Nejsi přihlášen
dynojet a KN filtr
mel bych takovej dotaz ... jaky je rozdil v pouziti klasickeho KN filtru do airboxu oproti primemu KN filtru,ktery se montuje primo na difuzory karburatoru, pripadne jaky pouzit dynojet ... na SVecko jsem nasel jenom stage 1, pritom k primym doprucuji dynojet stage 3
Re: dynojet a KN filtr
Prdik psal:mel bych takovej dotaz ... jaky je rozdil v pouziti klasickeho KN filtru do airboxu oproti primemu KN filtru,ktery se montuje primo na difuzory karburatoru, pripadne jaky pouzit dynojet ... na SVecko jsem nasel jenom stage 1, pritom k primym doprucuji dynojet stage 3
MÁM stage 1 + kn v airboxu prostě na jedničku se to dělá tak a na trojku (laděno na vysoké otáčky) se dávají přímáky
Blu one.... old one
Re: dynojet a KN filtr
...jag píše Misi...přímý filtry sou určený pro motory gde převažuje provos ve vysokejch votáčkách a tudíč potřebuješ výkon nahoře, ale spodek je "mrtvej", tzn. vokruhofky a spol., dešto do érboksu se dává propustnější fitr pro doladění motoru vosazenýho votevřenym laufem, gdy počitáš s používánim ve středních votáčkách, tzn. normální provos...samozřejmě je nutný doladění karburace, páč mnošství nasávanýho vzduchu je vječí neš u normálního fitru...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: dynojet a KN filtr
Filous:
Není to divné že když tomu dodáš více vzduchu tak to má v nižších otáčkách nižší výkon? jsem z toho trošken vedle
Jsem měl představu že ti s tím akorát tak zamává karbec co se týče výkonu ale že ať už tam máš co chceš tak více vzduchu je je plus každopádně.
... Jsem tam, kde mne potřebují ...
Re: dynojet a KN filtr
Filous psal:...jag píše Misi...přímý filtry sou určený pro motory gde převažuje provos ve vysokejch votáčkách a tudíč potřebuješ výkon nahoře, ale spodek je "mrtvej", tzn. vokruhofky a spol., dešto do érboksu se dává propustnější fitr pro doladění motoru vosazenýho votevřenym laufem, gdy počitáš s používánim ve středních votáčkách, tzn. normální provos...samozřejmě je nutný doladění karburace, páč mnošství nasávanýho vzduchu je vječí neš u normálního fitru...
čéče filósi vono je to pravda, ale co sem tak debatoval s pepínem, tak na B12 ty košíky zvednou výkon dost podstatně a spodku výrazně neuberou. Akurát sou s tim kapku potíže když hodně chčije. Tak se přistoupilo k úpravě ďoura v airboxu a výkon je na podobný úrovni jako s košíkama ale nenachčije ti do toho (teda deštěm, Kuba by to jistě zvládnul :D )
Ps. Jestli si vzpomínáš na tu upravenou motorku s domorobo příhradovym rámem (splašený trubky :) ) tak tam už je po montáži gsxr vaček výkon něco přes 130 k na zadnim kole Akorát to hodně papá
Re: dynojet a KN filtr
Makro:
...víc vzduchu je sice přínos, ale enem pouze pokut k tomu dodáč i adekvátní mnošství paliva, jináč je to chudý a výkonu to moc nepřispjeje...
Lih:
...no samo že si pamatuju MapoBandita, nejsem eště uplně blbej ...vono s tema košikama je víc starostí neš radostí...nejen za deště...karburace je s nima daleko citlivjejší na nastavení vohledně váhy vzduchu...tagže dyš seřídíš na jaře, dyš je chladno a vlchko, tag ti to pojede enem do tý doby, neš se voteplí a pag ladíš zas, bo jináč to nejede a žere...no a pag se zas vochladí nebo začne chcát a tag furt dokola...se voptej Housky jag ladili autokrosovou káru...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: dynojet a KN filtr
diky kuci
jeste se zeptam,jak to tam prdnu - ten klasicky KN filtr+dynojet stage 1 - tak staci seridit podtlaky karburatoru nebo musim na brzdu ... a jeste jak to na te brzde vlastne chodi? to motorku napoji na cdicko nebo jak to vlastne steluji a jak dlouho to trva,nez to sesteluji ... nebo tak neco ... moc nevim co si mam predstavit pod pojmem "sestelovat na brzde"
dekuji
Re: dynojet a KN filtr
prostě a jasně,košíky sem montoval už několikát a pokaždý to mnělo stejnej výsledek,prostě na a to na druhou i na třetí mocninu či vodmocninu...
buďto chceš jezdit nebo ladit,to jsou jediný dvě cesty kterejma se můžeš vydat,jiná cesta není...
pakliže chceš jezdit,tak namontuj na bandasku vejfuk,jen seřiď karbce a ser na to,každopádně máš u starýho modelu jistejch 120 kobyl...
jestli chceš dát mermomocí KN-ko,tak stačí na laborování dát vo 10 větší trysky a je to stejný jako Dynojet za 3500...
jestli chceš ten Dynojet vopravdu poladit s tim KN kem abysis připadal že to děsně jede,tak se připrav na spotřebu vokolo 10 litrů a můžu tě ujistit že ale jízdní zážitky po investici nějakejch 2000 za KN+ 3500za Dyno + nějaký ty litříky za montáž a ladění na brzdě se vo moc nebudou lišit akorát si vyhodil deset táců a kdybys koupil o dva zuby menší řetězový kolečko tak máš zážitky naprosto stejný akorát za 300kč...
vo přímejch košíkách na karbce nemá smysl ani dál mluvit...
řešil sem několikrát všechny výše zmiňovaný varianty a už sem naprosto vyléčenej z podobnejch pokusů...
příště radši namontuju vačky který vyndám z podponku a karbce nechám tak jak sou...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr