Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Diskuze » Koupit Euro teď nebo ještě počkat?

Tomy (Člen)
21.02.2008 22:53:29
Offline

Koupit Euro teď nebo ještě počkat?

V létě se chystám na motorce na skoro měsíční cestu do Porgugalska.Zajímalo by mě,jestli se teď vyplatí koupit Euro,které je za nějakých cca 25-26 Korun.Nebo se vyplatí ještě počkat s tím,že by kurz Eura vůči koruně mohl jít ještě dolů.Nejsem žádný odborník.Jen by mě zajímaly vaše názory.Díkes Tomy

Tom-DK (Člen)
21.02.2008 23:00:05
Offline

Re: Koupit Euro teď nebo ještě počkat?

platit kartou berou je skoro všude.

Dado (Člen)
22.02.2008 08:47:04
Offline

Re: Koupit Euro teď nebo ještě počkat?

na euro se vys.., kup cisternu naturálugoodbigsmilebigsmileta bude v létě cenná


blbej můžeš bejt,ale musíš si umět poradit
Eremi (Člen)
22.02.2008 09:54:31
Offline

Re: Koupit Euro teď nebo ještě počkat?

Tomy psal:

V létě se chystám na motorce na skoro měsíční cestu do Porgugalska.Zajímalo by mě,jestli se teď vyplatí koupit Euro,které je za nějakých cca 25-26 Korun.Nebo se vyplatí ještě počkat s tím,že by kurz Eura vůči koruně mohl jít ještě dolů.Nejsem žádný odborník.Jen by mě zajímaly vaše názory.Díkes Tomy

vogo ty jsi snad spadl z jinýho světa!!! Na tohle mám pouze tři teorie:
a) nejsi zaměstnanej u české, ale bangladéšské armády, že řešíš padesátník na euru půl roku dopředu, ještě se zeptej, jestli se nevyplatí koupit cisternu benálu, protože ten půjde taky pěkně nahoru a takovou PAVku nikdo nemá
b) v armádě máte zakázáno sledovat jakýkoliv zprávy a čtete jen časopis Mladý průzkumník, protože kdyby sisi někdy přečet ekonomiku v jakýchkoliv novinách tak se talkhle debilně nebudeš ptát
c) jsi fakt vůl
Panebože už se zamysli než sem vlepíš takovou pussyvinu, dyť si pak z tebe každej dělá prdel a jsi za trotla. Taky se tady všech lidí neptám, jestli si myslej, že je lepší si vytírat prdel pravou nebo levou!!!