Nejsi přihlášen
Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
Dobrý den...chtěl bych se Vás zeptat, co ještě zkusit udělat na B6 při cukání a dušení motoru ve vysokých otáčkách /po zahřátí - studený je ok / ...cca od 9 tis ...motor cuká, přestane táhnout...po snížení otáček někdy chytne normální chod, někdy začne střílet do výfuku a problém cukání je už od cca 3500 otáček, ale nechcípne...vše začalo dělat po výměněn regulátoru napětí za nový, starý doslova explodoval ... svíčky jsou nové, hadice všechny překontrolované, filtr nový, palivový kohout vyčištěn, kabeláž znovu překontrolována....chystám se ještě vyčistit karburátory ....ale nejsem si jistej, že by to tím bylo...díky moc... Opel.rda
Re: Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
...možná to máš chudý a ten regulátor byla jen shoda náhod, zkus teda synchronizovat karburatory a pak běž po elektrice
...jo a proměřoval jsi ten "novej" regulátor?
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
díky za radu...regulátor jsem neprověřoval, koupil jsem novej a pouze ho vyměnil, starý byl spálený a likvidoval pojistku....netuším, jak prověřit ten novej, když to dělá pouze za jízdy ...bez zatížení lze motor vytočit bez problémů....díky ...
Re: Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
díky ...a kde začit hledat ...? cívky ..? fajfky ..? je možné, že ten vyhořelej regulátor mimo poijistky poškodil ještě něco dalšího, ale tím, jak to dělá jen za jízdy tak netuším jak to překontrolovat...možná to vzdám a půjde do servisu ...
Re: Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
...proles bych celou kabeláš, esi nemáš něgde seklou izolaci a při určitej votáčkách a určitejch vibracích to nezačne zlobit jako to ďálo Martysovi...začal bych v místech, gde je kabeláš nahňácaná v malym prostoru nebo namáhaná na vohyp, tzn. svjetlo a svazek vokolo krku řízení...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
Urcite prolez tu kabelaz svetlo predek a taky prdel, mrkni budiky.... sestelovani karbcu apod to na 90 procent nepotrebuje, to mi taky nepomohlo
Urcite se mrkni sem, popisuje tam Loser a ja stejny problem
http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … hp?id=2275
A jestli muzes nejdriv zkusit ten regulator tak mi sem napis jak jsi dopad, ten me ceka v lete...
" Můžu počítat s tím, že jsme přátelé ? "
Re: Dušení a cukání ve vysokých otáčkách
stejně mi to neleze do kebule,pochopil bych pokud by to prostě při nastartování bylo oukej a pak při rozjezdu to začalo vlivem otřesů blbnout a rozpojovat se,tudíž docházelo k vypínání motoru,kerej se po opětovném spojení chytne a pak to cukne a případně střelí do vejfucku,ale to by dělalo nezávisle na množství otáček,případně zahřátí či nezahřátí motoru,protože ten aktivátor by tam nebyly ani tak ty otáčky jako právě ty otřesy Lůzr,gde seš,nechceš mi to vysfětlit
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr