Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Diskuze » Obyčejné názory na koupi moto

Pepee (Člen)
24.02.2008 11:04:30
Offline

Obyčejné názory na koupi moto

help čawes lidičky smile1 Docela bych potřeboval pomoc - názory, zkušenosti a podobně...

Chci koupit b12 s, ale nějak pořádně nevim, kde by to bylo nejlepší smile1
Jsem pořád student, tak ty peníze spíš leasing, nebo splátky...

Jinak poraďte, řekněte názor a nějakejma zkušenostma přispějte - KDE a PROČ tam koupit motorku ? bigsmile

jinak, pokud to bude praha, budu jen radši ;-) nebo pokud víte o někom spolehlivém, kdo prodává motorku, tak si to taky rád poslechnu smile1

Díkes za info a vzkaz těm co se budou smát - Nejsem milionář, že bych si mohl každej rok kupovat new motorku, tak chci mít jistotu, že když do nějaké půjdu, tak bude ok...


Shánim GSF 1200 S tak aspoň z 2001... Dobrej stav, nebouraná a ideálně neježděná :-D
Pokud o něčem budete vědět, tak mi řekněte... (spíš na leas, nebo splátky...)
Marcus_86 (Člen)
24.02.2008 11:19:29
Offline

Re: Obyčejné názory na koupi moto

S si nekupuj .. standartne jak by rekl Datel .. je to motorka s hlavou brouka ... jinak 2001 si nekupuj ty motory pry zerou olej :) spatne vrtani, ci co ... Ja mam 01 N a nebere mi to olej vubec, tak nevim. Ono nezalezi na tom kde kupujes ... muzes pro to jet treba pres celou republiku ... a muze se ti to pak mnohonasobne vratit ...

ydom (Člen)
24.02.2008 14:23:41
Offline

Re: Obyčejné názory na koupi moto

Marcus_86 psal:

S si nekupuj .. standartne jak by rekl Datel .. je to motorka s hlavou brouka ... jinak 2001 si nekupuj ty motory pry zerou olej :) spatne vrtani, ci co ... Ja mam 01 N a nebere mi to olej vubec, tak nevim. Ono nezalezi na tom kde kupujes ... muzes pro to jet treba pres celou republiku ... a muze se ti to pak mnohonasobne vratit ...