Nejsi přihlášen
burnout-jak si odkouřit gumu
a pro nadšence co je přestalo bavit jezdit po předním a zadním
BURNOUT – jak si spálit gumu
Burnout znamená v angličtině něco jako spálenina, a myslíme tím zadní pneumatiku. U nás se tomu někdy říká „spalouch“. Spalouch je velmi jednoduchý, má svůj efekt a žere pneumatiky.
1) Základní spalouch
Začneme tím nejjednodušším. Zařaďte jedničku a postavte se oběma nohama na zem. Zmáčkněte a pevně držte přední brzdu. Nyní přidejte plyn (až 5 – 6 tis. otáček) a potom rychle a plynule pusťte spojku. Zadním kolo je „utrhne“ a roztočí se na místě. Třením se pneumatika začne zahřívat a za chvíli se objeví bílý dým. Toto je nejjednodušší verze palouchu, s kterým na nikoho nezapůsobíte a akorát si zničíte drahou pneumatiku. K zpestření zážitku je možno využít více variant.
2) Pohyblivý spalouch
Předtím než začnete, zahřejte bržděním přední pneumatiku. Nebude vám pak tak klouzat dopředu. Na jedničku se pomalu rozjeďte na rychlost chůze, stoupněte si do stupaček a předkloňte se tak, až uvidíte přední kolo. Tím odlehčíte zadní kolo. A teď to udělejte. Přidejte pořádně plyn a pusťte spojku. Tlakem na přední brzdu regulujete pohyb dopředu. Je docela složité udržet motorku v rovině, protože vám bude nejspíš zadní kolo uhýbat do strany. K řízení použijte tedy váhu těla. Pokud se bude motorka odklánět do strany, přeneste svoji váhu na tu stejnou stranu. Zakončit to můžete buď zmáčknutím spojky nebo uvolněním přední brzdy, při kterém triumfálně zmizíte za obzor.
Dobrá rada #1
Buďte opatrní co děláte se spojkou. Buď je stlačená nebo ne. Nikdy ji nenechávejte v záběru, nebo si ji brzo zničíte.
3) Doughnuts - koblihy
Koblihy jsou známé černé kruhy na cestě. Jedná se o spalouch s předním kolem stojícím a nebo pomalu se otáčejícím. Nenaklánějte přitom motorku, nebo vám ujede zadní kolo, motorka spadne a vy budete vypadat akorát jako blbci. Správná kobliha se dělá s oběma nohama ve stupačkách, protože s nohama na zemi ji dokáže upéct každý.
4) Spalouch ve svahu
Najděte si prudké stoupání a postavte se skoro na vrchol. Roztočte klasický palouch a pomalu pouštějte brzdu. Místo toho, aby se motorka pohybovala dopředu, začnete se pomalu pohybovat dozadu. Jednoduché a velmi efektní.
Dobrá rada #2
Zadní kolo můžete ovládat několika způsoby: Pokud vám začne zadní kolo hodně uhýbat do strany, přeneste váhu těla na druhou stranu. Zároveň uberte plyn. Prudké ubrání plynu je ale nejhorší metoda, protože ztratíte kontrolu nad zpomalováním. Mnohem lepší je regulovat brzdu než plyn. Pokud cítíte že padáte, prostě povolte přední brzdu.
Palouch vypadá opravdu pěkně, ale rychle ničí pneumatiky. Proto vám doporučuju najít si pneumatikového sponzora
++ světlu vstříc ++
Re: burnout-jak si odkouřit gumu
to antikrist:
mrkni na toto:
http://www.motomaniacs.net/videos.php
najdi si tam B-12 :) celkom to je cool :)
ked uz do pekla, tak na bielom koni !
Re: burnout-jak si odkouřit gumu
sorry , mal to byt tento link:
http://www.bikepics.com/bikemovies/
ked uz do pekla, tak na bielom koni !
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr