Nejsi přihlášen
Kappa vs. Givi
Zdravím všechny přátele cestování na motocyklech a ptám se. Jaký je rozdíl mezi kufry Kappa a Givi? Kromě ceny samozřejmě. (materiál, kvalita spracování, značka)? Něco musí být jinak když je jiná cena. Asi nejvíce by mě zajimalo jak je to s užitečným zatížení kufru ať už bočního či Top. Jsou tam rozdíty? Má někdo zkušenost a může porovnat? Děkuji. Bandit
GSX1250FA
Re: Kappa vs. Givi
Mam topcase Kappa K26N,dle stitku snese zatizeni 3 kg,max.rychlost 120 km/h. Kupoval jsem ho pred dvema lety,stal kolem 1600 voci. Udajne by mel pasoval i na plotnu Givi,ale nemuzu potvrdit,nemel jsem moznost vyzkouset. Jsem s nim spokojenej,vydrzi mnohem vic nez 120 km/h,proste to,co polotucna Bandaska vykouzli na tachaci.
Re: Kappa vs. Givi
Mám kappu K46 koupil jsme ji v zimě a ještě jsem ji nenakládal ale myslím že těch 5kg a 120km/h je hodně poddimenzovaný doporučení teda aspoň těch 120 jel jsme s tím zatím 150 a nebyl problém a zatížení jsme testoval tak že jsem na hlavním stojanu mašinu svou vahou zhoupnul dozadu a to je myslím většá zatížení než tech 5kg.
Jinak je prý uplně stejné Givi má takové vyšperkovanější ty kufry ale valita bude stejná...
Re: Kappa vs. Givi
Rozdíl v kvalitě fakt nenajdeš,měl sem K46 na starým banditu a ted mám Givi maxia a naložím do něho 13-15kg a valím A je jedno jak rychle. A na Varaderu ve třech kufrech 45-50kg nebyl problém,to bylo jako bych se stěhoval
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Kappa vs. Givi
Jde to na stejný nosiče, s tou nosností je to tak jak píší nade mnou.
Ono se to odvíjí od toho, na kolik je nosič a kufr homologován. Při homologaci se dělají i tzv. barierové testy. Kdysi jsem pracoval u jednoho z výrobců střešních nosičů (autozahrádek). Což je podobný. Aby jsi dostat ATEST 8SD XXXX, musel jsi projít tzv. barierovým testem. Jednalo se o simulaci nárazu auta do překážky. V urč. rychlosti (a byla celkem malá!!!) se nosič s max. nákladem se kterým měl být homologován (50 kg běžně) upevněný na střeše konkr. auta (nebo její vrchní části) rozjel a simuloval se náraz. Nesměl se na střeše pohnout ani se zdeformovat.
Pak se s tím samým simuloval náraz ve větší rychlosti a nosič nesměl střechu opustit. Mohl se na střeše pohnout, celý se zdeformovat, ale nesměl sletět (a u nosičů kol ani kolo).
Ty rychlosti si už nepamatuju, auto by jsi v té rychlosti skoro předběhl. Ale pecka to byla slušná, byl jsem osobně při několika zkouškách. Dělal to Ústav pro výzkum motorových vozidel v Avii v Čurákově.
Stejně se zkoušeli i nosiče kol, windsurfingu atd.
Nosnost střechy byla v době Felicii max. 50 kg.
Takže nosič a kufry na moto budou testovány a schváleny podobně a na udané zatížení. Při ráně větší rychlostí to tedy může uletět. I když u motky to asi řešit nebudeš.... budeš mít myslím jiný starosti.
Ale letící kufr rozbije auto co jelo kolem, trefí chlapa... . A Prase ani Houska pak neplatí plnění, bo jsi nedodržel provozní podmínky zařízení.
Autobus je taky Suzuki... .
Re: Kappa vs. Givi
VikecB12 psal:maňas psal:jinak ještě další levnější verze je NAYKA mám K961N a gut
No díval sem se na ně a vypadají dobře,a sou za polovic co Kapa,vo givi ani nemluvím
sem s nima spokojenej,akorád teď řeším,ještě jeden problém a to jsou stejné klíče,protože ,je dělají do páru,ty kufry,takže ten třetí prostě nemá stejnej klíč,musím se informovat jestli lze ten zámek přestavět,je to sice detail,ale trochu mi to vadí
Každej dobrej skutek, musí bejt po zásluze potrestán !!!
Re: Kappa vs. Givi
Já osobně to valim kufr nekufr a nikdy žádnej trabl. Ale jestli se nepletu Luboss stratil kufr na dálnici...
Ty testy jsou zajímavý, nikdy jsem nad tím takle nepřemýšlel. To musí být docela slušná porce zatížení na ty dva cm2 co drží kufr, když vemu za brzdu při dvoukilu
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr