Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Bedřich - help please (intercom, handsfree)

filas (Člen)
22.05.2007 17:01:12
Offline

Bedřich - help please (intercom, handsfree)

Zdravím,

ve starší diskuzi jsem si našel že jsi řešil nějaký hans free do helmy a že jsi vybral něco s nalepovacíma sluchátkama do helmy za nějaký 3 kila. Mám několik otázek:

Jak se to jmenuje
Kde to mají - na to odkazu co jsi uváděl to už není
do kolika km/hod můžeš telefonovat
jaký máš tel (značku)
jaký z toho máš celkově pocit

díky za info good

Editoval inkvizitorr (23.05.2007 12:07:25)


máte štěstí že jdu náhodou kolem, říkají o mě že prý jsem odborník :surprised:
osiris (Člen)
22.05.2007 17:18:32
Offline

Re: Bedřich - help please (intercom, handsfree)

...do kolika km s tym můžeš telefénovat není aš tag moc důležitý, do 100-120 vyhovujou šecky a nat 120 uš pag stejně strachy jakorát koktáš, kór ve vinglech smile1
ps: tam já uš i trousím bigsmile


... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Palino (Člen)
22.05.2007 18:24:04
Offline

Re: Bedřich - help please (intercom, handsfree)

Celý den mně řve mobil a furt něco řeším. Představa, že bych měl brát telefony ještě na motorce mě děsí. Navíc to musí být fest nebezpečné. Možná máš jiný názor, ale mně to připadá napussy


NEJEZDÍME RYCHLE, POUZE LÍTÁME PŘÍLIŠ NÍZKO
MartysN6 (Člen)
22.05.2007 19:49:05
Offline

Re: Bedřich - help please (intercom, handsfree)

Pavel_B12 psal:

Celý den mně řve mobil a furt něco řeším. Představa, že bych měl brát telefony ještě na motorce mě děsí. Navíc to musí být fest nebezpečné. Možná máš jiný názor, ale mně to připadá napussy

podepisuju, na motce se chci odreagovat a ne řešit pussyovinysmile1

škardík (Člen)
22.05.2007 20:08:12
Offline

Re: Bedřich - help please (intercom, handsfree)