
Nejsi přihlášen
B 12 a 118 kW
Viděl jsem u popisu jedný B 12(rv. 2001) výkon na brzdě 118 kW (160 kobyl),je to vůbec možný dosáhnout při normálním vyladění(láďák,K N filtr,dyno)??Nevím jestli to bylo udáváno na zadním kole ,ale asi jedině tak protože na klice by tam asi tak 20 koni min přibylo a nad tím už by mi totálně rozum stál. Mám B 12 krátce tak by mě zajímal názor někoho zasvěcenýho do tohodle kultu
Bandit forever!!!
Re: B 12 a 118 kW
nejedlak psal:...Nevím jestli to bylo udáváno na zadním kole ,ale asi jedině tak protože na klice by tam asi tak 20 koni min přibylo a nad tím už by mi totálně rozum stál
???
tudle větu nějak nechápu
Na zadnim kole naměříš přece vždycky MíŇ než na motoru (nehledě na to že na motoru to stejně nikde nezměříš protože brzdy co sou běžně v servizech měřej zadní kolo).....
Ale je to stejně moc, to už by nebylo jen díky KNku triskám a vejfuku.
Tady je jeden pěkně poladěnej na 165k, ale těch úprav je tam už trochu víc:
http://www.sportrider.com/features/146_ … dit_1200s/
Re: B 12 a 118 kW
Lihy psal:nejedlak psal:...Nevím jestli to bylo udáváno na zadním kole ,ale asi jedině tak protože na klice by tam asi tak 20 koni min přibylo a nad tím už by mi totálně rozum stál
???
tudle větu nějak nechápu
Na zadnim kole naměříš přece vždycky MíŇ než na motoru
...woe a nepíšete náhodou voba to samý
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: B 12 a 118 kW
Petr J. psal:to lihy: na motoru udává výkon leckerá brzda po přepočtení ze zadního kola...na kole vždy míň než na motoru.....ztráty vzniklé převodem.....
Jezišikriste co asi píšu....
a ten výkon na motoru dostaneš podle toho jakou si zadáš výpočetní metodu (mj. jaký si napíšeš ztráty na sekundáru řetěz/řemen/kardan...)
ps. výkon ti neměří žádná brzda, měří jen točivý moment a otáčky ostatní se přepočítává.
Re: B 12 a 118 kW
Lihy psal:osiris psal:...woe a nepíšete náhodou voba to samý
si myslim, že to píšeme naprosto opačně....
ale je to asi tim, že ta věta nemá ani hlavu ani patu.
...myslím, že opačně ne, shodujete se na tom, že na kole je míň než na motoru, ty se ale asi pozastavuješ nad tím, že o 20 koní na klice víc by mu zastavovalo mozek a ono je to přitom stejně jako o dvacet koní míň na kole, nebo to tak nemyslíš? v tomhle to hlavu a patu fakt nemá
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: B 12 a 118 kW
tady sou snad všichni z uzbekistánu bo co?
vogo kdyby to bylo takhle tak to chápu:
Viděl jsem u popisu jedný B 12(rv. 2001) výkon na brzdě 118 kW (160 kobyl),je to vůbec možný dosáhnout při normálním vyladění(láďák,K N filtr,dyno)??Nevím jestli to bylo udáváno na zadním kole ,ale asi jedině tak,ale pak by na klice asi tak 20 koni,minimálně, přibylo a nad tím mi už rozum totálně zůstává stát. Mám B 12 krátce tak by mě zajímal názor někoho zasvěcenýho do tohodle kultu
Z toho bych pochopil, že básník chce říct, že kdyby hodnota 118kW byla údaj z kliky, dalo by se tomu ještě jakž takž uvěřit. Nicméně je evidentní že si někdo spletl kW s k, protože 118k na zadnim kole je běžný údaj pro starší B12 jen s laďákem (to sem tam měl já s Laserem a o zářez zvedlejma jehlama po měření v DKracingu).
Ps. Údaj je to stejně orientační protože pokaždý naměříš něco jinýho a každýmu to měří trošku jinak. Má to cenu pouze při ladění, aby si viděl rozdíl po různym nastavení a to nejlépe v jednom dni. Změní se tlak, teplota a vlhkost vzduchu a dostáváš zase trochu jiný hodnoty. Tož tak, důležitej je průběh křivky a až pak nějaký maxima.
Re: B 12 a 118 kW
jako že má motor v 12-ctkový bandasce rezervy,to asi má však taky vycházel z gsxera ,alespoň myslím že sem to někde četl,takže pokud na tom něco je tak,odškrtit uškrcené není takový problém,když do toho investujete nemalou částku né ?
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Re: B 12 a 118 kW
Lihy psal:tady sou snad všichni z uzbekistánu bo co?
vogo kdyby to bylo takhle tak to chápu:
Viděl jsem u popisu jedný B 12(rv. 2001) výkon na brzdě 118 kW (160 kobyl),je to vůbec možný dosáhnout při normálním vyladění(láďák,K N filtr,dyno)??Nevím jestli to bylo udáváno na zadním kole ,ale asi jedině tak,ale pak by na klice asi tak 20 koni,minimálně, přibylo a nad tím mi už rozum totálně zůstává stát.
Ty prosimte a cos na ty vete krome carek zmenil?
Vyznam ma porad stejnej
Porad melete voba to stejny- na klice je vic nez na kole
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: B 12 a 118 kW
proste TenCoNezere (ne Lihy ) pise:
musi to bejt udavany na zadnim kole,protoze kdyby to bylo na klice,tak tam je jeste minimalne o 20koni vic a to uz by mu hlava nebrala totalne.
chapes Lihovare????
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: B 12 a 118 kW
mr.BSE psal:proste TenCoNezere (ne Lihy
) pise:
musi to bejt udavany na zadnim kole,protoze kdyby to bylo na klice,tak tam je jeste minimalne o 20koni vic a to uz by mu hlava nebrala totalne.
chapes Lihovare????
omlouvá tě jedině to že si z ázije...
si přečti co si napsal a třeba ti dojde, že je to logickej nesmysl.
protože aby to bylo logický v kontextu s tim co psal nejedlak muselo by to znít asi takhle:
musí to bejt udávaný na klice, protože kdyby to bylo na kole je to ještě o minimálně 20koní víc a to už by mu hlava nebrala....
A jestli ani v tomhle nevidíš rozdíl tak fakt už nevim.
Re: B 12 a 118 kW
Lihy psal:mr.BSE psal:proste TenCoNezere (ne Lihy
) pise:
musi to bejt udavany na zadnim kole,protoze kdyby to bylo na klice,tak tam je jeste minimalne o 20koni vic a to uz by mu hlava nebrala totalne.
chapes Lihovare????omlouvá tě jedině to že si z ázije...
si přečti co si napsal a třeba ti dojde, že je to logickej nesmysl.
protože aby to bylo logický v kontextu s tim co psal nejedlak muselo by to znít asi takhle:
musí to bejt udávaný na klice, protože kdyby to bylo na kole je to ještě o minimálně 20koní víc a to už by mu hlava nebrala....
A jestli ani v tomhle nevidíš rozdíl tak fakt už nevim.
ty vole to snad neni mozny
aziju sem netahej
asi se nedohodnem, koncim to. vyhral sem,mam pravdu
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: B 12 a 118 kW
Píše autor -nejedlák
Takže moje myšlenka byla ,že na zadním kole je logicky vždycky menší výkon než na klice!V tom mám jasnoA těch 20 koní min,to min znamenalo MINIMÁLNĚ!!!Prostě mě jen zajímalo ,jak je možný že z B 12 se dostane tak velkej výkon
Bandit forever!!!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr