Nejsi přihlášen
Tak sme si včera udělali vejlet...
...a chtěli se jet s Peťou podívat na Šumavu. Vytahnu motorku z garáže, jako že zapnu klíček a vidím, že je zapnutý klíček. Přijde mi divné, že nesvítí kontrolky... Chci nastartovat. Ani ťuk. Asi jsem nechal zapnutý klíček... baterka vyflákaná do mrtě. Dal jsm ji na nabíječku a po chvilí začli žhavit kontrolky. Super! Není v hajzlu. Nastartovali jsem přes startovací kabely z auta (už vím, že je to píčovina) a chytlo to... Tak jsem vyrazil. V Příbrami na OMV jsem chtěl vít benzín. Zastavím naberu plnou, otočím klíčkem a nic. Ani kontrolky. Druhý pokus se stratovacím kabelem (Ford Tranzit 2,5D, zvýšené otáčky), ale startér se tak 2x převalil, roztlačení nepomohlo, tak nastoupil telefon a auto s vozejkem... za celou dobu tam bylo pár pkným motorek (Aprilia Tuono - ikdyž si mi dřív nelíbila, VFR - taky cekem ušla, hezky udržovaná Hayabusha) a pár motorkáře, které sice byli na pohled ucházející, ale když seděli na motorce, tak stlály na špičkách a při rozjezdu tak divně poskakovaly. Poprvé jsem teda (já turista) viděl, aby měl někdo na B12 na pření gumě na okraji jízdní hrany žmolky.
Výsledek je takový.
1) Při bližší kontrole jsem zjistil, že baterka je ještě původní (r.v. 99), takže myslím, že po 8 letech už má na odhcod právo.
2) Jsem debil, teď vyhodím další prachy za baterku, když tahle mohla ještě v klidu sloužit.
Doufám, že měl Loser klub přijme se vší grácií...
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr