Nejsi přihlášen
vyrovnani brzdoveho trmenu
ahoj, technicka.
muzu mezi trmen a uchyt na vidli dat podlozku k dorovnani trmenu vzhledem ke kotouci?
mam na motorce nejakym zpusobem rozdilne vidle tak na jedne strane to sjizdi desticky krive a pri brzdeni to zpusobuje vibrace jak je to na krivo, asi spatne opravena havarka.
dik za nazory
B12 neni uz je autobus :)
Banditatom (Člen) 31.08.2015 20:18:19 Offline |
Re: vyrovnani brzdoveho trmenu
Jedine rozumne je koupit jinou vidli.... zrovna opravovat brzdy podlozkej me prijde dost napikacu
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: vyrovnani brzdoveho trmenu
Vikec... taky čumím
pístky ti chodí dobře? bych šel první po tech pístkách...než šibovat s třmenem
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: vyrovnani brzdoveho trmenu
ziju 2 roky co jsem prodal 12 a ted jsem poridil autobus.
pistky jsem vycistil hybou se dobre, desky jsem dal novy. z toho jednoho kotouce byli sjety sikmo desticky a kdyz se na to clovek koukne tak ten trmen je moc blizko kotouce z jedne strany a myslim ze si strejcha o trmen, a je videt ze je tam lehka sikmina, takze jsou pistky z jedne strany vic vystrcene a na druhem trmenu je to ok kotouc pekne uprostred a rovne. pri brzdeni ve vyssi rychlosti to zpusobuje vibrace. rizeni jsem zkousel a v brylich to drzi vidle se nehybaly. zkusil jsem jen 2 mm v podlozkach a vypada to ze se to srovnalo ale jeste jsem s tim radsi nejel, nechal bych si vyrobit presnejsi pidlozeni z jednoho kusu pro obe diry aby to sedelo, ale nevim jestli to bude ok. ale kdyz se delaj ruzny oversize a redukce na rafialy tak snad by to slo ne??
B12 neni uz je autobus :)
Re: vyrovnani brzdoveho trmenu
obe vidle jsou v poradku neni na nich videt poskozeni nebo prasklina, jsou skoro stejne na prvni pohled. jen se lisi v oblasti prichyceni trmenu jedna ma stycnou plochu s trmenem srovnanou s materialem z vidle, druhy ma asi tak 1.5 mm vybezek jako stycnou plochu trmenu. jako by ta jedna byla z jiny motorky nebo jiny rok vyroby. koukal jsem a ty srouby asi nejsou 8.8 trida ale asi vyssi takze by meli vydrzet 800 MPa ve strihu kazdy, specialni podlozka by tedy mohla stacit k srounani osy trmene a kotouce. na aute to slo dorovnavat vymezovacimi podlozkami.
B12 neni uz je autobus :)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr