Nejsi přihlášen
Bandit 1200 S prosim o rady
Zdravím fšechny.
Prosím o rady, koupil jsem banditku1200 rok 2001 a zkrátim to, typek se o ni vubec nestaral ikdyž tvrdi že všechno bylo v cajku. Tesně po koupi moto jen na 1-2 až max 3 valce absolutně žádný zátah, svíčky černý některé nefunkční.Benzin tam zřejme nalejval z vyrazených aut (pracuje na eko likvidaci) Jentaktak jsem s tím odjel dom. Vyměnil svíce konečně davaji jiskru ,svody vsechny stejne vařící = konečně se vratil tah. To bylo jen info ve zkratce.
Teď muj problem - za studena nastartuju i bez sitice, se syticem to startuje huře popřípadě si s tím trochu pohraju. Po chvilce zahřátí vyjedu občas citim škubnutí,trochu ji nalozim kráááásný zátah, než dojedu do cca 1-3km vzdalene garaze, tak po vyrazení a chvilce jizdy na Neutral moto spadnou otačky a chcipne. Moto je řekneme už celkem zahřátá a v tomto zahřátem stavu už nenastartuje, puvodni baterku jsem po teto zkušenosti vyhodil protože jsem ji vyslehal po 2x protočení a tim padem koupil novou.
Konečně jsem ji dostal do garaže a první jsem zjistil že nefunguje podtlak membrana na kohoutu nadrze takže tam jde porad benzin jak na ON tak na RES ikdyz moto stojí a neběží takže čekam na repas díly kohoutu nadrže. Tipuju že proto byly cerne svice až se upalili uplne.
Samozřejmě vytahnu Ultrazvuk cisticku a karbece rozložim a properu.
Jen poraďte jakou repas sadu karbeců vybrat: Vzdy se spokojim jen s tim nejlepsim ale origo to teď nebude, takže náhrada.
Prodavané jsou Slinky Glide, All Balls, Tourmax, a prý to nejlepší Keyster.
Slinky a All balls maji kompletní celou sadu se vším všudy na 4 karbece za pulku ceny jedné sady Tourmaxu a Keysteru a to se mi nezdá.
Rád ctím pravidlo za kvalitu se musí platit,tak se ptám platí to i u tohoto? a Mám tedy koupit Keyster či Tourmax kde sada na jeden karbec stoji 1000Kč až 1600Kč ?
O prachy tu nejde a je mi jasné že u karbece musí byt vse napřesno nejlepe na tisíciny.
Díky Kostra
Re: Bandit 1200 S prosim o rady
PS: něco jako toto?
https://www.mototechnika.cz/technika-si … 0661n.html
Re: Bandit 1200 S prosim o rady
S kvalitou těch sad ti neporadím,jen si dej pozor,jestli ti nepřibývá olej v motoru. Podle toho co popisuješ se svíčkama to jede bohatý,tudíž asi netěsní i jehlovej ventil v karbecu a pak to muže po odstavení protýct až do motoru.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 18.10.2023 08:47:27 Offline |
Re: Bandit 1200 S prosim o rady
Nevim co vse si predstavujes jako kompletni sadou na repas,ale ze zkusenosti jsou potreba v podstate jen tesneni plovakove komory. O-krouzky na trubicky kudy tece do karbecu benzin a pokud jsou spatne jehlove ventilky tak ty. Nic jineho v 99% pripadu neodejde.
Ja vetsinou davam tourmax. I na kohout nadrze..je to vyzkousena znacka.
Jinak k tem cernym svicim. Muze byt problem i v nastaveni volnobezne bohatosti. Ta se odviji od pouziteho vzduchace a vyfuku. U HF filtru a ladaku muze byt nekde kolem 3,5 otacky s origo vzduchacem staci zhruba original hodnota..tu ted z hlavy nevim.
Pokud to budes stejne cistit tak uvidis jak je to nastavene. A hlavne co vse v tech karbecich bude a nebude spatne.
P.S.: pripadne si zkontroluj jestli ti sedi velikosti trysek. Aby tam nekdo nedal nejaky Dynojet kit a byl pak pouzit i spravny filtr.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bandit 1200 S prosim o rady
...Tourmax nebo jeste radsi original...pak ultrazvuk se spravnou chemii, dukladne vyfoukat tlakovym vzduchem, spravne nastavit bohatost a synchro, cistej vzduchac nejlip origo...kontrola hodnot jehel a trysek je jasna, jak pise Kasym...k tomu co je potreba a co Kasym zminoval bych pridal jeste O krouzky pod pilot screw...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr