Nejsi přihlášen
čištění řetězu
Zdravím, mám takový malý dotaz. Mám B650SA a chcu se zeptat k čištění řetězu. Koupil jsem na čištění Cleaner od MOTOREXu (CHAIN CLEAN 611). V návodě píšou používat Petrolej. Tož co z toho fčíl?
Je jasný - Petrolej - víc jak půllitr na 50,-
sračka MOTOREx - hrozně málo na 250,-
Asi dám ten Petrolej, co vy na to?? Je to hodně za málo a Petrolej i trochu předmaže..........
Díkas..........
" ....Až mě život omrzí a stane se mi peklem, skočím z bandasky do hajzlu a zavřu se deklem.."
Re: čištění řetězu
Eremi psal:PALOUS psal:Rozbruska a ufláknout.nasadím novej,štříknu ho aby nebyl po smrti tak brzo a valím a tak furt do kolaale nic pro socky
už jsi na tom líp než kelly, z těch sádrošů musí být vejvar
Neety skříně,to je vejvar
Jebat motorky :-)
Re: čištění řetězu
PALOUS psal:Eremi psal:PALOUS psal:Rozbruska a ufláknout.nasadím novej,štříknu ho aby nebyl po smrti tak brzo a valím a tak furt do kolaale nic pro socky
už jsi na tom líp než kelly, z těch sádrošů musí být vejvar
Neety skříně,to je vejvar
jo táááák
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: čištění řetězu
motorex je sračka,kohokoliv co znám a používá motorex ma zasranou kyvku zasraný rávky a na řetězu tunu sraček,který ti po chvíli vytvoří brusnou pastu řetěz ti vydrží píču....zkus toto http://www.novelmoto.cz/katalog_PR-drylube.htm
Když nejezdím,tak tvořím...
Re: čištění řetězu
No musím říct, že mám MOTOREX - CHAINLUBE RACING.
Naplivnul jsem to na řetěz po cca 500 km (nové moto), protože se mi zdál řetěz trochu suchý..
Nechal jsem to zaschnout (no trochu dýl) a pohoda.. Na kyvce sice něco málo sajrajtu bylo a na ráfku taky... ale ne moc. -Když byl řetěz nový, tak toho bylo podstatně víccccccccccccccc. Po ujetí cca 50 km, už skoro nic.... pohoda.....
A co je good na ostatní?? Myslím řadičku a nebo lanovody???
" ....Až mě život omrzí a stane se mi peklem, skočím z bandasky do hajzlu a zavřu se deklem.."
Re: čištění řetězu
už to tady bylo taky mockrát,dokonce i nějaký vodkazy na články jak mazat atd.
Jináč,mazej čistej řetaz,petrolej používej (ne benzín, rozežírá O-kroužky), je fakt,že to vynde levněji a účel to splní,co čištění,to spotřebuju možná 1-2 dcl. a jináč dyž to vočistíš tím petrákem,utři toa nech to vyschnout,pak teprve mazej,no a pak klasika,po té co to nastříkáš,tak po čtvrt hodině utři přebytek maziva a zaručuju ti,že nebudeš mít pocákané nic
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: čištění řetězu
ydom psal:motorex je sračka,kohokoliv co znám a používá motorex ma zasranou kyvku zasraný rávky a na řetězu tunu sraček,který ti po chvíli vytvoří brusnou pastu řetěz ti vydrží píču....zkus toto http://www.novelmoto.cz/katalog_PR-drylube.htm
fakt to zkus......rozdíl vůči motorexu poznáš v tu ránu...je to suchý,čistý a nesmrdí
Když nejezdím,tak tvořím...
Re: čištění řetězu
jj, zatím jsem ještě nečistil (mám cca 700 km) ale máznul jsem to. (už to chtělo). Namazal , votřel, nechal zaschnout, připravil se na jízdu a ono začalo ku ..a pršet. No nesralo by to???.
Trošku jsem to i pošponoval... páč to bylo už docela volný,....
Jenom dotaz... lepší napínat na centrálním a nebo na bočním stojanu?? Dělal jsem to na hlavním a docela pohodička...
Jenom dotázek...
při serřizování beru hodnoty dle značek na kyvce a dle rysek na plechách pod matkou u u šroubu - ok. Ale plech u hlavy šroubu je na seřizování bez vůle, ale pod matkou má tak na každou stranu cca 4 mm. (otvor v plechu pro osku má tu díru vo něco větší..
Ten plech by měl být vysrředěn na osku a pak brát značky na seřízení, že ju????
" ....Až mě život omrzí a stane se mi peklem, skočím z bandasky do hajzlu a zavřu se deklem.."
Re: čištění řetězu
Doporučil bych Ti co dělal táta na Jawce a Číze - řetěz dolů a namočil ho do kastrólu se sádlem To je jediné správné jak namazat no né?No ano!
Autor je zatvrzelý konzervativec a hrdý chachar, který je paličatě přesvědčen, že Baník je king a patří do Slezska, ne na Moravu!
Re: čištění řetězu
kratas psal:jj, zatím jsem ještě nečistil (mám cca 700 km) ale máznul jsem to. (už to chtělo). Namazal , votřel, nechal zaschnout, připravil se na jízdu a ono začalo ku ..a pršet. No nesralo by to???.
Trošku jsem to i pošponoval... páč to bylo už docela volný,....
Jenom dotaz... lepší napínat na centrálním a nebo na bočním stojanu?? Dělal jsem to na hlavním a docela pohodička...
Jenom dotázek...
při serřizování beru hodnoty dle značek na kyvce a dle rysek na plechách pod matkou u u šroubu - ok. Ale plech u hlavy šroubu je na seřizování bez vůle, ale pod matkou má tak na každou stranu cca 4 mm. (otvor v plechu pro osku má tu díru vo něco větší..
Ten plech by měl být vysrředěn na osku a pak brát značky na seřízení, že ju????
řetaz napínat vždy na bočáku! a u polotučné to byl fakt vopruz trefovat to podle těch značek,plnotučná to má udělaný už trošku líp.já to dělám jak píše Osi,odměřím šuplerou od konce kyvky
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: čištění řetězu
jj, asi to odměření šuplerou -bude to to pravý vořechový.... ty značky jsou fakt na hovno. vystředím plech na levé straně a jak to dotáhnu, tak je to trošku jinak.... fakt mazec...trápil jsem se s tím docela dlouho.
Pár lidí říká seřozovat na hlavním, v manuálu na bočním, takdy taky na bočním stojanu....................
No je to nový, a když jsem povolaval matici, tak jsem myslel že se pos....eru.. To bylo ku..a fakt ku...evsky dotažený...
" ....Až mě život omrzí a stane se mi peklem, skočím z bandasky do hajzlu a zavřu se deklem.."
Re: čištění řetězu
jedna z dobrejch rad:kup si vytvrzovač spojů od loctitte,či tak nějak sa to menuje.dávám to už všade,vono totiž je lepčí nervat to na kref a pojistit to raději tímhle,nehledě a to,že někerý spoje sou vyloženě nutný takto pojistit (šrouby na kotoučech apod.)
a napínat na bočáku skrz to,že dyž to máš na hlavním tak to zaprvý nemáš zatížený,za druhý má kolo moc velkou vůli,prostě se može moc hýbat,tagže sa to potom dělá blbě
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: čištění řetězu
Koldan psal:kratas psal:jj, zatím jsem ještě nečistil (mám cca 700 km) ale máznul jsem to. (už to chtělo). Namazal , votřel, nechal zaschnout, připravil se na jízdu a ono začalo ku ..a pršet. No nesralo by to???.
Trošku jsem to i pošponoval... páč to bylo už docela volný,....
Jenom dotaz... lepší napínat na centrálním a nebo na bočním stojanu?? Dělal jsem to na hlavním a docela pohodička...
Jenom dotázek...
při serřizování beru hodnoty dle značek na kyvce a dle rysek na plechách pod matkou u u šroubu - ok. Ale plech u hlavy šroubu je na seřizování bez vůle, ale pod matkou má tak na každou stranu cca 4 mm. (otvor v plechu pro osku má tu díru vo něco větší..
Ten plech by měl být vysrředěn na osku a pak brát značky na seřízení, že ju????řetaz napínat vždy na bočáku! a u polotučné to byl fakt vopruz trefovat to podle těch značek,plnotučná to má udělaný už trošku líp.já to dělám jak píše Osi,odměřím šuplerou od konce kyvky
vogo jaký šuplery, myslíš že ten milimetr sem nebo tam něco udělá? si myslím kluci, že to moc žerete.
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: čištění řetězu
Ja myslim ze to moc nezerou pac kdyz to budes met milimetr na tym meritku jednu stranu o cca 1mm posunuty tak ti to kolo pujde uz treba u centralu 3-4mm levo nebo vpravo Na CZ sem to taky meril suplerou a bylo to nejlepsi
Re: čištění řetězu
Billy psal:Ja myslim ze to moc nezerou pac kdyz to budes met milimetr na tym meritku jednu stranu o cca 1mm posunuty tak ti to kolo pujde uz treba u centralu 3-4mm levo nebo vpravo Na CZ sem to taky meril suplerou a bylo to nejlepsi
no a to je fakt hrůza! to jako když někam jedeš a napínáš řetěz, tak si sebou bereš i šupleru?
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: čištění řetězu
Hele Zubatej, psal sem šupleru,páč sem to naposledy šuplerou měřil,ale klidně si vem i pravítko ze školy a naposledy dyž sem dopínal řetaz,tak se to pohybovalo v rozmezí jednoho milimetru na každý straně,tagže proč to nezměřit přesně, obzvláště pokud při té délce řetazu sa to naskládá a pak ti pojede řetaz na pastorek zekša
a s těma milimetrama sem a tam bych moc neházel.Divil by sas co udělaj dva milimetry na přepákování,jak se změní jízdní vlastnosti i celková geometrie,mám to čerstvě potvrzený z vlastní zkušenosti.
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: čištění řetězu
Koldan psal:Hele Zubatej, psal sem šupleru,páč sem to naposledy šuplerou měřil,ale klidně si vem i pravítko ze školy a naposledy dyž sem dopínal řetaz,tak se to pohybovalo v rozmezí jednoho milimetru na každý straně,tagže proč to nezměřit přesně, obzvláště pokud při té délce řetazu sa to naskládá a pak ti pojede řetaz na pastorek zekša
a s těma milimetrama sem a tam bych moc neházel.Divil by sas co udělaj dva milimetry na přepákování,jak se změní jízdní vlastnosti i celková geometrie,mám to čerstvě potvrzený z vlastní zkušenosti.
ale však já těch chápu koldíku, jen říkám, že proto tam ty značky jsou, aby se to dělal podle nich a když jsi někde na dovolené a dopínáš řetěz, tak to asi neděláš pomocí šuplery
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: čištění řetězu
jasný,jenže bys to musel vidět jak je to na tý polotučný. u plnotučný sou ty pohyblivý bazmeky celkem slušně udělaný,nemaj vůli a dá se dle těch značek celkem slušně řídít,jenže na polotučný je to udělaný jináč a dyž s tou maticí pohneš,sů tam rozdíly i cenťák ani nemrkneš
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: čištění řetězu
Koldan psal:jasný,jenže bys to musel vidět jak je to na tý polotučný. u plnotučný sou ty pohyblivý bazmeky celkem slušně udělaný,nemaj vůli a dá se dle těch značek celkem slušně řídít,jenže na polotučný je to udělaný jináč a dyž s tou maticí pohneš,sů tam rozdíly i cenťák ani nemrkneš
ok, to je fakt, že to nevím, mluvím o 12 a tam mi to fakt připadá zbytečný
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: čištění řetězu
asi fakt to na tom bočáku je lepší seřizovat... na hlavním se to odlehčilo ....
U polotučný je to fakt udělaný na prd.... Jsou tam fakt velký vůle, a jak bylo zmíněno nahoře, je tam půl cáku rozdíl na tom plechu u seřizování...
.... a po dotažení matice to fakt nehapruje....
Radějí to seřídit přesně, než pak někde shodit řetěz.... to by byl pěknej liskanec - tlamou napřed!!!!
" ....Až mě život omrzí a stane se mi peklem, skočím z bandasky do hajzlu a zavřu se deklem.."
Re: čištění řetězu
...kdyby to u tý šestky s tím seřízením bylo tak nebezpečný, nebo tak výrazně mimo normu i přes to, že se tam ten plech mrdá, tak by už za ty roky dávno velký hlavy v japonsku učinili nápravu ;) nemáte kosmický lodě, ale motorky :))
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: čištění řetězu
osiris psal:...kdyby to u tý šestky s tím seřízením bylo tak nebezpečný, nebo tak výrazně mimo normu i přes to, že se tam ten plech mrdá, tak by už za ty roky dávno velký hlavy v japonsku učinili nápravu ;) nemáte kosmický lodě, ale motorky :))
S úsměvem jde všechno líp :o)
Re: čištění řetězu
Má pravdu předsedo... Nésú do hračky do kosmu...
Ale přece. Sežídil jsem to a zkušebně přeměřil šuplerou a bylo to ok"! Když jsem to ale seřizoval na značky přes plech, tak to byla fakt mrdačka.... byl jsem s nervama pryč...
Asi to chce jen ten správnej gryf...
" ....Až mě život omrzí a stane se mi peklem, skočím z bandasky do hajzlu a zavřu se deklem.."
Re: čištění řetězu
PALOUS psal:Rozbruska a ufláknout.nasadím novej,štříknu ho aby nebyl po smrti tak brzo a valím a tak furt do kolaale nic pro socky
A chodíš tankovat nebo jak to dojede, tak to hodíš do škarpy a jdeš koupit novou motku s plnou nádrží vatanene?
Když už v hlavě něco máte, snažte se to používat!
Re: čištění řetězu
Nejsem žádný ostřílený profík, ale co se řetězu týče, tak se řídím radou, co mi dali jiní, a zatím se to osvědčuje...
Když jsem koupil banďoura, tak měl nalítáno 22t a údajně originál řetězovou sadu. A že na to vypadala... Plandalo to a natáhnout už to dál nešlo. Vyměnil jsem ji za DID, a dle rady mažu co 500km. A věřím, že další dvacku vydrží a rozhodně v lepším stavu... Čistit petrolejem nebo jinýma drahýma sračkama ve spreji...dle finančních možností...
Když už v hlavě něco máte, snažte se to používat!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr