Nejsi přihlášen
Palivoměr, plovák v nádrži
Mám v plánu na moji B6 96 zprovoznit palivoměr na budíkách(mám z B12). K tomu ale potřebuji plovák. Myslel jsem si, že jen vyvrtám těch pět dir pro šrouby a jednu větší pro plovák a unitř dám matky a je to. Bohužel, co se v tom trochu šťourám, tak zjišťuji, že to taková pohoda nebude.
Podle fiše to má vypadat takle:
Spodek je jasně venku, ale ta příruba 12 je patrně vevnitř. Jestli ano, asi bude mít větší průměr než by byla díra pro plovák. Takže jak ji tam dostat??? Taky mi nejni jasný, jestli tam je správně nějaké gumové těsnění. Jako třeba tady:
Já jsem bohužel nikdy plovák který je vyndanej z nádrže neviděl, nám jen foto.
Můžu mít za 5kilo plovák, ale představa, že rozkuchám nádrž a přitom něco poseru mě docela děsí.
Na starej strámkách se to jenou řešilo, ale bohužel jsem to moc nesledoval.
Dělal to někdo???
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
no já to nedělal, ale jak to tak čtu, typuju že ten kroužek je větší jak hrdlo v nádrži, takže ho tam nedostaneš a rozevřít pásovej svár na nádrži je blbost...
bych se na to vysral nebo sehnal rovnou nádrž z B12...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
To mě spíš napadlo tu horní přírubu fiknout rozbrusem napůl, bodnout nani matky, narvat do nádrže(půlka se tam snad vejde) a přes nějké gumové těsnění to stáhnout a musí to držet. Nebo né
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
No ja mam ten digitalni. Ale mel jsem pred tim starouse 98 a tam to bylo udelany taky. mel uz ty digitalni ukazatele najetych km a v otackomeru hodiny a palivomer. a na ty nadrzi se to zdalo byt taky tovarni
modra je dobra
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
mape33 psal:No ja mam ten digitalni. Ale mel jsem pred tim starouse 98 a tam to bylo udelany taky. mel uz ty digitalni ukazatele najetych km a v otackomeru hodiny a palivomer. a na ty nadrzi se to zdalo byt taky tovarni
...žádná B6-ka neměla palivoměr, pokud vím a rok 98 už vůbec nemá digitální budík ani jeden........ani půl budíku
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
Nádrže jsou stejný. Mám tam novej lak ani ne rok starej, takže o výměně nemůže být řeč. Chtel jsem to udělat před lakem, ale když ono bylo tak hezky a nepodařilo se mi sehnat plovák tak jsem se na to vybod a jezdil
Ted bych ale ten plovak
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
VikecB12 psal:Bedřich: Ja bych rekl ze ta příruba(12) není příruba,ale je to těsnění.Jak vidím,je na tom zhora osazení,ktery zapadne zvenku do té díry v nádrži.Teda aspon to tak vypada
Je to příruba se závitem na ty šrouby, volal jsem totiž do suzuki. Ale neporadili, jak to tam dostat.
Vím že to tu někdo kdysi dělal...
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
Akorát že B6ka sice má předlisovanej na nádrži ten prolis na palivoměr,ale jaksi tam už nemá přivařenej ten druhej silnější plech ve kterým sou vyvrtaný a vyřezaný závity do kterejch je u B12ky přišroubovanej ten plovák těma M6 kolem dokola,ta guma na fotce je jen těsnění...
Takže přivař na nádrž zespod vysoustruženej plech s vyřezanejma závitama...
Ale doporučoval bych ji předtim naplnit vodou,bouchlou a nafouklou už sem viděl...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
KOVAL psal:Akorát že B6ka sice má předlisovanej na nádrži ten prolis na palivoměr,ale jaksi tam už nemá přivařenej ten druhej silnější plech ve kterým sou vyvrtaný a vyřezaný závity do kterejch je u B12ky přišroubovanej ten plovák těma M6 kolem dokola,ta guma na fotce je jen těsnění...
Takže přivař na nádrž zespod vysoustruženej plech s vyřezanejma závitama...
Ale doporučoval bych ji předtim naplnit vodou,bouchlou a nafouklou už sem viděl...
Ten plech máš na mysly přivařit po celym obvodu, tak aby těsnil. Přírubu plováku pak šroubovat do něj přes to těsněí.
Mě napadlo vzít tře matky,navařit větší podložky, svařit je přesně podle dir na šrouby příruby k sobě(tak aby se neprotáčely). To semé s těma dvěma. Vytvořit takový půlměsíce. Ty by pak šli dát do nádrže a stáhnout, myslíš že by to mohlo takle fungovat?
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
Ještě bych ale musel ty matky zavařit zezhora a pod ně asi tak dát nějakou gumu jako těsnění.
Taky jsem objedvil že prodáváme dvousložkový lepido na opravy nádrže a lepení kovových věcí, které jsou odolné vůči uhlovodíkům. Takž bych tam ty matky mohl nalepit.
Nevim nevim, hlavně bych byl nerad, kdyby mi kolo toho kapal benzín
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
tak jinak...
jednoduchý řešení,pokud nechceš svářet na nádrži,víš co sou závitový nejty? prostě nejt jako do nejtovaček,ale vo trochu větší a v něm vevnitř je závit podle velikosti a libosti od M4-M12 klidně...
vemu ty se závitem M6,vyvrtám do dna nádrže díry podle velikosti tý hmoždinky,nasadím tam ty hmoždinky,stáhnu je-teda jako zalisuju jako těma nejtovacíma kleštěma-to dělám bez nich a jednoduše šroubem a matkou a hotovo...
udělám veprostřed tu díru,
přišroubuju plovák přes těsnění,raději silnější aby se vrch těch hmoždinek mohl zabořit do toho těsnění nebo pro jistotu můžu namazat tmelem kterej odolává benzínu a vodchod na párek...
akorát je třeba podle nádrže B12ky voměřit to umístění těch šroubů vzhledem k tomu že rozteč těch šroubů na plováku je rozdílná,protože to určuje natočení toho plováku v nádrži správným směrem...
Re: Palivoměr, plovák v nádrži
MartysN6 psal:a nebo umet počítat a včas natankovat
tak tak panáčku... vždycky tohle funguje...
pičoviny bigbít....
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr