Nejsi přihlášen
Koupit Euro teď nebo ještě počkat?
V létě se chystám na motorce na skoro měsíční cestu do Porgugalska.Zajímalo by mě,jestli se teď vyplatí koupit Euro,které je za nějakých cca 25-26 Korun.Nebo se vyplatí ještě počkat s tím,že by kurz Eura vůči koruně mohl jít ještě dolů.Nejsem žádný odborník.Jen by mě zajímaly vaše názory.Díkes Tomy
Re: Koupit Euro teď nebo ještě počkat?
Tomy psal:V létě se chystám na motorce na skoro měsíční cestu do Porgugalska.Zajímalo by mě,jestli se teď vyplatí koupit Euro,které je za nějakých cca 25-26 Korun.Nebo se vyplatí ještě počkat s tím,že by kurz Eura vůči koruně mohl jít ještě dolů.Nejsem žádný odborník.Jen by mě zajímaly vaše názory.Díkes Tomy
vogo ty jsi snad spadl z jinýho světa!!! Na tohle mám pouze tři teorie:
a) nejsi zaměstnanej u české, ale bangladéšské armády, že řešíš padesátník na euru půl roku dopředu, ještě se zeptej, jestli se nevyplatí koupit cisternu benálu, protože ten půjde taky pěkně nahoru a takovou PAVku nikdo nemá
b) v armádě máte zakázáno sledovat jakýkoliv zprávy a čtete jen časopis Mladý průzkumník, protože kdyby sisi někdy přečet ekonomiku v jakýchkoliv novinách tak se talkhle debilně nebudeš ptát
c) jsi fakt vůl
Panebože už se zamysli než sem vlepíš takovou vinu, dyť si pak z tebe každej dělá prdel a jsi za trotla. Taky se tady všech lidí neptám, jestli si myslej, že je lepší si vytírat prdel pravou nebo levou!!!
S úsměvem jde všechno líp :o)
K.a.s.y.m. (Člen) 22.02.2008 09:56:41 Offline |
Eremi psal:Tomy psal:V létě se chystám na motorce na skoro měsíční cestu do Porgugalska.Zajímalo by mě,jestli se teď vyplatí koupit Euro,které je za nějakých cca 25-26 Korun.Nebo se vyplatí ještě počkat s tím,že by kurz Eura vůči koruně mohl jít ještě dolů.Nejsem žádný odborník.Jen by mě zajímaly vaše názory.Díkes Tomy
vogo ty jsi snad spadl z jinýho světa!!! Na tohle mám pouze tři teorie: