Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Problém s nabíjením akumulátoru

MirekK (Nový člen)
10.04.2007 12:01:32
Offline

Problém s nabíjením akumulátoru

Ahoj,

koupil jsem si nabíječku autobaterií BOSCH Battmax 6A a snažil jsem se s ní dobít můj vybitý (asi úplně, nechal sem svítit světla) akumulátor, ale nabíječka se chovala divně, v cca 20 sekundových intervalech se neustále vypínala a zapínala. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Někdo mi tvrdil, že to co sem si koupil není nabíječka ale spíš DOBÍJEČKA a že mi to ta nabíječka dělala proto, že byl akumulátor hodně vybitý. Máte někdo podobné zkušenosti? Prosím o radu a pomoc, děkuji.

Mirek

Mirass (Člen)
10.04.2007 12:47:22
Offline

Re: Problém s nabíjením akumulátoru

nevím,ale asi bych si o tom promluvil s tím,kdo ti ji prodalidontknow

Lukasiny (Člen)
10.04.2007 13:09:07
Offline

Re: Problém s nabíjením akumulátoru

to je gelovka? Jestli jo, tak stačí aby byla 2měsíce vybitá a můžeš ji vyhodit !


Mozek má cenu chránit v případě, že jezdíš s mozkem v helmě.
Billy (Člen)
11.04.2007 07:06:41
Offline

Re: Problém s nabíjením akumulátoru

POkud neumi nabijet 0,8 amperama a pokud ti tam pere vic tak gelovku znicis !! na gelovce treba mas napsany nabijet 0,8Ax10h a podobne podle kapacity, kdyztak me opravte a kamenujte surprised


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
jiri50 (Člen)
11.04.2007 09:39:37
Offline

Re: Problém s nabíjením akumulátoru

Koupil jsem taky nabíječku 6A a při úplně vybité baterii do auta v ní odcházely pojistky. Šel jsem k prodejci a on po delší době vysvětlování pochopil, že to není nabíječka a v návodu mají chybu ať už úmyslnou nebo ne a tím mne uvedli v omyl. Vrátil peníze, protože po shlédnutí jejich sortimentu jsem ho ujistil, že tam žádnou nabíjčku v rozumné cenové relaci nemají.


jsem pomalejší - ale ne vždy
losmiros (Člen)
11.04.2007 11:31:12
Offline

Re: Problém s nabíjením akumulátoru

podle mě: když máš jeden článek upně KO, tak asi každá nabíječka už má problémy s nabíjením, páč už to má asi pro ni velkej odpor. aspoň tak jsem to měl jááá


jinak o gelovkách: už to tady párkrát bylo, kluci kurva gelovky jsou drahý podle toho většinou poznáte že je to gelovka, rozhodně do motorky nestojí kolem 1500. až jsem vysvětlil prodavačovi, že gelovku co mi chce prodat není gelová, že je rounová, a shodli jsme se na tom, tak mi vesele naúčtuje varta gel... lidi jsou jak praštění. Gelová baterie má jeden článek, je to takovej plát kterej je stočenej do šneka, takže žádnejch 6 článků. Gelovky mají větší startovací proud,takže se vyplatí do nějakýho disla a v zimě, a když ji vybijete do mrtě tak ji to moc navadí jako normální baterie.
a ty naše bezúdržbové baterie YTX-9BS, ať už Varta, Yuasa se musí nabíjet malým proudem po určitou dobu, aby se nepřehřála a neodešla do věčných lovišť.

uf tak doufám, že je to trochu jasný, jdu na oběd


on the road

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr