Nejsi přihlášen
opět k výdrži rozvoďáků a ujetým km motoru.....
Po 60000km byl napínák vyjetej o 3 zuby a na vačkách sedí na 100%,takže výměna byla zbytečná(ne kvůli penězům,leží mi ve skladu nachystanej už dlouho),a uskuteční se nejdřív v 72000km..
Údajné doporučení výrobce(nikdy jsem ho nečet a nevím kdo s ním přišel) berte s rezervou a nepanikařte...
Je-li našrot tak to znamná že má motka najeto aspoň 70000km..
A abych předešel dohadům: zachoval se mi ohledně výdrže na všech třech B12 stejně..
God Save The Queen!
Re: opět k výdrži rozvoďáků a ujetým km motoru.....
Uff Kelly ani nevíš jak rád jsem si to přečet Já mám na B12 cca 44tis doloženejch a dle zvuku jsem taky říkal, že je jako novej. Srovnával jsem s GS 500, FZS 600 a B6. Vždy je to docela hustě slyšet. Dík za ujištění!
Kdekoli jseš, cokoli děláš, záleží na Tobě
Re: opět k výdrži rozvoďáků a ujetým km motoru.....
Poraďte mi :
nechal sem si po nalítanejch 12K seštelovat ventily,karbce a zkouknout rozvoďák, nový volej, nový filtry. B6 má sice na budíku 30K ale ..1999předchůdce tomu nejspíč moc nedal podle stavu oleje ve vidlích..
šponovák rozvoďáku mám ve stavu :
tj. 14zubů venku, ale jen 3 sou vidět jetý.
Je to ještě v normálu ?
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr