Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Klesnutí otáček po rožnutí světel

Zdeněk (Člen)
07.08.2018 14:49:48
Offline

Klesnutí otáček po rožnutí světel

Zduřte.
Všiml jsem si že po zahřátí motoru volnoběh mám cca 1300ot. Jakmile rožnu tlumené světla tak otáčky spadnou na cca 1100-1200.
Včera jsem jezdil i s dálkovým a po ujetí cca 10km při zastavení byl volnoběh na cca 700-800ot. Tak jsem drbnul do štelovacího šrubka a volnoběh si upravil na hezkých cca 1300ot. Ujel jsem dalších cca 30km a při zastavení byl volnoběh na cca 1600ot. Poté jsem vypl světla a volnoběh vyletěl na cca 2200ot. Po opětovném zapnutí tlumených světel otáčky klesly na cca 1900 a po zapnutí i dálkových klesl na cca 1500.

Prostě přímá úměra- čím větší odběr=tím nižši volnoběh

Je špatný altík nebo něco okolo něho??????

Dobíjení je dobré. Při volnoběhu i cca 4000ot dobíjí kololo 14,4-14,7 voltů.
Žárovky mám předepsané HB3 a HB4 55W a 65W
Pojistky se nepálí.

DOted jsem jezdil jen s tlumeným světlem a tam rozdíl není až tak někal razantní aby to vadilo. Ale včera jsem chtěl být více viditelný a zapl jsem i dálku. No a zde už je ten rozdíl fest bo sem se dycky lekl že mě to chce zdechnut.

???Někdo prosím nějaké rady nebo poznatky???

PS: hlavou brůka to nebude. eNko z teho neudělám ani za Ň bigsmile


sou různí lidé mezi námi
Pšán (Člen)
07.08.2018 20:00:04
Offline

Re: Klesnutí otáček po rožnutí světel

..ohledne kolisani otacek me nic nenapada,ale mohu-li,nejezdi na dalkove..dik..


..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Zdeněk (Člen)
07.08.2018 21:06:47
Offline

Re: Klesnutí otáček po rožnutí světel

Pšán psal:

..ohledne kolisani otacek me nic nenapada,ale mohu-li,nejezdi na dalkove..dik..

eSkový světla svítěj načíču. Mám je seštelovaný nějak více dolů. Dálka nesvítí nijak rovně. Takže oslňovat neoslňuju nikoho. Ani v noci--mám vyzkoušeno na vlastní očiska.  Takže za dne ty dálky jsou spíš pro "být viděn".
Ale jinak nejezdím s dálkama--jen včera a právě mě až zaskořil ten odběr a přidušení motoru při volnoběhu.

Dnes jsem to opět všelijak proměřoval.
Dobíjení mezi 14,6-14,7 v jakýchkoliv otáčkách. Při řožnutí světel nebo i třeba i jen brzdovek klesne dobíjení na 14,4 a během cca 3 sekund to vyběhne zpět na 14,6. Při zapnutí brzdovek-tlumeneho i dálkového v jeden okamžik klesne na sekundu dobíjení na 13,7 a za cca 3 sekundy vyleze zpět nahoru na 14,2-14,3 a drží.
Takže předpokládám s dobíjením to nebude mět nic společnýho. Spíš předpokládám na zátěž altíku a třeba tam jsou jetý už moc ložiska nebo uhlíky a při tom odběru kladou velký odpor. Prostě něco jako klima u auta-zapne se a poklesne výkon- poklesne u mého auta i o cca 100otáček i volnoběh.

Spíš tak sonduju jestli toto někdo již neřešil. At se vhnu třeba zbytečnýmu laborování a rozebírání třeba zbytečností. Prostě nevím no.

Známej mi dnes říkal že to může být i chudou směsí. Mám bohatost na 2 otáčkách a svíčky cihlové. No zprdele jsem přidal půl otáčky na bohatosti a zítra to pojedu projet a uvidím. Ale moc tomu nevěřím--teda spíš vůbec. Ale tak zkusim to.


sou různí lidé mezi námi

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr