Nejsi přihlášen
Honzik8719 (Člen) 02.04.2013 23:58:36 Offline |
sekundární převod B12
už sem to tlačítko hledat skoro zavařil...přemejšlim vo změně převodu ač sem se se serií ještě pořádně nesvezl, ale sem "zhejčkanej" z kosmostrojů a změna převodu víc do síly tu je prezentovaná jako super záležitost...
co sem vyčetl tak tu spousta jezdí 15/48, přemejšlel sem, že bych dal 16/50 abych pak případně mohl jít ještě s pastrokem o zub dolu, ale co sem vyčetl tak je zase trabl tam nacpat pod dekl větší kolečko než 15 zubů a že je třeba dekl upravit...je to nějaká zásadní úprava?
nemám se na to radši vysrat a dát tam ověřennejch 15/48?
...relativní kochač...
Re: sekundární převod B12
ja mam 14/45 a parada
Re: sekundární převod B12
Honzik8719 psal:už sem to tlačítko hledat skoro zavařil...přemejšlim vo změně převodu ač sem se se serií ještě pořádně nesvezl, ale sem "zhejčkanej" z kosmostrojů a změna převodu víc do síly tu je prezentovaná jako super záležitost...
co sem vyčetl tak tu spousta jezdí 15/48, přemejšlel sem, že bych dal 16/50 abych pak případně mohl jít ještě s pastrokem o zub dolu, ale co sem vyčetl tak je zase trabl tam nacpat pod dekl větší kolečko než 15 zubů a že je třeba dekl upravit...je to nějaká zásadní úprava?
nemám se na to radši vysrat a dát tam ověřennejch 15/48?
teda jako nevim, jaky ma b12 original převod, ale snažit se zlehčit převod tím že přidáváš dopředu zuby, je jaksi proti logice ne?
jo tak už to vim...15/45...
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/fi … rratio.pdf
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Honzik8719 (Člen) 03.04.2013 09:06:37 Offline |
Re: sekundární převod B12
tomasNJ psal:Honzik8719 psal:už sem to tlačítko hledat skoro zavařil...přemejšlim vo změně převodu ač sem se se serií ještě pořádně nesvezl, ale sem "zhejčkanej" z kosmostrojů a změna převodu víc do síly tu je prezentovaná jako super záležitost...
co sem vyčetl tak tu spousta jezdí 15/48, přemejšlel sem, že bych dal 16/50 abych pak případně mohl jít ještě s pastrokem o zub dolu, ale co sem vyčetl tak je zase trabl tam nacpat pod dekl větší kolečko než 15 zubů a že je třeba dekl upravit...je to nějaká zásadní úprava?
nemám se na to radši vysrat a dát tam ověřennejch 15/48?teda jako nevim, jaky ma b12 original převod, ale snažit se zlehčit převod tím že přidáváš dopředu zuby, je jaksi proti logice ne?
jo tak už to vim...15/45...
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/fi … rratio.pdf
těch 16 zubů dopředu sem myslel z toho hldiska aby pak bylo možný jít na 15 protože 14 j pre málo a rychlejc vodejde řetěz
...relativní kochač...
Re: sekundární převod B12
VikecB12 psal:Šel bych max do 15/47 cokoliv víc je myslím už akorát pro strýtfajtry. Co z toho,že budeš točit kvalt za kvaltem a rychlost furt nikde...
to určitě ne é. jede to furt hesky, akorát ti začne opčas chybět šestka:o) jak sem to prohodil, přijde mi to takové zábavnější, hravější, on se dokonce změní i zvuk, tím, že to zabírá jináč a co si budeme povídat, na eNku přes 220 už je vo ničom a tady je výhoda, že to zrychlení je tam vokamžitě
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: sekundární převod B12
nety psal:Billy psal:ja mam 14/45 a parada
a co řetěz good? Sem si taky vygooglil, že to kujví řetez. Reálná zkušenost je jaká?
...votpovim ti za zrzka, bo to mam stejně a můžu ti říct, že se nemusíš vo řetěz bát...a f poctatě pouhou výměnou kolečka za pár korun docílíš toho samýho jako při převodu 15/48, gde je investice vječí...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 03.04.2013 20:49:03 Offline |
Re: sekundární převod B12
nety psal:Billy psal:ja mam 14/45 a parada
a co řetěz good? Sem si taky vygooglil, že to kujví řetez. Reálná zkušenost je jaká?
to povídala stará Blažková v sámošce,ne?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Honzik8719 (Člen) 03.04.2013 21:27:54 Offline |
Re: sekundární převod B12
VikecB12 psal:Luk psal:bavi me, ze dva lidi, co si koupili motorku na 200 km, jeste na ni nejeli, uz resi naprosto nezbytnou zmenu prevodu
A než provedou změnu převodu,proběhne změna majitele
kdepak, nevim co plánuje Nety,ale já to budu mít doma dloooouho,už teď je to škoda prodávat a to sem ještě nezačal tunit
...relativní kochač...
Re: sekundární převod B12
Honzik8719 psal:tomasNJ psal:Honzik8719 psal:už sem to tlačítko hledat skoro zavařil...přemejšlim vo změně převodu ač sem se se serií ještě pořádně nesvezl, ale sem "zhejčkanej" z kosmostrojů a změna převodu víc do síly tu je prezentovaná jako super záležitost...
co sem vyčetl tak tu spousta jezdí 15/48, přemejšlel sem, že bych dal 16/50 abych pak případně mohl jít ještě s pastrokem o zub dolu, ale co sem vyčetl tak je zase trabl tam nacpat pod dekl větší kolečko než 15 zubů a že je třeba dekl upravit...je to nějaká zásadní úprava?
nemám se na to radši vysrat a dát tam ověřennejch 15/48?teda jako nevim, jaky ma b12 original převod, ale snažit se zlehčit převod tím že přidáváš dopředu zuby, je jaksi proti logice ne?
jo tak už to vim...15/45...
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/fi … rratio.pdftěch 16 zubů dopředu sem myslel z toho hldiska aby pak bylo možný jít na 15 protože 14 j pre málo a rychlejc vodejde řetěz
Stále nějak nechápu proč si tam chtěl cpát tu 16?
..." hldiska aby pak bylo možný jít na 15"... dyt tam tu 15 přece máš...
tabulka gear ratio je vyborná a pomůže špekulovat...
já třeba jezdím 18/48 místo origo 43...
ale věz... dávat větší pastorek je kontraproduktivní... ledaže bys měl touhu vozit vzadu rozetu z kombajna mít kilometrový řetaz
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: sekundární převod B12
tomasNJ psal:Honzik8719 psal:tomasNJ psal:
teda jako nevim, jaky ma b12 original převod, ale snažit se zlehčit převod tím že přidáváš dopředu zuby, je jaksi proti logice ne?
jo tak už to vim...15/45...
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/fi … rratio.pdftěch 16 zubů dopředu sem myslel z toho hldiska aby pak bylo možný jít na 15 protože 14 j pre málo a rychlejc vodejde řetěz
Stále nějak nechápu proč si tam chtěl cpát tu 16?
..." hldiska aby pak bylo možný jít na 15"... dyt tam tu 15 přece máš...
tabulka gear ratio je vyborná a pomůže špekulovat...
já třeba jezdím 18/48 místo origo 43...
ale věz... dávat větší pastorek je kontraproduktivní... ledaže bys měl touhu vozit vzadu rozetu z kombajna mít kilometrový řetaz
a nenudíš se na konci cílovky?
Gruene Hoelle und volle Beschleunigung :-)
Honzik8719 (Člen) 03.04.2013 22:57:18 Offline |
Re: sekundární převod B12
tomasNJ psal:Honzik8719 psal:tomasNJ psal:
teda jako nevim, jaky ma b12 original převod, ale snažit se zlehčit převod tím že přidáváš dopředu zuby, je jaksi proti logice ne?
jo tak už to vim...15/45...
http://www.jtsprockets.com/fileadmin/fi … rratio.pdftěch 16 zubů dopředu sem myslel z toho hldiska aby pak bylo možný jít na 15 protože 14 j pre málo a rychlejc vodejde řetěz
Stále nějak nechápu proč si tam chtěl cpát tu 16?
..." hldiska aby pak bylo možný jít na 15"... dyt tam tu 15 přece máš...
tabulka gear ratio je vyborná a pomůže špekulovat...
já třeba jezdím 18/48 místo origo 43...
ale věz... dávat větší pastorek je kontraproduktivní... ledaže bys měl touhu vozit vzadu rozetu z kombajna mít kilometrový řetaz
no tak ověřený je 14/45 a 15/48 a já myslel že bych dal 16/50 a pak se případně vrátil ještě na 15/50,ale mrdám to dám 14/45 a pak kdyžtak zvětšim rozetu...
...relativní kochač...
Re: sekundární převod B12
Luk psal:bavi me, ze dva lidi, co si koupili motorku na 200 km, jeste na ni nejeli, uz resi naprosto nezbytnou zmenu prevodu
já už to tam tak mam vykuněný, tak jen jestli to nevrátit do originálu Snad i zůstane doma, je na něj hezkej pohled.
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: sekundární převod B12
Honzik8719 psal:tomasNJ psal:Honzik8719 psal:
těch 16 zubů dopředu sem myslel z toho hldiska aby pak bylo možný jít na 15 protože 14 j pre málo a rychlejc vodejde řetězStále nějak nechápu proč si tam chtěl cpát tu 16?
..." hldiska aby pak bylo možný jít na 15"... dyt tam tu 15 přece máš...
tabulka gear ratio je vyborná a pomůže špekulovat...
já třeba jezdím 18/48 místo origo 43...
ale věz... dávat větší pastorek je kontraproduktivní... ledaže bys měl touhu vozit vzadu rozetu z kombajna mít kilometrový řetazno tak ověřený je 14/45 a 15/48 a já myslel že bych dal 16/50 a pak se případně vrátil ještě na 15/50,ale mrdám to dám 14/45 a pak kdyžtak zvětšim rozetu...
díval ses do tej tabulky?
14/45 a 15/48 je to samé, 16/50 je to samé co 15/47 akorát teda s kratším řetězem..
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Honzik8719 (Člen) 03.04.2013 23:55:34 Offline |
Re: sekundární převod B12
tomasNJ psal:Honzik8719 psal:tomasNJ psal:
Stále nějak nechápu proč si tam chtěl cpát tu 16?
..." hldiska aby pak bylo možný jít na 15"... dyt tam tu 15 přece máš...
tabulka gear ratio je vyborná a pomůže špekulovat...
já třeba jezdím 18/48 místo origo 43...
ale věz... dávat větší pastorek je kontraproduktivní... ledaže bys měl touhu vozit vzadu rozetu z kombajna mít kilometrový řetazno tak ověřený je 14/45 a 15/48 a já myslel že bych dal 16/50 a pak se případně vrátil ještě na 15/50,ale mrdám to dám 14/45 a pak kdyžtak zvětšim rozetu...
díval ses do tej tabulky?
14/45 a 15/48 je to samé, 16/50 je to samé co 15/47 akorát teda s kratším řetězem..
to vim i bez tabulky a těch 16 tam bylo abych mohl jít kolečkem na 15 při rozetě 50 aby se nelámal řetěz což už teď vim, že je píčovina
...relativní kochač...
Re: sekundární převod B12
Filous psal:nety psal:Billy psal:ja mam 14/45 a parada
a co řetěz good? Sem si taky vygooglil, že to kujví řetez. Reálná zkušenost je jaká?
...votpovim ti za zrzka, bo to mam stejně a můžu ti říct, že se nemusíš vo řetěz bát...a f poctatě pouhou výměnou kolečka za pár korun docílíš toho samýho jako při převodu 15/48, gde je investice vječí...
jak rika Filous, kein strees
Re: sekundární převod B12
nety psal:Luk psal:bavi me, ze dva lidi, co si koupili motorku na 200 km, jeste na ni nejeli, uz resi naprosto nezbytnou zmenu prevodu
já už to tam tak mam vykuněný, tak jen jestli to nevrátit do originálu Snad i zůstane doma, je na něj hezkej pohled.
Já ti nevím, nějak se mě tomu nechce úplně věřit
Řikal si něco o Guzzině né Do jara je ještě určitě chvilka, takže třeba...
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Re: sekundární převod B12
tomasNJ psal:Honzik8719 psal:tomasNJ psal:
Stále nějak nechápu proč si tam chtěl cpát tu 16?
..." hldiska aby pak bylo možný jít na 15"... dyt tam tu 15 přece máš...
tabulka gear ratio je vyborná a pomůže špekulovat...
já třeba jezdím 18/48 místo origo 43...
ale věz... dávat větší pastorek je kontraproduktivní... ledaže bys měl touhu vozit vzadu rozetu z kombajna mít kilometrový řetazno tak ověřený je 14/45 a 15/48 a já myslel že bych dal 16/50 a pak se případně vrátil ještě na 15/50,ale mrdám to dám 14/45 a pak kdyžtak zvětšim rozetu...
díval ses do tej tabulky?
14/45 a 15/48 je to samé, 16/50 je to samé co 15/47 akorát teda s kratším řetězem..
...maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )
hlemejzd999 (Člen) 04.04.2013 12:39:15 Offline |
Re: sekundární převod B12
Mour psal:tomasNJ psal:Honzik8719 psal:
no tak ověřený je 14/45 a 15/48 a já myslel že bych dal 16/50 a pak se případně vrátil ještě na 15/50,ale mrdám to dám 14/45 a pak kdyžtak zvětšim rozetu...díval ses do tej tabulky?
14/45 a 15/48 je to samé, 16/50 je to samé co 15/47 akorát teda s kratším řetězem.....maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )
muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Honzik8719 (Člen) 04.04.2013 12:48:37 Offline |
Re: sekundární převod B12
hlemejzd999 psal:Mour psal:tomasNJ psal:
díval ses do tej tabulky?
14/45 a 15/48 je to samé, 16/50 je to samé co 15/47 akorát teda s kratším řetězem.....maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )
muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?
protože z 14/45 jít na 13/45 je píčovina tak jdeš z 15/48 na 14/48
...relativní kochač...
Re: sekundární převod B12
Honzik8719 psal:hlemejzd999 psal:Mour psal:
...maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?
protože z 14/45 jít na 13/45 je píčovina tak jdeš z 15/48 na 14/48
to chceš jezdit po zadním aji na šestku?
Gruene Hoelle und volle Beschleunigung :-)
Re: sekundární převod B12
hlemejzd999 psal:Mour psal:tomasNJ psal:
díval ses do tej tabulky?
14/45 a 15/48 je to samé, 16/50 je to samé co 15/47 akorát teda s kratším řetězem.....maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )
muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?
...tag po lopatě...15/45 je origo...dyš chce něgdo ušetřit, koupí za tři kila 14tkový kolečko, vymění ho a je spokojenej parchant, ofšem sou i tací, kerý sou hauři, tag nechaj to 15tkový kolečko jako je f origu a k němu dokoupjej za sedum kil rozetu se 48 zubama, pag zjistěj že maj krátkej řetěs, tag koupjej za další pjetikilo novou spojku řetězu+jeden článek, celý to půl dne montujou a pag machrujou, že jim to de na bejka bes spojkování...kapišto???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: sekundární převod B12
Filous psal:hlemejzd999 psal:Mour psal:...maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )
muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?
...tag po lopatě...15/45 je origo...dyš chce něgdo ušetřit, koupí za tři kila 14tkový kolečko, vymění ho a je spokojenej parchant, ofšem sou i tací, kerý sou hauři, tag nechaj to 15tkový kolečko jako je f origu a k němu dokoupjej za sedum kil rozetu se 48 zubama, pag zjistěj že maj krátkej řetěs, tag koupjej za další pjetikilo novou spojku řetězu+jeden článek, celý to půl dne montujou a pag machrujou, že jim to de na bejka bes spojkování...kapišto???
A pak ještě existuje skupina, která se neškrábe pravou rukou za levým uchem a změnu převodu si nechají na výměnu řetězové sady. Při nákupu si po moravsku řeknou o povinnou slevu a je jim úplně jedno jakou rozetu, kolečko nebo délku řetězu potřebují bo to stejně koupí za tašku hrušek komplet.
aplikovat tebou popsaný způsob, tak se s tím rozhodně nechlubím a zarytě mlčím, nepřiznám se ani za nic
Re: sekundární převod B12
ABik psal:Filous psal:hlemejzd999 psal:
muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?...tag po lopatě...15/45 je origo...dyš chce něgdo ušetřit, koupí za tři kila 14tkový kolečko, vymění ho a je spokojenej parchant, ofšem sou i tací, kerý sou hauři, tag nechaj to 15tkový kolečko jako je f origu a k němu dokoupjej za sedum kil rozetu se 48 zubama, pag zjistěj že maj krátkej řetěs, tag koupjej za další pjetikilo novou spojku řetězu+jeden článek, celý to půl dne montujou a pag machrujou, že jim to de na bejka bes spojkování...kapišto???
A pak ještě existuje skupina, která se neškrábe pravou rukou za levým uchem a změnu převodu si nechají na výměnu řetězové sady. Při nákupu si po moravsku řeknou o povinnou slevu a je jim úplně jedno jakou rozetu, kolečko nebo délku řetězu potřebují bo to stejně koupí za tašku hrušek komplet.
aplikovat tebou popsaný způsob, tak se s tím rozhodně nechlubím a zarytě mlčím, nepřiznám se ani za nic
...no jó, dyš mi z Evropy neumíme po morafsku usmlouvat cenu ...tagže si koupíme za standartní cenu to 14tkový kolečko, za dvacet minut máme hotovo i se škrábánim levou rukou na koulích a dyš se nám to nelíbí, tag tam spátky vrznem tu 15tku a sme spokojený parchanti
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: sekundární převod B12
VikecB12 psal:No jo,ale vaše standartní cena je jako ta naše usmlouvaná,západ nás bere na hůl a dojí nás co to de Kde by se tam jinak furt ty prachy braly
Mě do toho netahej já smlouvám moravskou slevu ze zápaďáckých supercen
Filous:
Kdo jednou zkusil 15/48, tak se k originálu nevrací
Re: sekundární převod B12
ABik psal:VikecB12 psal:No jo,ale vaše standartní cena je jako ta naše usmlouvaná,západ nás bere na hůl a dojí nás co to de Kde by se tam jinak furt ty prachy braly
Mě do toho netahej já smlouvám moravskou slevu ze zápaďáckých supercen
Filous:
Kdo jednou zkusil 15/48, tak se k originálu nevrací
no jistěěěě
a jináč, jen subjektivní pocit, ně sa to zkrátka líbí víc těch 48, než ubírat na pastorku kerej už tak je malej. prostě mám taký pocit, že dyš uberu zuba na předku, tak ty ostatní dostávají věčí nakládačku, navíc řetaz je tag ňak zakrůcenej, prostě nejni to vono. Ale uznávám, že to nemám ničím podložené a je to čistě můj pocit
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: sekundární převod B12
a sou ješte tací co už v základu jim dře řetaz o gumové vodítko tak tu osumnáctku tam prostě musí nechat... a dohnat zbytek na rozetě...
a tedka jim do toho nigdo tak velkou rozetu v serii nedělá, tak se musí dívat u kámošů banditů a jednu banditácku rozetu si kupit a upravit... ano, je to tak... je to koldanova vosumaštyricitka
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
hlemejzd999 (Člen) 04.04.2013 23:03:30 Offline |
Re: sekundární převod B12
Filous psal:hlemejzd999 psal:Mour psal:
...maj recht vašnosto...mě kdysi říkal pan mechanik, co mě trošku jako kluka přitách k motorkám, že jeden zub vpředu je to samé co tři vzadu ( jednalo se o kolečka na Pionýry mylím, že místo origo 14 se dávala po městě 13 a na dálkovou jsme dali na větčí rychlost 15 )muzete mi to nekdo jeste jednou prosimvás vysvětlit ? kdyz 14/45 je stejné jako 15/48 , proc tam nekdo cpe teda tech 15/48 ? proc tam nenecha teda tech 14/45 ?
...tag po lopatě...15/45 je origo...dyš chce něgdo ušetřit, koupí za tři kila 14tkový kolečko, vymění ho a je spokojenej parchant, ofšem sou i tací, kerý sou hauři, tag nechaj to 15tkový kolečko jako je f origu a k němu dokoupjej za sedum kil rozetu se 48 zubama, pag zjistěj že maj krátkej řetěs, tag koupjej za další pjetikilo novou spojku řetězu+jeden článek, celý to půl dne montujou a pag machrujou, že jim to de na bejka bes spojkování...kapišto???
aha, aha tak ted sem to pochopil ....snad ...
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: sekundární převod B12
já dneska chtěl dotáhnout řetěz, protože to viselo k zemi jak šourek, a zjistil jsem že je nerovnoměrně vytahanej, takže objednám celou sadu... stejně je tam po 36tkm ještě původní... přitom zuby jsou v pořádku jak na rozetě, tak vepředu (zdaj se)
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/9849 … -0004.html
Re: sekundární převod B12
yebat psal:já dneska chtěl dotáhnout řetěz, protože to viselo k zemi jak šourek, a zjistil jsem že je nerovnoměrně vytahanej, takže objednám celou sadu... stejně je tam po 36tkm ještě původní... přitom zuby jsou v pořádku jak na rozetě, tak vepředu (zdaj se)
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/9849 … -0004.html
...tos řeks pjekně..."zdaj se"
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: sekundární převod B12
Filous psal:yebat psal:já dneska chtěl dotáhnout řetěz, protože to viselo k zemi jak šourek, a zjistil jsem že je nerovnoměrně vytahanej, takže objednám celou sadu... stejně je tam po 36tkm ještě původní... přitom zuby jsou v pořádku jak na rozetě, tak vepředu (zdaj se)
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/9849 … -0004.html...tos řeks pjekně..."zdaj se"
staci to zleva lehce pilnikem pribrusit a mas to do cirkularky jak delany
K.a.s.y.m. (Člen) 05.04.2013 14:23:11 Offline |
Re: sekundární převod B12
Filous psal:yebat psal:já dneska chtěl dotáhnout řetěz, protože to viselo k zemi jak šourek, a zjistil jsem že je nerovnoměrně vytahanej, takže objednám celou sadu... stejně je tam po 36tkm ještě původní... přitom zuby jsou v pořádku jak na rozetě, tak vepředu (zdaj se)
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/9849 … -0004.html...tos řeks pjekně..."zdaj se"
hele e nezbytne.kdyz jsem koupil tenkrat B6 tak mela retez taky na sracku vytahanej a jak kolecko tak rozeta byli netknuty a dalsi retez na tom najel asi 33 tis. ale je to o individualnim posouzeni.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: sekundární převod B12
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:yebat psal:já dneska chtěl dotáhnout řetěz, protože to viselo k zemi jak šourek, a zjistil jsem že je nerovnoměrně vytahanej, takže objednám celou sadu... stejně je tam po 36tkm ještě původní... přitom zuby jsou v pořádku jak na rozetě, tak vepředu (zdaj se)
http://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/9849 … -0004.html...tos řeks pjekně..."zdaj se"
hele e nezbytne.kdyz jsem koupil tenkrat B6 tak mela retez taky na sracku vytahanej a jak kolecko tak rozeta byli netknuty a dalsi retez na tom najel asi 33 tis. ale je to o individualnim posouzeni.
...já dal taky na B6 na origo rozetě dva řetězy, kolečka ne ...na B12 jedenapůl řetězu ...tagže netvrdim, že s řetězem musí jít nutně i rozeta, ale zuby budou po 36t zaručeně jetý
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: sekundární převod B12
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Filous psal:
...tos řeks pjekně..."zdaj se"hele e nezbytne.kdyz jsem koupil tenkrat B6 tak mela retez taky na sracku vytahanej a jak kolecko tak rozeta byli netknuty a dalsi retez na tom najel asi 33 tis. ale je to o individualnim posouzeni.
...já dal taky na B6 na origo rozetě dva řetězy, kolečka ne ...na B12 jedenapůl řetězu ...tagže netvrdim, že s řetězem musí jít nutně i rozeta, ale zuby budou po 36t zaručeně jetý
schválně to nafotim, až se k tomu dostanu...
Re: sekundární převod B12
yebat psal:Filous psal:K.a.s.y.m. psal:
hele e nezbytne.kdyz jsem koupil tenkrat B6 tak mela retez taky na sracku vytahanej a jak kolecko tak rozeta byli netknuty a dalsi retez na tom najel asi 33 tis. ale je to o individualnim posouzeni....já dal taky na B6 na origo rozetě dva řetězy, kolečka ne ...na B12 jedenapůl řetězu ...tagže netvrdim, že s řetězem musí jít nutně i rozeta, ale zuby budou po 36t zaručeně jetý
schválně to nafotim, až se k tomu dostanu...
...s fotky a vokem poznáš piču ...porovnej starou s novou přiloženim na sebe
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr