![Suzuki Bandit Forum](/openforum/img/napis-forum.jpg)
Nejsi přihlášen
Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Ahoj, najezdím toho moc a moc málo, ale trápí mně jedná věc: při rozjíždění musím přidat hodně plyn (a nejraději i na sytič i přesto že je dost ohřáty) protože motor chcípne, jako by tam bylo propadnuti mezi 1000-2500 ot. I na volnoběh když není dost ohřáty tak při slabém přidání v tomto rozmezí otáček lze motor chcípnout. Potom už jede v pohodě (i když až po pořádném zahřáti). Je to B6, karburátory jsem čistil včetně synchronizaci, benzin mam vždy nový, najeto původních 14 000 km. Možná je to normál, ale mně se to nezdá. Děkuji za rady.
...chlap musí mít motorku...
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 06.01.2015 09:20:39 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Několik otázek než budou následovat odpovědi
Jaký máš filtr?
Máš laďák?
čistil jsi karbeci..nehejbal jsi s bohatostí? Nebo nehejbal s ní někdo jinej?
protože tak jak to popisuješ to vypada že máš dojebanou směs pro volnoběžný otáčky.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Výfuk je originál, vzduchový filtr taky (je sice tmavší ale vyfoukaný a čistý). Karburátory jsem čistil a seřizoval sám, bohatost jsem nastavil všude stejně podle manuálu 1 7/8 otáček ( v praxi to znamená že jsem povolil šrouby bohatosti na necelých 2 otáčky - nebo jsem touhle zkur..l?). Karburátory včetně všech trysek byly a jsou úplně čisté a lesklé (ta motorka má doopravdy moc málo najeto). Ve vysokých otáčkách motor jde dobře, problém je rozjíždění, pokaždé mam strach že chcípne na křižovatce, potom to jede.
...chlap musí mít motorku...
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
...to že jsou karbce na první pohled čistý neznamená, že nemůže být tryska přicpaná, navíc dyš sám říkáš, že jezdíš málo, usazenina z bijoslošky benzínu dokáže divy...nastavení bohatosti máš správně, synchronizaci si dělal a jak???...ještě se voptam, co svíčky??? ...pálej ti na volnobjech fšechny 4 válce??? ...sou fšechny vejfukový svody po nastartování stejně teplý???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Filous psal:...to že jsou karbce na první pohled čistý neznamená, že nemůže být tryska přicpaná, navíc dyš sám říkáš, že jezdíš málo, usazenina z bijoslošky benzínu dokáže divy...nastavení bohatosti máš správně, synchronizaci si dělal a jak???...ještě se voptam, co svíčky??? ...pálej ti na volnobjech fšechny 4 válce??? ...sou fšechny vejfukový svody po nastartování stejně teplý???
Na synchrony jsem si vyrobil U-trubicí, do ni transformátorovy (řídký) olej a šrouboval jsem podle sloupce dle postupu jak radite na forumu. Myslim ze jsem to udělal opravdu poctivě. Ale ten problém s ruznou teplotou svodu opravdu mám, nevím co s tím... Svíčky jsou jako nové a jsou pekne a čisté. Když nad tím přemýšlím tak taky všechno naznačuje na synchrony ale přece není mozné aby jsem je serizoval po ujeti nejaké te jedno tisíc km...
...chlap musí mít motorku...
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 06.01.2015 22:26:19 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Volosov psal:Filous psal:...to že jsou karbce na první pohled čistý neznamená, že nemůže být tryska přicpaná, navíc dyš sám říkáš, že jezdíš málo, usazenina z bijoslošky benzínu dokáže divy...nastavení bohatosti máš správně, synchronizaci si dělal a jak???...ještě se voptam, co svíčky??? ...pálej ti na volnobjech fšechny 4 válce??? ...sou fšechny vejfukový svody po nastartování stejně teplý???
Na synchrony jsem si vyrobil U-trubicí, do ni transformátorovy (řídký) olej a šrouboval jsem podle sloupce dle postupu jak radite na forumu. Myslim ze jsem to udělal opravdu poctivě. Ale ten problém s ruznou teplotou svodu opravdu mám, nevím co s tím... Svíčky jsou jako nové a jsou pekne a čisté. Když nad tím přemýšlím tak taky všechno naznačuje na synchrony ale přece není mozné aby jsem je serizoval po ujeti nejaké te jedno tisíc km...
popravdě je blbost je seřizovat i po 14 tis..synchronizace je úplně to poslední co se rozesere na karbecích..je klidně možný ,že to máš blbě,ale pokud máš studenej svod bude chyba asi jinde..nevytrh jsi si kabel z fajfky?máš tam pořádně naražený fajfky na svíčkách?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
K.a.s.y.m. psal:Volosov psal:Filous psal:...to že jsou karbce na první pohled čistý neznamená, že nemůže být tryska přicpaná, navíc dyš sám říkáš, že jezdíš málo, usazenina z bijoslošky benzínu dokáže divy...nastavení bohatosti máš správně, synchronizaci si dělal a jak???...ještě se voptam, co svíčky??? ...pálej ti na volnobjech fšechny 4 válce??? ...sou fšechny vejfukový svody po nastartování stejně teplý???
Na synchrony jsem si vyrobil U-trubicí, do ni transformátorovy (řídký) olej a šrouboval jsem podle sloupce dle postupu jak radite na forumu. Myslim ze jsem to udělal opravdu poctivě. Ale ten problém s ruznou teplotou svodu opravdu mám, nevím co s tím... Svíčky jsou jako nové a jsou pekne a čisté. Když nad tím přemýšlím tak taky všechno naznačuje na synchrony ale přece není mozné aby jsem je serizoval po ujeti nejaké te jedno tisíc km...
popravdě je blbost je seřizovat i po 14 tis..synchronizace je úplně to poslední co se rozesere na karbecích..je klidně možný ,že to máš blbě,ale pokud máš studenej svod bude chyba asi jinde..nevytrh jsi si kabel z fajfky?máš tam pořádně naražený fajfky na svíčkách?
Synchrony jsem dělal podle schématu: 3-4, 3-1, 3-2. Kablíky jsou OK, po prohřátí motorky válce chytí, ty svody se zahřejí, ale teploty stejné se liší (mám na myslí různou zvukovou odpověď na nasliněný prst). Teď mrzne, nestartují, ale nezjistil jsem pravidelnost, nemohu křivdit konkrétnímu válci.
...chlap musí mít motorku...
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.01.2015 08:33:37 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
ještě se zeptám. Dělá to jen při přechodu z volnoběhu na vyšší otáčky nebo to í blbej volnoběh.jakže to nemá takovej ten pěknej klidnej běh,ale má jakoby hrubší chod?protože pokud by to dělalo při přechodu do vyšších otáček bude to určitě v karbecích.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
K.a.s.y.m. psal:ještě se zeptám. Dělá to jen při přechodu z volnoběhu na vyšší otáčky nebo to í blbej volnoběh.jakže to nemá takovej ten pěknej klidnej běh,ale má jakoby hrubší chod?protože pokud by to dělalo při přechodu do vyšších otáček bude to určitě v karbecích.
Ano při přechodu, a volnoběh funguje tak, že: po zahřáti (bez sytiče), při přidání plynu (podotýkám že na režimu vysokých otáček motor zpívá nádherně i jde ze středních na vysoké krásně) a ubrání, volnoběh ihned spadne do příliš nízkého a trvá mu to tak odhadem 4-7 vteřin než se stabilizuje a srovná na potřebnou hodnotu co jsem nastavil volnoběžným šroubem
...chlap musí mít motorku...
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.01.2015 12:05:15 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
tak nad tim moc nešpekuluj a karbeci holt ještě jednou ven.někde tam máš bordel a to neznamená nutně v tryskách ale prostě v karbecu.tak si dej na čištěno záležet a nebo na ultrazvuk.kontakt tu někde v diskuzi seženeš.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
K.a.s.y.m. psal:tak nad tim moc nešpekuluj a karbeci holt ještě jednou ven.někde tam máš bordel a to neznamená nutně v tryskách ale prostě v karbecu.tak si dej na čištěno záležet a nebo na ultrazvuk.kontakt tu někde v diskuzi seženeš.
Máš pravdu, všechno naznačuje na karburátory, až se oteplí, ještě jednou je rozeberu, profouknu, seřídím, a když se to nezmění, půjdu do stříkačky, jen škoda že už to nebude olej-vzduch... Děkuji za rady.
...chlap musí mít motorku...
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.01.2015 14:10:54 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
tak takhle bych se chtěl mít taky až budu mít zasraný karbeci radši koupim jinou motorku
Nevěš hlavu.jestli chceš mít jistotu pošli to do ultrazvuku.nestojí to zase takovej balík a máš s čištěnim jistotu.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
![]() |
Banditatom (Člen) 07.01.2015 16:42:30 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Mour psal:...já teda za svou lehce letitou zkušenost bych již nic nerozebíral a na vozíku bych to zavez tomu kdo to umí
Pac uz jsi v letech kdy mas rozum
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Banditatom psal:Mour psal:...já teda za svou lehce letitou zkušenost bych již nic nerozebíral a na vozíku bych to zavez tomu kdo to umí
Pac uz jsi v letech kdy mas rozum
.... až dostanu rozum, tak se radostí zblázním
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
Mour psal:...já teda za svou lehce letitou zkušenost bych již nic nerozebíral a na vozíku bych to zavez tomu kdo to umí
...a ke všemu ještě dřív než se v tom sám povrtáš a celý to rozmrdáš viď
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
![]() |
hlemejzd999 (Člen) 07.01.2015 18:32:14 Offline |
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
osiris psal:Mour psal:...já teda za svou lehce letitou zkušenost bych již nic nerozebíral a na vozíku bych to zavez tomu kdo to umí
...a ke všemu ještě dřív než se v tom sám povrtáš a celý to rozmrdáš viď
né, to zas né ... potom by to měl mekánik moc jednoduchý najít závadu
napřed rozmrdat, pak vodvízt na vozejku a nejlíp v několika krabicích ...vono je to stejně baví, maj práci jako koníčka , tak jim to nevadí
...snad až na výroky typu „ hevertyčkou mezi sjetla “
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
K.a.s.y.m. psal:tak takhle bych se chtěl mít taky až budu mít zasraný karbeci radši koupim jinou motorku
Nevěš hlavu.jestli chceš mít jistotu pošli to do ultrazvuku.nestojí to zase takovej balík a máš s čištěnim jistotu.
Pravé to mne vadi, že ta motorka nemá nic najeto, vypadá jakoby včera opustila fabriku v Japonsku, na ni není ani smítko, neviděla déšť, těch par km najeto jen za pěkného počasí a nedělá jako švýcarské hodinky... Když jsem karbce rozebíral tak ve vnitř to bylo ne jen čisté a doslova lesklé. Dostal jsem se ke všem triskam, které jsem ještě i vyleštil a precizní práci motoru nemohu dosáhnout... Ale uděĺam to zase, protože se mi moto prostě líbí. Nemám zkušenosti ale snažím si opravy co nejvíc dělat sám.
...chlap musí mít motorku...
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
osiris psal:Mour psal:...já teda za svou lehce letitou zkušenost bych již nic nerozebíral a na vozíku bych to zavez tomu kdo to umí
...a ke všemu ještě dřív než se v tom sám povrtáš a celý to rozmrdáš viď
...ono to je pak ve finále i levnější
Re: Nestabilní chod motoru v 1000-2500 ot.
hlemejzd999 psal:osiris psal:Mour psal:...já teda za svou lehce letitou zkušenost bych již nic nerozebíral a na vozíku bych to zavez tomu kdo to umí
...a ke všemu ještě dřív než se v tom sám povrtáš a celý to rozmrdáš viď
né, to zas né
... potom by to měl mekánik moc jednoduchý najít závadu
napřed rozmrdat, pak vodvízt na vozejku a nejlíp v několika krabicích...vono je to stejně baví, maj práci jako koníčka , tak jim to nevadí
...snad až na výroky typu „ hevertyčkou mezi sjetla “
...tos řeks pjekně
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr