může bejt navoněná bída, takže hypoteticky, jako předtím, starej model není lepší technikou než novej, jinak to říct asi neumím
...mimochodem, to právě ty seš ten, kdo už drahnou dobu propaguje starý modely jako nejlepší, já na to zareagoval teprve až teď, kdy jsem si řek, že už toho voblbování je na můj vkus příliš
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
Kožak psal:novější věci stojej víc a víc za hovno...včecky, poněvač už je to všechno jenom vo spotřebě a né kvalitě..hauk :)
...aha ...a to myslíš v případě bandita? kdy rozpočtovkou byl dřív a je i teď? nebo mi snad uniklo, že kdysi měl zlatý kluzáky a karbonovou nádrž?
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
Osi,nalej si cistýho vína. Autobus s jednim laufem je taky proti dvoulaufu hnus,SV dokud bylo s karbecama,byl to divočák,pak mrdka a tak je to sefším. Vobčas nakouknu třeba na volvoforum a tam taky není nová adekvátní náhrada za strý krabice,kokta f dehtu už taky není nesmrtelná,novej baworák pouští zvuk motoru z repráků a podobný sračky sou fšude Nikdo neříká,aby sme žili v jeskyni,ale ať je pokrok k užitku a zlepšení,né jenom aby za každou cenu byl,ikdyš třeba k horšímu,tomu prostě netleskám
Kunčím,nemá to smysl,voba si meleme tu svou
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:Osi,nalej si cistýho vína. Autobus s jednim laufem je taky proti dvoulaufu hnus,SV dokud bylo s karbecama,byl to divočák,pak mrdka a tak je to sefším. Vobčas nakouknu třeba na volvoforum a tam taky není nová adekvátní náhrada za strý krabice,kokta f dehtu už taky není nesmrtelná,novej baworák pouští zvuk motoru z repráků a podobný sračky sou fšude Nikdo neříká,aby sme žili v jeskyni,ale ať je pokrok k užitku a zlepšení,né jenom aby za každou cenu byl,ikdyš třeba k horšímu,tomu prostě netleskám
Kunčím,nemá to smysl,voba si meleme tu svou
Ty pořád říkáš, jak je SV mrdka, ale podle mě teda bandita spráská, jak 600-650 tak 1200-SV1000.
Progear 650 (Člen) 03.01.2013 15:09:35 Offline |
Re: Leštěnka ;)
Brkos psal:VikecB12 psal:Osi,nalej si cistýho vína. Autobus s jednim laufem je taky proti dvoulaufu hnus,SV dokud bylo s karbecama,byl to divočák,pak mrdka a tak je to sefším. Vobčas nakouknu třeba na volvoforum a tam taky není nová adekvátní náhrada za strý krabice,kokta f dehtu už taky není nesmrtelná,novej baworák pouští zvuk motoru z repráků a podobný sračky sou fšude Nikdo neříká,aby sme žili v jeskyni,ale ať je pokrok k užitku a zlepšení,né jenom aby za každou cenu byl,ikdyš třeba k horšímu,tomu prostě netleskám
Kunčím,nemá to smysl,voba si meleme tu svouTy pořád říkáš, jak je SV mrdka, ale podle mě teda bandita spráská, jak 600-650 tak 1200-SV1000.
SV 650 nemá na bandasku ani omylem... o tom já něco vím... okruh, sprinty...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Leštěnka ;)
Progear 650 psal:Brkos psal:VikecB12 psal:Osi,nalej si cistýho vína. Autobus s jednim laufem je taky proti dvoulaufu hnus,SV dokud bylo s karbecama,byl to divočák,pak mrdka a tak je to sefším. Vobčas nakouknu třeba na volvoforum a tam taky není nová adekvátní náhrada za strý krabice,kokta f dehtu už taky není nesmrtelná,novej baworák pouští zvuk motoru z repráků a podobný sračky sou fšude Nikdo neříká,aby sme žili v jeskyni,ale ať je pokrok k užitku a zlepšení,né jenom aby za každou cenu byl,ikdyš třeba k horšímu,tomu prostě netleskám
Kunčím,nemá to smysl,voba si meleme tu svouTy pořád říkáš, jak je SV mrdka, ale podle mě teda bandita spráská, jak 600-650 tak 1200-SV1000.
SV 650 nemá na bandasku ani omylem... o tom já něco vím... okruh, sprinty...
A proto tě spráskal Jindra na mokru na slickách a rosinka ti dejchala na záda?
Progear 650 (Člen) 03.01.2013 15:13:06 Offline |
Re: Leštěnka ;)
Brkos psal:Progear 650 psal:Brkos psal:
Ty pořád říkáš, jak je SV mrdka, ale podle mě teda bandita spráská, jak 600-650 tak 1200-SV1000.SV 650 nemá na bandasku ani omylem... o tom já něco vím... okruh, sprinty...
A proto tě spráskal Jindra na mokru na slickách a rosinka ti dejchala na záda?
bavíme se o motoru ne??? na plyn SV nemá šanci.. to že je Jindra kokot a jel na rozmrdaným SV a bylo mu všechno jedno je věc druhá...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Leštěnka ;)
Progear 650 psal:Brkos psal:Progear 650 psal:
SV 650 nemá na bandasku ani omylem... o tom já něco vím... okruh, sprinty...A proto tě spráskal Jindra na mokru na slickách a rosinka ti dejchala na záda?
bavíme se o motoru ne??? na plyn SV nemá šanci.. to že je Jindra kokot a jel na rozmrdaným SV a bylo mu všechno jedno je věc druhá...
Fajn kategorie 650 budiž, ale bandit 1200 by SV1000 nedala a to si sem stoprocentně jistej
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:Osi,nalej si cistýho vína. Autobus s jednim laufem je taky proti dvoulaufu hnus,SV dokud bylo s karbecama,byl to divočák,pak mrdka a tak je to sefším. Vobčas nakouknu třeba na volvoforum a tam taky není nová adekvátní náhrada za strý krabice,kokta f dehtu už taky není nesmrtelná,novej baworák pouští zvuk motoru z repráků a podobný sračky sou fšude Nikdo neříká,aby sme žili v jeskyni,ale ať je pokrok k užitku a zlepšení,né jenom aby za každou cenu byl,ikdyš třeba k horšímu,tomu prostě netleskám
Kunčím,nemá to smysl,voba si meleme tu svou
...no ty už hlavně meleš trošku o něčem jiným
...k autobusu: ok, to ti neberu , o designu jsem psal že nemá cenu polemizovat, zrovna tak, jako o ergonomii (i když ta jde kupředu podle normálních běžnejch měřítek, jestli je někdo třeba hrbatej, tak je jasný, že mu ta většinově optimální nesedne)
...věz ale, že když jsem kupoval atobus, novej, tak v roce 2005 byly k mání verze obě, jak dvoulauf, tak tu co mám, ukázal jsem si na tu co jsem chtěl, žádná znouzecnost, ale výběr vidíš a přesto jednolauf
...k autům: to nemá cenu snad ani komentovat; všechny ty novoty maj víc užitnejch vlastností a přínosu než negativ, jinak by se to tak nedělalo, to že ti to nevoní a prioritu hledáš v jinejch věcech než pokroková většina, je pro tebe věc asi blbá, ale pro jiný (a těch je víc, protože pro menšinu nikdo vyrábět kvůli malý ziskovosti nechce) naopak ne
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
Mno ony ty NOVOTY po roce,dvou už nejsou novoty a proto vyrábí ludry, které po pěti letech máš zavézt do šmelcu aby sis mohl koupit zasejc ludru, ale!!! ta už bude mít nové NOVOTY. Chápu do dobře Osi ???
Lopatkou mezi kulky,nebo kulku mezi lopatky??
Re: Leštěnka ;)
nový auta jsou poruchový mrdky a to nevyvážeji ani všechny píčoviny co tam jsou rok vot roku navíc a to myslim i drahý značky jako mercedes, bavorák nebo volvo
takže si myslim že s motorkama je to podobný
- o něco lepší technika a výbava na úkor spolehlivosti a životnosti a tim pádem spousta výdajů navíc vo proti starejm wránám
Jen já bandita, Bandit a policejní vrtulník.... :-D
Re: Leštěnka ;)
Já třeba rád cestuju...proto jsem pořídil Forda....Tam jedu Fordem a zpátky autobusem , ale soudruzi ve Fordě šli kupředu, mysleli pokrokově a do nových modelů stáhli do palubního počítače kompletní jízdní řády.A to je ten pokrok, ty nové technické vymoženosti
Lopatkou mezi kulky,nebo kulku mezi lopatky??
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:Kožak psal:novější věci stojej víc a víc za hovno...včecky, poněvač už je to všechno jenom vo spotřebě a né kvalitě..hauk :)
...aha ...a to myslíš v případě bandita? kdy rozpočtovkou byl dřív a je i teď? nebo mi snad uniklo, že kdysi měl zlatý kluzáky a karbonovou nádrž?
myslel sem to všeobecně....ani ten vzduch neni co bejval ,no možná je to zdání to jak už je člověk vopotřebenej a čert vem "karbon a zlato" když sem kvůli němu pak 2krát do měsíce v servisu
MRDAT!!!
Re: Leštěnka ;)
4Fun.cz psal:Já třeba rád cestuju...proto jsem pořídil Forda....Tam jedu Fordem a zpátky autobusem , ale soudruzi ve Fordě šli kupředu, mysleli pokrokově a do nových modelů stáhli do palubního počítače kompletní jízdní řády.A to je ten pokrok, ty nové technické vymoženosti
Ale prdlajs žádný jízdní rády,má to čidlo na chlast.Když chceš jed zpátky,nesmíš pak v autě dejchat,vono to pak nejede
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:Ale jedna a myslím že nejduležitější technická vlastnost motorek a aut je,aby jezdily,čím dýl,tím líp. A v tom sou fšecky moderní mrtky s jejich startstop systémama f prdeli.
...technický jízdní vlastnosti jsme spolu probírali, viď
...to tlačíš jiným směrem, o tom, že se v hojný míře používaj plastový kurvítka místo železnejch (ale i kvůli úspoře nákladů a hmotnosti, ne jen z hamižnosti) a tím pádem to má kratší dobu užívání se přece nikdo nepře
...mimochodem, mě příjde celkem logický, že to co se víc používá se má nárok i dřív zkurvit (nebo když je k jedný věci implementovaná další a jsou svou funkcí vzájemně ovlivněný, nebo propojený)
...dyť to je jednoduchý, vyrábí se to tak, protože to tak lidi chtěj a kupujou, starý železný stroje bez ničeho se stavěj víceméně na zakázku, každej tu možnost má, je to ale za jiný prachy
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
...naprosto souhlasim s Osim a chápu to co se vám zabedněncum snaží říct...a to i přes to, že mam rači železný vjeci a že bych nebyl nijak sklamanej, dyby výropci přestali montovat vstřikovací jednotky a vrátili se ke karburacím a vzduchem chlazenejm motorům...pro mě maj ty starý vjeci tag ňák vječí kouzlo a nevadí mi, že se s nima musíš prát a nedělaj fšecko tag ňák sami...na druhou stranu mam kámoše, kerej si kupuje auta a motorky u Hondy a to dycky to nejnovjejší, našlapaný elektronikou, páč von je fascinovanej pokrokem a moderníma technologijema...teť má tu novou NX700, s automatem a gdovíčim a je s toho uplně unešenej...a mě se chce zvracet, bo nemá ani spojkovou páčku a ani řadičku...prostě von rát ajpody a tydle novoty, já zas šroubovák, kladivo a špinavý ruce...každej sme jinej, ale pivo si spolu dáme rádi...no a proto chápu i Vikeca, ale Osi má prostě recht...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Leštěnka ;)
stojím za Osirisem. jediné v čem je kult lepší je to, že je to "kult". notabene, který byl tady vypěstován celkem dost uměle několika subjektivními prohlášeními o vzhledu atd. jinak přirovnání k "italským motorkám s duší" bylo celkem trefné ale chápu to, že někdo si rád pouští hudbu na gramofonových deskách, než na suprčupr aparatuře, protože to má pro něj svoje kouzlo, ale ať mě nikdo nepřesvědčuje, že ten zvuk a poslech je obecně kvalitnější
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Leštěnka ;)
...to ne ...myslel jsem naopak druhou stranu, konzervativce, když to někdo pak třeba dočte až tam, k tomu ježíškoj, aby si řek, že jsou horší věci než zjistit bezvýznamnou píčovinu
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:Ale jedna a myslím že nejduležitější technická vlastnost motorek a aut je,aby jezdily,čím dýl,tím líp. A v tom sou fšecky moderní mrtky s jejich startstop systémama f prdeli.
Jsou lidi, který ale nepotřebujou aby auto najelo půl mega bez poruchy, Jsou lidi, který maj auto třeba jen do 100tkm a ti si to pak užívaj. Vše je to jen o pohledu na věc a finančních možnostech. Ačkoliv taky kolikrát nadávám jak se šetří na materiálech, rád si sednu do novýho auta a nechám se rozmazlovat technologiema, fičurama a podobně. Pak sednu do starýho krámu, kterej sice jede i na fritovací olej a jsem nešťastnej.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:Ale jedna a myslím že nejduležitější technická vlastnost motorek a aut je,aby jezdily,čím dýl,tím líp. A v tom sou fšecky moderní mrtky s jejich startstop systémama f prdeli.
Jsou lidi, který ale nepotřebujou aby auto najelo půl mega bez poruchy, Jsou lidi, který maj auto třeba jen do 100tkm a ti si to pak užívaj. Vše je to jen o pohledu na věc a finančních možnostech. Ačkoliv taky kolikrát nadávám jak se šetří na materiálech, rád si sednu do novýho auta a nechám se rozmazlovat technologiema, fičurama a podobně. Pak sednu do starýho krámu, kterej sice jede i na fritovací olej a jsem nešťastnej.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Leštěnka ;)
Jo jo, máte pravdu kluci, jak já nadával, na tu starou poctivou upracovanou karburatorovou dvanáctistovku, když mi při najetých 80-ti tis.km po druhé odešla lamda ve VW Polo 1,2 i , ......že ji tam kuwa!! nemám
...ale což už, pokrok nezastavíš
zzzmrzlinar (Člen) 04.01.2013 09:15:01 Offline |
Re: Leštěnka ;)
zajímavá debata.
Nový stroje jsou jistojistě fajnovější, ale přidávám se k těm který spíš ty bájtech z bláta udělaný novinky velmi serou.
Překousnu, že moje "zánovní" Kawa je o 2 třídy hůř udělaná než moje bývalá 20 let stará Kawa. Když už to poznám i já nemekánik tak už je to fakt na hraně (všude bordel vod svařování, šrouby i závity udělaný asi z hoven, všechno fórový a v kabelech bludiště, ale alespoň to spolehlivě jezdí.
Ale když přijede kámoš co si do firmy koupil 2 slavné VW Transportery, že mu někde na 150 tisících vodešly totál převodovky a motory tak ať m nikdo nevypráví, že za to můžou marketingový specialisti co stavěj Transportera za mega a čtvrt na 150 tisíc. A takovejch případů je všude hafo.
Holt jak zjistili ševci před válkou, lidi holt ty levný "baťovky" budou kupovat i když jsou to šlupky
Re: Leštěnka ;)
Filous psal:...naprosto souhlasim s Osim a chápu to co se vám zabedněncum snaží říct...a to i přes to, že mam rači železný vjeci a že bych nebyl nijak sklamanej, dyby výropci přestali montovat vstřikovací jednotky a vrátili se ke karburacím a vzduchem chlazenejm motorům...pro mě maj ty starý vjeci tag ňák vječí kouzlo a nevadí mi, že se s nima musíš prát a nedělaj fšecko tag ňák sami...na druhou stranu mam kámoše, kerej si kupuje auta a motorky u Hondy a to dycky to nejnovjejší, našlapaný elektronikou, páč von je fascinovanej pokrokem a moderníma technologijema...teť má tu novou NX700, s automatem a gdovíčim a je s toho uplně unešenej...a mě se chce zvracet, bo nemá ani spojkovou páčku a ani řadičku...prostě von rát ajpody a tydle novoty, já zas šroubovák, kladivo a špinavý ruce...každej sme jinej, ale pivo si spolu dáme rádi...no a proto chápu i Vikeca, ale Osi má prostě recht...
s tím se nedá,než souhlasit
...a bude hůř!
Re: Leštěnka ;)
Mour psal:Jo jo, máte pravdu kluci, jak já nadával, na tu starou poctivou upracovanou karburatorovou dvanáctistovku, když mi při najetých 80-ti tis.km po druhé odešla lamda ve VW Polo 1,2 i , ......že ji tam kuwa!! nemám
...ale což už, pokrok nezastavíš
...jojo, máš pravdu chlape, zkurvený posilovače brzd a řízení a co teprv stěrače, to taky nadávám jak vzteklej když se to někdy kurva posere ...proč to do těch aut serou, dědek dřív odpřáh žebřiňák, nechal koně napást a bylo
...mimochodem, že mimo jinejch "pokroků" díky i tý lambdě máš poloviční spotřebu ti nevadí?
...ale co už, remcání věčně nespokojenejch čechů nezastavíš
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:...jojo, máš pravdu chlape, zkurvený posilovače brzd a řízení a co teprv stěrače, to taky nadávám jak vzteklej když se to někdy kurva posere ...proč to do těch aut serou, dědek dřív odpřáh žebřiňák, nechal koně napást a bylo
Když si prásknul do koní, tak to jezdilo i driftem a hlavně si mohl jezdit nalitej a nikdo ti nic neřekl.
osiris psal:...ale co už, remcání věčně nespokojenejch čechů nezastavíš
To je takovej náš národní sport.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Leštěnka ;)
Ondráš psal:osiris psal:...jojo, máš pravdu chlape, zkurvený posilovače brzd a řízení a co teprv stěrače, to taky nadávám jak vzteklej když se to někdy kurva posere ...proč to do těch aut serou, dědek dřív odpřáh žebřiňák, nechal koně napást a bylo
Když si prásknul do koní, tak to jezdilo i driftem a hlavně si mohl jezdit nalitej a nikdo ti nic neřekl.
jsem si vzpomel na obiho nocni driftovacku s konskym povozem na Kube a na hlasku: "ty vole, ten kon je najebanej viac ako ja" A pak jsme jeste presvedcovali konskyho taxikare, ze mu nezaplatime, protoze jsme si to ridili sami. Chudak ten vecer malem prisel vo zivobyti
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Re: Leštěnka ;)
Libor nx psal:osiris psal:...mimochodem, že mimo jinejch "pokroků" díky i tý lambdě máš poloviční spotřebu ti nevadí?
nemáš až takovou pravdu,předcedo
...a přečet sis to pořádně?
...jestli narážíš na funkci lambdy, tak je potřeba si v tý větě všimnout písmenka " i " to proto že to snížení není jen díky jí samotný, ale ve spolupráci právě s těma jinejma pokrokama jak se tam píše, další čidla vstupů, teplot a hlavně řídící jednotky, který optimalizujou směs (emise, ty nás teď ale nezajímaj), potažmo kvalitu spalování a tím pádem spotřebu
...no a jestli to je kvůli tomu že jsem napsal, že poloviční (kde to byl spíš obraznej příměr), tak seš hnidopich a samozřejmě máš pravdu ...ale jen u benzínu teda, u vznětovejch by to i ta půlka možná byla
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
pepa psal:... a je to tady: http://www.motorkari.cz/motobazar/motor … 62201.html
sem to zapomněl vypnout
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Progear 650 (Člen) 04.01.2013 17:16:59 Offline |
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:Libor nx psal:osiris psal:...mimochodem, že mimo jinejch "pokroků" díky i tý lambdě máš poloviční spotřebu ti nevadí?
nemáš až takovou pravdu,předcedo
...a přečet sis to pořádně?
...jestli narážíš na funkci lambdy, tak je potřeba si v tý větě všimnout písmenka " i " to proto že to snížení není jen díky jí samotný, ale ve spolupráci právě s těma jinejma pokrokama jak se tam píše, další čidla vstupů, teplot a hlavně řídící jednotky, který optimalizujou směs (emise, ty nás teď ale nezajímaj), potažmo kvalitu spalování a tím pádem spotřebu
...no a jestli to je kvůli tomu že jsem napsal, že poloviční (kde to byl spíš obraznej příměr), tak seš hnidopich a samozřejmě máš pravdu ...ale jen u benzínu teda, u vznětovejch by to i ta půlka možná byla
osi, u nafty, při poměru spotřeba/výkon, je to jeste víc...
napr. M5 diesel, spotreba cca 7L a má to 380koní nebo kolik...
jo a jinak samo souhlasim s Tebou....
i když mám rad auta a motorky, co něco vydržej a nejsou hned v piči, ale to je o PC a materiáléch atd, atd...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:Libor nx psal:osiris psal:...mimochodem, že mimo jinejch "pokroků" díky i tý lambdě máš poloviční spotřebu ti nevadí?
nemáš až takovou pravdu,předcedo
...a přečet sis to pořádně?
...jestli narážíš na funkci lambdy, tak je potřeba si v tý větě všimnout písmenka " i " to proto že to snížení není jen díky jí samotný, ale ve spolupráci právě s těma jinejma pokrokama jak se tam píše, další čidla vstupů, teplot a hlavně řídící jednotky, který optimalizujou směs (emise, ty nás teď ale nezajímaj), potažmo kvalitu spalování a tím pádem spotřebu
...no a jestli to je kvůli tomu že jsem napsal, že poloviční (kde to byl spíš obraznej příměr), tak seš hnidopich a samozřejmě máš pravdu ...ale jen u benzínu teda, u vznětovejch by to i ta půlka možná byla
Napíšu to asi tahle:Měl jsem předtím Fáčko jako druhé auto v rodíně a říkal jsem si je čas koupit něco novějšího,pokrokovějšího.Proto jsem koupil pro paní jetou Fábii 1.4mpi.Stejnej motor jako ve fáčku,tak snad bude stejně spolehlivej a spotřeba bude taky dobrá,ale vono hovno.Spolehlivost dobrá až na eletriku,ale nesouvisela s motorem,spíš to bylyviny.Zato ta spotřeba to je masakr,pod 8L se nedostanu ani kdybych snad to auto tlačil a v zimě to jezdí úplně v pohodě za 10LHledal jsem na netu jestli je to normální a věc se má tak,Fábie 1.4 mpi starší verze plní euro2 má jednu lambádu a katalyzátor.Tato verze má spotřebu jako staré dobré fáčko.Druhá verze,tu mám já,plní euro 4 a má dvě lambády a dva katalyzátory.
Tak ať mi někdo vysvětlí k čemu jsou takzvaně pokrokovější čidla,lambády,katalyzátory a řídicí jednotky,když to pak žere jako karburátorovej dvoulitr?Ekologie?Neznamená ekoligičtější = úspornější
Re: Leštěnka ;)
jj, 2.0TS se taky delal v EURO2(1 lambda, 114kW) a EURO3(2 lambdy, 110kW) a ta EURO3 ma v prumeru o litr a pul vetsi spotrebu. Nebavim se samozrejme o porovnani dvou kusu, znam tech majitelu dost a vsichni se na tom shodujou
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: Leštěnka ;)
PFremer psal:nety psal:PFremer psal:
... tvrdší? to určitě, bus je jak limuzína Takový malý telátko na nafukovacích balónech
Jinak nety, co si měl na busu za řidítka? Chci dát rovnější, ale nevim jaký, aby to nebylo zase moc. Jinak, je lepší dát vyšší adaptéry,když budou nižší řidítka, bo stačej origa? Přeci jen doba je zlá a každá kačka se počítá...měl jsem tam 28mm Renthal Fatbar (konkrétní číslo bych ti řek z krabice) a musím říct, že to byl tak neskutečnej luxus... pro mě ideální zahnutí... jezdí je i KIM na gsx. Mam teď barracadu, dobrý jsou, ale Renthaly byly jen jedny...
28? tak to už redukci potřebuje, no, bude toho zas kotel, protože teď tam mám vyhřejvaný gripy a chci normální + opletený hadice a takový ty pičoviny co nutně potřebuju, to bude mít štěpán zas kšeft...
jiny unasece na prumer 28mm cca 800-900,- vetve 2000,- konicky 28/22mm, mam skorem rovny myslim ze to jsou renthaly, ale kurva uz nevim mam je uz nejakej patek nasazeny. musel bych skocit dolu do garaze. Sou skorem rovny, proste pecka, udelali me velkou radost, ja sem hold krapet jinak v ramenach nez treba Progres cca 2x tak sirsi
Re: Leštěnka ;)
Libor nx psal:osiris psal:Libor nx psal:nemáš až takovou pravdu,předcedo
...a přečet sis to pořádně?
...jestli narážíš na funkci lambdy, tak je potřeba si v tý větě všimnout písmenka " i " to proto že to snížení není jen díky jí samotný, ale ve spolupráci právě s těma jinejma pokrokama jak se tam píše, další čidla vstupů, teplot a hlavně řídící jednotky, který optimalizujou směs (emise, ty nás teď ale nezajímaj), potažmo kvalitu spalování a tím pádem spotřebu
...no a jestli to je kvůli tomu že jsem napsal, že poloviční (kde to byl spíš obraznej příměr), tak seš hnidopich a samozřejmě máš pravdu ...ale jen u benzínu teda, u vznětovejch by to i ta půlka možná bylaNapíšu to asi tahle:Měl jsem předtím Fáčko jako druhé auto v rodíně a říkal jsem si je čas koupit něco novějšího,pokrokovějšího.Proto jsem koupil pro paní jetou Fábii 1.4mpi.Stejnej motor jako ve fáčku,tak snad bude stejně spolehlivej a spotřeba bude taky dobrá,ale vono hovno.Spolehlivost dobrá až na eletriku,ale nesouvisela s motorem,spíš to bylyviny.Zato ta spotřeba to je masakr,pod 8L se nedostanu ani kdybych snad to auto tlačil a v zimě to jezdí úplně v pohodě za 10LHledal jsem na netu jestli je to normální a věc se má tak,Fábie 1.4 mpi starší verze plní euro2 má jednu lambádu a katalyzátor.Tato verze má spotřebu jako staré dobré fáčko.Druhá verze,tu mám já,plní euro 4 a má dvě lambády a dva katalyzátory.
Tak ať mi někdo vysvětlí k čemu jsou takzvaně pokrokovější čidla,lambády,katalyzátory a řídicí jednotky,když to pak žere jako karburátorovej dvoulitr?Ekologie?Neznamená ekoligičtější = úspornější
...co ti mám na tohle říct asi spíš nic, protože s tím svým argumentem cos sem napsal si budeš myslet to svý až do bezvědomí
...když si sám nevezmeš v potaz točivej moment, pružnost motoru a i hmotnost obou aut; když pomíjíš fakt, že dvoulambdový 1,4mpi se nepovedli a musel se v nich přehrávat aspoň softvér
...zpočátku, než jsi zareagoval, jsem psal všechno obecně, ne na tvoje dvě konkrétní auta
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Leštěnka ;)
osiris psal:Libor nx psal:osiris psal:...a přečet sis to pořádně?
...jestli narážíš na funkci lambdy, tak je potřeba si v tý větě všimnout písmenka " i " to proto že to snížení není jen díky jí samotný, ale ve spolupráci právě s těma jinejma pokrokama jak se tam píše, další čidla vstupů, teplot a hlavně řídící jednotky, který optimalizujou směs (emise, ty nás teď ale nezajímaj), potažmo kvalitu spalování a tím pádem spotřebu
...no a jestli to je kvůli tomu že jsem napsal, že poloviční (kde to byl spíš obraznej příměr), tak seš hnidopich a samozřejmě máš pravdu ...ale jen u benzínu teda, u vznětovejch by to i ta půlka možná bylaNapíšu to asi tahle:Měl jsem předtím Fáčko jako druhé auto v rodíně a říkal jsem si je čas koupit něco novějšího,pokrokovějšího.Proto jsem koupil pro paní jetou Fábii 1.4mpi.Stejnej motor jako ve fáčku,tak snad bude stejně spolehlivej a spotřeba bude taky dobrá,ale vono hovno.Spolehlivost dobrá až na eletriku,ale nesouvisela s motorem,spíš to bylyviny.Zato ta spotřeba to je masakr,pod 8L se nedostanu ani kdybych snad to auto tlačil a v zimě to jezdí úplně v pohodě za 10LHledal jsem na netu jestli je to normální a věc se má tak,Fábie 1.4 mpi starší verze plní euro2 má jednu lambádu a katalyzátor.Tato verze má spotřebu jako staré dobré fáčko.Druhá verze,tu mám já,plní euro 4 a má dvě lambády a dva katalyzátory.
Tak ať mi někdo vysvětlí k čemu jsou takzvaně pokrokovější čidla,lambády,katalyzátory a řídicí jednotky,když to pak žere jako karburátorovej dvoulitr?Ekologie?Neznamená ekoligičtější = úspornější...co ti mám na tohle říct asi spíš nic, protože s tím svým argumentem cos sem napsal si budeš myslet to svý až do bezvědomí
...když si sám nevezmeš v potaz točivej moment, pružnost motoru a i hmotnost obou aut; když pomíjíš fakt, že dvoulambdový 1,4mpi se nepovedli a musel se v nich přehrávat aspoň softvér
...zpočátku, než jsi zareagoval, jsem psal všechno obecně, ne na tvoje dvě konkrétní auta
Nebudu to už dál rozvádět,je to jen jeden z příkladů.Jenom mi vadí,že věci co dobře fungují se někdo snaží pokrokovo zněnit a pak to stojí za prd.To nemyslím jen plechovky.
Re: Leštěnka ;)
Brkos psal:Progear 650 psal:Brkos psal:
A proto tě spráskal Jindra na mokru na slickách a rosinka ti dejchala na záda?bavíme se o motoru ne??? na plyn SV nemá šanci.. to že je Jindra kokot a jel na rozmrdaným SV a bylo mu všechno jedno je věc druhá...
Fajn kategorie 650 budiž, ale bandit 1200 by SV1000 nedala a to si sem stoprocentně jistej
Vikec mel na mysli karbec/vstrik u SV 650
Re: Leštěnka ;)
Kelly01 psal:Stačil první příspěvek
Kult v N je kult, zbytek jsou sračky podpořený plastem a nic ho nedokáže překonat, zvláš't s vačkama z GSXR a jeho karburátory
Vacky mam uz, jenom ty FCR karbce chybjej
Re: Leštěnka ;)
Progear 650 psal:osiris psal:Libor nx psal:
nemáš až takovou pravdu,předcedo...a přečet sis to pořádně?
...jestli narážíš na funkci lambdy, tak je potřeba si v tý větě všimnout písmenka " i " to proto že to snížení není jen díky jí samotný, ale ve spolupráci právě s těma jinejma pokrokama jak se tam píše, další čidla vstupů, teplot a hlavně řídící jednotky, který optimalizujou směs (emise, ty nás teď ale nezajímaj), potažmo kvalitu spalování a tím pádem spotřebu
...no a jestli to je kvůli tomu že jsem napsal, že poloviční (kde to byl spíš obraznej příměr), tak seš hnidopich a samozřejmě máš pravdu ...ale jen u benzínu teda, u vznětovejch by to i ta půlka možná bylaosi, u nafty, při poměru spotřeba/výkon, je to jeste víc...
napr. M5 diesel, spotreba cca 7L a má to 380koní nebo kolik...
jo a jinak samo souhlasim s Tebou....
i když mám rad auta a motorky, co něco vydržej a nejsou hned v piči, ale to je o PC a materiáléch atd, atd...
M5d cca 7 litrů? Jel jsi s tím nebo jen čerpáš z PR? Já s tím jel cca 100km a při klidný jízdě, opravdu klidný 9, trochu živější 12 a aby se člověk svezl tak i klidně 15+
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Leštěnka ;)
Nevím,kde vám auta žerou půlku,mě žere nová dodávka stejnejch 10litrů,jako žrala ta stará,víc jak dvacetiletá Aby dnešní dodávka jela stejně,jako ta dvacetiletá,která měla tenkrát 100-120koní,musí mít dnešní 150-170,jinak je to lenoch(bavím se o naložené) Stará vážila prázdná 1950kg,nová 2250kg,takže nakládat můžu míň,abych nepřekračoval 3500kg. Takže samá pozitiva
Dědek náš míval stodvacítku,jezdil do vosmi litrů,pak feldu,taky do vosmi,teďka hnujdaj i30 taky slabá vosmička a to čím je starší,tím jezdí pomalejš
Takže v tomhle pokrok kupředu nevidím. Jasný,každej ať si vybere sám,ale proč těm,co si vyberou cestu starejch házet klacky pod nohy,v podobě různejch poplatků? Ten,kdo si koupil poctivou káru,vodjezdil s ní 20let přece vyprodukoval míň svinctva než ten,kdo za stejnou dobu spotřeboval 7aut Svět momentálně táhne autoprůmysl,tak je hold propaganda jasná
Zvrhlo se nám to špatnym směrem,máme se bavit vo kultovi
Sme na banditforu,takže aspoň tady by měl byt bandit kult nejvíc
Pochybovat vo tom mužou max na motorkářích
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Leštěnka ;)
katalog Motohouse 2013: B 12 jen v "S" a "full-S",B 650 jen "full-S". Prej napřesrok možná nástupce...:idontknow: Pak tu bude podobná diskuze jako teď. Bude se velebit to starý a nadávat (možná někdo) na to nový. (jako když se po Busu ukázal B-King...)
Prd tomu srovnávání B 12 rozumím. Měl jsem jen chvíli kulta po Michalovi-DK a hádám,že na ničem lepším se už nesvezu... Jsem rád,že jsem si nechal Inazumu...
God Gave me Everything I want
Re: Leštěnka ;)
Kožak psal:taky pěhnej
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/2 … andit.html
...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Leštěnka ;)
Kožak psal:taky pěhnej
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/2 … andit.html
...parádní........ale už jich mám prý dost...
Re: Leštěnka ;)
Kožak psal:taky pěhnej
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/2 … andit.html
vypadá jak uplně nová nadhera
Nikdy neříkej , že něco nejde , protože se najde blbec , který neví , že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Re: Leštěnka ;)
Kožak psal:taky pěhnej
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/2 … andit.html
Tak to je moooc hezký
eSko je prostě eSko ;)
Banditatom (Člen) 28.04.2013 10:14:15 Offline |
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:tomasNJ psal:ale stejně... KULT JE KULT
šetřím
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Leštěnka ;)
Mour psal:tomasNJ psal:ale stejně... KULT JE KULT
...prozřels?
dyt já mám KULTA taky doma... sice se menuje triumph, ale muj starý spíd je taky kultofka
starý bandit je daleko daleko pěknější, nez to co přišlo po něm...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Honzik8719 (Člen) 28.04.2013 15:59:54 Offline |
Re: Leštěnka ;)
Banditatom psal:VikecB12 psal:tomasNJ psal:ale stejně... KULT JE KULT
šetřím
kult je úplně nejvíc!!!
...relativní kochač...
Re: Leštěnka ;)
libac22 psal:Kožak psal:taky pěhnej
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/2 … andit.htmlvypadá jak uplně nová nadhera
esi km nelžou je akorát zajetá
MRDAT!!!
Re: Leštěnka ;)
Kožak psal:libac22 psal:Kožak psal:taky pěhnej
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/2 … andit.htmlvypadá jak uplně nová nadhera
esi km nelžou je akorát zajetá
no ty km za 8 let se mi nezdaj reálný ale vzhledově by to odpovídalo
Nikdy neříkej , že něco nejde , protože se najde blbec , který neví , že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Banditatom (Člen) 28.04.2013 18:48:33 Offline |
Re: Leštěnka ;)
VikecB12 psal:Je hezkej Ve 4000km sem tuším ještě viděl na kotoučích původní rýhy od broušení a taky si nejsu jistej,jestli měl tenhle model origo rozetu černou...
...a zlatej řetěz že
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr