
Nejsi přihlášen
Nafta patří do kamen...
Příznivci dechtu, máme takovej trabl s SX4kou v naftě... nikdy sem toho nebyl příznivcem, ale darovanému koni.... Věc se má tak, že ta ludra začala svítit kontrolkou motoru, v nízkejch netáhne, rozjezd je na , plyn na podlaze a hovno se děje, ale jak se dosáhne 2,5 tisíce otáček tak zabere jako normálně... Čím by to mohlo bejt? Jediný co mě napadá je, že žena s tim jezdí jen krátký trasy (cca 7km) = zanesenej filtr pevnejch částic. Nebo; dřív to auto tankovalo když nádrž padla na půlku (jezdil to tchán, jen na chatu a aby mu náhodou nedošlo palivo....) a my to vyjíždíme normálně = nasátej bordel... A nebo sme vzali blbou naftu? (teť jsem kvůli tomu tankoval 1/2 nádrže a žádná změna).
Neví někdo co by to mohlo bejt? Kromě toho, že je to nafta v japonskym autě vyrobenym v maďarsku s motorem od fijatu?
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.03.2017 06:22:03 Offline |
Re: Nafta patří do kamen...
Nejsem zadnej velkej odbornik ,ale dalsi vec co by to mohla delat jsou zaneseny lopatky v turbu a nefunguje tedy regulace tlaku.proto to jede az od urcitejch otacek..to byva prave dusledek jen popojizdeni na kratky vzdalenosti,ale klidne to muze bejt spousta dalsich veci
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Nafta patří do kamen...
Když jsme u tý nafty (a starý kokty)...
Naposled když jsem jel se Zumba autem, tak mi přišlo, že úplně ztratilo výkon. Na okresce jsem to tak nepociťoval, ale když jsem na dálnici do kopce musel dát 3 abych jel 100, tak mi to přišlo už divný, protože když jsem jezdil na Slovensko, tak jsem dal na Chodově tempomat na 140 a sundal ho až u 9 křížů (tam se přes ten tankodrom nedalo).
Je to klasicka 66kw + nějakej čip na tom po původním majiteli.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.03.2017 07:58:35 Offline |
Re: Nafta patří do kamen...
Ondráš psal:Když jsme u tý nafty (a starý kokty)...
Naposled když jsem jel se Zumba autem, tak mi přišlo, že úplně ztratilo výkon. Na okresce jsem to tak nepociťoval, ale když jsem na dálnici do kopce musel dát 3 abych jel 100, tak mi to přišlo už divný, protože když jsem jezdil na Slovensko, tak jsem dal na Chodově tempomat na 140 a sundal ho až u 9 křížů (tam se přes ten tankodrom nedalo).
Je to klasicka 66kw + nějakej čip na tom po původním majiteli.
No to bude asi taky vaha..takhle se to chovalo me..nejelo to v celym rozsahu a pomerne dost to zralo.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
![]() |
Banditatom (Člen) 07.03.2017 08:30:10 Offline |
Re: Nafta patří do kamen...
Presne jak pisou kasym s filipem vaha vzduchu....spodek mrtvej vysoka spotreba a tak nejak to bylo cely na pikacu. Zasekle lopatky se vetsinou projevuji ve vyssich tockach. Na drzouna ji odpoj a zkus s tim pojezdit pokud se nic nezlepsi je to nejspis ona.
Taky si prihreju polivcicku.... na firemnim aute citroen jumpy 2hdi me prozmenu auto v zatezi(treba pri jizde do kopce nebo predjizdeni) motor ztrati vykon a skoci do nouzaku( na displeji se rozsviti hlaska antipolution faulty) nekolikrat na diagnostiku bez nejakeho vysledku( zobrazuje se ze je kolisani tlaku vzduchu)uz se menil egr ventil,ventil ovladani tlaku turba komplet vsechny podtlakove hadice a vse je stale pri staremdily original...mechos postupuje system pokus omyl
vymenime tudlecto tamhlecto a snad jo kdyz nee tak priste tohle a tamto
..... jinak nemam filtr pevnych castic tim to fakt neni
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Nafta patří do kamen...
no asi ti to turbo tlačí moc... nebo snímač tlaku v potrubí...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.03.2017 08:46:45 Offline |
Re: Nafta patří do kamen...
Banditatom psal:Presne jak pisou kasym s filipem vaha vzduchu....spodek mrtvej vysoka spotreba a tak nejak to bylo cely na pikacu
. Zasekle lopatky se vetsinou projevuji ve vyssich tockach. Na drzouna ji odpoj a zkus s tim pojezdit pokud se nic nezlepsi je to nejspis ona.
Taky si prihreju polivcicku.... na firemnim aute citroen jumpy 2hdi me prozmenu auto v zatezi(treba pri jizde do kopce nebo predjizdeni) motor ztrati vykon a skoci do nouzaku( na displeji se rozsviti hlaska antipolution faulty) nekolikrat na diagnostiku bez nejakeho vysledku( zobrazuje se ze je kolisani tlaku vzduchu)uz se menil egr ventil,ventil ovladani tlaku turba komplet vsechny podtlakove hadice a vse je stale pri staremdily original...mechos postupuje system pokus omyl
vymenime tudlecto tamhlecto a snad jo kdyz nee tak priste tohle a tamto
..... jinak nemam filtr pevnych castic tim to fakt neni
Asi tlaci moc turbo..nemas pridrenou tu regulaci klapek? Nebo teda klapky zaneseny a pak se nehejbaj? Protoze tohle a vaha vzduchu byli jediny dve veci jsem na tom kdy opravoval
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
![]() |
Banditatom (Člen) 07.03.2017 08:50:42 Offline |
Re: Nafta patří do kamen...
Pokud teda turbo tlaci moc jsou pravdepodobne zasekle lopatky ted spis dotaz na Fiata delas to nebo mas nekoho kdo to umi dat dohromady? Me uz nebavi styl pokus omyl!
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Nafta patří do kamen...
Pokud vím, tak 66kw nemělo stavitelné lopatky. To měla až 81kw, nebo ne?
Jinak díky za info s tou váhou vzduchu. Mám za to, že koktu letos čeká technická, tak řeknu, ať se na to před tím podívají. Má už taky svůj věko no...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Nafta patří do kamen...
Banditatom psal:Pokud teda turbo tlaci moc jsou pravdepodobne zasekle lopatky ted spis dotaz na Fiata delas to nebo mas nekoho kdo to umi dat dohromady? Me uz nebavi styl pokus omyl!
no už to moc nedělám.. v servízu už nějaký pátek nemakám a doma fušuju sem tam před barákem...ono to turbo nemusí mít naklápěcí lopatky... může tam být waste gate...čili obtokový ventil...
lopatky nebo ten obtokáč mužou fungovat normálně ale zabere to třeba pozdeji ale to už zareague jednotka na zvýšený plnící tlak... většina těchle regulací tlaku má na ovládací tyčce ještě stavěcí matku a dá se to takto vyštělovat...ale je k tomu potřeba diagnoza která umí okázat okamžitý tlak v potrubí ale taky požadovaný...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
![]() |
Banditatom (Člen) 07.03.2017 09:59:12 Offline |
Re: Nafta patří do kamen...
oka v pohodě a máš někoho šikovného v okolí New Jersey kdo jen nemění součástky a umí to seřídit popř opravit. Jinak vzpoměl jsem si,že na volnoběh při jedné diagnostice byl vyšší tlak.
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Nafta patří do kamen...
huskyb12 psal:tomasNJ psal:no už to moc nedělám.. v servízu už nějaký pátek nemakám
A viděls někdy šampónka dělat nebo dokonce makat ? :)))
viš co Sašo? di do
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Nafta patří do kamen...
Ondráš psal:Pokud vím, tak 66kw nemělo stavitelné lopatky. To měla až 81kw, nebo ne?
Jinak díky za info s tou váhou vzduchu. Mám za to, že koktu letos čeká technická, tak řeknu, ať se na to před tím podívají. Má už taky svůj věko no...
je dost možný že ti podává ruku turbo jako celek, málo tlačí - malej výkon, věk už na to má
Jen já bandita, Bandit a policejní vrtulník.... :-D
Re: Nafta patří do kamen...
Lihu nevim jestli už nepíšu s křížkem po funusu, ale typuju že se jedná vo 1,9JTD? Tak? nevim jak je to starý, ale jestli to má DPF, tak to má určitě EGR ventil a stim spojený klapky v sání, který maj zaúkol správně promíchat sračkovod s vodovodem a to je právě ten kámen úrazu, lopatky ovládá servomotorek a ten se sere, lopatky v sání zůstanou zavřený a dokavaď je tlak v sání nepřetlačí, auto nejede. Podivej se jestli je sání plastový nebo hliníkový, pak budem pokračovat
jinak se zesranou váhou vzduchu sem se setkal jednou u golfu 1,9TDI nevim jaký generace bo sou šecky stejný, ale auto to bylo stejný jako jedničková oktáfka a chovalo se to uplně opačně, do 2000rpm bez problémů, ale nejelo to nahoře.
Re: Nafta patří do kamen...
Tom jr. psal:Lihu nevim jestli už nepíšu s křížkem po funusu, ale typuju že se jedná vo 1,9JTD? Tak? nevim jak je to starý, ale jestli to má DPF, tak to má určitě EGR ventil a stim spojený klapky v sání, který maj zaúkol správně promíchat sračkovod s vodovodem a to je právě ten kámen úrazu, lopatky ovládá servomotorek a ten se sere, lopatky v sání zůstanou zavřený a dokavaď je tlak v sání nepřetlačí, auto nejede. Podivej se jestli je sání plastový nebo hliníkový, pak budem pokračovat
jinak se zesranou váhou vzduchu sem se setkal jednou u golfu 1,9TDI nevim jaký generace bo sou šecky stejný, ale auto to bylo stejný jako jedničková oktáfka a chovalo se to uplně opačně, do 2000rpm bez problémů, ale nejelo to nahoře.
...a to mas pravdu s tou vahou, ja to nak blbje precet...dys je v hajzlu vaha, tag to nechce jet nahore...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr