Nejsi přihlášen
Jarken a další-voda
Tak jsem si to o vikendu zas po delší době zkusil na vodě. Naštěstí jsem to ustál a poměr jízdy na vodě bez pádu a s pádem se tak vyšvihl na krásných 4:1. Loni jsem se sklouzl na vodě na konci sezony a od tý doby z toho mam panickou hrůzu.
Sem se chtěl zeptat těch, co na vodě jezdí pravidelně, jestli by mi (a věřím, že i dalším) k tomu něco neřekli? Jak se to chová, co to vydrží, co dělat, jak brzdit, zatáčet a tak. Jsem vděčen za každou konstruktivní připomínku (jen nepište, že to chce jezdit opatrně-to jezdim, a mám pocit, že se s tim nechá jet i víc než 40). Dík.
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Re: Jarken a další-voda
jakmile začne pršet - dojet do nejblizsi hospody, teplou polivku -oschnout a vyčkat až zas vyleze pupen
ale da se v tom jet taky - pěkně konstantní rychlostí a jde to
- pamatuju loni 920 kilaků v dešti za jeden den - z Chorvat až domů chcalo ale fest - byl jsem jak rozmočenej hajzlpapír
neveřím ničemu co krvácí pět dní a neumře
Re: Jarken a další-voda
VikecB12 psal:Loni Lago di Garda-Brno(kolem1000km) celou dobu v dešti a teplota kolem 6° a bez nepromoků
- my měli asi 15 stupňů ale stejně jsem se klepal zimou jak ratlík. Nejlepší to bylo dycky na benzince - vylejt vodu z bot, vyždímat rukavice, natankovat, zakoupit horkej čaj z automatu za surovej peníz, zanadávat si z plnejch plic na to zkurv.ný počasí a vyjet zas dál. Po návratu jsem na to 3 dny nesed
extremni zkusenost - uz nikdy více - max 500 kilaku a zalomit to a prespat
až pojedu zas někam dál "za čáru" tak ty nepromoky kupuju - budou vhod
neveřím ničemu co krvácí pět dní a neumře
Re: Jarken a další-voda
Polo psal:nějaká konkrétnější rada, krom toho, že za deště člověk zvlhne?
Nejezdit na holejch gumách, vopatrně přes koleje, poklopy a kanály, zpomalit.
Nepromoky (doporučuju dvoudílné - vršek i spodek zvlášť) jsou základ. Jak jsi skrz prochcanej je ti zima i v létě - to ubírá energii, snižuje pozornost. Nepromoky samo i přes ruce a popř. i boty.
Autobus je taky Suzuki... .
Re: Jarken a další-voda
Zde něco od povolaného za :
1. je to HLAVNĚ o psychice, tj. souhlas s Pšánem
2. opatrněji přes koleje, bílé značení, přechody pro chodce, v lesních úsecích zejména na podzim popadané listí atd., to je snad samozřejmé, tedy souhlas s Mirkem D.
Jinak pokud máš trochu měkčí pneu se vzorkem a žádné tvrdé ku..y a jsou zahřáté, tak můžeš spolehlivě jezdit normálně.Jde samozřejmě o teorii, protože když hodně prší, může být v zatáčkách naplavený písek ze stráně a pod., takže podvědomě skoro každý normální jede pomaleji než je zvyklý, tudíž také hodně záleží na tom jakou oblastí jedeš, jestli v horách, nebo v otevřené krajině..Např.v Dolomitech se mnohem lépe - fakt nekecám Kožuch mi je svědkem - jezdilo po dešti .Voda umyla ten prach(vápenec či co ) z cest, který Ti obaloval za sucha gumy a ty pak ve vracácích klouzaly.Po dešti to šlo nádherně bez jakéhokoliv hnutí zadku.
Už jsem za deště absolvoval - kdysi na na Sršni - i aquaplaning poté co jsem najel rychleji než zdrávo do podélné koleje zalité vodou , motorka skutečně plavala, ale naštěstí jsem neupadl, než jsem se totiž vzpamatoval a rozhodl se co udělám,bylo to za mnou .Nepromoky za delšího deště jsou snad samozřejmostí, jako první promokají rukavice, takže igeliťáky z pumpy na ně hned jak začne krápat.V případě že rukavice již mokré jsou a čeká Tě delší jízda, tak igeliťáky DOVNITŘ rukavic nechť jsou ruce v suchu a teple
Konečně za deště více než kdy jindy bych doporučil v případě krize a rychlejšího náletu do zatáčky nebrzdit ale klopit .Ony ty naše Bandasky, ehm jebky to fakt v 99% zvládnou samy no né?No ano!
Autor je zatvrzelý konzervativec a hrdý chachar, který je paličatě přesvědčen, že Baník je king a patří do Slezska, ne na Moravu!
Re: Jarken a další-voda
Jo a k bodu ad1) bych hned přidal ta pojebaná "háďata" na silnicích, tj.ony hnusné klikyhakaté škvíry zalité smolou či jakým bazmekem, na kterém to v náklonu klouže i za sucha natož za mokra .
Například sjíždět Skřítek na Šumperk za deště je kvůli nim dost o hubu
Autor je zatvrzelý konzervativec a hrdý chachar, který je paličatě přesvědčen, že Baník je king a patří do Slezska, ne na Moravu!
Re: Jarken a další-voda
nejak extra me voda nevadi
rovne se da jet po mokre dalnici uplne normalne (150-160) bey problemu. Zatacky samo opatrnejs,ale zas nic tak strasnyho to neni...
Led, to je ta prava kurva. Voda je v pohode.
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: Jarken a další-voda
Tak díky všem za rady, hlavně Jarkenovi. Snad to bude to psychikou. Nák jsem ten pád asi ještě nerozdejchal.
Poslední věc: Jarken píše, že když je mokro, ale jinak čistej povrch, je do zatáček lepší spíš klopit než brzdit. Z toho mám právě hrůzu, že mi to ulítne. Jak moc se to tam dá zlomit? Předpokládám, že to nebude na stupačku, ale co píšete, tak by to k mému údivu mohlo držet celkem obstojně. Já to projíždím jak posranej, vlastně ne jak, ale posranej strachy...
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr