Nejsi přihlášen
Jak moc klopit...
Ahoj,
asi takovej debilní dotaz. Nicméně jak teď jezdím Qualifiery, drhnu stupačkama i padákama (trubkáče Suzuki) a na gumě je cca necelej cm nesjetej. Chci trubkáče sundat a dát špunty protože mi prostě přijde, že to není tak hroznej náklon, naopak se mi ty zatáčky jezdějí tak ladně a trubky vaděj. Takže, za předpokladu dobrýho asfaltu, bude ta guma držet až do konce nebo už jsem na kritický hranici? Já jen abych to brzo nesložil. Jak jsem psal, gumy držej jak lepidlo, nic nepodkluzuje, necuká se ani náznakem. Můžu teda ještě víc???
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Jak moc klopit...
huskyb12 psal:Zdenda: normální vývoj - nejdřív trubkáče, pak hříbky, pak kreš a zase budeš chvíli jezdit vopatrně :)))
přitvrď centrál a vidle - vodstředivá síla pak nebude motku tolik tlačit k zemi ...
KUwa mam jakýsí špatný vývoj - hříbky, trubkové GIVI a čekám na ten kreš
Re: Jak moc klopit...
TAKY SEM ŠKRTAL ŠPIČKOU ALE PAK SEM ZAČAL ODŘAZOVAT PŘED ZATÁČKOU A V NI ŠPIČKU NA STUPNĚ A BYLO PO PROBLÉMU ALE ZASE MI NEDRŽEJ GUMY KOUPIL SEM MISCH. PILOT ROAD AKLOUŽOU JAK MEJDLO TAKŽE TO STIM KLOPENÍM RADŠI NEPŘEHÁNIM LEPŠÍ ŠKRTNOUT ŠPICÍ NEŠ DŘÍT HUBOU ASFALT
Na každou svini se najde řezník
Martin B12 (Člen) 17.07.2007 22:58:30 Offline |
Re: Jak moc klopit...
huskyb12 psal:Zdenda: normální vývoj - nejdřív trubkáče, pak hříbky, pak kreš a zase budeš chvíli jezdit vopatrně :)))
tak přesně tímhle jsem si prošel
street triple picco
Re: Jak moc klopit...
Bandit 650A psal:surprised: na B650 jsem par milimetru od kraje a neškrtám stupačkama padaky trubkače jsem vzdal ...
Jestli tam máš Batlaxy, tak se nediv, mají jinej tvar než Qualifiery.Ty jsem měl taky do konce.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Jak moc klopit...
nevim jak to děláš. mam 650, trubkáče a jak na bridgest. tak na conti to mam od kraje tak 2mm a padaky bez skrabancu, tu a tam si skrtnu stupnou. esli vono to fakt nebude tim vysadavanim nebo nastavenim vidli
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Re: Jak moc klopit...
Polo psal:nevim jak to děláš. mam 650, trubkáče a jak na bridgest. tak na conti to mam od kraje tak 2mm a padaky bez skrabancu, tu a tam si skrtnu stupnou. esli vono to fakt nebude tim vysadavanim nebo nastavenim vidli
Ti řikám, že Qualifiery mají jinej tvar, BT 020 jsem měl až do kraje a na padáky nešli nikdy.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Jak moc klopit...
Petr J. psal:to gsf: piloty dost kloužou...jediná výhoda je životnost...3x tolik co ContiSportAttack......ale už bych je na moto nedal.....
jo taky už je nekoupim před tim sem měl pilot power a maximalní spokojenost ale najel sem na ní jen 5000km a šla sr.t holt lepidlo
Na každou svini se najde řezník
Re: Jak moc klopit...
... mám D208 a chybí mi tak 1cm do kraje
... no a? Sem měkěj,nechám se někdy unést,vlítnu do zatáčky a pak mi naskočej cifry co by to stálo kdybych lehnul a tak to "nelámu přes koleno", jedu si svý "cestovní" tempo a jsem OK
"FORTUNA IUVAT AUDACES"
Re: Jak moc klopit...
SLUGI psal:... mám D208 a chybí mi tak 1cm do kraje
... no a? Sem měkěj,nechám se někdy unést,vlítnu do zatáčky a pak mi naskočej cifry co by to stálo kdybych lehnul a tak to "nelámu přes koleno", jedu si svý "cestovní" tempo a jsem OK
jo mluvíš mi z duše
momentalně zavostalej
Re: Jak moc klopit...
to klopení, padáky, kolínka a hrany se tady probíraj často, takže vkládám, myslim, slušnou fotku - pokud jsem to dobře zmenšil.
Měl jsem tam Bridgestone, kdy na stupně chyběly od hrany tak 2mm, teď tam mám Conti a zdá se mi, že chybí o kousek víc. Padákem jsem si ještě neškrt, ale jak je vidět, tak moc nechybí. Když jsem to na fotce viděl, tak jsem se trochu viděsil, takže teď řešim, co s trubkáčema a jaký tam dám hříbky. Snad ty informace někomu pomohou
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Re: Jak moc klopit...
Polo psal:tak je fakt, že to kolínko tam bylo spíš jako efekt pro diváky - tedy toho co fotil. spíš sem ale chtěl říct, že ty trubkáče na to ideální nejsou
osiris trubkáče má docela masivní a klopí pěkně...má to najetý... Já mám právě bobky, že mě to nakopne
bla...blabla...!
Re: Jak moc klopit...
fido psal:Polo psal:tak je fakt, že to kolínko tam bylo spíš jako efekt pro diváky - tedy toho co fotil. spíš sem ale chtěl říct, že ty trubkáče na to ideální nejsou
osiris trubkáče má docela masivní a klopí pěkně...má to najetý... Já mám právě bobky, že mě to nakopne
..no co jsem viděl v přímém přenosu,tak i Osiho trubkáče šktají..
..až jsem se lekl za něho..
..ale to ještě nečinil taková prostná na té motorce..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Jak moc klopit...
...to nebyl pšáne padák, ty jsou oba ještě panenský (zaplaťpánbůh) to byla moje blbost a úlek
...u těch trubkáčů strašně moc záleží na typu - jakej maj tvar, o tom to celý je, takže od nějaký značky jsou ok, od jiný ne ...dál záleží i na značce motorky, na některý kvůli uchycení k rámu a tvaru vík jsou úplně jiný než na jiných modelech motorek
...na banditu jsem měl jiný provedení trubkáčů a to byl "kolotoč" tyhle jsou naopak fajn (dovolily náklon vlevo se škrtáním bočním stojanem a vpravo se škrtáním koncovkou výfuku a jak jsem už psal, přesto jsou panenský, tfujtfujtfuj )
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Jak moc klopit...
vysedám si,baví ně to víc,víc si to užiju,ale koleno tlačím spíš k motoru,nějak ně neláká představa,že by to byla první věc kerá by šla do kontaktu se zemů,dyž by ně to ujelo,takže páčit nohu v třísle za každů cenu,jen aby sa koleno dotklo ně neba a pak mám taky hororový představy vo vykloubených nohách v třísle apod jo a taky je fakt,že než sem s tím vysedáváním začal,tak sem si pravou stupnou štrejchl,letos zatím ne e a teď už to nepude asi vůbec,páč na kostech to mám vo 5 mm a teď s tou vysokou gumou (180/64) to mám tak,že dyž mám mašinu na hlavním stojanu,zadním kolem neprotočím,páč leží na zemi sem na tom jak na enduru ale zase je to hezky hravé
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Progear 650 (Člen) 23.07.2007 21:16:34 Offline |
Re: Jak moc klopit...
Ja osobně mám na svym B650 BT 020 a mam trubkace padaky. A potvrzuju, ze skrtat padakama mi nejde a to jsem na konci gumy. U mě je to možná tím, že jsem lehkej, a motorka není tolik sedlá......
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Jak moc klopit...
Progear 650 psal:Ja osobně mám na svym B650 BT 020 a mam trubkace padaky. A potvrzuju, ze skrtat padakama mi nejde a to jsem na konci gumy. U mě je to možná tím, že jsem lehkej, a motorka není tolik sedlá......
Jak jsem psal, BT 020 mají asi trochu jiný profil gumy, páč jsem s nima škrtnul taky jen párkrát, s Qualifierama to jde samo, tak nevim jestli má ty boční plochy lepší nebo co.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Jak moc klopit...
olda psal:ahoj nevím jak to děláte, že škrtáte jezdím i ve dvou mám 85kg a kamarádka 78kg a do zatáčky neškrtám a nejezdím jak slimák a ke kraji mi chybí tak 1cm.
1cm, i když se to nezdá je v náklonu celkem dost, vydrž stačí už jen kousek
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Jak moc klopit...
Borák psal:no já klopim aby bylo dno vejš neš hrdlo páč jinak mi to neteče do chřtánu
To mi je jasný, co jinýho taky od tebe čekat
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Jak moc klopit...
Jinak se snažím taky vysedávat, ale vzhledem k tomu, že jsem asi mrňavej tak mi to moc nejde. Vysednu a v ten moment mi přjde motorka hrozně nestabilní, tak nevim nevim co dělám špatně
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Progear 650 (Člen) 24.07.2007 07:21:54 Offline |
Re: Jak moc klopit...
No to mas recht, sedet vedle motorky moc dobre nejde....
Mam dotaz, mate nekdo zkusenosti s Michelina pilot power? Kamos je ma, teda na nejaký jebce, myslim že snad monster se to jmenuje, ale me by zajimalo jestli je nekdo drtí na Bandasce.... dik za info..
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Jak moc klopit...
Zdenda psal:Jinak se snažím taky vysedávat, ale vzhledem k tomu, že jsem asi mrňavej tak mi to moc nejde. Vysednu a v ten moment mi přjde motorka hrozně nestabilní, tak nevim nevim co dělám špatně
zpočátku se mi béčko taky rozvlnilo,prostě vono to taky chce trošku cviku,vytlač do zatáčky první rameno a sesuň se na půl prdele,mně vosobně sa zdá,že pokud se tlačím mírně dopředu,tzn. že nalehnu víc na nádrž a koleno tlačím jako by spíš k vidli,než kolmo k mašině,že je to pak lepší,je líp cítit odezva od předníhho kola a i ten oblouk se mi vykrajuje nějak líp.ale to si dovolím jen tam kde to znám,jinde ne e,tam volím jistotu
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Jak moc klopit...
Hele teď mě napadlo, nejlepší je najít si nějaký velký rondl (kulaťák, kruháč) a valit.
50X v jednu stranu a 50x v protisměru, ale řešil bych to v noci bo ve dne se tam bojím najet i autem, jak to pozoruju. Připadá mi to kdo je rychlejší a drzejší tak jede
A když budeš hledat hranici tak si z toho udělej šišaťák
Padáme fšichni, padáme rádi!!!
Re: Jak moc klopit...
Progear 650 psal:No to mas recht, sedet vedle motorky moc dobre nejde....
Mam dotaz, mate nekdo zkusenosti s Michelina pilot power? Kamos je ma, teda na nejaký jebce, myslim že snad monster se to jmenuje, ale me by zajimalo jestli je nekdo drtí na Bandasce.... dik za info..
power ted jezdim asi 14dni na B6, sice jen na zadku ale oproti roadu je to bomba, sedi krasne, roadka sem tam uletela toto zatim bez problemu, predni mam porad roadku a na tu nemuzu rict krive slovo, hezky se ojizdi a drzi
SP&JK = Fuck of HP
Re: Jak moc klopit...
..vidím,že jste na to moc nekoukali,tak vám to sem dám znova..
..instruktážní video jak vysedávat a klopit..
..snad to konečně pochopíte..
http://www.youtube.com/watch?v=C27oJYErNxU
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Jak moc klopit...
klop to, dokud to drží, až sebou flákneš, zapamatuj si úhel, odečti jeden stupeň a máš limit
Progear 650 (Člen) 29.07.2007 21:11:18 Offline |
Re: Jak moc klopit...
duff psal:Progear 650 psal:No to mas recht, sedet vedle motorky moc dobre nejde....
Mam dotaz, mate nekdo zkusenosti s Michelina pilot power? Kamos je ma, teda na nejaký jebce, myslim že snad monster se to jmenuje, ale me by zajimalo jestli je nekdo drtí na Bandasce.... dik za info..power ted jezdim asi 14dni na B6, sice jen na zadku ale oproti roadu je to bomba, sedi krasne, roadka sem tam uletela toto zatim bez problemu, predni mam porad roadku a na tu nemuzu rict krive slovo, hezky se ojizdi a drzi
dik, no casem mi muzes i rict, jak jsou na tom z vydrzi.... zatim
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Jak moc klopit...
Petr J. psal:to gsf: piloty dost kloužou...jediná výhoda je životnost...3x tolik co ContiSportAttack......ale už bych je na moto nedal.....
No tak nevim..Mám vepředu Mischelin pilot power a vzadu Continentály road atack
a jsem spokojený.Klopím...sice asi málo....ale nepoznal jsem že by klouzaly...hm?
Vyvratte mi můj názor.řekněte zkušenosti..díky
Re: Jak moc klopit...
Cvrček psal:Petr J. psal:to gsf: piloty dost kloužou...jediná výhoda je životnost...3x tolik co ContiSportAttack......ale už bych je na moto nedal.....
No tak nevim..Mám vepředu Mischelin pilot power a vzadu Continentály road atack
a jsem spokojený.Klopím...sice asi málo....ale nepoznal jsem že by klouzaly...hm?
Vyvratte mi můj názor.řekněte zkušenosti..díky
tet jsem zakoupil predni pilot power, tak az nazuju dam vedet svy dojmy, ale myslim pro bězny uzivatele klouzat urcite nebude (snad)
neveřím ničemu co krvácí pět dní a neumře
Re: Jak moc klopit...
ma na B6 metzelery Z6 a jezdim je 5mm k hrane, vic mam strach kvuli padakum, muu rict ze jak se za chvilku ohrejou tak to drzi pekne , uz tady taky nekdo psal ze jezdi Z6 a jezdi je az na hranu
Re: Jak moc klopit...
a tady je k tomu takovej dodatek, kterej tam byl v anglický verzi, ale v český chybí:
Nadpis: "Pet duvodu proce nemuzete dat koleno na zem"
Text"1. Kuze (komboska) je hodne tesna - je to hodne nepohodlne tlacit svoji nohu do divne zkroucene pozice a pokud vase kombozka (kuze) vam padne jako kuze na klobase ( zde asi neni myslena predkozka ; proste v cestine to znamena - o par cisel mensi) , pak to muze byt az nemozne.
2. Plecky pneumatiky - prijizde se musi motorka klopit trosku a pokud mate pneumatiky "po babicce" a nebo jsou rozpraskane (textil), pak je pravdepodobne nejlepsi nejezdit. vymente je !
3. Nemate kolenni slajdry a taky se vam nelibi mit diry v kalhotech. Pak v poho, ale dneska uz muzete mit slajdry na suchac.
4. Vase motorka se dovede klopit o par stupnu. Pokud jezdite cruiser, pak vas pravdepodobne moc nebude zajimat davata koleno na zem a jsem prekvapen, ze jste to docetli az sem. Je to mozne, ale budete se muset krouti do smesnych)absurdnich pozic, abys te to udelali (koleno na zem).
5. Nechcete se soupat sem a tam (mysleno po sedle a po silnici). Radeji byste predjizdeli lidi na gauci (na kterem byste sedeli".
Žádnej učenej z nebe nespad, z mašiny už ano.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr