Nejsi přihlášen
Převodovka B12
Zdravím všechny, vím že to tady bylo už probíráno, ale přesto bych se rád zeptal. Mám možnost koupit od známého B12 K6, čímž bych se z mé nynější šestky posunul na plnotučnou bandasku, ale pořád mi vrtá hlavou jestli je třeba se tak obávat té její předovky Četl jsem že nejvíce trpí a hučí třetí a čvrtý kvalt, vlivem odlupující se cementace na soukolí, tak nevím jestli se toho mám nějak extra obávat a čekat že to postihne časem i mne B12 má najeto 43tis a současný majitel zatím prý nic nepozoruje. Mockrát díky za reakce
Re: Převodovka B12
Ta cementace se opravdu děje.Ukazoval mi to Filous v dílně,který s tím má určitě nejvíc zkušeností.Na druhou stranu já osobně znám 5 lidí co bandita jezdí.Nejméně mám najeto já necelých 70000 na K1.U starších modelů se na kvalitě asi tolik nešetřilo,protože jeden z nás má 150 a nic není slyšet.Každopádně já bych se toho nebál.To bych si nemohl koupit nic.A když už se to teda stane a vím,že motor je v dobré kondici,tak to prostě nechám opravit.
Re: Převodovka B12
Palo-1 psal:Lze teda obecně říct, že převodovky starších ročníků jsou na tom kvalitativně lépe než u novějších? Jak jsou na tom potom převodovky u B1250?
No tak tohle je otázka na někoho kdo se v tom vyloženě hrabe.Tak,že tady všichni víme na koho.Viz můj první příspěvek.
Re: Převodovka B12
...hele...časem to postihne každou Bandasku, to je asi daný...začnu vod pravjeku...ty motory pocházej z GSX-R 1100, tagže pravjekej superbike, gde se počitalo s tym, že to bude fungovat vytočený a né lechce nat hranicí volobjehu...pag ten indžynýr puňtikatej japonckej vzal ten motor, zvječil vrtání a vačkama posunul výkon níž...tym vzniknul motor, kerej má krouťák dole a vcječina majitelů ho i f tom naháči dole využívá, čímž vznikaj f převodovce vyšší tlaky mezi vozubeníma a čímž trpí i cementace kol a vzniká pitting, kerej zapřičiňuje hučení...tagže...dost záleží na předchozích majitelích a tom, jak je ten motor používanej...bježná prakse je, že jedeš po městě pade, máš tam trojku, brbláš si něco vokolo 2500RPM a za fsí za to vemeš a ten motor se rozmotá a letíš, ale tý převodovce to prostě dobře nedělá...a sou takový, kerý sou schopný jet město na štyrku a pag bez podřazení začít přidávat...ale paradoksně bys celýmu tomu soukolí prokázal lepčí službu, dybys tam měl dvojáka a točil třeba 4500RPM...s toho vyplývá, že někoho potká pitting na 40t km a někoho na 80t km jako třeba mě, gdy mam natočínu přes 80 a počitam s tym, že to na kile rozházim a udělam...každopádně esi je ten bajk vo kerym uvažuješ ve slušnym stavu a esi se ti líbí, tag bych nebyl posranej a vzal ho...a esi si ho hodláš nechat, tag je prostě nutný počítat s tym, že to jednou přijde...ta převodovka je asi jediný slabší (ne slabý,a le slabší) místo toho motoru...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Převodovka B12
Mockrát díky za vyčerpavající odpověď Už jsem aspoň v obraze Ještě snad jedna věc. Co je tedy prvotním impulzem začít řešit opravu? Až když začne být hučení převodovky natolik otravné že se to nedá vydržet? Nemůže dojít třeba k úplnému vylomení zubu a následnému zablokování celé převodovky?
Banditatom (Člen) 07.02.2021 18:57:28 Offline |
Re: Převodovka B12
Filipe nemyslim si ze je to problem jen bandita.....me uz na autobusu zacina docela slusne hucet 1-3-4. Nejak jsem se smiril ze ten motor pujde ven a udela se prevodovka.nevim jak na to jsou ostatni majitele gsx....
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 07.02.2021 20:51:06 Offline |
Re: Převodovka B12
Palo-1 psal:Mockrát díky za vyčerpavající odpověď Už jsem aspoň v obraze Ještě snad jedna věc. Co je tedy prvotním impulzem začít řešit opravu? Až když začne být hučení převodovky natolik otravné že se to nedá vydržet? Nemůže dojít třeba k úplnému vylomení zubu a následnému zablokování celé převodovky?
to hučení dost eleminuje laďák a ježdění nad 4000 ot..pak o tom ani nevíš.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Převodovka B12
...uprimne nevim, este sem ulomenej zub nevidel a to u nekterejch kousku byl ten zvuk fakt hnusnej a zuby kurefsky vydroleny..v momente gdy by se to stalo, je to pruser...ale este sem vo tom ani neslysel...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Převodovka B12
Ptal jsem se i tady v okolí dvou mechošů, přičemž jeden mi říkal to stejné co psal Filous, že kdysi nějaké převodovky na B12 dělal, ale s přimo vylomeným zubem se setkal většinou jen u převodovek od supersportů a to ten zub prý vždycky propad dolů takže nezpůsobil kousnutí převodovky. No a druhý mechoš o problému s převodovkami věděl, ale žadnou prý na B12 ještě nedělal. Z čehož soudím, že to lidi asi nijak zvlášť neřeší a prostě "hučí" Akorát ten mechoš povídal že je na B12 docela umění dobře udělat synchro karbeců..
Re: Převodovka B12
Taky si myslím, že pokud jsou karbece v pořádku, tak to přece musí fungovat stejně jako na kterémkoliv jiném stroji Ješte bych se akorát chtěl možná zeptat, nestartují tyhle poslední modely se vzducháčem po delší odstávce hůře než předchozí modely, které mají na nádrži kohout s polohou PRI pro naplnění karbeců?
Re: Převodovka B12
Asi to tak může vyznít ale neee Původně jsem totiž chtěl jít už rovnou do stříkačky B1250, ale když se objevila tahle B12, kterou znám 4roky a nic jí není, krom praskliny na přední kapotě jak kámošovi plně naložená spadla na zem, tak by to byl asi hřích nevyzkoušet legendární B12
Re: Převodovka B12
...jo, to byl jen takovej ftip ...zaplavení karbců po zimě jednoduše provedeš tag, že sundáš podtlakovou hadičku kohoutu z příruby štvrtýho karbce, strčíš si jí do huby a nasaješ, tym votevřeš přívod paliva a to ti nateče do karbců...a pag uš enem startuješ...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Převodovka B12
Mockrát díky za super tip Teď budu sice vypadat jako debil, ale čtvrtý karbec je ten úplně vpravo když sedím na motorce? Sundám z něj teda hadičku a po dobu "sání" poteče teda benzín do karbců. Když přestanu sát tak se podtlakový ventil v nádrži opět uzavře a benzín nepoteče, nasadím hadičku zpět na karbec a startuju, chápu to tak správně?
K.a.s.y.m. (Člen) 08.02.2021 18:00:24 Offline |
Re: Převodovka B12
Palo-1 psal:Ptal jsem se i tady v okolí dvou mechošů, přičemž jeden mi říkal to stejné co psal Filous, že kdysi nějaké převodovky na B12 dělal, ale s přimo vylomeným zubem se setkal většinou jen u převodovek od supersportů a to ten zub prý vždycky propad dolů takže nezpůsobil kousnutí převodovky. No a druhý mechoš o problému s převodovkami věděl, ale žadnou prý na B12 ještě nedělal. Z čehož soudím, že to lidi asi nijak zvlášť neřeší a prostě "hučí" Akorát ten mechoš povídal že je na B12 docela umění dobře udělat synchro karbeců..
synchro je v pohodě a dá se udělat i podomácku a velmi jednoduše..jak píše Filous..když jsou v pořádku..tedy čistý a mají zdravá těsnění a příruby je to jak na jiný motorce.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Převodovka B12
Palo-1 psal:Mockrát díky za super tip Teď budu sice vypadat jako debil, ale čtvrtý karbec je ten úplně vpravo když sedím na motorce? Sundám z něj teda hadičku a po dobu "sání" poteče teda benzín do karbců. Když přestanu sát tak se podtlakový ventil v nádrži opět uzavře a benzín nepoteče, nasadím hadičku zpět na karbec a startuju, chápu to tak správně?
Podle mě než chlastat benzín je lepší to párkrát protočit (samozřejmě s řádně nabitou baterií). Když mám úplně suché karbce, tak je to tak na 4 pokusy po 5 vteřinách a pak to normálně chytne
▀▄▀▄▀▄...sem se to nemělo nikdy dostat...▄▀▄▀▄▀
K.a.s.y.m. (Člen) 09.02.2021 08:43:15 Offline |
Re: Převodovka B12
tachec psal:Palo-1 psal:Mockrát díky za super tip Teď budu sice vypadat jako debil, ale čtvrtý karbec je ten úplně vpravo když sedím na motorce? Sundám z něj teda hadičku a po dobu "sání" poteče teda benzín do karbců. Když přestanu sát tak se podtlakový ventil v nádrži opět uzavře a benzín nepoteče, nasadím hadičku zpět na karbec a startuju, chápu to tak správně?
Podle mě než chlastat benzín je lepší to párkrát protočit (samozřejmě s řádně nabitou baterií). Když mám úplně suché karbce, tak je to tak na 4 pokusy po 5 vteřinách a pak to normálně chytne
Chlastat benzin??Co to placas za blbost?? Filous psal o hadicce na podtlak kterou otevres palivovy kohout. Ne o cucani benzinu hadickou pri kradezi ze sousedni motorky.😁😁
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Převodovka B12
K.a.s.y.m. psal:tachec psal:Palo-1 psal:Mockrát díky za super tip Teď budu sice vypadat jako debil, ale čtvrtý karbec je ten úplně vpravo když sedím na motorce? Sundám z něj teda hadičku a po dobu "sání" poteče teda benzín do karbců. Když přestanu sát tak se podtlakový ventil v nádrži opět uzavře a benzín nepoteče, nasadím hadičku zpět na karbec a startuju, chápu to tak správně?
Podle mě než chlastat benzín je lepší to párkrát protočit (samozřejmě s řádně nabitou baterií). Když mám úplně suché karbce, tak je to tak na 4 pokusy po 5 vteřinách a pak to normálně chytne
Chlastat benzin??Co to placas za blbost?? Filous psal o hadicce na podtlak kterou otevres palivovy kohout. Ne o cucani benzinu hadickou pri kradezi ze sousedni motorky.😁😁
...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr