Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen

Index » Technická poradna » preventivní prohlídka

patrik671 (Nový člen)
22.10.2007 20:53:55

preventivní prohlídka

zdárec,co z těchto věcí bych si dokázál udělat doma sám,UPOZRNUJU,ŽE JSEM UPLNEJ AMATÉR,vyměna svíček,filtru,oleje,seřízení ventilů a podtlaku,skontrolovat stav nebo vyměnit řetězovou sadu,baterky,ložiska v kolech a uložení kyvky a vidlí.helphelphelpdikasgood

Loser (Administrator)
22.10.2007 20:55:44

Re: preventivní prohlídka

se stav .... vsechno te naucimbigsmilebigsmilebigsmile

I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Lihy (Člen)
22.10.2007 20:56:47

patrik671 psal:

zdárec,co z těchto věcí bych si dokázál udělat doma sám,UPOZRNUJU,ŽE JSEM UPLNEJ AMATÉR,vyměna svíček,filtru,oleje,seřízení ventilů a podtlaku,skontrolovat stav nebo vyměnit řetězovou sadu,baterky,ložiska v kolech a uložení kyvky a vidlí.helphelphelpdikasgood

zvládneš:vyměna svíček,vzduch. filtru,oleje + olej filtr a podle manuálu brzdový destičky (kontrola opotřebení) a ten řetěz do odtatního se mepouštěj a ložiska asi nepoznáš když o tom nic nevíš.

Filous (Člen)
22.10.2007 21:03:46

...no...a víš ty vůbec něco vo spalovacích motorech? ...nééé? ...tag začnem vod začátku...na začátku bylo slovo bóží a pár svařenejch trubek, zbytek pochopí každej debilsurprised ...dělám si prdelbigsmile ...teť vážně...třeba co máš za vercajk?...já bejt tebou, tag napoprvý to vodvezu k někomu, gdo vo tom něco ví, nechám si to udělat fšechno, koukam mu na ruce (né každej to má rát) a hodně, fakt hodně se ptam...i na blbosti...no a podruhý, dyš si na to troufneš se do pár vjecí můžeš pustit sám a postupně přidávat...vono se málokomu chce dávat dokupy rozbrapčenou motyku...

- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Koldan (Člen)
23.10.2007 07:53:42

patrik671 psal: