Nejsi přihlášen
Re: olej v tlumičích
Nářadí stačí v podstatě to co máš pod sedačkou.
1. Sundat kolo (klíče si z hlavy nepamatuju)
2. Povolit horní víčka šavlí (tuším 24, ale nedám za to krk)
3. Povolit vrchní třmen (brejle - klíč myslím 12)
4. Povolit spodní třmen (stejně jako bod 3)
5. Vyndat šavli z třmenu (nejlépe kroutivým pohybem)
6. Vyšroubovat víčko šavle (pozor je tam péro, tak ať ti to neodlítne)
7. Vylít olej (normálně otočit hlavou dolů)
8. Nalít olej (má pocit že ho má být 260ml, ale radši najít v manuálu)
9. Zašroubovat víčko šavle
10. Nasadit do třmenů (brejle) a podotahovat šrouby. Pozor na ty šrouby na třmenu, je tam doporučenej moment 23N, tak žádný "na krev"
No a pak ještě jednou druhá strana.
Nezapoměl jsem na něco???
Strýcfajtr !!!
Re: olej v tlumičích
XJelen psal:Nářadí stačí v podstatě to co máš pod sedačkou.
1. Sundat kolo (klíče si z hlavy nepamatuju)
2. Povolit horní víčka šavlí (tuším 24, ale nedám za to krk)
3. Povolit vrchní třmen (brejle - klíč myslím 12)
4. Povolit spodní třmen (stejně jako bod 3)
5. Vyndat šavli z třmenu (nejlépe kroutivým pohybem)
6. Vyšroubovat víčko šavle (pozor je tam péro, tak ať ti to neodlítne)
7. Vylít olej (normálně otočit hlavou dolů)
8. Nalít olej (má pocit že ho má být 260ml, ale radši najít v manuálu)
9. Zašroubovat víčko šavle
10. Nasadit do třmenů (brejle) a podotahovat šrouby. Pozor na ty šrouby na třmenu, je tam doporučenej moment 23N, tak žádný "na krev"
No a pak ještě jednou druhá strana.
Nezapoměl jsem na něco???
...zapoměl si sundat brzdový třmeny
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: olej v tlumičích
Filous psal:XJelen psal:Nářadí stačí v podstatě to co máš pod sedačkou.
1. Sundat kolo (klíče si z hlavy nepamatuju)
2. Povolit horní víčka šavlí (tuším 24, ale nedám za to krk)
3. Povolit vrchní třmen (brejle - klíč myslím 12)
4. Povolit spodní třmen (stejně jako bod 3)
5. Vyndat šavli z třmenu (nejlépe kroutivým pohybem)
6. Vyšroubovat víčko šavle (pozor je tam péro, tak ať ti to neodlítne)
7. Vylít olej (normálně otočit hlavou dolů)
8. Nalít olej (má pocit že ho má být 260ml, ale radši najít v manuálu)
9. Zašroubovat víčko šavle
10. Nasadit do třmenů (brejle) a podotahovat šrouby. Pozor na ty šrouby na třmenu, je tam doporučenej moment 23N, tak žádný "na krev"
No a pak ještě jednou druhá strana.
Nezapoměl jsem na něco???...zapoměl si sundat brzdový třmeny
Ajo
Strýcfajtr !!!
Hachlblaubachtr (Člen) 09.10.2007 23:13:25 Offline |
Re: olej v tlumičích
Nejdřív šrouby na brejlích pak velký matky!!!!co je v nich šroub na předpětí pružin.
Re: olej v tlumičích
Hachlblaubachtr psal:Nejdřív šrouby na brejlích pak velký matky!!!!co je v nich šroub na předpětí pružin.
jo a až budeš povolovat ten šroub,tak budeš držet tu povolenou vidlici v ruce,žejo
Je to jak píše Jelen, první povolit víčko,pak teprve šrouby na brejlích
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Vostrý Ondřej (Člen) 10.10.2007 18:10:54 Offline |
Re: olej v tlumičích
je vůbec nějaký doporučený interval po kolika km,nebo letech olej ve vydlích měnit??Mam 01ku 12ku a má najeto zhruba 22tis.kmJe na čase měnit nebo to ještě počká??Podle projevu na silnici toho moc nepoznamAle nezdá se mi že by to nějak zlobilo.jenom abych něco nezanedbal
Re: olej v tlumičích
Vostrý Ondřej psal:je vůbec nějaký doporučený interval po kolika km,nebo letech olej ve vydlích měnit??Mam 01ku 12ku a má najeto zhruba 22tis.kmJe na čase měnit nebo to ještě počká??Podle projevu na silnici toho moc nepoznamAle nezdá se mi že by to nějak zlobilo.jenom abych něco nezanedbal
de vo ten subjektivní pocit,že dyž vyměníš olej v tlumičích,tak najednou ta mašina je úplně někde jinde,i motor pak líp šlape.Copa to neznáš?Já tydle pocity mám i po výměně žárofky
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: olej v tlumičích
Filous psal:Kelly01 psal:Na množství se vyser,vzhledem k zbytku v tlumiči je to zavádějící..
Drž se výšky hladiny,je to na FTP v manuálu......dyš je votočí a nechá vykapat, tag tam nic nezůstane...
tak to je blbost.....a nebo mám nějakej nestandard vidlí .....
otočil jsem je, nechal vytéct (cca 5 - 10 min)....bez dalšího viditelnýho odtékání......nasadil jsem zpět.....tlumení veškerý žádný.....takž laborování s odsáváním hadičkou (pač se mi to nechtělo znovu sundavat) a ideální tlumení to mělo až po odsátí decky z každý vidle
už podle toho, že mi z toho rozhodně nevytek litr voleje, mi to bylo divný, ale myslel jsem, že ten trůba přede mnou to nalil blbě......ale nenalil, zkrátka bez vypumpování tam zůstane cca deci navíc (potvrzeno mým "mechošem")
Re: olej v tlumičích
hans psal:Filous psal:Kelly01 psal:Na množství se vyser,vzhledem k zbytku v tlumiči je to zavádějící..
Drž se výšky hladiny,je to na FTP v manuálu......dyš je votočí a nechá vykapat, tag tam nic nezůstane...
tak to je blbost.....a nebo mám nějakej nestandard vidlí .....
otočil jsem je, nechal vytéct (cca 5 - 10 min)....bez dalšího viditelnýho odtékání......nasadil jsem zpět.....tlumení veškerý žádný.....takž laborování s odsáváním hadičkou (pač se mi to nechtělo znovu sundavat) a ideální tlumení to mělo až po odsátí decky z každý vidle
už podle toho, že mi z toho rozhodně nevytek litr voleje, mi to bylo divný, ale myslel jsem, že ten trůba přede mnou to nalil blbě......ale nenalil, zkrátka bez vypumpování tam zůstane cca deci navíc (potvrzeno mým "mechošem")
...no to že je NEJDŘÍF VYPUMPUJEŠ a tepf pag necháš vykapat považuju kristepane za samozřelmost
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: olej v tlumičích
Filous psal:hans psal:Filous psal:
...dyš je votočí a nechá vykapat, tag tam nic nezůstane...tak to je blbost.....a nebo mám nějakej nestandard vidlí .....
otočil jsem je, nechal vytéct (cca 5 - 10 min)....bez dalšího viditelnýho odtékání......nasadil jsem zpět.....tlumení veškerý žádný.....takž laborování s odsáváním hadičkou (pač se mi to nechtělo znovu sundavat) a ideální tlumení to mělo až po odsátí decky z každý vidle
už podle toho, že mi z toho rozhodně nevytek litr voleje, mi to bylo divný, ale myslel jsem, že ten trůba přede mnou to nalil blbě......ale nenalil, zkrátka bez vypumpování tam zůstane cca deci navíc (potvrzeno mým "mechošem")...no to že je NEJDŘÍF VYPUMPUJEŠ a tepf pag necháš vykapat považuju kristepane za samozřelmost
jo a zapomněls na to,že je potřeba je první votevřít,páč přes ten špunt to fuck nepoteče,mám to vověřený
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: olej v tlumičích
Filous psal:hans psal:Filous psal:
...dyš je votočí a nechá vykapat, tag tam nic nezůstane...tak to je blbost.....a nebo mám nějakej nestandard vidlí .....
otočil jsem je, nechal vytéct (cca 5 - 10 min)....bez dalšího viditelnýho odtékání......nasadil jsem zpět.....tlumení veškerý žádný.....takž laborování s odsáváním hadičkou (pač se mi to nechtělo znovu sundavat) a ideální tlumení to mělo až po odsátí decky z každý vidle
už podle toho, že mi z toho rozhodně nevytek litr voleje, mi to bylo divný, ale myslel jsem, že ten trůba přede mnou to nalil blbě......ale nenalil, zkrátka bez vypumpování tam zůstane cca deci navíc (potvrzeno mým "mechošem")...no to že je NEJDŘÍF VYPUMPUJEŠ a tepf pag necháš vykapat považuju kristepane za samozřelmost
"...dyš je votočí a nechá vykapat, tag tam nic nezůstane..."
jakožto technický jelito bych to z tohodle rozhodně nepobral
ale každopádo mluvíme o tom samým
Hachlblaubachtr (Člen) 13.10.2007 03:01:12 Offline |
Re: olej v tlumičích
Speciál pro Koldana-povolit horní stahovací imbus na brejlích potom zátky a pak spodní.nebo ožvejkat duralový matky a pak povolit horní imbusy a nebo povolit všechny imbusy na brejlích a trubky podržet hasákem
Re: olej v tlumičích
Hachlblaubachtr psal:Speciál pro Koldana-povolit horní stahovací imbus na brejlích potom zátky a pak spodní.nebo ožvejkat duralový matky a pak povolit horní imbusy a nebo povolit všechny imbusy na brejlích a trubky podržet hasákem
nepochopil jsem proč povolovat zátky až po vrchních třmenech? Význam?
Strýcfajtr !!!
Re: olej v tlumičích
Denicol 15W...syntetika, dobrej olej.
množství se tady už probíralo, spolehlivá je výška hladiny měřená se všema werkama uvnitř a s plně stlačenou šavlí.
...konkrétní údaj je v manuálu.
There's a pie in the sky when you die.
Banditatom (Člen) 02.01.2008 13:56:09 Offline |
Re: olej v tlumičích
jelokož mě to taky čeká tak se chci zeptat oni nejdou sundat jen kluzáky? A když už teda musí jít celá vidle ven jak ji potom přesně napasovat spátky "víška atd."
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: olej v tlumičích
Banditatom psal:jelokož mě to taky čeká tak se chci zeptat oni nejdou sundat jen kluzáky? A když už teda musí jít celá vidle ven jak ji potom přesně napasovat spátky "víška atd."
zpatky no stejne jak ji vyndas si poznacis jak byla uchycena...
Vzdy muze byt hur :-)
Banditatom (Člen) 02.01.2008 20:39:53 Offline |
Re: olej v tlumičích
Antihero psal:...sundat kluzáky je daleko větší hokna než jenom vytáhnout šavle z brejlí.
...se podívej jak je šavla namontovaná oproti horním brejlím a nic jinýho tě nemusí zajímat.
ty Víško
sorry Za víšku"sem si toho kua pozdě všim. Nevím já to nikdy nedělal tak se ptám mam sice manual ale neni nad radu zkušenějších. Jo u těch vidlí je jedno jak ji natočíš?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 03.01.2008 12:07:27 Offline |
Re: olej v tlumičích
Kelly01 psal:po rovnání si to vždycky líznu fixou..
...jak pravíš není nad zkušenost
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: olej v tlumičích
Zdarec, chci se te zeptat jestli nevite o nekom na morave kdo je schopen srovnat trubky do vidli? Ja jsem schanel a na nikoho schopnyho jsem nenarazil. Tak kdyby jste o nekom vedeli dejte mi pls echo.
Predem dik
tak dotaz dam sem
Vzdy muze byt hur :-)
Re: olej v tlumičích
jelikož skládám motorku dohromady, tak jsem si aj při té příležitosti vyměnil olej v tlumičích....způsobem jaký je zde uveden a až pak jsem si všim, že zespod tlumiče je šroub (hlava imbus), který vypadá jako by byl nějaký výpustný pokud se odšroubuje....už jsem to nezkoušel, protože jsem měl nový olej nalétý.....
pokud by byl výpustný tak by pak stačilo jen odšroubovat, vytekl by...a nalít nový...nic by se nemuselo demontovat, vlastně ani kolo ne.....co vy na to?
a jinak nasadil jsem krk řízení a jde mi teď otáčet nějak z těžka....nevím zda jsem to nedotáhnul moc....jsou tam dvě ložiška a měli by být správně usazeny...tak nevím...
Re: olej v tlumičích
osiris psal:...to proto abys nemusel držet koštětem vnitřek, taks to vilil vrchem a ložiska dotáhs moc
nechápu....však pokud by se odšrouboval...olej vytekl...zašroubovalo...nalel nový olej, tak by to snad šlo....ve vnitř je jen pružina, pak podložka a pak taková trubka( nevím jak se jí nadává)...
a řízení zkusím trochu povolit...ten šroub co je nad ložiskem....dík
Re: olej v tlumičích
Takze nechat to vsechno vykapat, jak budu menit olej a pak tam nalit 0.5litru a pulku male stamprle a bude to o.k. ju?Pochybuju, ze tech 512ml, nebo kolik tam ma byt trefim tak nejak presne...
Kdo nejezdí, nikdy to nepochopí...
Re: olej v tlumičích
Fany psal:Takze nechat to vsechno vykapat, jak budu menit olej a pak tam nalit 0.5litru a pulku male stamprle a bude to o.k. ju?Pochybuju, ze tech 512ml, nebo kolik tam ma byt trefim tak nejak presne...
já měl litrovku....do každé vidle 500ml a snad to bude stačit....myslím, že to zase nemusí být uplně přesně..na ml
Re: olej v tlumičích
Filous psal:...ložiska se dotahujou na moment...spodní matka pot horníma brejlema 45Nm a vrchní (chromovaná) na horních brejlích 65Nm...vohledně šroubu uš ti řekli...
...hele, ta matka pod vrchníma brejlema se dotahuje tzv. hákovým klíčem nebo po anglosasku c-klíčem. Fakt by mě zajímalo, kdo má momentovou ráčnu s tímdle nástavcem.
...nerejpu. jenom bych fakt chtěl vědět jesli to v těch servisech maji.
There's a pie in the sky when you die.
Re: olej v tlumičích
Antihero psal:Filous psal:...ložiska se dotahujou na moment...spodní matka pot horníma brejlema 45Nm a vrchní (chromovaná) na horních brejlích 65Nm...vohledně šroubu uš ti řekli...
...hele, ta matka pod vrchníma brejlema se dotahuje tzv. hákovým klíčem nebo po anglosasku c-klíčem. Fakt by mě zajímalo, kdo má momentovou ráčnu s tímdle nástavcem.
...nerejpu. jenom bych fakt chtěl vědět jesli to v těch servisech maji.
...žádnym hákovym klíčem, je na to "vořech" s výstupkama po vobvodu, kerý zapadnou do výřezů matice...no a ten vořech normálně nasadíš na momenťák...a je to origo přípravek Suzuki, tagže ho značkový servisy maj, vjeř mi
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: olej v tlumičích
Filous psal:Antihero psal:Filous psal:...ložiska se dotahujou na moment...spodní matka pot horníma brejlema 45Nm a vrchní (chromovaná) na horních brejlích 65Nm...vohledně šroubu uš ti řekli...
...hele, ta matka pod vrchníma brejlema se dotahuje tzv. hákovým klíčem nebo po anglosasku c-klíčem. Fakt by mě zajímalo, kdo má momentovou ráčnu s tímdle nástavcem.
...nerejpu. jenom bych fakt chtěl vědět jesli to v těch servisech maji....žádnym hákovym klíčem, je na to "vořech" s výstupkama po vobvodu, kerý zapadnou do výřezů matice...no a ten vořech normálně nasadíš na momenťák...a je to origo přípravek Suzuki, tagže ho značkový servisy maj, vjeř mi
...tak to jo.
...genuine service tools, tomu pak rozumím.
There's a pie in the sky when you die.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr