Nejsi přihlášen
nové pneu
Zdrvím všechny,jsem biker začátečník a budu kupavat obě pneu.Chtěl bych se zeptat jestli mi někdo může doporučit jaké pneu koupit(výrobce,typ).Jako určitě většina z vás sháním něco v dobrém poměru cena/kvalita.Díky
Jezdím abych jezdil a ne abych brzdil :-)
Re: nové pneu
jsem jeste zapomel napsat, ze i po 12000 ta pneu jezdi dal. Ujal se ji Mysak a hned si ji testnul i na snehu .... dokazal jsem ji sjet tak, ze ji muzete treba rovnou nasadit na auto a nikdo nic nepozna
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Loser psal:jsem jeste zapomel napsat, ze i po 12000 ta pneu jezdi dal. Ujal se ji Mysak a hned si ji testnul i na snehu .... dokazal jsem ji sjet tak, ze ji muzete treba rovnou nasadit na auto a nikdo nic nepozna
To je pravda!!
Ta guma je placatá jak šutr!
PURE NAKED BIKE!
Já mám vpředu Mich Pilot Road a ta je dobrá. Vzadu je Mich Macadam 90x a ta občas ujede, ale nevím, jestli to není spíš rukama než gumou Možná teda gumovejma rukama Každopádně obě drží dost dlouho a to je nějak moc nešetřím.
Don´t worry, be Bandit!
Banditatom (Člen) 22.11.2007 20:39:14 Offline |
Ne gumovejma rukama to není teda pokud nejsme oba gumácí ta gumice Mich Macadam 90x neí zrovna třikrát vhodná guma na bandasku mám stejnou zkušenost.Chcu ji prodat a koupit osvědčené Bridgestone batlax.
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 23.11.2007 16:37:51 Offline |
Datel psal:marcoo psal:bridgestone... Už neberu.Je to jak na bruslích.
Musíš vědět co si koupit. Já jsem s nima spokojenější než s Continentálkama
jestli chceš zažít brusle tak si kup michelin magadan 90X měl jsem předtín bridgeston a spokojenost
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
barynek psal:Jezdil jsem tuhle sezonu Pirelli Dragon, drží suprově ale jsou dost měkký a zadni vydržela jen plus minus 5tisic a je na odpis a to jezdim řekl bych normálně, žádná pila, no
tý woe, ted koukam co jsem to napsal za vinu. Pirelli Diablo samozrejme