Nejsi přihlášen
"loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
Zdárec,
sem vlastníkem B6 r.v. 2001 a mám dotaz ohledně řazení. Když řadim z 1 na 2 a mám tam tak 10k otáček, tak v tom tak jako trochu víc cvakne než pak při řazení dalších rychlostí.
Je pravdou, že spojka mi zabírá hodně na konci, ale zabírá. Oleje mám dost.
Ptám se jen proto, jestli je to relativně normální nebo můžu čekat nějakej prů*er...
Dneska se mi třeba stalo, že sem zařadil z 1 na 2 a po asi 10 metrech 2-jka vyskočila na neutrál. Ale to se mi stalo jen jednou - tak sem snad jen špatně přeřadil...
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Spidermila (Člen) 12.04.2007 00:10:11 Offline |
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
Myslím, že lupnutí je zcela normální. Pamatuj, že to není auto.
Však se s tím řadit naučíš tak, aby to dělalo menší huk.
A vyskakující rychlost? Jak se to nestává pravidelně, tak bych to neřešil.
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
Thx - sem z toho trochu vyplašenej - přesně, srovnávám s autem
Nerad bych třeba zku*vil převodovku - třeba díky tomu, že spojka zabírá hodně na konci a já jezdím...
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Spidermila (Člen) 12.04.2007 00:16:01 Offline |
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
Občas se mi taky zadaří nejak hůř zařadit. Chce to jen najít správný grif a jde to pěkně a bez lupnutí.
Jako ten borec, co rozbíjel atom olova... věděl, že se do toho musí nějak uhodit. Jen nevěděl, jak je to správně
Spidermila (Člen) 12.04.2007 00:21:41 Offline |
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
spidys psal:No a můžu tím stylem, kterej teď mám něco zku*vit?
Pochybuju.
Spidermila (Člen) 12.04.2007 00:26:22 Offline |
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
Někteří řadí občas i bez spojky. Sice ne z jedničky na dvojku, ale řadí.
Vážně bys s tím neměl nic udělat, když normálně řadíš.
Pokud nevytočíš 1, zmáčkeš spojku, necháš klesnout otáčky, a pak tam rveš 2. To by šlo asi špatně. Nezkoušel jsem to
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
No připadá mi, že řadim normálně, ale přece v tom cvakne víc než při řazení jinejch rychlostí...
Nečekám až otáčky klesnou - ale pokud chci trochu ujet a točim tu jedničku třeba na těch 10k otáček, tak pak povolim plyn, vymáčknu spojku (asi tak ve stejnej okamžik) a řadim za 2 - celej proces může trvat tak 1 - 2 vteřiny...
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
Kelly01 psal:Dal jsem 260..
Ve Warťasu 900 byly 3 kvalty bez synchronu..
A kdo najezil pár let se starýma náklaďákama problémy nemá
...mels vonobezku woe, nemusels radit (z kopce)
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
cus, mě to lupne taky-dělá to od začátku a kupoval jsem funglovku. Samozřejmě nemohu posoudit, zda mi to lupe stejně jak tobě.
Jinak se mi občas stává, že jako by nedořadim nebo co. Nahoru řadim bez spojky a tu a tam jakoby tam skočil neutrál nebo nedoskočila rychlost. Motor se nachvíli rozeřve, tak to tam musím kopnout znova. Dělá vám to taky?
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
já nevím,jezdíte na tom nebo posloucháte každej šramot? dyk je to stroj,s převodovkou,tak co čekáte,že to pojede potichu jak vláček ve dvou? já žádné lupnutí nikdy nezaznamenal,ani nedořazení stupně apod. To už byste mohli poslůchat chraštění kamínků pod pneumatikou wogové
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: "loupnutí" při přeřazení z 1 na 2
to cvaknutí mi dělá taky,nevím jestli stejně hlasitě,neřeš to nic tomu není je tam jen víc místa tím jak je tam neutrál,je možný,že tomu nerozumím,ale myslím si to tak.
Jeli tomu jinak nechám se poučit
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr