Nejsi přihlášen
Re: Marcco
Nějaký info
Suzuki GSR 600
Modelový rok: 2007
Řada: Suzuki GSR
Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu
Hmotnost: 183 kg
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): 130 mm
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): 134 mm
Úhel hlavy řízení: 25.5 stupňů
Výška sedla: 785 mm
Stopa (závlek předního kola): 104.0 mm
Rozvor: 1400 mm
Typ rámu: dvojitý páteřový
Materiál rámu: hliníková slitina
Motor, pohonná soustava motocyklu
Druh motoru: řadový
Takt motoru: čtyřdobý
Chlazení: kapalinou
Sekundární převod: řetěz
Rozvod: 2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi: vstřikování
Emise: Euro 3
Čištění škodlivin ve výfukových plynech: řízený katalytický systém, systém dodatečného spalování
Startér: elektrický spouštěč
Zdvihový objem: 599.0 ccm
Vrtání: 57.0 mm
Zdvih: 48.8 mm
Kompresní poměr: 12.5:1
Počet válců: 4
Počet ventilů: 16
Počet rychlostních stupňů (manuál): 6
Jízdní výkon motocyklu
Točivý moment: 64.7 Nm při 9600 otáčkách
Výkon motoru: 72.0 kW / 98.0 koní při 12000 otáčkách
Max. rychlost: 220 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 3.6 s
Pohonné hmoty, spotřeba paliva
Druh paliva: Natural 95
Objem nádrže: 16.5 litrů
Spotřeba paliva: 4.5 litrů na 100 kilometrů
Ostatní vlastnosti a parametry
Brzdy přední: dvojité kotoučové
Brzdy zadní: kotoučové
Sériový rozměr pneu vpředu: 120/70 - 17
Sériový rozměr pneu vzadu: 180/55 - 17
Ostatní: ABS v sérii
Další informace: O GSR 600 se často hovoří jako o nástupci úspěšného stroje GSF 650 Bandit. Motocykl má na délku 2 090 mm, šířka je 775 mm, světlá výška 130 mm, výška sedla 785 mm a rozvor 1 440 mm. O dobré jízdní vlastnosti by se měl starat páteřový rám a masivní trojúhelníková zadní vidlice, oboje z hliníku. Motor pochází ze sportovní GSX-R 600, ale má zcela jiný průběh výkonu. Vodou chlazený čtyřdobý čtyřválec o objemu 599 ccm spolupracuje s šestistupňovou převodovkou
Pavel Bandita (Člen) 28.12.2007 21:23:48 Offline |
Re: Marcco
musím s tebou souhlasit Bandit
Bandit Pičččččččččččččččooooooooo
inkvizitorr (Administrator) 28.12.2007 22:02:18 Offline |
Re: Marcco
muj neobjektivní názor na to je, že kdyby to dělali s litrovým motorem, byla by to bomba motorka, takhle je to celkem pevný, brzdí to, dobře se na tom sedí, ale kurva líný naháč má mít krouťák a né to muset držet mezi 12-14 tisícema aby se to vůbec hnulo vod toho sou šestkový supersporty vodkaď ten motor taky vzali jenže na litr se prej v hamatsu nechystaj
doba je temná...
Re: Marcco
inkvizitorr psal:muj neobjektivní názor na to je, že kdyby to dělali s litrovým motorem, byla by to bomba motorka, takhle je to celkem pevný, brzdí to, dobře se na tom sedí, ale kurva líný naháč má mít krouťák a né to muset držet mezi 12-14 tisícema aby se to vůbec hnulo vod toho sou šestkový supersporty vodkaď ten motor taky vzali jenže na litr se prej v hamatsu nechystaj
nomusím s tebou nesouhlasit. že to nejede? Neřek bych.O proti hornetu nebo třeba FZ6 tohle je pila.Když to teda přeženu.na druhou stranu k čemu mi je v dnešním bordelu na silnicích litrovej motor.Jednoho litra jsem měl a usoudil jsem sám že pro mě a můj stil jízdy mi plně vyhovuje a stačí šestka.Stejně když jedem ve víc lidech a je tam litařů tři prdele tak jedem všichni stejně.Takže se opět ptám.Litr??? na co? Pro mě zbytečnost.Takže když mi někdo vykládá že litr má krouťák a litr jede tak jen kroutím hlavou . Pro mě fakt zbytečnost takže je mi jedno že nemám litrovej motor.
inkvizitorr (Administrator) 28.12.2007 22:36:30 Offline |
Re: Marcco
netvrdim, že právě pro tebe neni šestka vhodná, jenom tvrdim, že naháč má mít největší krouťák ve spodku, bo vod 140 na tom fouká jako kráva, takže je vyšší pravděpodobnost že na tom budeš jezdit v nižších rychlostech proto krouťák dole. tohle je motor z šestkovýho gsxr. ta motorka (gsxr) a i ten motor je dělanej na vokruh na použitelný spektrum vrchní dva až tři tisíce otáček, jinak je to zdechlina... prostě koncepčně si myslim, že tenhle bajk je špatně pokud bike v týhle kategorii, tak speed tripla
doba je temná...
Re: Marcco
inkvizitorr psal:netvrdim, že právě pro tebe neni šestka vhodná, jenom tvrdim, že naháč má mít největší krouťák ve spodku, bo vod 140 na tom fouká jako kráva, takže je vyšší pravděpodobnost že na tom budeš jezdit v nižších rychlostech proto krouťák dole. tohle je motor z šestkovýho gsxr. ta motorka (gsxr) a i ten motor je dělanej na vokruh na použitelný spektrum vrchní dva až tři tisíce otáček, jinak je to zdechlina... prostě koncepčně si myslim, že tenhle bajk je špatně pokud bike v týhle kategorii, tak speed tripla
nevim no,mě vyhovuje a´t jedu 90 nebo 160.holt jedu na naháči tak fouká...
inkvizitorr (Administrator) 28.12.2007 23:11:11 Offline |
Re: Marcco
mě by u naháče (běžný ježdění po silnicích) vyhovoval výkon dole (tuono, s4r, duke, triple, esvéčko, B12) naopak na okruh jedině čtyřválcový šestikilo tam je jeho místo a co se litrů týče, Z1000 se mi nelíbila ze stejnýho důvodu jako gsr i když je to výkonově jinde, prostě když už to začíná ject, začínáš už se pouštět řídítek bo na tom fouká jako kráva
doba je temná...
Re: Marcco
inkvizitorr psal:mě by u naháče (běžný ježdění po silnicích) vyhovoval výkon dole (tuono, s4r, duke, triple, esvéčko, B12) naopak na okruh jedině čtyřválcový šestikilo tam je jeho místo a co se litrů týče, Z1000 se mi nelíbila ze stejnýho důvodu jako gsr i když je to výkonově jinde, prostě když už to začíná ject, začínáš už se pouštět řídítek bo na tom fouká jako kráva
Jo v tomhle máš pravdu...ale...kdy začnou takový naháče dělat??? Asi nikdy.Bejt gsr i v litru,asi bych šel do litru.To zase jo.No ale obludárium jako B-king?? to je skoro stejný ale ty vejfuky a podobný hovadinky
inkvizitorr (Administrator) 29.12.2007 10:42:23 Offline |
Re: Marcco
marcoo psal:inkvizitorr psal:mě by u naháče (běžný ježdění po silnicích) vyhovoval výkon dole (tuono, s4r, duke, triple, esvéčko, B12) naopak na okruh jedině čtyřválcový šestikilo tam je jeho místo a co se litrů týče, Z1000 se mi nelíbila ze stejnýho důvodu jako gsr i když je to výkonově jinde, prostě když už to začíná ject, začínáš už se pouštět řídítek bo na tom fouká jako kráva
Jo v tomhle máš pravdu...ale...kdy začnou takový naháče dělat??? Asi nikdy.Bejt gsr i v litru,asi bych šel do litru.To zase jo.No ale obludárium jako B-king?? to je skoro stejný ale ty vejfuky a podobný hovadinky
nechápu??? nahoře sem ti je vyjmenoval, dělá se jich dost a svezení na nich už je trochu jiný kafe b-king už je jiná kategorie, showbike ala v-max hlavně neplýst hrušky s jabkama
doba je temná...
Re: Marcco
Zdenek psal:To Marián,,svez sem se na ní,a byl jsem docela spokojen,a propo semtam to musím taky pořádně roztočit,abych na tom neusnul,ten ukazatel kvaltů je mňamozní,já sem sem tam zapoměl co tam mám za kvalt.Zdenek.
tak potom co resis,rekni mame vo prispevek a at uz je ve sklepe!uz se tesim az se na ni prijedu podivat.a ta seda co maj v pardubicich vypada dobre
...sam mezi jebkarema...
Re: Marcco
VikecB12 psal:tomasNJ psal:bobule... já si myslím že tak 4
šíří se to jako mor
nojo, jenže začíná docházet na má slova...časem se z nás stávají gurmáni a chceme něco víc než jen motyku... a směřujeme do EVROPY co se týče výrobců motorek...což japonská sterilita poskytnout nemůže
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
inkvizitorr (Administrator) 29.12.2007 14:07:52 Offline |
Re: Marcco
tomasNJ psal:nojo, jenže začíná docházet na má slova...časem se z nás stávají gurmáni a chceme něco víc než jen motyku... a směřujeme do EVROPY co se týče výrobců motorek...což japonská sterilita poskytnout nemůže
tag, tag
doba je temná...
inkvizitorr (Administrator) 29.12.2007 14:35:28 Offline |
Re: Marcco
Kelly01 psal:Ty tvoje veselý plasty a klaunovská kombinéza se mi taky nezdaj extra
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vy
doba je temná...
Re: Marcco
inkvizitorr psal:Kelly01 psal:Ty tvoje veselý plasty a klaunovská kombinéza se mi taky nezdaj extra
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vy
To neděláš dobře Jaromíre
Jebat motorky :-)
inkvizitorr (Administrator) 29.12.2007 14:53:42 Offline |
Re: Marcco
PALOUS psal:inkvizitorr psal:Kelly01 psal:Ty tvoje veselý plasty a klaunovská kombinéza se mi taky nezdaj extra
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vy
To neděláš dobře Jaromíre
sem zvyklej jít kontra
doba je temná...
Re: Marcco
inkvizitorr psal:Kelly01 psal:Ty tvoje veselý plasty a klaunovská kombinéza se mi taky nezdaj extra
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vy
Sic nerad, ale souhlasim se starcem Taloši maji dyzajn většinou promáklej vo tom žádná, ale tu tvojí barevnou kombinaci musel navrhovat snad vožralej berousek Ale je fakt že dokopy ste veselý duo
Re: Marcco
inkvizitorr psal:Kelly01 psal:Ty tvoje veselý plasty a klaunovská kombinéza se mi taky nezdaj extra
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vy
...příprava do penálu se hodí, deprese ze stísněnýho prostoru a tmy pak budou lichý
...ty woe, bejt jak reklama na "králíčka azuritka" už není nic pro nás
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Marcco
no dyby to bylo po mém, tak vypadám jako značkabot, ale na ITALSKÉ motorce samozřejmě černé jako má značkabot
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
inkvizitorr (Administrator) 29.12.2007 16:53:20 Offline |
Re: Marcco
Tož přispěju svou kapkou do moře .................... když sem koupil litra tak sem z toho byl nadšenej jak sviňa, pa si na den půčil to stejný ale šestkový FZS a byl sem z něho ten den nadšenej ještě víc jak z litra. Výkon to nějakej má a je s tím krásný svezení, pokud nechceš tak jedeš v klidu a pokud se chcešě svezt trochu racing tak to furt motáš ve vršku a jede to docela moooc pěkně ............. ale pak na to sedneš ve dvou nebo nějak a chceš jet relativně v klidu ale přitom ne brzdit provoz a v tu chvílu je litr k nezaplacení kdyyž relativně z klidu vystřelíš na stejnej kvalt a předlítneš klidně naloženej a ve dvou auto nebo kamion a žádný rablování s řadičkou ............ na druhou stranu je to občas kurva nudný a stejně si radši podředím ........... a pak jeden faktro kterej z těchdle relativně nabušenejch motorek dělá nebezpečný hračky pro nezkušený lidi je to že samozřejmě i začátečník může jezdit v klidu se s 150ti koňovou motorkou která má krouťáku a výkonu na rozdávání, ale je tam jedna věc proti té šestcce která mě připadne docela nebbezpečná .... kolikrát se V8m na takové motorce stalo, že ste si někde na díře nebo něčem omylem zatáhly v zatáčce za plyn??? ........... Mě párkrát jo a v tomhle je šestka hodná jak sviňa ale ten litr způsobuje docela vlhko v gatích někdy................................. ale jinak jak říká strejda belzebub .... na vokruh šestku a motat a motat .................
Re: Marcco
Kakin: ....ale to vlhko v gatích je vobčas celkem fajn ne? teda ne ani to vlhko jako ten pocit po tom, že to člověk uřídil a ruku na srdce vono se takový situace moc nestanou pokud jedeš na pohodu a relax, spíš když si to meteš a třeba na nerovnosti na výjezdu ze zatáčky ti to pěkně vyhodí kolo do vzduchu nebo na blbym podkladu utrhneš zadek bo si s tim plynem byl na hraně. Tak nedělej zagorku, stejně je to to co nás na tom baví
Re: Marcco
inkvizitorr psal:PALOUS psal:inkvizitorr psal:
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vyTo neděláš dobře Jaromíre
sem zvyklej jít kontra
Kdybys šel kontra,kupoval bys bandita,ten tady začíná být rarita. Jdete s davem
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
inkvizitorr (Administrator) 29.12.2007 22:51:58 Offline |
Re: Marcco
tomasNJ psal:hele čarodějníku.... máš tam hrubku, a ne jednu
šmarjá panno, to sem teď za pjeknýho trotla, přitom sem si řikal, že myslivec myslí, že mydlář mydlí myš mejdlem sem to přehlít
doba je temná...
Re: Marcco
inkvizitorr psal:tomasNJ psal:hele čarodějníku.... máš tam hrubku, a ne jednu
šmarjá panno, to sem teď za pjeknýho trotla, přitom sem si řikal, že myslivec myslí, že mydlář mydlí myš mejdlem sem to přehlít
WOGU, to mýdlo je nejdůležitější :o)))
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Marcco
tomasNJ psal:inkvizitorr psal:tomasNJ psal:hele čarodějníku.... máš tam hrubku, a ne jednu
šmarjá panno, to sem teď za pjeknýho trotla, přitom sem si řikal, že myslivec myslí, že mydlář mydlí myš mejdlem sem to přehlít
WOGU, to mýdlo je nejdůležitější :o)))
ne ale v krimu
bla...blabla...!
Re: Marcco
Lihy psal:inkvizitorr psal:Kelly01 psal:Ty tvoje veselý plasty a klaunovská kombinéza se mi taky nezdaj extra
f tom případě musí bejt tvuj ideál osiris, všechno černý jag tma, ještě zlatý krucifixy a můžete z fleku jít dělat pohřebáky, vobá sem ještě mladej kluk, barvy a jejich kompozice mi dělají při mém uměleckém cítění a vzdělání dobře, až dospěju do vašeho důchodováho věku, budu na tom možná taky tak špatně jako vy
Sic nerad, ale souhlasim se starcem Taloši maji dyzajn většinou promáklej vo tom žádná, ale tu tvojí barevnou kombinaci musel navrhovat snad vožralej berousek Ale je fakt že dokopy ste veselý duo
...jo jo...kašpar jag má bejt
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Marcco
...naprosto jasný je, že hezký mašiny sou jenom černý nebo bílý
...ty s pošramoceným estetickým cítěním a kolotočkama ať na to ani nekoukaj
...pochopitelně s černejma kolama , nebudem přece jak klauni
ps: pouze teda ten 08 litr, na čmeláka už navíc do toho narvali komediantsky modrou
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr