Nejsi přihlášen
Suzuki Bandit klepe/cuka motor
Ahoj, mam Bandasku r.v. 2006 49tis km, pri jemnom pridani plynu na volnobehu ale aj v rychlosti medzi 1 a 2tis otackami klepe/cuka motor. Robi to najma pri studenom motore ked vypnem sytic. Je to taky kovovy zvuk, cely motor sa rozhadze, zadusi, potom sa pozbiera a otacky idu hore pekne. Pri riadnom pridani otacky vyletia hore bez problemu. Ked motor poriadne zohrejem tak "skoro" ziadny problem. Motorku som nedavno kupil, mam na nej najazdene tak 10km, potom som hned menil olej Motul 5100, bol tam taky isty. Ci to robil aj pred vymenou netusim :S Moze to byt rozvodova retaz? napinak? alebo karburatory?
tu je videjko, nahrane hned po vypnuti sytica (po asi 30sec)
https://www.youtube.com/watch?v=aydVlOBuXdY
Your freedom ends where others begin!
hlemejzd999 (Člen) 31.05.2015 08:23:16 Offline |
Re: Suzuki Bandit klepe/cuka motor
ono to trvá docela dost dlouho, než se tenhle motor prohřeje a myslim, že sundání sytiče po 30 vteřinách je docela málo...to bude cukat a hrkat asi každej...
když se na sytič začnou zvyšovat otáčky, tak trochu uberu, zas to chvilku jede, pak se zas samy zvednou, tak zas hejbnu sytičem dolu a potom můžeš zkusit sytič sundat, když už to nic nedělá.
nechavam to , než se obliknu a pak je to OK.
studeny to vydava ruzny zvuky
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
K.a.s.y.m. (Člen) 31.05.2015 14:10:43 Offline |
Re: Suzuki Bandit klepe/cuka motor
1-2 tis. Jsou v podstatě volnobězné otáčky.takže pak už jen záležív jakém rezimu na tyto otáčky jedeš,ale při studenym motoru to prostě bude vždy problém.mohlo by pomoci důkladné vyčištění karburace připadně úprava volnoběžné směsi.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Suzuki Bandit klepe/cuka motor
Hele je to vzducháč takže nějaký to klepání bude ok no a když je to studený tak to hold cuká. Takže nastartovat a nechat trochu ohřát, pak v klidu jet dokud se neohřeje no a pak mu naložit ať se práší za kočárem
Smrt je ze všeho to poslední.
Re: Suzuki Bandit klepe/cuka motor
Ahoj, dikes za prispevky. Tak dneska som to skusil teda poriadne zahriat. Asi 15 minut urcite vrcal motor, ale aj tak je tam to cvakanie, alebo zakopnutie ako pise Filous. Proste ked uplne jemne pridavam plyn, presne pri 1500tis otackach zastane akoby ho nieco blokovalo a zacnu trosku kolisat otacky. To cvakanie je velmi podobne tomu ked klucikom vypnem motor a este raz tak cvakne.
Aj to startovanie je dajak problematicke, startujem so sitycom, asi po 10 sec vyletia otacky na 3000tis, tam to drzi asi dalsich 10sec a potom padnu dole na 1000+-100, a ked nevypnem sityc tak aj zdochne motor, a ked vypnem tak musim s plynom pridavat aby nezdochol. Nejako opacne funguje ten moj sityc nemali by sa otacky zvysovat kym ho nevypnem? No asi budem musiet do servisu aby vycistili a nastavili karburatory.
Your freedom ends where others begin!
Banditatom (Člen) 02.06.2015 07:06:46 Offline |
Re: Suzuki Bandit klepe/cuka motor
2006 uz nema kohout...
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Suzuki Bandit klepe/cuka motor
Taky me to asi ceka na me K6 , jeste sem karbce nikdy necistil, na zimu leju 100 oktan ale za ty roky teho benzinu proteklo karbcema po kokot, tak maji narok jti ven vycistit.
Taky me to tak tarokuje, na volnobeh me to kdyz vyradim drzi na 1200 otacek po zahratym motoru nekolik km, ale z toho to pak drzi na 1500, zkousel sem si ubrat na volnobehu, pak je to zas nekdy pod 1000 ot a uz to zakopava. A kdyz pridam plyn na neutralu ma motor prodlevu nez spadne na volnobeh, zkusime to jeste obohatit vo ctvrt otacky na karbcich, pac je to mozna chudy. Ale je to spis zraly vyhodit je ven a vycistit.
Co myslis Filousi ?
Mam na tacho 30 tacku, ale mam jinej prevod vic do sily a nemam speedohealer pocitam ze to ma o 10% nalitany min cca 27-28 tacku.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr