Nejsi přihlášen
Palivový kohout - po repasu stále teče
Zdarec bando, mám takový problém. Byl jsem na proměření tlaků a jak se sundávala nádrž a na palivovým kohoutu byla poloha ON(pak i RES) a benzín stále tekl. Nádrž se nakonec nějak sundala, tlaky hotové a dalo se vše zpět. Objednal jsem repas sadu na palivové kohouty, přehodil vše jak mělo byt(i na youtube jsem pak koukal,jestli jsem něco nespletl náhodou,ale vše ok)nahodím ventil zpět ale benzín stále protéká jak na ON tak i na RES a zajímavé že jak dám polohu PRI tak neteklo vůbec nic. Kohout jsem teda zase vytáhl, vše překontroloval, ale pořád to samé. Zkoušel jsem to profouknout přes vývod, kterým teče benál do karbců a stále na ON i RES jsem se skrz kouhout volně nadechnul i vyfouknul, a při poloze PRI jsem se přes něj nenadechl vůbec a když jsem to chtěl profouknout, tak mi málem praskla hlava a něco málo vzduchu šlo ven, což mi příjde celé divné. Vůbec to nechápu, celý kouhout jsem zkoumal a nenarazil jsem nějak na nic, co by bylo špatně.. žádné nánosy bordelu nebo tak, vůbec nic teda. Díky za každou radu, nebo postřeh.
Suzuki Bandit S 600, 1998
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
Dobře, ale v čem. je tam těsnění k nádrži, pak dva kousky co se daváj od polohovacího přepínače(jeden okroužek a další se třemi průchody-nelze splést) a pak dvoj membrána, která také nelze dát jinak společně s pružinkou. Je možné, že jsem něco udělal blbě, ale není mi jasné co by to mělo být
Suzuki Bandit S 600, 1998
K.a.s.y.m. (Člen) 28.05.2015 06:35:43 Offline |
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
můžeš tam mít něco obráceně nebo např. Pružinku jinde..a nebo si to prostě nesedlo na správný místa.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
Je mi to jasne, ale skladal jsem to presne podle toho jak jsem to jednak rozdelal a i podle youtubu by mi to tak sedelo i.. Rekl bych ze to ani snad jinak poskladat nejde nez jak to je a ani to polohovaci kolecko neni mozne dat jinak, protoze jak se to celel prekryje tim kouskem zeleznym kde jsou vyrazeny napisy ON atd tak tam je rovnou uz i zarazka aby to neslo tocit, nez na ty tri polohy.. Jsem z toho v
Suzuki Bandit S 600, 1998
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
Nemáš ten vnitřek třeba votošenej jakoby zrcadlově? Rozdělej to,prohlídni si,kterej kanálek je s čím propojenej a pokus si představit,jak se to vevnitř hejbe,když tím otáčíš a kerej kanálek by se měl propojovat v každé pozici.... Jinak na to stejnak nepřijdeš.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
Zde je ta sada:
http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/gsf_1 … epair_kit/
..co ty stříbrné podložky, nepíšeš o nich.
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
Mour psal:Zde je ta sada:
http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/gsf_1 … epair_kit/
..co ty stříbrné podložky, nepíšeš o nich.
...myslíš těsnění pod šrouby?
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
osiris psal:Mour psal:Zde je ta sada:
http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/gsf_1 … epair_kit/
..co ty stříbrné podložky, nepíšeš o nich....myslíš těsnění pod šrouby?
..no jo , to sem jouda, co ?
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
To VikecB12: delal jsem to ze jsem si tim jakoze tocil a a kdyz je to na ON nebo RES tak je otevren pruchod bud prave ci leve horni komory a zaroven tak i spodni leva ci prava komora a a kdyz to dam na PRI tak se obe horni uzavrou a a jsou propojeny obe spodni komory..
A zrdcadlove to dat ani nejde, neslo by to slozit dokupy.
To Osiris: nevim jestli jsem te dobre pochopil ale na tom jak to otacim tak na jedne strane je takove zkoseni a na druhe zkoseni neni je to rovne a na konci je sipka, a kam ta sipka ukaze tak ta poloha by tam mela byt..
Suzuki Bandit S 600, 1998
Re: Palivový kohout - po repasu stále teče
Lidi tak problem nakonec vyresen - nejaky z predchozich majitelu mel asi nejak poskozenou tu cast, kterou se otaci a nastavuji se polohy na ON, RES a PRI. Nesehnal ten samy, tak ho tam dopasoval z jine masiny a problem byl na svete. - nasel jsem chlapika a co kousek odeme prodaval komplet kohout, tak jsem tam zajel, malem ho i vzal, ale pak jsem hmu ho rozdelal a vse bylo jasne. Po otoceni bylo otevreno neco jineho nez melo a proto to stale teklo. Tak jsem si to nakreslil co a jak ma byt na jakou polohu, obrousil pilnikem zarazku at muzu tocit a polovat dookola, prestrikl ten kryci kousek, napsal fixem nove polohy a je to.. I tak ale diky vsem za rady a postrehy.
Suzuki Bandit S 600, 1998
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr