Nejsi přihlášen
Poloha PRI
Mám problém, že při startování po delší odstávce (14 dní) motor nechce naskočit. Po měsíci na to musim jít s baterkou z auta. Dám na kouhoutu polohu PRI, sitič a startuju a staruju. Po cca 2minutách trápení to začne problafávat, ale stále nic. Když už baterka dodělává, tak to problafává víc a nakonec chytne (nesmím šáhnout na plyn jinak KO) cca 5minut pokusů. Otáčky se chvíly drží kolem 700ot/min a potom vyjedou na 2 500ot/min. Od této chvíle to chytne na poprvé. Myslím si, že je problém v nasátí paliva a zalití karburátotů. Když otočím na PRI tak benzím volně vytéká? Mě ne. Díky za každou radu
Re: Poloha PRI
po delši přestavce musiš dat pri chvilku počkej a pak musi chytit max na 3 pokusi vymen svičky a uvidiš a na pri to musi volně vytékat jak ne tak to maš ucpany tak to pročisti a na staršim motu je podle miho lepši to roztlačit než to trapit na baterku teda pokud to stoji dele taky mrkni na filtr jestli neni od benzinu ucpanej a špinavej zkošej a uvidiš mnoho zdaru
když ho miluješ neni co řešit bandit
nebo bmw gs
Re: Poloha PRI
Něco podobnýho jsem s tím měl taky když sem to přivezl ze seřízení ventilů a karbeců. Nemohla chytit, poblafávala na 1 nebo dva válce a až potom se chytly další atd. Odvezl sem jim to tam zpátky a bylo to tím že když tam dával nádrž tak skřípnul hadici která přisává benzín když pustíš sitič. Hadici mi narovnali správně a od tý doby zase chytá jako švýcary
žiješ jenom jednou, záleží na tobě jak dlouho!!!
Re: Poloha PRI
skus se podívat do nádrže odšroubuj kohout ze spoda a vyndej i se sítkem a skontroluj jestli je správně otočený měl sem tenhle problém trouba od kterýho sem si GSXko koupil otočil toto sítko a benzím prostě netek při různých polohách l jo a taky neni od věci ten kohou propláchnout benzínem nebo nějakým čističem dokud nebude úplně funkční a doufej že je to jen kohoutem pokud to tím nebude máš zadělaný buď karburátory a nebo to horší třetí válec saje směs do motoru ventyly atd atd ... ale pokud jen neteče benzím z nádrže čistit čistit dokud nepoteče
nezastavil sem úmyslně to se zas něco vysralo tak spravuju
Re: Poloha PRI
Blue:
...máš zasranej kohout, bo na PRI musí samovolně vytejkat......navíc vyčistit a seřídit karburaci...nic jinýho f tom nehledej...
Kotlas:
...mohli ti skřípnout maksimálně hadici přisávání vzduchu do nádrže a to by se projevilo aš při jízdě, gdy se vytvoří v bandě pottlak, na startování by to vlif nemělo, žádná hadice, kerá přivádí benzín při zapnutym sytiči tam nejni
Frčus:
...mokrý svíce nemaj s polohou PRI nic společnýho, i gdyš teče benzín do karburace samospádem (PRI), musej ho zastavit ventilky, to žes měl ulitý svíce znamená, žes to normálně uchlastal tym žes tahal za heft...
Axoz:
...a proč by zrovna "třetí válec tahal směs do motoru" a jakej to má vlif na to, že ta mašina nestartuje???...a ventily s tym maj taky pramálo společnýho, pokut nejsou potpálený a tudíš by ten motor neměl kompresi a nebježel by vůbec pravidelně ani při vohřátí, popravdě vůbec tomu tvýmu vysvjetlení nerozumim
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Poloha PRI
Moc diky všem za rady a nápady. Jako dělá mi to už od doby co jsem ji koupil. Nehledal jsem v tom problém, protože málokdy stojí dýl jak měsíc. Ale nedalo mi to. Při jízdě super, druhý den chytne na poprvé. Takže zkusim vyndat kouhout a kouknu proč to neteče, stejně tak prohlídnu hadice jestli ji nemám někde skříplou (což asi nebude protože to normálně jezdí). Ventily budou OK, nedávno jsem je seřizoval, karbec seřídit neumim. A na svíčky je fakt, že jsem ještě nekoukal a ani se mi je nechce měnit. Začnu tedy kohoutem, ale asi až o svátcích
Re: Poloha PRI
Me taky po delsi pauze moc nechce chytnout. Vzdycky sem musel na autobaterii a po 5 minutach zacala blafat. Ted sem nechal vymenit svice a sestelovat karbce, tak uvidime jestli se ji bude chtet. Jinak sem prisel na to ze tu moji nema cenu probouzet pokud je chladno (to se me stalo ze jsem ji ani neprobudil) Jak se na jare oteplilo uz se nechala probudit.
Tot moje zkusenosti s tou mou
Re: Poloha PRI
No já po delší odmlce stříknu do sání vzduchu trochu éteru z bombičky Starthilfe, bez sytiče, motor blafne, natáhne benzín do karbeců a na druhej start už to chytne na systič bez eterového spreje. A nemusím trápit baterku ani motorku.
Progear 650 (Člen) 11.12.2007 11:52:51 Offline |
Re: Poloha PRI
tak tuhle sragoru sme používali v servisu u aut posmrti... tak nevim jestli je to dobry pouzivat... ale fakt je ze to chytne...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Poloha PRI
u hundrtky WD40
Re: Poloha PRI
Přátelé, na PRI mi nic neteče Nádrž je venku, otočím na PRI, a benol vytéká. Ale jak fouknu do hadice, tak nic, jen tlak. Podle mně když je všechno cajk, tak fouknu a přepadem půjde bud benol nebo vzduch, ne? Mi to nejde profouknout. jinak motka šlape Co mám vyčistit?
K.a.s.y.m. (Člen) 02.03.2011 14:56:44 Offline |
Re: Poloha PRI
gerrik psal:ok, ok, tak díky za reakce , zkusím to eště u vodborníků na motorkarich.cz a pak to složím a budu doufat že to bude OK
a co chceš poradit..postup znáš ne..rozebrat a složit..jako nevidim důvod se hrabat v něčem co funguje
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr