Nejsi přihlášen
rejd
hale technici....nějak se nám tu teď s kámošema rozjela diskuze.....
když auto stojí na místě, dám plnej rejd a popředu udělám kruh, bude ten kruh stejně velkej jako pokud bych to samý udělal ale pozadu???
no, jak je to???
Re: rejd
hans psal:hale technici....nějak se nám tu teď s kámošema rozjela diskuze.....
když auto stojí na místě, dám plnej rejd a popředu udělám kruh, bude ten kruh stejně velkej jako pokud bych to samý udělal ale pozadu???
no, jak je to???
Hansi, určitě nebude, poloměr otáčení při jízdě pozadu bude mnohem menší.
Na to v praxi přišli první generace konstruktérů už před více než sto lety, kteří zkoušeli konstruovat auta s říditelnou zadní nápravou. To se dnes osvědčuje zejména u nakladačů, vysokozdvižných vozíků, stavebních a lesních strojů , které mají manévrovat na malé ploše. To co má jezdit rychleji - auta má řízenou nápravu vpředu. Některá nová a speciální vozidla však mají nápravy říditelné obě (případně všechny) a ty pak mají poloměr otáčení až "O".
12.Bandit je dobrá minulost
Re: rejd
vorel: měl jsem auto s náhonem na zadek a motorem vepředu a když jsem to porovnával s kámošovo ochcáfkou, která zhruba stejně vážila a měla asi tak stejnej výkon plusmínus 10koní, tak já jsem se do jednoho kopce hu nás vydrápal na sněhu snadnějš než von.
Bandit rulezz!!!
Re: rejd
12.Bert psal:hans psal:hale technici....nějak se nám tu teď s kámošema rozjela diskuze.....
když auto stojí na místě, dám plnej rejd a popředu udělám kruh, bude ten kruh stejně velkej jako pokud bych to samý udělal ale pozadu???
no, jak je to???Hansi, určitě nebude, poloměr otáčení při jízdě pozadu bude mnohem menší.
Na to v praxi přišli první generace konstruktérů už před více než sto lety, kteří zkoušeli konstruovat auta s říditelnou zadní nápravou. To se dnes osvědčuje zejména u nakladačů, vysokozdvižných vozíků, stavebních a lesních strojů , které mají manévrovat na malé ploše. To co má jezdit rychleji - auta má řízenou nápravu vpředu. Některá nová a speciální vozidla však mají nápravy říditelné obě (případně všechny) a ty pak mají poloměr otáčení až "O".
..zítra provedu praktickou zkoušku..
Too Bert:
nejsem vrták,ale nejrychlejší vozidlo,co se kdy po téhle zemi projelo mělo řiditelnou zadní nápravu..(Trust od Nobela)
..ale to jen tak na okraj..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: rejd
záleží taky na zátěži na zadní nápravu,protože když to bude kombi,bude náprava víc zatížená a líp to pojede,na opak čím lehčí bude to auto s předkem tak pojede taktéž do kopce líp a někde na určitý hmotnosti budou ty pohony vyrovnaný
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Re: rejd
vorel psal:teď vážně. kdo napíše předek má u mě panáka z výhry
..Ptáčku,asi to neklapne..i rozklad sil na nakloněné rovině se přiklaní k lepší trakci zadního náhonu..bohužel
..ale snad nám dá glgnout Tajnej..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: rejd
Tomas600N psal:muj žigul ma motor ve předu a nahon na zadek, a do zasněženeho kopce se mu vubec nechce
takže předek
..také jsem vlastnil tento vůz..
..a kam jsem zajel já,se s předkem nikdo nedostal..
..vím Vorle,že tě seru,ale tohle je vyzkoušeno praxí..
..a taky pilotem..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: rejd
Pšán psal:Tomas600N psal:muj žigul ma motor ve předu a nahon na zadek, a do zasněženeho kopce se mu vubec nechce
takže předek..také jsem vlastnil tento vůz..
..a kam jsem zajel já,se s předkem nikdo nedostal..
..vím Vorle,že tě seru,ale tohle je vyzkoušeno praxí..
..a taky pilotem..
no mi to do kopce jede když naložim dlaždice do kufru
Re: rejd
vorel psal:máme s tajnym nerozřešenou sázku:
dvě stejně těžký auta, stejný gumy, jedno motor vpředu a přední náhon, druhý motor vpředu a náhon na zadek.
kerý pojede líp po sněhu do kopce?
To druhé je žigulík. Trocha sněhu, kopeček a stál. To první je rozhodně lepší
NEJEZDÍME RYCHLE, POUZE LÍTÁME PŘÍLIŠ NÍZKO
Re: rejd
Tak sme se zhodli v praci ze na kopce je nejlepsi skodarna , sice nesmis do zatacek tomu luftuvat jinak se ti utrhne na snehu ale jinak kdyz mas zimahy a vysokej vzorek vyjela hodne , motor vzadu nahon na zadek a vaha v kopci smerovana na zadni napravu tak to jelo slusne
Re: rejd
vorel psal:máme s tajnym nerozřešenou sázku:
dvě stejně těžký auta, stejný gumy, jedno motor vpředu a přední náhon, druhý motor vpředu a náhon na zadek.
kerý pojede líp po sněhu do kopce?
to první na zpátečku
to druhý se nehne z místa,co si pamatuju žigula,tag zme v něm v zimě vozili pytel písku,páč jináč tomu lítal zadek jag sfiň,na druhů stranu s tím byla neskutečná prdel na letišti
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: rejd
Pavel_B12 psal:vorel psal:máme s tajnym nerozřešenou sázku:
dvě stejně těžký auta, stejný gumy, jedno motor vpředu a přední náhon, druhý motor vpředu a náhon na zadek.
kerý pojede líp po sněhu do kopce?To druhé je žigulík. Trocha sněhu, kopeček a stál. To první je rozhodně lepší
a použil jsi někdy zmní gumy na tom žigulu?
Re: rejd
Koldan psal:...co si pamatuju žigula,tag zme v něm v zimě vozili pytel písku,páč jináč tomu lítal zadek jag sfiň,na druhů stranu s tím byla neskutečná prdel na letišti
Prdel s ruskýma autama... Jel jsem jednou na korbě Moskviče co byl z kombíka předělaný na pick-upa. Lítali jsem s tím po lesních cestách. Jezdili většinou ve třech a ten třetí seděl an korbě na sedačce z 1203, která tam byla jen tak pohozená, nepřidělaná a tak si v zatáčkách lítal ze strany na stranu.
Jednu vadu to mělo a to vůli ve volantu asi čtvrt otáčky... No a jednou (jako na potvoru když jsem seděl na korbě) se projíždělo takovou táhlou zatáčkou rychlostí asi 80 km/h. Ten co řídil pootočil volant právě o tu čtvrt otáčku ale stále jel rovně. To ho rozhodilo a tak trhnul volantem, aby to zatočilo... No ale jak trhnul, tak se Mosbuch vzepjal jako bájný Paegas, zařehtal, utrh se a začal jet po dvou kolech...
Já ne sedačce okamžitě slítnul ke straně po které to jelo. Snažil jsem se zuby nechty vydrápat na druhou stranu (jako to v telvízi dělají sajdkárystí) a přemýtal si před očima celý život, protože k převržení chyběl opravdu jen hlup, zvláště po té, co jsme sjeli mimo pevnou cestu a kola se zabořila do měkké lesní zeminy. Naštěstí ale tam byl pařez o který jsem se otočeni o 180° oproti původnímu směru jízdy zastavili.
Jo s ruskejma autma je prdel...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: rejd
hans psal:hale technici....nějak se nám tu teď s kámošema rozjela diskuze.....
když auto stojí na místě, dám plnej rejd a popředu udělám kruh, bude ten kruh stejně velkej jako pokud bych to samý udělal ale pozadu???
no, jak je to???
Na zpatečku to sešlápni naplno a vsad ze nebude
Holka a motorka je nejhezčí nahá!!!
Re: rejd
Ondráš psal:Koldan psal:...co si pamatuju žigula,tag zme v něm v zimě vozili pytel písku,páč jináč tomu lítal zadek jag sfiň,na druhů stranu s tím byla neskutečná prdel na letišti
Prdel s ruskýma autama... Jel jsem jednou na korbě Moskviče co byl z kombíka předělaný na pick-upa. Lítali jsem s tím po lesních cestách. Jezdili většinou ve třech a ten třetí seděl an korbě na sedačce z 1203, která tam byla jen tak pohozená, nepřidělaná a tak si v zatáčkách lítal ze strany na stranu.
Jednu vadu to mělo a to vůli ve volantu asi čtvrt otáčky... No a jednou (jako na potvoru když jsem seděl na korbě) se projíždělo takovou táhlou zatáčkou rychlostí asi 80 km/h. Ten co řídil pootočil volant právě o tu čtvrt otáčku ale stále jel rovně. To ho rozhodilo a tak trhnul volantem, aby to zatočilo... No ale jak trhnul, tak se Mosbuch vzepjal jako bájný Paegas, zařehtal, utrh se a začal jet po dvou kolech...
Já ne sedačce okamžitě slítnul ke straně po které to jelo. Snažil jsem se zuby nechty vydrápat na druhou stranu (jako to v telvízi dělají sajdkárystí) a přemýtal si před očima celý život, protože k převržení chyběl opravdu jen hlup, zvláště po té, co jsme sjeli mimo pevnou cestu a kola se zabořila do měkké lesní zeminy. Naštěstí ale tam byl pařez o který jsem se otočeni o 180° oproti původnímu směru jízdy zastavili.
Jo s ruskejma autma je prdel...
tý woe , Kobra 11
TO já zas zažil akci jak byla teď nějak na přelomu února a března ta sněhová kalamita.Jel sem přes Chřiby přes nějaký prdele a všade spousta sněhu,buchláky uzavřené,tak sem, putoval kama to šlo,jedu si to lesem,říkám fajne,tadyma to pude,jenže asi po třech kilákoch uprostřed lesa spadlej strom,hasiči a rejpali sa s tím.Tak sem zastavil,čekal až to vodřežů no a že pojedu dál,jenže bylo to do kopca a už sem sa nerozjel,z protisměru stála kolona počínaje autobusem přes osobáky až po náklaďáky,tak sem začal cůvat,votočit sa nebylo gde,tag si to jedu v těch kolejích,dozadu nevidím,páč vokno zamlžený a zepředu na mě čučí plnej autobus lidí.No a jag byly vyjeté ty koleje,tag ně to svedlo do závěje,zadek se zapich a předek se votočil vo 180 stupňů. Vypadalo to naprosto efektně.Tagže já zkontroloval trenky,estli náhodou není blato na hřišti,pak mávl na autobus jako že su frajer a bylo to schválně a jel do řiti No jag říkám Kobra 11 hadra
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: rejd
...kucí maj na chajdalupje todle:
...taky zadokolka a je s tym děsná prča...ale jag louka namokne nebo nasněží, tag taky žádná hitparáda i dyš maj vobutý řádský šípáky ...akorát jim na to budu muset udělat vochranej rám, bo začínaj lítat furt víc a víc a vopčas mam strach, že to něgde zvrátěj
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
jirka silver (Člen) 18.05.2007 08:22:02 Offline |
Re: rejd
Vorel jasně motor vpředu náhon zadek.Ověřeno v mládí s otcem
ve voze škoda octavia výjezdy nad Jáchymovem.Bez zimáků vše stálo my jeli to ještě bylo auto žádný simplyclever.
Kvůli panáku nebudu lhát
Najdete nás na každém kilometru
Re: rejd
Koldan psal:Ondráš psal:Koldan psal:...co si pamatuju žigula,tag zme v něm v zimě vozili pytel písku,páč jináč tomu lítal zadek jag sfiň,na druhů stranu s tím byla neskutečná prdel na letišti
Prdel s ruskýma autama... Jel jsem jednou na korbě Moskviče co byl z kombíka předělaný na pick-upa. Lítali jsem s tím po lesních cestách. Jezdili většinou ve třech a ten třetí seděl an korbě na sedačce z 1203, která tam byla jen tak pohozená, nepřidělaná a tak si v zatáčkách lítal ze strany na stranu.
Jednu vadu to mělo a to vůli ve volantu asi čtvrt otáčky... No a jednou (jako na potvoru když jsem seděl na korbě) se projíždělo takovou táhlou zatáčkou rychlostí asi 80 km/h. Ten co řídil pootočil volant právě o tu čtvrt otáčku ale stále jel rovně. To ho rozhodilo a tak trhnul volantem, aby to zatočilo... No ale jak trhnul, tak se Mosbuch vzepjal jako bájný Paegas, zařehtal, utrh se a začal jet po dvou kolech...
Já ne sedačce okamžitě slítnul ke straně po které to jelo. Snažil jsem se zuby nechty vydrápat na druhou stranu (jako to v telvízi dělají sajdkárystí) a přemýtal si před očima celý život, protože k převržení chyběl opravdu jen hlup, zvláště po té, co jsme sjeli mimo pevnou cestu a kola se zabořila do měkké lesní zeminy. Naštěstí ale tam byl pařez o který jsem se otočeni o 180° oproti původnímu směru jízdy zastavili.
Jo s ruskejma autma je prdel...tý woe , Kobra 11
TO já zas zažil akci jak byla teď nějak na přelomu února a března ta sněhová kalamita.Jel sem přes Chřiby přes nějaký prdele a všade spousta sněhu,buchláky uzavřené,tak sem, putoval kama to šlo,jedu si to lesem,říkám fajne,tadyma to pude,jenže asi po třech kilákoch uprostřed lesa spadlej strom,hasiči a rejpali sa s tím.Tak sem zastavil,čekal až to vodřežů no a že pojedu dál,jenže bylo to do kopca a už sem sa nerozjel,z protisměru stála kolona počínaje autobusem přes osobáky až po náklaďáky,tak sem začal cůvat,votočit sa nebylo gde,tag si to jedu v těch kolejích,dozadu nevidím,páč vokno zamlžený a zepředu na mě čučí plnej autobus lidí.No a jag byly vyjeté ty koleje,tag ně to svedlo do závěje,zadek se zapich a předek se votočil vo 180 stupňů. Vypadalo to naprosto efektně.Tagže já zkontroloval trenky,estli náhodou není blato na hřišti,pak mávl na autobus jako že su frajer a bylo to schválně a jel do řiti No jag říkám Kobra 11 hadra
Klucí z Kobry 11 by čuměli... To co tam dělají na mercedesech a bavorácích, tak to tu provádí kdejaký kluk s moskvičem či embéčkem.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: rejd
Hee přece mě nenecháte s vorlem prohrát. Mám pocit, že se počet hlasů pro zadní náhon začíná rapidně zvyšovat. Enom až se přidaj lidi, co tomu fak rozuměj, a né samí bambasové zamilovaný do svejch koktávek s tdí.
Zeměkoule taky byla dřív placatá a ani se nehla.
Jo a eště bych měl malou poznámku k tomu panáku, co vorel slibuje z výhry:
sadili sme se samozřejmě vo pytel hoven.
Re: rejd
polopate, motor vpredu, predny nahon, sneh, kopec - vyjdes s obtiazami, auto sa klze, straca adheziu, automaticky sa kola zacnu pretacat a stojis
zadny nahon ma vacsie zatazenie a grip, ak to prezenes s plynom, sune ta do strany, ale furt ides
preto je to uplne jasne, zadny nahon, motor vpredu do kopca na snehu vyjde lahsie ako predny nahon
si to staci vyskusat
kopecek v zime a ist tam predkom a potom skusit zacuvat
to uvidite ten fukot :)
sneh leti vzduchom, auto vystreli jak sip
...akurat opatrne s volantom, pretoze sebemensi pohyb a 180 :)
neni to sice uplne presne porovnanie, ale staci
chlastam rad, ale pred faktom neuteces
do neba nevyletim, na zemi ma najdu ...
Re: rejd
vorel psal:do oných, beemvečjek a podobných kokotin čo inak neidú hore kopcom ani za
pretoze bavoraky specialne maju nahovno rozlozenu hmotnost, tazke motory a lahku prdel
to iste zigulak a starsie kombiky (sierra atd.)
si predstav ze tlacis sanky nalozene par basami piva v teniskach na snehu, tiez si moc nepomozes :))
do neba nevyletim, na zemi ma najdu ...
Re: rejd
je známá věc,žedo žigulů sa dávalo na zimu pytel cementu nebo něčeho těžkého,páč jináč to auto nebylo schopný jezdit,tagže pochybuju,že by sa mu chtělo do zasněženého kopce,zadní kola sa začnů protáčet a nehne se
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: rejd
hans psal:hale technici....nějak se nám tu teď s kámošema rozjela diskuze.....
když auto stojí na místě, dám plnej rejd a popředu udělám kruh, bude ten kruh stejně velkej jako pokud bych to samý udělal ale pozadu???
no, jak je to???
..tak ses dočkal..dneska provedena prubenfahren..
..testované vozidlo:Komatsu..
..resumé:kruh na zpátečku(řízená náprava vzadu)má menší průměr než jízda opačným směrem(řízená náprava vepředu)
..konec hlášení...
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: rejd
toz kurva, ty neposlusna teniska, tak ti to napisem uplne po lopate :))
znamy mal opel omega
modelova situacia
solidne zimne gumy, opel omega, vw passat, kopecek, snehu pokokot
auta podobneho rocnika, podobnej kategorie (malo podobnej, ale to je jedno)
lidovy vuz hrabal jak krtek uz v strede kopca a omega si to presvistala, sneh frkal jak z rolby
netvrdim, ze to plati na vsetky auta vseobecne, hodne zalezi na rozlozeni hmotnosti danej kary a vahy motora a plno inych faktoroch, ale v idealnom pripade je to urcite pre zadny nahon
tot moj laicky nazor
do neba nevyletim, na zemi ma najdu ...
Re: rejd
k hlavnímu zadání:
polomer bude stejný, zkuste si na parkovisti popojet dopredu s plným a pak zpátky.......vzdy se vrátíte na stejné místo......;)
k vedlejsímu zadání.: opravdu se zadním náhonem pokud bude motor za prední nápravou pokud by byl done pred prední tak prední bo na zadní by nepusobyla skoro zádná síla;) jde fakt jen o rozdelení sil......
B12 nebyla k dostaní a tak přišla zrada a H9:)
Re: rejd
Bédo ňák ti docházej argumenty. Kufor ti to snad vysvětlil jasně, ne? A vo tom, že jerry bude vědět, nebyla žádná.
Už se v tom rači nehrab. A esli eště pořád tápeš, se můžeš zeptat v servisu, až tam pudeš pro motku, esli ty jejich auta nejezděj náhodou blbě do kopce v zimě
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr