Nejsi přihlášen
Místní znalci Mitsubishi
Uvažuju o obměně vozovýho parku vozidlem Mitsubishi Pajero Sport r.v. tak 2000-2004 s motorem 2,5TD, můžete mi někdo z místních znalců o tom autě něco napsat? Jestli má nějaký mouchy, na co si dát pozor při koupi, co zkontrolovat. Kdybyste někdo dokázal zjistit nějaké informace podle VINu (výbava, servis, km), bylo by to super. Nebo je lepší Pajero s motorem 3,2 DI-D?
My letci máme ocelové ptáky...
Re: Místní znalci Mitsubishi
Zdenousek psal:Uvažuju o obměně vozovýho parku vozidlem Mitsubishi Pajero Sport r.v. tak 2000-2004 s motorem 2,5TD, můžete mi někdo z místních znalců o tom autě něco napsat? Jestli má nějaký mouchy, na co si dát pozor při koupi, co zkontrolovat. Kdybyste někdo dokázal zjistit nějaké informace podle VINu (výbava, servis, km), bylo by to super. Nebo je lepší Pajero s motorem 3,2 DI-D?
9-13 let stary auto japonský auto bude schnilý.V Práci máme na dožití Nissan Pick- up 11let starý kupovaný námi nový, pravidelný servis.Motor, převodovka nikdy se nic neposralo má najeto cca 270 tis.Poslední 3 roky kasička.Pružiny,tlumiče,oprava koroze,přední náprava čepy.Micina na tom bude hodně podobně protože v těchto letech japonci neoplývají antikorozní ochranou.
Re: Místní znalci Mitsubishi
včera jsem se byl na dva kouknout, jeden r.v.2000 se mi docela líbil, druhej 2003 v začínající (podle mě už nezastavitelný) fázi koroze, oba najeto do 140tkm, nevim...zatim to nechávám bejt, třeba se rozhoupu, až tu 2000 zlevní
My letci máme ocelové ptáky...
Re: Místní znalci Mitsubishi
Zdenousek psal:včera jsem se byl na dva kouknout, jeden r.v.2000 se mi docela líbil, druhej 2003 v začínající (podle mě už nezastavitelný) fázi koroze, oba najeto do 140tkm, nevim...zatim to nechávám bejt, třeba se rozhoupu, až tu 2000 zlevní
Jdi od toho radím ti dobře, provozní náklady jsou vysoký.Tyhle auta se kupujou na firmu k práci pokud to tak máš tak možná,ale určitě ne takhle starý.Sám mám Jeep Cherokee 2,5 crd tak vím o čem mluvím. V práci ještě Nissan 2,7 terrano a Mitsubishi L 200 teď nový.
Re: Místní znalci Mitsubishi
Gruene Hoelle und volle Beschleunigung :-)
Re: Místní znalci Mitsubishi
Pajero sport je dobrý auto starý koncepce,tj. motor a převodovka jsou při normálním
zacházení nesmrtelný,karoserie hnije TD je ale dost citlivý na zacházení,když to někdo moc honí,občas pukne hlava.. Ale to dělají všechny velký diesely v rukou iditů
Pokud najdeš nějaký,který netahali moc do bláta,bude ok,jinak bude schnilý..
Tím myslím nejen karoserii,ale i podvozek.. Je to na rámu,tak to snese lecos,
ale při opravě čehokoli se připrav na celkem drahý ND..
Pajero 3-2DI-D je novější,víc ojebaný,poruchovější a dražší..První modely měly problémy s přední nápravou,ložiskama a spojkou.. blbě se schání druhovýrobový ND,
jsou celkově drahý a platí totéž co o sportce,pokud jezdí v blátě je schnilý.. Průser
bejvá schnilý uložení zadních ramen,jsou tam excentry a pokud schnijou v jiný poloze
než správný,auto žvejká a ojíždí pryže.. oprava je cenově nemožná..
S motorem problémy nejsou,jen občas odchází palivový čerpadlo,ale závada je řešitelná,většinou,za pár korun.. Dělali jsme několik převodovek,klasiku i AT,
ale to holt patří k věci..
Problém těhle aut je,že nejspíš neseženeš dobrou ojetinu.. Každej kdo to má,
za tím něco brutálního vláčí,jezdí s tím po lese,nebo po poli.. A pro podnikatelský
paničky to není dost nóbl,tak nenajdeš auto ježděný z krámu do krámu..
když při koupi šlápneš vedle,jsi v prdeli,cenově se z toho posereš.. já si pěstuju
jednoho kamaráda doktora,kterej jezdí jen po silnici,až to bude prodávat,doufám,
že se k tomu dostanu klidně si takovej vůz koupím,ale sakra musím vědět
kdo s ním jezdil,v bazaru bych to nekoupil ani omylem..
...a bude hůř!
Re: Místní znalci Mitsubishi
karlos100 psal:Pajero sport je dobrý auto starý koncepce,tj. motor a převodovka jsou při normálním
zacházení nesmrtelný,karoserie hnije TD je ale dost citlivý na zacházení,když to někdo moc honí,občas pukne hlava.. Ale to dělají všechny velký diesely v rukou iditů
Pokud najdeš nějaký,který netahali moc do bláta,bude ok,jinak bude schnilý..
Tím myslím nejen karoserii,ale i podvozek.. Je to na rámu,tak to snese lecos,
ale při opravě čehokoli se připrav na celkem drahý ND..
Pajero 3-2DI-D je novější,víc ojebaný,poruchovější a dražší..První modely měly problémy s přední nápravou,ložiskama a spojkou.. blbě se schání druhovýrobový ND,
jsou celkově drahý a platí totéž co o sportce,pokud jezdí v blátě je schnilý.. Průser
bejvá schnilý uložení zadních ramen,jsou tam excentry a pokud schnijou v jiný poloze
než správný,auto žvejká a ojíždí pryže.. oprava je cenově nemožná..
S motorem problémy nejsou,jen občas odchází palivový čerpadlo,ale závada je řešitelná,většinou,za pár korun.. Dělali jsme několik převodovek,klasiku i AT,
ale to holt patří k věci..
Problém těhle aut je,že nejspíš neseženeš dobrou ojetinu.. Každej kdo to má,
za tím něco brutálního vláčí,jezdí s tím po lese,nebo po poli.. A pro podnikatelský
paničky to není dost nóbl,tak nenajdeš auto ježděný z krámu do krámu..
když při koupi šlápneš vedle,jsi v prdeli,cenově se z toho posereš.. já si pěstuju
jednoho kamaráda doktora,kterej jezdí jen po silnici,až to bude prodávat,doufám,
že se k tomu dostanu klidně si takovej vůz koupím,ale sakra musím vědět
kdo s ním jezdil,v bazaru bych to nekoupil ani omylem..
díky za drahocenné informace
My letci máme ocelové ptáky...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr