Nejsi přihlášen
K.a.s.y.m. (Člen) 01.10.2014 20:50:50 Offline |
Přestavba na E85
nemáte s tim v autě někdo zkušenost? Přemejšlim vo malý koloběžce na ježdění po městě a okolí a sehnat něco slušnýho na LPG za rozmně nelze tak uvažuju o Etanolu.
Našel jsem tohle http://2racing.cz/?action=detail&id … mp;catg=0#
jen si říkám jestli ta krabička neni něco jako uprava výkonu na banditu kde byli zalitý dva přestřižený kabely
jezdí na to někdo dělal někdo tuhle úpravu?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 02.10.2014 07:59:37 Offline |
Re: Přestavba na E85
Bratranek to mel ve starym mondeu a ve finale to stalo uplne za furt se mu to sralo nejelo to delalo to bordel.krabicka jak pises prodluzuje dobu vstriku.
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 09:49:50 Offline |
Re: Přestavba na E85
To je mi jasny ze to pojede do Favorita jsme to taky zkouseli.jde spis o to jak s tim pres zimu kvuli startum.protoze etanol potrebuje jiny pomer vzduch palivo nez u benzinu a pri nastaveni strikacky na benzin to jede v podstate na chudou smes kdyz tam mas etanol.proto se ptam na zkusenosti. Protoze ta krabicka by to mela nejak upravit.je otazka jestli to opravdu funguje protoze jsem cetl na netu ruzne nazory a nejlepsi by se jevila nejaka programovatelna ale zase neznam nikoho kdo by ji umel naladit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 02.10.2014 09:53:47 Offline |
Re: Přestavba na E85
Nemas lepsi koupit nejakyho pidi zdirba s podlitrovym motorem co zere hovno hovno nic a neresit ethanol.....
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 10:25:01 Offline |
Re: Přestavba na E85
Banditatom psal:Nemas lepsi koupit nejakyho pidi zdirba s podlitrovym motorem co zere hovno hovno nic a neresit ethanol.....
No to ja prave vyhlidnuty mam Fiata seicento 0,9litru po prvnim majiteli duchodci.to jezdi za malo samo o sobe cca 5,5 lit ale pokud by to fungovalo tak proc to nezkusit. Bylo by to jeste o tretinu levnejsi.proto se ptam na zkusenosti
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 02.10.2014 10:31:17 Offline |
Re: Přestavba na E85
K.a.s.y.m. psal:Banditatom psal:Nemas lepsi koupit nejakyho pidi zdirba s podlitrovym motorem co zere hovno hovno nic a neresit ethanol.....
No to ja prave vyhlidnuty mam Fiata seicento 0,9litru po prvnim majiteli duchodci.to jezdi za malo samo o sobe cca 5,5 lit ale pokud by to fungovalo tak proc to nezkusit. Bylo by to jeste o tretinu levnejsi.proto se ptam na zkusenosti
On ten ethanol sice levnejsi je ale co vim od lidi co to zkouseli tak sla spotreba o cca20%nahoru
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Přestavba na E85
K.a.s.y.m. psal:Banditatom psal:Nemas lepsi koupit nejakyho pidi zdirba s podlitrovym motorem co zere hovno hovno nic a neresit ethanol.....
No to ja prave vyhlidnuty mam Fiata seicento 0,9litru po prvnim majiteli duchodci.to jezdi za malo samo o sobe cca 5,5 lit ale pokud by to fungovalo tak proc to nezkusit. Bylo by to jeste o tretinu levnejsi.proto se ptam na zkusenosti
Parťáku, já to řešil u svého koncernového vozu VW Polo, spotřeba benzínu 5,5 l. Prodejce mi říkal, že spotřeba ethanolu bude navíc o cca do 1 l , takže 6,5 l , náklady na benzín na 100 km 200 Kč a náklady na Ethanol 170 Kč ...rozdíl 30 Kč na 100 km
...možná se to víc vyplatí u větších spotřeb, ale mě se to ekonomicky při mém ročním nájezdu nevyplatí.
PS: Prodejce je soused a možná nechce abychom se poškorpili
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 10:54:29 Offline |
Re: Přestavba na E85
Jo to vsechno je mi jasny. I jsem se docetl ze t taky nemusi byt az tolik s tou spotrebou kdyz se ta pridavna jednotka dobre naladi.no uvidim az neco koupim a podle spotrey to bud budu nebo nebudu resit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 11:25:58 Offline |
Re: Přestavba na E85
Jo to vim.problem je v to ze s ti bude jezdit hlavne Ivca a ta na tenhle zpusob tankovani nepristoupi protoze je to moc slozity
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Přestavba na E85
Zde snížíš náklady benzínu na celkové minimum:
http://www.volkswagen.cz/modely/e-up
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 12:37:52 Offline |
Re: Přestavba na E85
Libor nx psal:K.a.s.y.m. psal:Jo to vim.problem je v to ze s ti bude jezdit hlavne Ivca a ta na tenhle zpusob tankovani nepristoupi protoze je to moc slozity
Tak ty budeš tankovat a ona bude jezdit.
Od listopadu kdy se vraci do prace bude brat 2x tolik nez jak takze at si tankuje sama
to Partak:pri porizovacce ojetiny do 20 tis. Nez projezdim cenu ty elektro sracky tak budu prdet do hliny i kdyby to jezdilo za 10
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 02.10.2014 12:39:58 Offline |
Re: Přestavba na E85
To kasymoj: do jakeho fazola jsi to zkousel? Strikackovej nebo karbec? Asi to chci taky vyzkoset
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Přestavba na E85
Taky jsem měl šetřivou vlnu a zkoušel to do Báwečka.. V rozumným poměru dejme tomu 20l benzinu a 5l etanolu všechno funguje chytá..ovšem jednou tam semeno narvalo za 500,- benál a za 500 E85 a začalo řvát čerpadlo (který se prej může spálit lehce), chytalo to celkem ok ale nějak to moc nejelo..cukalo..
A co jsem tak vyčet, tak sice tenhle mehmet funguje, ale pořád se to jen hádá s ŘJ auta..takže tyhle dvě krabičky mezi sebou moc nespolupracujou a v podstatě to lze úspěšně nasuplovat tím, že ti někdo šikovnej přenastaví právě parametry v ŘJ a ušetříš za přiblblou krabičku..Ale to asi až u pořádnejch aut jako mám JÁ..
PURE NAKED BIKE!
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 14:23:54 Offline |
Re: Přestavba na E85
Banditatom psal:To kasymoj: do jakeho fazola jsi to zkousel? Strikackovej nebo karbec? Asi to chci taky vyzkoset
Do jednobodovky a s pomerem 2:1 ve prospech etanolu to fungovalo.ale nevim co by t udelalo v zime.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 14:28:16 Offline |
Re: Přestavba na E85
K.a.s.y.m. psal:Banditatom psal:To kasymoj: do jakeho fazola jsi to zkousel? Strikackovej nebo karbec? Asi to chci taky vyzkoset
Do jednobodovky a s pomerem 2:1 ve prospech etanolu to fungovalo.ale nevim co by t udelalo v zime.
Ftipny byloo kdyz jsem s ti prijel za mladou a prisla mi naproti k nastartovanymu autu.jeste nez jsem vylez z auta ta sem dostal vynadano ze ze me pekne tahne chlast je to tim lihem dosr cejtit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 02.10.2014 14:29:38 Offline |
Re: Přestavba na E85
Meloun psal:Taky jsem měl šetřivou vlnu a zkoušel to do Báwečka.. V rozumným poměru dejme tomu 20l benzinu a 5l etanolu všechno funguje chytá..ovšem jednou tam semeno narvalo za 500,- benál a za 500 E85 a začalo řvát čerpadlo (který se prej může spálit lehce), chytalo to celkem ok ale nějak to moc nejelo..cukalo..
A co jsem tak vyčet, tak sice tenhle mehmet funguje, ale pořád se to jen hádá s ŘJ auta..takže tyhle dvě krabičky mezi sebou moc nespolupracujou a v podstatě to lze úspěšně nasuplovat tím, že ti někdo šikovnej přenastaví právě parametry v ŘJ a ušetříš za přiblblou krabičku..Ale to asi až u pořádnejch aut jako mám JÁ..
Meloune ten pomer co jsi napsal ze funguje az ani michat nemusis takhle naredenej benzin mas uz rafinerie
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Přestavba na E85
Re: Přestavba na E85
Obcas beru 50/50 N95 E85, na dalnici na delsi cestu uplne vpohode, jen to chvilku po startu pocukava, tak 500m, jak se to natankuju uz do trosku rozjeteho auta tak no stress. Spotreba uplne stejna jako s cistym N95.
Ale na kratke pojizdky nic moc, hlavne to cukani za studena. Mozna se to od sebe v nadrzi docela separuje, takze se to cukani casem jen zhorsuje nez clovek zas dotankuje.
A jednou sem to mrzak nalil do B12 v Reichu, sem tenkrat ani nevedel co to je, ale hlavne ze to bylo levnejsi a moc se to masine nelibilo, never more
Jo a kara C200 kompressor 1999
zzzmrzlinar (Člen) 02.10.2014 22:13:40 Offline |
Re: Přestavba na E85
tankoval jsem to do staré Octávky 1,6i 1 ku 1 s benzínem asi tři měsíce než jsem jí prodal, ale jen když jsem hodně jezdil, nechtěl jsem aby to bylo v nádrži třeba měsíc, Jezdlo to úplně v pohodě, ale je fakt, že to bylo na jaře. V zimě by to asi hodně ztuhlo, proto prý mají ty přestavby předehřívání
Mak jsem to jednou natankoval jen tak zkusmo do skůtra s karburátorem, a to už nikdá neudělám. Sice jsem natankoval a od pumpy v pohodě odjel a ujel 100 kilometrů. Ale potom jsem měl problémy se startováním, ještě to celkem chytlo, ale vůbec to nechtělo jet, na přidání plynu to chcípalo a podobně, pak jak se to trochu ohřálo tak už to jelo.
Re: Přestavba na E85
zzzmrzlinar psal:tankoval jsem to do staré Octávky 1,6i 1 ku 1 s benzínem asi tři měsíce než jsem jí prodal, ale jen když jsem hodně jezdil, nechtěl jsem aby to bylo v nádrži třeba měsíc, Jezdlo to úplně v pohodě, ale je fakt, že to bylo na jaře. V zimě by to asi hodně ztuhlo, proto prý mají ty přestavby předehřívání
Mak jsem to jednou natankoval jen tak zkusmo do skůtra s karburátorem, a to už nikdá neudělám. Sice jsem natankoval a od pumpy v pohodě odjel a ujel 100 kilometrů. Ale potom jsem měl problémy se startováním, ještě to celkem chytlo, ale vůbec to nechtělo jet, na přidání plynu to chcípalo a podobně, pak jak se to trochu ohřálo tak už to jelo.
To sis spletl to předehřivání s přestavbou na řepkového olej u dieselu.U Ethanolu nic takovýho neni tam je pouze a jen úprava předstihu.Lih zvyšuje oktanovy číslo a klasickej motor s vysokým cislem než na co je nastavenej nedokáže pracovat.proto úprava předstihu.
Re: Přestavba na E85
nevím, školy nemám...
ale má to cenu to tam srát, když aby to aspoň trochu fungovalo, tak musí bejt poměr s malym mnozstvim etanolu?
stoji ta uspora za to?
s rizikem ze si dojebu auto
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: Přestavba na E85
Pičo co zatli tipec likérce drak tak je třeba namířit obchodní aktivity jinam
pokud to auto není na E85 upravený z výroby, přijdou mi všechny hokuspokusy naprosto lichý. Úspora tří stovek? za jak dlouho? za dva týdny? za měsíc? nevyjde líp rozšlapat krabičku cigeret tejdně?
*autor je militantní nekuřák
Strýcfajtr !!!
zzzmrzlinar (Člen) 03.10.2014 09:40:23 Offline |
Re: Přestavba na E85
Michal Dk psal:zzzmrzlinar psal:tankoval jsem to do staré Octávky 1,6i 1 ku 1 s benzínem asi tři měsíce než jsem jí prodal, ale jen když jsem hodně jezdil, nechtěl jsem aby to bylo v nádrži třeba měsíc, Jezdlo to úplně v pohodě, ale je fakt, že to bylo na jaře. V zimě by to asi hodně ztuhlo, proto prý mají ty přestavby předehřívání
Mak jsem to jednou natankoval jen tak zkusmo do skůtra s karburátorem, a to už nikdá neudělám. Sice jsem natankoval a od pumpy v pohodě odjel a ujel 100 kilometrů. Ale potom jsem měl problémy se startováním, ještě to celkem chytlo, ale vůbec to nechtělo jet, na přidání plynu to chcípalo a podobně, pak jak se to trochu ohřálo tak už to jelo.To sis spletl to předehřivání s přestavbou na řepkového olej u dieselu.U Ethanolu nic takovýho neni tam je pouze a jen úprava předstihu.Lih zvyšuje oktanovy číslo a klasickej motor s vysokým cislem než na co je nastavenej nedokáže pracovat.proto úprava předstihu.
JO TÁÁÁK, dík měl jsem v tom koukám slušnej bordel.
dokonce tady u nás na severu máme jeden pneuuservis, kterej když jsem u něj kpoval gumu na skůtra, tak mi nabízel PŘESTAVBU SKŮTRA NA ETHANOL!!! že prej mi udělá cenu, myslím že říkal něco vo 4 tisících říkal jsem mu, že při spotřebě 2 litry a najetech pár tisíc km (možná) ročně v to fakt nevidím jako kdovíjakej Tuzex.
Jinak ona by ta přestavba jako špatná nebyla, ale vzhledem ke zvýšení spotřeby o 20% je z řkněme 8,- Kč rozdílu jakože 4,-, takže o není kdovíco, ale co aspoň je nějakej prostor na špekulírování
Banditatom (Člen) 03.10.2014 11:04:27 Offline |
Re: Přestavba na E85
richie psal:Dumal jsem nad tím nedávno.... prej je to šetrnější pro motor?? (třeba někdo potvrdí/vyvrátí)
a že to VONÍ chlastem je snad výhoda, ne?
No moc setrne k motoru to nebude kdyz to rozezira urcite druhy tesneni
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Přestavba na E85
Sem to tady přelouskal a jedinej názor,co se mě jeví jako rozumnej je Lukův s Jelenem...
Žgrt má jezdit v naftě a víc neřešit,protože jiný rozumný řešení prostě není...
Mám v okolí 2 auta LPG a oboje dost velká tragédie. Jedno má nějakej starej systém,druhý fungl modernu. Serou se obje Vždycky když se s tym vezu,vracím se ve vspomínkách do doby Š120,protože jen ta dokázala stejně pocukávat,chcípat na semaforech a působit dojmem,že máš strach sundat nohu z plynu,protože nevíš,jestli bude vrčet Jo,vobě ty auta sou starý pasaty a jezdí to v tom plynu za krásnejch deset a to se vyplatí,když nafta jede za šest
Pak si necháš jednou za dva roky vyměnit nějakej ten filtr plynu,nějakou zpuchřelou hadicu,necháš za to v servisu dvojku a spokojeně odjíždíš,přískokem vpřed,vstříc dalším usporám
Kasyme,jakou čekáš reálnou ůsporu u auta,který jezdí do 6ti litrů? Kolik to najede ročně? 10 000km?
Jediný,co bych chtěl vyzkoušet,tak nějaký auto,co má CNG origo z výroby,tam by to mohlo fungovat a jezdit za málo.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 03.10.2014 12:49:38 Offline |
Re: Přestavba na E85
richie psal:Dumal jsem nad tím nedávno.... prej je to šetrnější pro motor?? (třeba někdo potvrdí/vyvrátí)
a že to VONÍ chlastem je snad výhoda, ne?
Lih ma v palivu zabranit antidetonacnimu horeni,ale to uz dneska eliminuji cidla klepani motoru takze jako prisada v podstate ztraci smysl.
Pro me by to smysl melo kdyz bych ho kupoval za cca 20 coz je oproti 37 za benzin dost rozdil,ale uvidim co koupim za auto
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Přestavba na E85
Kdyby ti auto bralo 5,5benzínu,tak při ročním nájezdu 10 000km projezdíš 20300kč
Kdyby bralo 6mixu 1:1 ,tak to za rok udělá 17500kč
Kdyby bralo 6,5 čistýho E85,tak projezdíš 13000kč
K tomu si připočítej "krabičku" a v zimě dlouhý točení startérem,kterej ti odkráči do věčnejch lovišť a budeš ho v BAESu za čtyřku repasovat a ještě pořídíš novou,silnější baterku,aby to trochu kloudně zamotalo a seš někde na reálnejch hodnotách provozu
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
zzzmrzlinar (Člen) 03.10.2014 13:06:25 Offline |
Re: Přestavba na E85
mno tak já vidím jako jedinou účel ethanolu v benzínu nacpat Bábišovi a jinejmm vykukům ňáké ty milijárdy do kapes. Jen u voleb myslete na to, že takhle krásně nám to zařídila EU.
Jináč LPG bych úplně nezatracoval, je fakt, že ne každej motor si s tím rozumí a hlavně ne každá firma to umí namontova, ale já to mám ve staré Corolle a paráda. Seštelovat jsem to za dva roky musel nechat jenom jednou, minulej tejden. ňějakej malej poštelung za tři stovky. To mám zpátky za pár km. Jinak v pohodě, akorát to nemá tak hladkou reakci na přidání plynu, ale o nějakejch cukatůrách nemůže být vůbec řeči.
Tankuju pravidelně za 650 na stole v českých a ujedu 450-550, tedy ňákejch 1,30 za kilometr, a to ani slušná nafta neumí. A to si myslím, že ta má výměny různejch cajků ještě do kotel dražšínež LPG.
Progear 650 (Člen) 03.10.2014 13:58:39 Offline |
Re: Přestavba na E85
CNG origo je cesta
Akorát je vopruz málo plniček, pak nejde platit hotovostí, takže karta platební a nebo si musíš udělat obdobu CCS, kartu CNG, která ale zase není na benzín, kterej občas budeš potřebovat...
Ale zase je to jediný auto, který si ze salonu vezeš s plnou nádrží
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Banditatom (Člen) 03.10.2014 17:27:57 Offline |
Re: Přestavba na E85
zzzmrzlinar psal:mno tak já vidím jako jedinou účel ethanolu v benzínu nacpat Bábišovi a jinejmm vykukům ňáké ty milijárdy do kapes. Jen u voleb myslete na to, že takhle krásně nám to zařídila EU.
Jináč LPG bych úplně nezatracoval, je fakt, že ne každej motor si s tím rozumí a hlavně ne každá firma to umí namontova, ale já to mám ve staré Corolle a paráda. Seštelovat jsem to za dva roky musel nechat jenom jednou, minulej tejden. ňějakej malej poštelung za tři stovky. To mám zpátky za pár km. Jinak v pohodě, akorát to nemá tak hladkou reakci na přidání plynu, ale o nějakejch cukatůrách nemůže být vůbec řeči.
nejak tak mel jsem dva plynaky a ani s jednim nebyl problem... Takze dalsi auto opet lpg naftu uz necuu
Tankuju pravidelně za 650 na stole v českých a ujedu 450-550, tedy ňákejch 1,30 za kilometr, a to ani slušná nafta neumí. A to si myslím, že ta má výměny různejch cajků ještě do kotel dražšínež LPG.
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 03.10.2014 18:08:44 Offline |
Re: Přestavba na E85
VikecB12 psal:Kdyby ti auto bralo 5,5benzínu,tak při ročním nájezdu 10 000km projezdíš 20300kč
Kdyby bralo 6mixu 1:1 ,tak to za rok udělá 17500kč
Kdyby bralo 6,5 čistýho E85,tak projezdíš 13000kč
K tomu si připočítej "krabičku" a v zimě dlouhý točení startérem,kterej ti odkráči do věčnejch lovišť a budeš ho v BAESu za čtyřku repasovat a ještě pořídíš novou,silnější baterku,aby to trochu kloudně zamotalo a seš někde na reálnejch hodnotách provozu
To co pises o LPG je tak trochu vic picovina ale budis mas holt blbou zkusenost.Bracha ma Fabii 1,4 na LPG obcas s tim jezdim a pocitove je jede na plyn lip na nenzin.je t dost o tom kdo ti tam co namontuje a hlavne jak to umi naladit.co ma v praci sluzebaky ve kterejch me vez tak uplne to sami.servis na benzinu musis taky delat.
Co se tyce Etanolu tak jsem pouze vznesl dotaz jestli to nekdo nekdy zkousel.taky nejsem z lidi ktery vyhodi tri tisice za neco co nefunguje.to je radsi projedu v benzinu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Přestavba na E85
Jasný,je to kus vod kusu. Tata to má,už to v autě bylo,když ho koupil a tam to funguje vždycky pul roku po servisu a pak se to sere a kamoš co s nama jezdí na ryby si to nechal namontovat za pytel peněz,první rok-dva naprosto nadšenej že už nic jinýho nechce a pak v dobělkdy to bylo pomalu zaplacený a mělo to začít šetřit prachy se to začalo taky srat,po prudším přidání se to přepíná na benzín,vobčas to zhasne na křižovatce atd. V servise se v tom vždycky povrtají,měsíc to funguje a pak to začne dělat to stejný... Dneska už z toho tak nadšenej není
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 04.10.2014 19:58:25 Offline |
Re: Přestavba na E85
Kelly01 psal:Na ,
Nemáš na to, nekupuj to, nebo kup a nereš!
A úplně nejhorší jsou čuráci co si vedou deníčky nebo tabulky v excelu
taky takový znám.dokonce znám člověka kterej jezdí i trasou která neni tolik do kopce aby ušetřil byť je o celý kilometr delší než ta do kopce
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
hlemejzd999 (Člen) 04.10.2014 20:50:02 Offline |
Re: Přestavba na E85
kdyz se mi nekdo zepta , za kolik mi to jezdi, tak rikam - „ nevim, ale tankuju tak kolem 40 litru “
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Přestavba na E85
Renault Clio 1,2 MPi r.v.97 40kW bez úprav "malý pod čtvercoví motor"
benzin N95 spotřeba 6,5l
E85 spotřeba bez jednotky 7,9l "Auto jevilo menší snahu se okolo 3100ot/min trošku uchlastat, ale jelo to lepe jak na benzin (šlo to lepe do otaček) až na ty studený starty"
E85 spotřeba s jednotkou 6,9-7,2l na 100km - +/- OK
jaký koliv poměr N95 + E85 spotřeba 8-10l na 100km
+ Nejspíš by šel rovnou do ty programovatelný... Ale popravdě hodně záleží na autě "některé ten 100% Ethanol zkousnou i bez uprav" Nektere ten 100% E85 nezkousnou i po upravě "jednotky"
Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
Re: Přestavba na E85
www.flexcar.cz recenze uživatelů
K.a.s.y.m. (Člen) 09.10.2014 19:20:37 Offline |
Re: Přestavba na E85
Harba psal:www.flexcar.cz recenze uživatelů
Zatim to vypada ze abarth jezdi na vypary bo se rucicka na nadrzi moc nehejbe tak uvidim jestli to vubec budu nejak resit dal
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr